Dagcafé
+27
Sweety
Zininzon
Qiara
Chocolate Cookie
Susan
Lies
Champagne
Zwoesj
Sjaantje
Jordana
TNMN
Phileine
Snoes
Burn
Lotus_
Poisongirl
Spring
May
Serena
Melis_je
Rovine
Atelier Madame
Suus
Try
Caroow
VeryCherry
klavertje
31 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik vind het gewoon jammer omdat ik graag naar hem keek. Hij lijkt afentoe best wel op mijn vriend
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hoi Jordana,
Jij hier?
Caroow; Af en toe irriteer ik me aan Gary. Ik hoop dat jij de leuke kant van Gary hebt.
Jij hier?
Caroow; Af en toe irriteer ik me aan Gary. Ik hoop dat jij de leuke kant van Gary hebt.
Gast- Gast
Hier is het ook maar stil.
Ik dacht kom gezellig meekletsen is er bijna niemand
Ik dacht kom gezellig meekletsen is er bijna niemand
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
ABE schreef:Hoi Jordana,
Jij hier?
Ben je verbaast of wat?
Jordana- Ratel
Jordana schreef:ABE schreef:Hoi Jordana,
Jij hier?
Ben je verbaast of wat?
Natuurlijk!
Gast- Gast
ABE schreef:Hoi Jordana,
Jij hier?
Het uiterlijk vooral
Caroow- Lady Post-a-lot
Jordana, ben je online toevallig op MSN? Ik moet je wat vragen. Ik kan het plomptverloren in het topic smijten, maar dat lijkt me in deze even niet handig. Heb even jouw visie nodig over iets.... 1 minuutje maar.....
Gast- Gast
T is idd erg rustig!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Caroow schreef:ABE schreef:Hoi Jordana,
Jij hier?
Het uiterlijk vooral
Als hij zijn bril op heeft, dan vind ik het oprecht een lekkerding. Echter, zet een bril op als manzijnde en ik glij al snel van mijn stoel.....
Gast- Gast
ABE schreef:Jordana, ben je online toevallig op MSN? Ik moet je wat vragen. Ik kan het plomptverloren in het topic smijten, maar dat lijkt me in deze even niet handig. Heb even jouw visie nodig over iets.... 1 minuutje maar.....
Ik ben er
Try: Hoe is het Lieverd?
Jordana- Ratel
ABE schreef:Caroow schreef:ABE schreef:Hoi Jordana,
Jij hier?
Het uiterlijk vooral
Als hij zijn bril op heeft, dan vind ik het oprecht een lekkerding. Echter, zet een bril op als manzijnde en ik glij al snel van mijn stoel.....
Haha mijn vriend zie ik toch liever met lenzen. Hij is heel schattig met bril, maar van schattig glij ik dan weer niet van mijn stoel af
Caroow- Lady Post-a-lot
Hahahaha ooohhhhhh ik heb zo'n kinderachtige collega en ex-collega op hyves.. Dikke vriendinnetjes, echt de allergrootste Bruno Mars-groupies die er zijn. Twitteren volop en plaatsen gerust 15 tweets in een uur over Bruno, Bruno, Bruno. Dus, wat doe ik? Ik heb ze geunfollowed. Logisch. Maar wat doen de dames? Gaan vervolgens op hyves aan de slag, hebben een www geplaatst die overduidelijk van mij is 'gekopieerd' en daar een eigen draai aan gegeven, en Bruno'en vervolgens lekker op hyves volop verder. En dan lees ik op twitter (kon het toch niet laten ze even te bespioneren, tweets zijn openbaar):"blablaba, 'ze' (ik dus) moet het nu écht wel doorhebben, hahaha oh wat leuk he?"
En het leuke is.... ze zijn 32
En het leuke is.... ze zijn 32
Gast- Gast
Ik zou er plaatsvervangende schaamte van krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Zucht, Ik vind Bruno ook leuk, zal ik ze me maar bij ze aansluiten Maple
Jordana- Ratel
Ik vind Bruno wel leuk, maar vind Adele ook leuk. Om dat nu te spammen, dag in en dag uit...
Gast- Gast
Ik kan er alleen maar om lachen, zo zielig als dat is. Maar waar ik wel een soort van boos om word is dat ze blijkbaar een andere collega van me ook erin betrokken hebben. Ik heb de afgelopen weken redelijk wat www's geplaatst waarin ik aangaf moe te zijn, en nu lees ik iedereen ineens over 'moe zijn'. Right, steek de draak er maar mee, alsof ik voor m'n lol moe ben.
Nadeel is wel dat ik met Bruno-collega nog nauw samen moet werken op werk in een bepaalde commissie, dus ik hou me maar in om erop te reageren. Doe wel alsof ik achterlijk ben en reageer wel helemaal niet.
Nadeel is wel dat ik met Bruno-collega nog nauw samen moet werken op werk in een bepaalde commissie, dus ik hou me maar in om erop te reageren. Doe wel alsof ik achterlijk ben en reageer wel helemaal niet.
Gast- Gast
Maple: Lekker laten gaan, Ze moeten iets te bespreken hebben
Hoe is het?
Hoe is het?
Jordana- Ratel
Maple, trek je dat niet aan. En als je het wel stoort... Er is altijd nog zoiets als de oeps-knop!
Gast- Gast
appeltje schreef:Ik kom hier ook een keer meekletsen, dus goeieavond allemaal
Hoi
Ik ga eventjes snel wat opruimen hier, ik heb er een beetje een bende van gemaakt
Caroow- Lady Post-a-lot
oeps-knop?
Nee, ik trek het me wel een beetje aan hoor. Niet dat ik compleet van slag door ben, maar het steekt wel een beetje. Had een aantal mensen wel een stuk volwassener ingeschat.
Maar tegelijkertijd vind ik het ook zo ontzettend lachwekkend, dat mensen zo zielig moeten doen om hun genot van de avond te krijgen, voel me vereerd dat ík hen blijkbaar die lol van de avond bezorg
Nee, ik trek het me wel een beetje aan hoor. Niet dat ik compleet van slag door ben, maar het steekt wel een beetje. Had een aantal mensen wel een stuk volwassener ingeschat.
Maar tegelijkertijd vind ik het ook zo ontzettend lachwekkend, dat mensen zo zielig moeten doen om hun genot van de avond te krijgen, voel me vereerd dat ík hen blijkbaar die lol van de avond bezorg
Gast- Gast
Maple schreef:oeps-knop?
*Deleteknop* Onder het mom van:"Och, werkelijk? Heb ik je verwijderd? Dat was niet de bedoeling. Kennelijk heb ik de verkeerde knop gebruikt. Mijn excuses". De oeps-knop.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: