Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
he bah vc.. dat lijkt me helemaal erg dat ze dan ook nog uit elkaar gehaald worden..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Goedemorgen!!!
was al vroeg op vandaag.. oude wasmachine zou om 7 uur opgehaald worden en ik zit nog steeds te wachten :p
Ga vanmiddag naar mijn opa en oma in friesland.. en zit te twijfelen hoe ik erheen ga..
Met OV is veeel goedkoper maar dan doe ik er 4 uren over.
Als ik met de auto ga ben k er in anderhalf uur en dan rijd ik ook weer eens even.
Alleen is de benzine op het moment echt suuuuper duur..
Wat zouden jullie doen?
was al vroeg op vandaag.. oude wasmachine zou om 7 uur opgehaald worden en ik zit nog steeds te wachten :p
Ga vanmiddag naar mijn opa en oma in friesland.. en zit te twijfelen hoe ik erheen ga..
Als ik met de auto ga ben k er in anderhalf uur en dan rijd ik ook weer eens even.
Wat zouden jullie doen?
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
klavertje schreef:goedemorgen allemaal!
ik kom ook weer eens even meekletsen wat een lekker weertje vandaag.. heerlijk
Pff VC wat heftig zeg van die opa.. maar wat is er precies met hem dan?
gaan jullie nog wat doen vandaag? mijn tante en nichtje komen eten, ik moet nog een lekker vegetarisch recept zoeken en boodschappen doen. hebben jullie een lekker idee?
Dit is echt een heerlijk recept: http://www.ah.nl/recepten/recept?id=621102&rq=courgette+bieslook
Ga ik morgen ook maken, terwijl ik zelf geen vegetariër ben mis ik hier helemaal geen vlees in..
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
_Donnaa schreef:Hoezo ben je met het OV goedkoper uit? Heb je zo`n OV-kaart?
Ja heb studenten ov.. dan kan ik vandaag gratis maar zondag moet ik wel betalen.
lyke- Prater
goede morgen snoes
alex, hoezo wordt je zenuwachtig van je man?
En er kwam hier net een leuke jongen van DHL pakketjes bezorgen heel m`n dag weer goed haha
alex, hoezo wordt je zenuwachtig van je man?
En er kwam hier net een leuke jongen van DHL pakketjes bezorgen heel m`n dag weer goed haha
Gast- Gast
lyke86 schreef:Goedemorgen!!!
Wat zouden jullie doen?
Als je de tijd hebt zou ik lekker met het ov gaan. Maar als je dat ook nog moet betalen dan lijkt me anderhalf uur rijden toch 'goedkoper' dan treinen.. (Onder het mom van: tijd=geld...)
Marie- Fluisteraar
Dan betaal je zondag met korting toch? Iets van 23 euro ofzo? Met benzine ben je iets meer kwijt denk ik, maar zoveel zal het ook niet verschillen..lyke86 schreef:_Donnaa schreef:Hoezo ben je met het OV goedkoper uit? Heb je zo`n OV-kaart?
Ja heb studenten ov.. dan kan ik vandaag gratis maar zondag moet ik wel betalen.
Gast- Gast
Marie schreef:lyke86 schreef:Goedemorgen!!!
Wat zouden jullie doen?
Als je de tijd hebt zou ik lekker met het ov gaan. Maar als je dat ook nog moet betalen dan lijkt me anderhalf uur rijden toch 'goedkoper' dan treinen.. (Onder het mom van: tijd=geld...)
Haha ja naja uiteindelijk is met de auto gaan wel een stuk duurder..
Maar ik rijd al niet zo vaak dus vind het ook wel leuk om weer eens een langer stuk te gaan rijden.
Moet nu nog wachten op de nieuwe wasmachine dus ik denk er nog even over na!
lyke- Prater
@ VC dat lijkt me zo heftig. En de opmerking dat zijn ze na een kwartier toch weer vergeten kan echt niet. Daarbij is het ook gewoon niet waar. Mensen kunnen daar de hele dag door van slag zijn. Gelukkig weet het personeel ze vaak wel wat af te leiden/lijden. Maar ik vind dit heel bot gezegd. Hopelijk kan opa het een beetje accepteren (als hij nog zo goed is) dat scheelt gewoon heel veel. Het vervelende is alleen dat het soms gewoon beter is. Het is echt kiezen uit twee kwaden.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou waarschijnlijk in de auto gaan, maar puur omdat ik treinen in mijn eentje niks aan vind!
Gast- Gast
Opa is dement Maar dan nog vind ik het niet kunnen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat gaan jullie vandaag doen?
Ik ga me maar weer eens met het huishouden bezig houden
- de auto van binnen uitmesten
- stofzuigen en dweilen
- even een wasje draaien
- spul op zoeken wat ik kan verkopen + foto´s maken + op de computer/internet
Die dingen wil ik sowieso doen! en als ik tijd/zin over heb dan bedenk ik nog wel wat anders
Ik ga me maar weer eens met het huishouden bezig houden
- de auto van binnen uitmesten
- stofzuigen en dweilen
- even een wasje draaien
- spul op zoeken wat ik kan verkopen + foto´s maken + op de computer/internet
Die dingen wil ik sowieso doen! en als ik tijd/zin over heb dan bedenk ik nog wel wat anders
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Opa is dement Maar dan nog vind ik het niet kunnen.
Als het op mij was dat heb ik mee genomen. Ik werk in een verpleeghuis op een gesloten afdeling, dus ook met dementerende ouderen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ga werken, daarna lekker wat te eten halen en vanavond doe ik mee aan een dropping..
Gast- Gast
Ik moet nog even wat kopjes afwassen, stofzuigen, toilet schoonmaken, naar zwemles en daarna naar mijn zusje. Maar ik was veel liever met mijn paps meegegaan naar de autoRai
ik moet werken tot 18u, vanavond ff naar de zction een aantal dingen halen voor zondag, en vanavond met m`n vriend het dorp in want we moeten een zomerjas hebben. Morgenvroeg brownies maken en nog ff wat dingetjes poetsen en `s middags meeting. `s avonds verjaardag en zondag maxiorendag van JN
Gast- Gast
Mijn oma vertoont ook tekenen van dementie
Lily, ik word zenuwachtig van hem omdat hij alles wat ik doe in de gaten houdt en ik wil gewoon mijn gang kunnen gaan en dat kan nu dus niet. Ik hoop echt dat hij nog weggaat voordat ik me ga ergeren.
Lily, ik word zenuwachtig van hem omdat hij alles wat ik doe in de gaten houdt en ik wil gewoon mijn gang kunnen gaan en dat kan nu dus niet. Ik hoop echt dat hij nog weggaat voordat ik me ga ergeren.
Gast- Gast
Fairytale schreef:VeryCherry schreef:Opa is dement Maar dan nog vind ik het niet kunnen.
Als het op mij was dat heb ik mee genomen. Ik werk in een verpleeghuis op een gesloten afdeling, dus ook met dementerende ouderen.
Klavertje vroeg het
Mijn oma ook, ik vrees echt dat zij ook zo wordt
Ok ja kon het zo snel niet vinden dus vandaar reactie.
Minx- Lady Post-a-lot
Een dropping donnaa? Hoe kom je daar nou bij? Zit je bij de scouting ofzo?
Wel leuk hoor een dropping, alleen zo niks voor mij. Ik raak altijd de weg kwijt!
Wel leuk hoor een dropping, alleen zo niks voor mij. Ik raak altijd de weg kwijt!
Marie- Fluisteraar
Goedemorgen,
Ik ga zo mijn auto maar eens poetsen. Het is echt weer eens nodig. Van binnen en buiten. Daarna denk ik nog even in huis aan de slag.
Ik ga zo mijn auto maar eens poetsen. Het is echt weer eens nodig. Van binnen en buiten. Daarna denk ik nog even in huis aan de slag.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Alex schreef:Mijn oma vertoont ook tekenen van dementie
He bah dat is zo'n moeilijke periode
Minx- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Mijn oma vertoont ook tekenen van dementie
en kan je dat niet gewoon tegen `m zeggen dat je zenuwachtig van `m wordt?
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: