Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Appartement Tenerife

2 plaatsers

Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Appartement Tenerife

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 6:34

Eindelijk knoop doorgehakt...het wordt Tenerife (begin juni).

Alleen nu nog een appartement. Pfffff op basis van plaatjes is echt moeilijk zeg.
Iemand hier nog een tip?

Willen niet te grootschalig, maar ook niet zo'n 'huiselijk' complex. Liefst appartement in groen aangelegde omgeving en niet meer dan 2 verdiepingen.

Oja, ons zoontje van bijna 1 tzt, gaat ook mee, dus liever geen ingewikkelde trapconstructies e.d.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Lady4 za 2 apr 2011 - 7:17

ivax schreef:Eindelijk knoop doorgehakt...het wordt Tenerife (begin juni).

Alleen nu nog een appartement. Pfffff op basis van plaatjes is echt moeilijk zeg.
Iemand hier nog een tip?

Willen niet te grootschalig, maar ook niet zo'n 'huiselijk' complex. Liefst appartement in groen aangelegde omgeving en niet meer dan 2 verdiepingen.

Oja, ons zoontje van bijna 1 tzt, gaat ook mee, dus liever geen ingewikkelde trapconstructies e.d.

Wij hadden een superleuk appartementencomplex in Los Cristianos (lopen via de boulevard ben je zo in Playas de Las Americas). Ik ga even voor je kijken of ik er nog achter kan komen hoe dit ook alweer heette.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Lady4 za 2 apr 2011 - 7:20

Gevonden! http://zon.sunweb.nl/spanje/tenerife/los_cristianos/appartementen_tenerife_sur.htm?objectIndex=1

Het heet Tenerife Sur, ik heb deze link van een willekeurige reisorganisatie geplakt. De appartementen bevinden zich grotendeels op de begane grond. Het heeft een mooi groot zwembad met daar omheen een hele mooie tuin waar je kunt zonnen. Personeel was erg vriendelijk.

Echt een aanrader!!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 7:32

Lady4 schreef:Gevonden! http://zon.sunweb.nl/spanje/tenerife/los_cristianos/appartementen_tenerife_sur.htm?objectIndex=1

Het heet Tenerife Sur, ik heb deze link van een willekeurige reisorganisatie geplakt. De appartementen bevinden zich grotendeels op de begane grond. Het heeft een mooi groot zwembad met daar omheen een hele mooie tuin waar je kunt zonnen. Personeel was erg vriendelijk.

Echt een aanrader!!

tnx, ik ga eens kijken.

Vind het wel een rotklusje hoor...zoveel keuze, het wordt er niet makkelijker op smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Lady4 za 2 apr 2011 - 8:41

Juist daarom zijn tips van anderen ideaal!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Plien84 za 2 apr 2011 - 22:06

wij zijn een aantal jaren geleden naar compostella beach geweest , niet te groot, niet te klein. En maar een klein stukje lopen naar het strand. en betaalbaar

http://www.jiba.nl/playa-de-las-americas/appartementen-compostela-beach

Als je aangeeft dat je niet te hoog wilt dan is het prima te doen.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Gast di 5 apr 2011 - 8:04

Plien84 schreef:wij zijn een aantal jaren geleden naar compostella beach geweest , niet te groot, niet te klein. En maar een klein stukje lopen naar het strand. en betaalbaar

http://www.jiba.nl/playa-de-las-americas/appartementen-compostela-beach

Als je aangeeft dat je niet te hoog wilt dan is het prima te doen.

Dat is m geworden Cool

Zag het berichtje gister, en toevallig stond ie in onze top5. Hebben net geboekt !

Tnx beide voor de tips!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Plien84 di 5 apr 2011 - 8:49

ivax schreef:
Plien84 schreef:wij zijn een aantal jaren geleden naar compostella beach geweest , niet te groot, niet te klein. En maar een klein stukje lopen naar het strand. en betaalbaar

http://www.jiba.nl/playa-de-las-americas/appartementen-compostela-beach

Als je aangeeft dat je niet te hoog wilt dan is het prima te doen.

Dat is m geworden Cool

Zag het berichtje gister, en toevallig stond ie in onze top5. Hebben net geboekt !

Tnx beide voor de tips!

Wat leuk! Ik vond de ligging ideaal, als je van shoppen houdt, de zara is aan de overkant vd weg en daarachter nog een heel winkelcentrum. Destijds was het complex iets verouderd(2205) maar volgens mij is het gerenoveerd!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Gast wo 6 apr 2011 - 8:32

Plien84 schreef:
ivax schreef:
Plien84 schreef:wij zijn een aantal jaren geleden naar compostella beach geweest , niet te groot, niet te klein. En maar een klein stukje lopen naar het strand. en betaalbaar

http://www.jiba.nl/playa-de-las-americas/appartementen-compostela-beach

Als je aangeeft dat je niet te hoog wilt dan is het prima te doen.

Dat is m geworden Cool

Zag het berichtje gister, en toevallig stond ie in onze top5. Hebben net geboekt !

Tnx beide voor de tips!

Wat leuk! Ik vond de ligging ideaal, als je van shoppen houdt, de zara is aan de overkant vd weg en daarachter nog een heel winkelcentrum. Destijds was het complex iets verouderd(2205) maar volgens mij is het gerenoveerd!

klopt, zie bij recensies veel staan over verbouwing en hinder, maar is van tijdje geleden...geloof ergens in 2010.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Appartement Tenerife Empty Re: Appartement Tenerife

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum