Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?
+22
love
Olijfje
Monte
minoessepoes
Caramba
Lindsya
TNMN
Mizz_S
Jeanette
Mari
Bolleke
Snoes
girli
rapa nui
smooch
Jezzie
Beachgirl
Blond
Susan
Sjaantje
Arwyn
Minx
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?
Ja idd, dat scheelt al. Mijn zusje is zo'n vreselijke neuroot die dus echt alles uitpakt, zelfs haar hele toilettas uitpakt en uitstalt.
Gast- Gast
Ik ben wel redelijk netjes.
Toen we laatste een weekendje weg waren zaten we in een studio.
Ik had zelfs de vuilniszak eruit gehaald en dicht gebonden en bi jde deur neer gezet...
Toen we laatste een weekendje weg waren zaten we in een studio.
Ik had zelfs de vuilniszak eruit gehaald en dicht gebonden en bi jde deur neer gezet...
Gast- Gast
Marin schreef:Ja idd, dat scheelt al. Mijn zusje is zo'n vreselijke neuroot die dus echt alles uitpakt, zelfs haar hele toilettas uitpakt en uitstalt.
Dat doe ik ook, ik pak alles uit en leg het per soort op zijn plek in de kast, en op de wastafel. Vind dat veel fijner! Is een kleine moeite en dan kun je altijd alles vinden
Gast- Gast
Isabella schreef:Marin schreef:Ja idd, dat scheelt al. Mijn zusje is zo'n vreselijke neuroot die dus echt alles uitpakt, zelfs haar hele toilettas uitpakt en uitstalt.
Dat doe ik ook, ik pak alles uit en leg het per soort op zijn plek in de kast, en op de wastafel. Vind dat veel fijner! Is een kleine moeite en dan kun je altijd alles vinden
Haha ach ja, mijn spullen zitten thuis zelfs in een toilettasje. Ik weet niet beter dan uit een koffer leven, dus ik vind het zo prima
Gast- Gast
Ik zag laatst in de catalogus van Jako-O speciale koffertjes met leg'planken' aan de binnenkant voor als je op vakantie uit je koffer leeft. Zag er best handig uit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat moet ik zien. Kan me er niks bij voorstellen nl. Heb je een foto?
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Dat moet ik zien. Kan me er niks bij voorstellen nl. Heb je een foto?
Via de website van het merk dat Susan noemde;
Gast- Gast
Ik ben heel erg gewend in een hostel te slapen. Daar ruim ik alles op in mn tas (ander gejat). Dit jaar gaan we naar een prachtige villa met een huur auto. Daar blijven we 10 dagen, dus dan stop ik mn kled en alles gewoon in d ekasten (lijkt me logsch?)
Gast- Gast
Ik 'leef' eigenlijk altijd vanuit de koffer.
Handdoeken gooi ik na 2 keer gebruiken op de grond en het beddengoed trek ik netjes een beetje recht.
Handdoeken gooi ik na 2 keer gebruiken op de grond en het beddengoed trek ik netjes een beetje recht.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Als jullie bijvoorbeeld langer dan een week op vakantie zijn, wassen jullie dan ook jullie kleding ter plekke? Of hang je het uit en neem je een enorme voorraad ondergoed mee?
Gast- Gast
Als ik lang(er) op één plek zit, dan was ik mijn kleding wel. Bij rondreizen, wat bij mij steeds vaker het geval is, hang ik mijn kleding alleen te luchten. Qua ondergoed neem ik een enorme voorraad mee.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Ik hou het wel netjes maar soms was het echt een chaos. Vorig jaar zaten we in een hostel zonder kledingkast, geen plankje in de badkamer dus alle kleding en schoonheidsproducten zaten in de koffer gepropt en als ik dan een bepaald kledingstuk zocht lag de kamer altijd wel even bezaait met kleding. Maar over het algemeen deed ik alles weer netjes in de koffer voordat we weg gingen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Als ik langer dan 3 weken weg ben dan laat ik mn ondergoed en sommige kleding wassen bij iemand die mn kleding binnen 24 gevouwen en gewassen terug brengt.Maple schreef:Als jullie bijvoorbeeld langer dan een week op vakantie zijn, wassen jullie dan ook jullie kleding ter plekke? Of hang je het uit en neem je een enorme voorraad ondergoed mee?
Gast- Gast
Maple schreef:Als jullie bijvoorbeeld langer dan een week op vakantie zijn, wassen jullie dan ook jullie kleding ter plekke? Of hang je het uit en neem je een enorme voorraad ondergoed mee?
Toen wij 15 dagen gingen hebben we tussendoor 1 keer gewassen; ik vond het zonde om 15x ondergoed mee te nemen.
Gast- Gast
Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel een aardige sloddervos ben.
Het appartement waar ik van de zomer in woonde, met 3 andere meiden, was echt zo'n bende! Maar dat was omdat we alle-4 gewoon rampzalig waren.
Een impressie:
En nu moet ik tot mijn grote schaamte ook vertellen dat toen ik een aantal aar geleden met 2 vriendinnen in Turkije op vakantie was we het appartement niet zo netjes hebben achtergelaten.
We hadden 3x gekookt ofzo, en die pannen daarvan waren heel ranzig. En de vriendin die die afwasbeurt had vertikte het om af te wassen, dus ons appartement begon een beetje te stinken.
De avond voor we weg zouden gaan zouden we alles gaan opruimen, maar toen hoorden we 4 uur van tevoren dat onze vlucht 12uur was vervroegt.. Dus moesten we als een malle nog souvenirs kopen en winkelen, dat had toen prioriteit.
En de deur was ingetrapt maar dat was door iemand van het hotel, want wij hadden de sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten en de deur dichtgegooid, mannetje van het hotel stopte de reservesleutel in het slot, dus toen moest ie de deur intrappen.
Gelukkig hebben we toen geen borg hoeven te betalen!
Het appartement waar ik van de zomer in woonde, met 3 andere meiden, was echt zo'n bende! Maar dat was omdat we alle-4 gewoon rampzalig waren.
Een impressie:
En nu moet ik tot mijn grote schaamte ook vertellen dat toen ik een aantal aar geleden met 2 vriendinnen in Turkije op vakantie was we het appartement niet zo netjes hebben achtergelaten.
We hadden 3x gekookt ofzo, en die pannen daarvan waren heel ranzig. En de vriendin die die afwasbeurt had vertikte het om af te wassen, dus ons appartement begon een beetje te stinken.
De avond voor we weg zouden gaan zouden we alles gaan opruimen, maar toen hoorden we 4 uur van tevoren dat onze vlucht 12uur was vervroegt.. Dus moesten we als een malle nog souvenirs kopen en winkelen, dat had toen prioriteit.
En de deur was ingetrapt maar dat was door iemand van het hotel, want wij hadden de sleutel aan de binnenkant van de deur laten zitten en de deur dichtgegooid, mannetje van het hotel stopte de reservesleutel in het slot, dus toen moest ie de deur intrappen.
Gelukkig hebben we toen geen borg hoeven te betalen!
Gast- Gast
Ik ben netjes, net zoals thuis. Ik word enorm kriegelig van rotzooi. Maar wat ik niet doe is wassen. Als ik twee weken ga, neem ik gewoon voor 2 weken ondergoed e.d. mee.
Gast- Gast
Ik zie nu heel grappige dingen voor mij!minoessepoes schreef:
Bij ons in het hotel wil je niet weten wat de housekeeping allemaal vind, van tostijzers tot bergen wiet op het bureau tot sokken om de rookmelder tot strings onder het bed. Het wordt allemaal een bepaalde tijd bewaard. Sommige dingen worden daarna weggedaan, andere dingen worden verdeeld onder het personeel en dingen zoals telefoonopladers ed worden bewaard en uitgeleend aan gasten als ze er om vragen als ze het bijvoorbeeld vergeten zijn.
Zelf ben ik erg netjes in een hotel, het is al een kleine ruimte en wil het dan graag netjes houden. Plus ik weet hoe een strak schema de schoonmakers hebben. Ik vind het een kleine moeite om het bed of netjes open te slaan of zelf netjes op te maken. Wanneer ik weg ga, haal ik het bed vaak alvast af en vouw ik het heel netjes op.
Dit doe ik vooral als het hotel de kamers zelf keurig verzorgd en netjes heeft gemaakt.
Wanneer ik echt met een koffer op vakantie ben, doe ik deze wel altijd dicht en op slot (een keer pas gehad en dat was in Tunesië en vond ik wel een veilig idee).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Maple schreef:Als jullie bijvoorbeeld langer dan een week op vakantie zijn, wassen jullie dan ook jullie kleding ter plekke? Of hang je het uit en neem je een enorme voorraad ondergoed mee?
Ik was altijd tussentijds. Heb voor ruim een week aan ondergoed bij me. Bij rondreizen kijk ik van te voren ook het programma door om een beetje te kijken hoe mijn wasprogramma zal/kan zijn en daar pas ik een beetje op aan hoeveel shirtjes e.d. ik mee neem. Ik heb wel eens een rondreis gehad door Vietnam waar het echt ontzettend plakkerig weer was maar waar we eigenlijk geen tijd hadden om te wassen/laten wassen en ik voelde me op een gegeven moment zo vies. Ik neem altijd een oude tandenborstel mee en een tube handwasmiddel of gebruik het hotelzeepje. Ik laat ook wel dingen wassen maar in sommige landen is dat best wel duur per kledingstuk en dan doe ik mijn ondergoed in elk geval zelf en laat mijn shirts en broeken wassen.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?
» Betalen voor airco in je hotel/appartement
» Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?
» naar appartement op vakantie, wat zelf meenemen?
» Appartement Tenerife
» Betalen voor airco in je hotel/appartement
» Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?
» naar appartement op vakantie, wat zelf meenemen?
» Appartement Tenerife
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: