Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Whaha, nee ben je gekMarie schreef:Een dropping donnaa? Hoe kom je daar nou bij? Zit je bij de scouting ofzo?
Wel leuk hoor een dropping, alleen zo niks voor mij. Ik raak altijd de weg kwijt!
Vanuit het jongerencentrum organiseren ze een dropping.. Dus daar doe ik dan maar aan mee, gelukkig is het gewoon droog..
Ennuh de weg kwijt raken? Ik niet, tegenwoordig heeft bijna iedere telefoon GPS
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Mijn oma ook, ik vrees echt dat zij ook zo wordt
Erg he mijn oma wist mijn naam niet meer, ze noemde me Marianne. Nu scheelt dat niet zoveel met mijn naam, maar zij vergist zich nooit. We moesten haar helpen met de naam van haar achterkleinzoon (zoon van mijn nicht). A weet ze gelukkig nog wel. Ze ging 3x achter elkaar tegen dezelfde persoon hetzelfde verhaal zitten vertellen ... Ik maak me echt zorgen om haar, ze is zo lief
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Whaha, nee ben je gekMarie schreef:Een dropping donnaa? Hoe kom je daar nou bij? Zit je bij de scouting ofzo?
Wel leuk hoor een dropping, alleen zo niks voor mij. Ik raak altijd de weg kwijt!
Vanuit het jongerencentrum organiseren ze een dropping.. Dus daar doe ik dan maar aan mee, gelukkig is het gewoon droog..
Moet zeggen dat het ook alweer vier jaar geleden is dat ik mee heb gedaan aan een dropping, toen had ik nog geen gps op mijn telefoon! Hahah, laat mij maar lekker een avond in de kroeg hangen! (A)
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb ontiegelijk veel zin om te shoppen
Terwijl ik net een bestelling van de H&M heb gekregen, en er ook alweer een nieuwe bestelling geplaatst.
En gister nog een shirtje heb gekocht...
Denk dat ik eerst mijn ´oude´ kleding/schoenen maar op internet moet zetten en van dat geld weer mag shoppen
Terwijl ik net een bestelling van de H&M heb gekregen, en er ook alweer een nieuwe bestelling geplaatst.
Denk dat ik eerst mijn ´oude´ kleding/schoenen maar op internet moet zetten en van dat geld weer mag shoppen
Gast- Gast
Lily, ik denk niet dat het daar gezelliger op wordt. Hij zit te zeuren dat ik iets moet gaan doen, want ik heb het koud. Ik heb helemaal geen zin in dat gezeik.
Gast- Gast
Tof van die dropping Donna. Lijkt me echt heel vet.
Ik ga vandaag de woonkamer netjes maken, en wat wasjes wegdraaien. Geen idee hoe laat m'n vriend thuis komt, maar tussendoor ga ik denk ik wat films kijken. Ik heb gister Sex and the City gezien, en Remember Me. Vandaag wordt het sowieso Sex and the City 2.
Ik ga vandaag de woonkamer netjes maken, en wat wasjes wegdraaien. Geen idee hoe laat m'n vriend thuis komt, maar tussendoor ga ik denk ik wat films kijken. Ik heb gister Sex and the City gezien, en Remember Me. Vandaag wordt het sowieso Sex and the City 2.
Gast- Gast
Alex schreef:VeryCherry schreef:Mijn oma ook, ik vrees echt dat zij ook zo wordt
Erg he mijn oma wist mijn naam niet meer, ze noemde me Marianne. Nu scheelt dat niet zoveel met mijn naam, maar zij vergist zich nooit. We moesten haar helpen met de naam van haar achterkleinzoon (zoon van mijn nicht). A weet ze gelukkig nog wel. Ze ging 3x achter elkaar tegen dezelfde persoon hetzelfde verhaal zitten vertellen ... Ik maak me echt zorgen om haar, ze is zo lief
Ah wat sneu zeg
Mijn oma weet mijn naam nog wel, die van mijn vriend niet. Maar die ziet ze ook niet zo vaak. Maar net als jou oma verteld ze vaak hetzelfde verhaal tegen dezelfde persoon. Van oude foto's weet ze niet meer wie er op staat/staan. En ik had pas toch ook een keer verteld dat ik haar kwijt was in het zwembad.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Goedemorgen meiden!
Sorry, heb geen 45 pagina's terug gelezen, sorry als ik dus iets mis/ over het hoofd zie/ niet gelezen heb/ niet op gereageerd heb.
Straks weer voor een echo. Vind het leuk maar ook altijd weer zoooo eng...
Sorry, heb geen 45 pagina's terug gelezen, sorry als ik dus iets mis/ over het hoofd zie/ niet gelezen heb/ niet op gereageerd heb.
Straks weer voor een echo. Vind het leuk maar ook altijd weer zoooo eng...
Gast- Gast
Hahaha, wees gerust, dat ga ik daarna uitgebreid doenMarie schreef:_Donnaa schreef:Whaha, nee ben je gekMarie schreef:Een dropping donnaa? Hoe kom je daar nou bij? Zit je bij de scouting ofzo?
Moet zeggen dat het ook alweer vier jaar geleden is dat ik mee heb gedaan aan een dropping, toen had ik nog geen gps op mijn telefoon! Hahah, laat mij maar lekker een avond in de kroeg hangen! (A)
Gast- Gast
Oeh spannend/leuk PM
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Dat heb ik ook gedaan hoor.. M`n rekening van de H&M zal in dezer dagen ook wel binnen komen.. Zal wel €200 zijn ofzo..Patriesje schreef:Ik heb ontiegelijk veel zin om te shoppen
Gast- Gast
Een dropping, nee niks voor mij!
Heb totaal geen richtingsgevoel haha.
@Brennuss, ik las ergens dat je vriend een nieuwe baan heeft?
Waar dat? (heus niet nieuwsgierig )
Heb totaal geen richtingsgevoel haha.
@Brennuss, ik las ergens dat je vriend een nieuwe baan heeft?
Waar dat? (heus niet nieuwsgierig )
Laatst aangepast door Patriesje op do 14 apr 2011 - 21:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Spannend PM, maar dat zit echt wel goed, lekker genieten
@Brennus, chill SATC haha, zo leuk!
@Brennus, chill SATC haha, zo leuk!
Gast- Gast
Alex dat lijkt me zo moeilijk. Vooral die namen. Mensen herkennen is zo pijnlijk voor de omgeving.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
VC, ik geloof niet dat ik dat meegekregen heb over het zwembad.
Hoi PM! Hoe laat moet je?
Hoi PM! Hoe laat moet je?
Gast- Gast
ow wat spannens PM heel veel plezier alvast
Alex, wat vervelend dat je man zo doet
Alex, wat vervelend dat je man zo doet
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat heb ik ook gedaan hoor.. M`n rekening van de H&M zal in dezer dagen ook wel binnen komen.. Zal wel €200 zijn ofzo..Patriesje schreef:Ik heb ontiegelijk veel zin om te shoppen
Valt me wel op dat ik dezelfde smaak als jou op het moment heb...
Zal even plaatje zoeken van het shirtje wat ik gister gekocht heb...
Gast- Gast
Mijn oma is ook dement. Vervelend dat jullie het er moeilijk mee hebben, ik heb dat gelukkig niet. Maar ik zie wel mensen in onze familie die het er moeilijk mee hebben, en dat vind ik zo sneu om te zien.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ook echt zin om te winkelen. Online of in de stad maakt me niet zo veel uit. Heb alleen met mezelf afgesproken dat ik voorlopig ff niks koop. Moet zeggen dat ik er op het moment ook niet zo veel geld voor heb
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Ja klopt.. Ik ben al een dikke week niet meer op de website geweest, dus dat gaat goed.. Wil bij de Primark binnenkort ook nog dik shoppen!Patriesje schreef:
Valt me wel op dat ik dezelfde smaak als jou op het moment heb...
Zal even plaatje zoeken van het shirtje wat ik gister gekocht heb...
Gast- Gast
Haha @ alle shoppers hier.. ik ken het gevoel zooo goed van zooveel zin hebben om te winkelen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ga vanmiddag met mijn zoon naar de dokter, hij heeft zo'n lelijke eczeemplek in zijn knieholte die steeds groter aan het worden is.
Gast- Gast
Oh spannend PM!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had ongeveer 7 jaar geleden ook een dropping. Was met een kamp. Ik was samen met een vriendin de oudste van het groepje. We werden gedropt in de bossen en het begon na een tijd te regenen! En te onweren! Iedereen gillen en sommige gingen rennen als een gek. Toen we eenmaal de weg hadden gevonden stonden er 2 begeleiders met droge handdoeken op ons te wachten. Was wel erg leukMarie schreef:Een dropping donnaa? Hoe kom je daar nou bij? Zit je bij de scouting ofzo?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: