Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 14 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:55

Ik kom hier ook weer even rondneuzen!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 4:55

Lily schreef:dames ik ben bijna afgewerkt, alvast een heel fijn weekend allemaal!

Fijn weekend Lily!
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:56

Alex schreef:Ik kom hier ook weer even rondneuzen!
lol!

Gast
Gast

Lily schreef:dames ik ben bijna afgewerkt, alvast een heel fijn weekend allemaal!

laughcry

Fijn weekend! Very Happy

Gast
Gast

TNMN schreef:Klinkt als een leuk maar druk weeked Snoes Very Happy Welke meiden van het forum ga je meeten?

Mijn weekend is niet zo spannend als dat van jullie. Ik ga vanavond naar de film met mijn vriend (Source Code, met de niet-zo-vervelend-om-naar-te-kijken Jake Gyllenhaal). Morgen ben ik vrij van mijn werk maar moet ik de hele dag leren, wil ik nog een uurtje sporten en 'savonds komt Dr. Who en Britain's Got Talent. Op zondag ook leren en om 4 uur moet ik werken tot 11.

Ze gaat o.a. mij meeten Very Happy we hebben een omg Eindhoven meeting. Ik heb er ook heel erg veel zin in.

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 15 apr 2011 - 4:56

Alex: Hoe is het meid?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:57

ABE schreef:

laughcry

Fijn weekend! Very Happy

ja ik werk ik die sector :P wat denk je dan dat ik met klanten bedoel Wink

Gast
Gast

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 4:57

ABE schreef:
TNMN schreef:
ABE schreef:Dit weekend heb ik alleen verplichte afspraken met mezelf.

Het blijkt dat twee muren niet netjes zijn opgedroogd. Ik ben bang dat ze opnieuw moeten. Of ik moet het gaan volhangen met accessoires. Sad Ik moet alle kozijnen schilderen. En zondag moet ik alles schoonmaken en ramen lappen. Maandag komt mijn vitrage. Dus ja....

Vanavond nog even relaxen, morgen vol aan de bak.... Mad

Dat klinkt als een druk weekend! Vergeet niet te relaxen Wink
Wat jammer dat 2 muren niet netjes zijn opgedroogd, dat is soms zo moeilijk te zien als het nat is. Ik zou het opnieuw doen als je weet dat je je er aan gaan ergeren. Kan je het maar beter gedaan hebben, toch?

Dat is dus ook het punt. Het irriteert me nu al mateloos. Zo erg, dat ik nu zou willen dat het donker zou zijn. Want dan zie ik het tenminste niet. En hij is precies opgedroogd op het aangesmeerde gedeelte. Dus dat wordt inderdaad het hele zooi opnieuw doen. Niet erg, maar ben bang dat ik het alsnog verpruts.... Embarassed

En relaxen? Dat komt helemaal goed! Daarom heb ik vanavond ingelast. Een relaxavond om vervolgens vol aan de bak te kunnen! Very Happy

Ow, en nog mooier. Gisteren stuurde ik een vriend dat hij alleen donderdag mag langskomen als hij een betonboormachine meeneemt en gaten gaat boren. Het was een grap, maar vanochtend kreeg ik:"Prima, neem ik meë". cheers Hoef ik mijn paps daarvoor ook niet lastig te vallen! Very Happy

Kijk, dat heb je goed geregeld Wink Wat voor kleur is het?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:57

Lily schreef:
ABE schreef:

laughcry

Fijn weekend! Very Happy

ja ik werk ik die sector :P wat denk je dan dat ik met klanten bedoel Wink

Ow, het oudste beroep van Nederland. Nee, dat het duidelijk is! nerd :P

Gast
Gast

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 4:58

Lily schreef:
TNMN schreef:Klinkt als een leuk maar druk weeked Snoes Very Happy Welke meiden van het forum ga je meeten?

Ze gaat o.a. mij meeten Very Happy we hebben een omg Eindhoven meeting. Ik heb er ook heel erg veel zin in.

Leuk, veel plezier! (maar dat komt vast goed)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 4:58

hahaha :P nah dames ik heb weekend. Doeidoei

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:00

TNMN schreef:
ABE schreef:
TNMN schreef:
ABE schreef:Dit weekend heb ik alleen verplichte afspraken met mezelf.

Het blijkt dat twee muren niet netjes zijn opgedroogd. Ik ben bang dat ze opnieuw moeten. Of ik moet het gaan volhangen met accessoires. Sad Ik moet alle kozijnen schilderen. En zondag moet ik alles schoonmaken en ramen lappen. Maandag komt mijn vitrage. Dus ja....

Vanavond nog even relaxen, morgen vol aan de bak.... Mad

Dat klinkt als een druk weekend! Vergeet niet te relaxen Wink
Wat jammer dat 2 muren niet netjes zijn opgedroogd, dat is soms zo moeilijk te zien als het nat is. Ik zou het opnieuw doen als je weet dat je je er aan gaan ergeren. Kan je het maar beter gedaan hebben, toch?

Dat is dus ook het punt. Het irriteert me nu al mateloos. Zo erg, dat ik nu zou willen dat het donker zou zijn. Want dan zie ik het tenminste niet. En hij is precies opgedroogd op het aangesmeerde gedeelte. Dus dat wordt inderdaad het hele zooi opnieuw doen. Niet erg, maar ben bang dat ik het alsnog verpruts.... Embarassed

En relaxen? Dat komt helemaal goed! Daarom heb ik vanavond ingelast. Een relaxavond om vervolgens vol aan de bak te kunnen! Very Happy

Ow, en nog mooier. Gisteren stuurde ik een vriend dat hij alleen donderdag mag langskomen als hij een betonboormachine meeneemt en gaten gaat boren. Het was een grap, maar vanochtend kreeg ik:"Prima, neem ik meë". cheers Hoef ik mijn paps daarvoor ook niet lastig te vallen! Very Happy

Kijk, dat heb je goed geregeld Wink Wat voor kleur is het?

Kiekt;

Dagcafé - Pagina 14 X

Op de meeste wanden zit de zachtgrijze en op één grote wand en twee kleine wandjes in de hal zit het donkere. smile Kozijnen worden hoogglanswit.

Laatst aangepast door ABE op vr 15 apr 2011 - 5:08; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:01

Jordana schreef:Alex: Hoe is het meid?

Lief dat je het vraagt. Het gaat wel, ik ben erg moe. Ik kost mezelf nogal veel energie.

En hoe is het met jou?

Gast
Gast

Bericht  Jordana vr 15 apr 2011 - 5:02

Alex schreef:
Jordana schreef:Alex: Hoe is het meid?

Lief dat je het vraagt. Het gaat wel, ik ben erg moe. Ik kost mezelf nogal veel energie.

En hoe is het met jou?

Ja wel goed, begin langzaam uit mijn dal te klimmen en mijn relatie loopt gelukkig al wat beter.

Hele dikke knuffel voor jou Lieve Alex hug
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 5:03

ABE schreef:]

Kiekt;

Dagcafé - Pagina 14 *foto*

Op de meeste wanden zit de zachtgrijze en op één grote wand en twee kleine wandjes in de hal zit het donkere. smile Kozijnen worden hoogglanswit.

Bedoel je dat er fouten zitten tussen de overgang van de kleuren of op de muur zelf zeg maar?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 5:05

Wat fijn om te horen Jordana!
En Alex, weet niet precies wat er is, maar toch sterkte en hoop dat je een beetje tot rust kan komen dit weekend.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:06

TMNM; Dat het daar niet helemaal recht is vind ik niet zo heel erg. Het is op een afstandje niet waarneembaar. Ik heb alleen de kleine muur van mijn woongedeelte, waar mijn 'lelijke schilderij' aanhangt, lopen aansmeren en je ziet nu dus waar ik ben wezen smeren. Deze trekt altijd meer verf, maar ik had de hoop dat het nu goed zou gaan. Maar helaas.

Deze muren bedoel ik;

Dagcafé - Pagina 14 010-1

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 15 apr 2011 - 5:06

Euhm, even uit mijn hoofd hoor: Lily, Storm, Nobucta, Theedoosje, Razz_, Okidoki, Appeltje, Lotus_, ... De eerste 6 ken ik al, nouja, heb ik al een keer gemeet iig smile. En theedoosje ken ik al veel langer.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 5:08

ABE schreef:TMNM; Dat het daar niet helemaal recht is vind ik niet zo heel erg. Het is op een afstandje niet waarneembaar. Ik heb alleen de kleine muur van mijn woongedeelte, waar mijn 'lelijke schilderij' aanhangt, lopen aansmeren en je ziet nu dus waar ik ben wezen smeren. Deze trekt altijd meer verf, maar ik had de hoop dat het nu goed zou gaan. Maar helaas.

Deze muren bedoel ik;

Dagcafé - Pagina 14 Foto

Als je de overgang bedoelde wilde ik net zeggen dat dat indd best meevalt smile Maar je bedoelt dus een ander gedeelte. Aansmeren is altijd lastig, kan je niet het hele muurtje verven tot het de hoek om gaat/andere kleur begint?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:09

TNMN schreef:
ABE schreef:TMNM; Dat het daar niet helemaal recht is vind ik niet zo heel erg. Het is op een afstandje niet waarneembaar. Ik heb alleen de kleine muur van mijn woongedeelte, waar mijn 'lelijke schilderij' aanhangt, lopen aansmeren en je ziet nu dus waar ik ben wezen smeren. Deze trekt altijd meer verf, maar ik had de hoop dat het nu goed zou gaan. Maar helaas.

Deze muren bedoel ik;

Dagcafé - Pagina 14 Foto

Als je de overgang bedoelde wilde ik net zeggen dat dat indd best meevalt smile Maar je bedoelt dus een ander gedeelte. Aansmeren is altijd lastig, kan je niet het hele muurtje verven tot het de hoek om gaat/andere kleur begint?

Ik moet hem helemaal verven. En ik heb hem lopen aansmeren en door mijn gesmeer of aangesmeer, dat wat meer verf trekt, heb ik nu vlekken.

Het wordt tijd voor mijn avondtukje volgens mij. :P

Lezen is echt niet mijn sterkste kant meer, haha. Nee, aan die twee wanden wordt het niet donkerder. Dus dat is in principe makkelijk verven. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 5:11

ABE schreef:
TNMN schreef:

Deze muren bedoel ik;

Dagcafé - Pagina 14 Foto

Ik moet hem helemaal verven. En ik heb hem lopen aansmeren en door mijn gesmeer of aangesmeer, dat wat meer verf trekt, heb ik nu vlekken.

Het wordt tijd voor mijn avondtukje volgens mij. :P

Dat is wel ff zuur inderdaad.. naja, na dit weekend heb je hopelijk een perfect muurtje. Slaap lekker Wink
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 5:11

Bah, heb honger en verwacht mijn man nog niet echt binnen een half uur thuis.

Heb al een broodje op, maar rammel nogsteeds... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 5:11

Snoes schreef:
Euhm, even uit mijn hoofd hoor: Lily, Storm, Nobucta, Theedoosje, Razz_, Okidoki, Appeltje, Lotus_, ... De eerste 6 ken ik al, nouja, heb ik al een keer gemeet iig smile. En theedoosje ken ik al veel langer.

Leuk, best een grote groep! Wel fijn dat je al een aantal kent, het is dus niet zo'n 'enge eerste meeting' (of dat is mijn idee dan Wink)
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  TNMN vr 15 apr 2011 - 5:12

ProudMama schreef:Bah, heb honger en verwacht mijn man nog niet echt binnen een half uur thuis.

Kan je niet al vast het eten maken, zodat als hij binnen komt je gelijk aan kunt schuiven?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caroow vr 15 apr 2011 - 5:12

ProudMama schreef:Bah, heb honger en verwacht mijn man nog niet echt binnen een half uur thuis.

Even een banaantje of een appeltje?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud