Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Dat kan ik wel.. Stuur me maar een PM met de link en je e-mailadresAnousch schreef:Is er iemand handig met een liedje van youtube naar je pc zetten?
En wilt dat even voor mij doen?
Gast- Gast
Reva schreef:Echt bizar veel haha, maar als het gezellig is gaat het hard Heerlijk toch, in pyjama.
Ik heb tot 15u gewerkt, toen mocht ik naar huis, jeej! Dus heerlijk bij mn ouders in bad gelgen en tot de conclusie gekomen dat ik 6 kilo afgevallen ben :affraid: Om in de sfeer van het topicgesprek te blijven: halleluja (dat is toch niet kwetsend? )
Whahaha nee hoor, halleluja jij maar een eind weg! Wat goed dat je 6 kilo kwijt bent! Zijn die in NY gebleven?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat kan ik wel.. Stuur me maar een PM met de link en je e-mailadresAnousch schreef:Is er iemand handig met een liedje van youtube naar je pc zetten?
Super thankyou!
Gast- Gast
Huh was bij jullie ook even het hele forum, inclusief alle berichten, in het frans? Ik heb niet gedronken
Gast- Gast
Reva, wat goed, was je bewust aan het afvallen?
Anousch, heb nog nooit iets op youtube gezet dus kan je niet helpen vrees ik
Anousch, heb nog nooit iets op youtube gezet dus kan je niet helpen vrees ik
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Neuh Curious, ik verklaar je niet voor gek. Waarom zou ik? Er zit een waarheid in hetgeen je zegt, alleen is die ongrijpbaar en dat maakt het juist zo moeilijk. Misschien is het van mijn kant ook wel een stukje 'jaloezie' omdat we in ons gezin best veel ellende hebben meegemaakt, het ene probleem was nog niet overwonnen of het volgende stond alweer op de stoep. En dan kijk je toch naar andere mensen met het gevoel dat het gras aan hun kant groener is. Maar je wéét domweg niet of het wel zo is!
Lexie, had je niet van mij verwacht he? Ik ook niet!
Lexie, had je niet van mij verwacht he? Ik ook niet!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Huh was bij jullie ook even het hele forum, inclusief alle berichten, in het frans? Ik heb niet gedronken
niet in het frans, maar kreeg wel een of ander raar scherm met dat het even under construction ofzo was.
Curious- Kletskop
_Donnaa schreef:Ja, echt grappig..Caroow schreef:_Donnaa schreef:Zooo..
Leuke avond gehad.. Eerst even gewerkt, ging erg goed en was gezellig en daarna keek ik dames in de dop, zit er zo`n chick in waar ik vroeger wel mee op stap ging..
Meron?
Ik vind haar te leuk voor het programma, hoewel ik natuurlijk niet weet hoe ze in het echt is
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Iets anders verdovends gebruikt? Ik heb iig niets gezien!Reva schreef:Huh was bij jullie ook even het hele forum, inclusief alle berichten, in het frans? Ik heb niet gedronken
Duurt eventjes een paar minuutjes hoor, momentoAnousch schreef:_Donnaa schreef:Dat kan ik wel.. Stuur me maar een PM met de link en je e-mailadresAnousch schreef:Is er iemand handig met een liedje van youtube naar je pc zetten?
Super thankyou!
Gast- Gast
Ik herken haar niet in de omschrijving van de website, maar dat is wellicht veranderd na die tijd.. Toen waren we 16, dusjaCaroow schreef:_Donnaa schreef:Ja, echt grappig..Caroow schreef:_Donnaa schreef:Zooo..
Leuke avond gehad.. Eerst even gewerkt, ging erg goed en was gezellig en daarna keek ik dames in de dop, zit er zo`n chick in waar ik vroeger wel mee op stap ging..
Meron?
Ik vind haar te leuk voor het programma, hoewel ik natuurlijk niet weet hoe ze in het echt is
Gast- Gast
Hey ladies!
Sjaan, ben je dr nou nog? Sjonge jonge!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Curious schreef:Reva schreef:Huh was bij jullie ook even het hele forum, inclusief alle berichten, in het frans? Ik heb niet gedronken
niet in het frans, maar kreeg wel een of ander raar scherm met dat het even under construction ofzo was.
Heb ik wel vaker. Beetje irritant, maar ik open dan gewoon een nieuw scherm en klik het forum weer aan et voilá!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Echt bizar veel haha, maar als het gezellig is gaat het hard Heerlijk toch, in pyjama.
Ik heb tot 15u gewerkt, toen mocht ik naar huis, jeej! Dus heerlijk bij mn ouders in bad gelgen en tot de conclusie gekomen dat ik 6 kilo afgevallen ben :affraid: Om in de sfeer van het topicgesprek te blijven: halleluja (dat is toch niet kwetsend? )
Whahaha nee hoor, halleluja jij maar een eind weg! Wat goed dat je 6 kilo kwijt bent! Zijn die in NY gebleven?
Haha, ja ik denk het, al ging ik wel met hetzelfde aantal kilo's inclusief mn koffer terug denk ik Op naar de volgende 7.5, streven: half juni
Fijn dat halleluja mag (vind het zo leuk klinken, haha)
Sjaan: eeeuh, alleen koffie
Curious: ja, is zeker de bedoeling!
Gast- Gast
Ik zei vanmiddag dat ik de brief van de Belastingdienst Godzijdank had gevonden en ik schrok er eerst van (dat ik dat zei). Maar later bedacht ik me dat het alleen maar positief is voor Hem.
Gast- Gast
Burn schreef:Hey ladies!
Hey Burn, ben je er nu alwéér????
Oh ik heb ook wel eens dat ik iets met god of jezus zeg hoor, het is gewoon soort van normaal geworden onder mensen. niet dat ik het normaal vind, maar kan het echt wel hebben hoor ondanks dat ik geloof. Erger vind ik als mensen schelden met ziektes, daar kan ik wel echt kwaad om worden.
Curious- Kletskop
Reva schreef:Sjaan: eeeuh, alleen koffie
Yup... overdosis caffeïne!
Overigens vind ik mezelf stoer dat ik zo flink forum vandaag want mijn muisknopje is kapot maar ik kan niet goed genoeg met de touchpad overweg om daar de hele dag mee te muizen. Dus ik beweeg de cursor met de muis, maar klik met de touchpad-toets. En dat al 300+ posts lang. Stoer he?
_Donnaa schreef:Zooo, heb ik mijn goede daad voor vandaag ook weer verricht..
Sjaantje schreef:Burn schreef:Hey ladies!
Hahahaha! En dat zeg jij? Ik was ook vrij vandaag, maar geen 300 posts..
Stond ik dan als enige in mn trainingskleren opt veld. De rest wist dus gewoon dat er geen training was..
Burn- Lady Post-a-lot
Sjaantje schreef:Burn schreef:Hey ladies!
Hahahaha! En dat zeg jij? Ik was ook vrij vandaag, maar geen 300 posts..
Stond ik dan als enige in mn trainingskleren opt veld. De rest wist dus gewoon dat er geen training was..
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: