Dagcafé
+27
Marie
Sweety
Atelier Madame
Silver
Oasis
lyke
Qiara
Merai
Try
Curious
Chocolate Cookie
Laquisia
Snoes
Lejow
Caroow
VeryCherry
Moezie
Poisongirl
Minx
May
ExpressoB
Jordana
Serena
TNMN
Suus
Burn
Sjaantje
31 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Nou jongens ik kon een UUR lang niet op het forum elke keer kreeg ik 'webpagina kan niet worden weergegeven' :S
Vaaaag.
Ik heb net eikel acedemie gekeken hahaha echt grappig.
Vaaaag.
Ik heb net eikel acedemie gekeken hahaha echt grappig.
Gast- Gast
Raar, ik heb helemaal geen problemen gehad...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb deze week wel problemen gehad m.b.t. het forum, maar dat bleek aan Avast te liggen!
Gast- Gast
ABE schreef:Gelukkig ben je er nu uit.
Edit; Lezen is ook een vak. Jij vroeg het. Niet de zuster... Foei ABE!
Haha ik dacht dat jij een gefrustreerde zuster was
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:ABE schreef:Gelukkig ben je er nu uit.
Nee hoor, nergens last van! Ik zorg wel, maar enkel voor mezelf.
Gast- Gast
Ow, ik ben gewoon mutserig vandaag!
Ik kreeg een sms met de vraag wanneer ik de komende weken vrij zou zijn en toen ik vertelde wanneer ik vrij was, zei degene:"Wanneer mag ik koffie komen drinken? Want dan ga ik even vrij vragen". Dus ik; Kan altijd wel. Zeg het maar. Ow wacht, je mag alleen langskomen als je gaten kunt boren. Ow en wacht, vergeet de betonboor niet".
Nee, dat noemen ze echte liefde.... Geen reactie, kan ik me helemaal voorstellen haha!
Ik kreeg een sms met de vraag wanneer ik de komende weken vrij zou zijn en toen ik vertelde wanneer ik vrij was, zei degene:"Wanneer mag ik koffie komen drinken? Want dan ga ik even vrij vragen". Dus ik; Kan altijd wel. Zeg het maar. Ow wacht, je mag alleen langskomen als je gaten kunt boren. Ow en wacht, vergeet de betonboor niet".
Nee, dat noemen ze echte liefde.... Geen reactie, kan ik me helemaal voorstellen haha!
Gast- Gast
ABE schreef:Ik heb deze week wel problemen gehad m.b.t. het forum, maar dat bleek aan Avast te liggen!
Hmm.. en kreeg je toen ook webpagina blabla of niet??
Want misschien moet ik daar dan eens naar kijken
Gast- Gast
Anousch schreef:ABE schreef:Ik heb deze week wel problemen gehad m.b.t. het forum, maar dat bleek aan Avast te liggen!
Hmm.. en kreeg je toen ook webpagina blabla of niet??
Want misschien moet ik daar dan eens naar kijken
Ik kreeg rechtsonderin een melding dat er Malware was gevonden en vervolgens werd de verbinding verbroken. Ik dacht eerst dat het aan het forum lag, dus ik heb Jordana een bericht laten schrijven in het moderator topic, maar het bleek aan Avast te liggen....
Gast- Gast
ABE schreef:Caroow schreef:ABE schreef:Gelukkig ben je er nu uit.
Nee hoor, nergens last van! Ik zorg wel, maar enkel voor mezelf.
Je weet het niet, misschien krijgen zusters dagelijks deze vraag.
Net zoals gasten bij mijn werk altijd vragen waar het gratis wieffie (wifi ) is. En daar moet ik elke keer dan maar om gaan lachen..
Caroow- Lady Post-a-lot
Kon ik eerder nog zeggen dat ik op de administratie werkte, inmiddels werk ik in een callcenter. We zijn met tien personen en werken 250 telefoontjes per dag af. Van de 250 telefoontjes, krijgen we 200x per dag dezelfde domme vraag. Althans, de vraag is niet dom, maar wordt dom, omdat de onwetende mensen simpelweg het antwoord niet kennen. Ik berust me in het feit dat ze onwetend zijn, want anders zou ik chagrijnig de telefoon opnemen.
Gast- Gast
Nu ben ik heel benieuwd wat die vraag is
Caroow- Lady Post-a-lot
Hij is vast minder dom dan die wifi-vraag die ik zo vaak moet aanhoren. Hoewel ik die vraag nu wel mis, nu ik niet kan werken.
Echt, ik ga nooit met pensioen, wat moet je toch doen de hele dag? En, waarom zou je niet elke dag tot elf uur slapen, je hebt toch niks te doen.
Echt, ik ga nooit met pensioen, wat moet je toch doen de hele dag? En, waarom zou je niet elke dag tot elf uur slapen, je hebt toch niks te doen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Op het moment dat je met pensioen mag heb je andere bezigheden.
Vandaag hebben we een soort van workshop gehad en toen iedereen zich moest voorstellen, vertelde iedereen gewoon wat hem of haar bezighield, allemaal jongelingen, zeg maar. Maar onze opa in de groep met twee kleinkinderen vertelde over zijn kleinkinderen en hoe hij daar meer tijd voor wilde. 60 jaar zijn en opa.... De prioriteiten veranderen....
Vandaag hebben we een soort van workshop gehad en toen iedereen zich moest voorstellen, vertelde iedereen gewoon wat hem of haar bezighield, allemaal jongelingen, zeg maar. Maar onze opa in de groep met twee kleinkinderen vertelde over zijn kleinkinderen en hoe hij daar meer tijd voor wilde. 60 jaar zijn en opa.... De prioriteiten veranderen....
Gast- Gast
Ik dacht ook altijd heeeeerlijk om vrij te zijn
Nou daar ben ik nu wel van terug gekomen zeg pff..
ik word gewoon moe van het niks doen.
Nou daar ben ik nu wel van terug gekomen zeg pff..
ik word gewoon moe van het niks doen.
Gast- Gast
Ja he, ik lig 's avonds in bed ook maar een beetje te liggen. Ik ben niet moe, wat wel logisch is, aangezien ik niks doe.
Maar jij hebt binnenkort als het goed is wel weer werk toch Anousch?
Caroow- Lady Post-a-lot
Gast- Gast
Caroow schreef:Ja he, ik lig 's avonds in bed ook maar een beetje te liggen. Ik ben niet moe, wat wel logisch is, aangezien ik niks doe.
Ja precies!
En dan vinden mensen het gek dat je nog zo 'laat' wakker bent, wat voor ons dan juist vroeg is
Als het goed is wel ja! ben benieuwd wanneer ze me laten weten hoe dat zit met invalcontract, zal wel weer verklaring aan moeten vragen enz.
Gast- Gast
Gast- Gast
Zo leuk he, oude foto's. Ik ga ook even in mijn hotmail kijken
Caroow- Lady Post-a-lot
Mijn vriend is thuis, dus ik ga ook off.
Welterusten!
Welterusten!
Caroow- Lady Post-a-lot
Welterusten meiden! Ik ga ook maar zo...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
goedemorgen:D
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen Lekker geslapen?
Ik word helemaal gek van de jeuk van de muggenbulten, zit echt helemaal onder Gek genoeg gaat het voornamelijk savonds jeuken :S Ik heb van die creme,en dat helpt wel enigszins om de ergste jeuk weg te krijgen
Ik word helemaal gek van de jeuk van de muggenbulten, zit echt helemaal onder Gek genoeg gaat het voornamelijk savonds jeuken :S Ik heb van die creme,en dat helpt wel enigszins om de ergste jeuk weg te krijgen
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: