Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?
Ik zou wel graag jullie accommodatie willen zien! En vertel er dan ook bij waar het is.
Als het goed is, gaan wij naar Gumbet in Turkije en wel naar dit hotel
Als het goed is, gaan wij naar Gumbet in Turkije en wel naar dit hotel
Laatst aangepast door ZachtCookie op zo 16 jan 2011 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?
Ik heb nog geen idee, want ik ga een georganiseerde rondreis maken in Amerika.
Maar over het algemeen zijn de hotels die via de organisatie geregeld zijn goed.
Maar over het algemeen zijn de hotels die via de organisatie geregeld zijn goed.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Wij hebben besloten toch voor een last minute te gaan, dus ik heb nog geeeen idee!
Gast- Gast
Wij zouden eerst naar Tunesie. Ook al gaan we pas eind augustus/ begin september, toch wil ik die gok niet wagen. Dus dan naar Turkije! Opzich staat me dat ook veel meer aan hoor .
Gast- Gast
Hotel Split inn in Kroatie, Split dus. Het ziet er netjes uit, verder boeit het me niks.. We zitten er nog geen 6 dagen en we gaan toch dingen bekijken/naar het strand/uit eten/borrelen/stapppen.. Kom er alleen om te slapen en het heeft een goede ligging
Gast- Gast
Reeza schreef:
Hotel Split inn in Kroatie, Split dus. Het ziet er netjes uit, verder boeit het me niks.. We zitten er nog geen 6 dagen en we gaan toch dingen bekijken/naar het strand/uit eten/borrelen/stapppen.. Kom er alleen om te slapen en het heeft een goede ligging
Zo denken wij ook hoor! We slapen er alleen, dus stellen niet zulke hoge eisen aan onze vakantie. We willen alleen zon, zee en strand. En wat te doen in de omgeving. Ook omdat het budget niet heel hoog is, kun je ook niet veel eisen hebben. Vind het al heel wat dat we zoiets moois voor onze wensen kunnen krijgen en voor die prijs!
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Reeza schreef:
Zo denken wij ook hoor! We slapen er alleen, dus stellen niet zulke hoge eisen aan onze vakantie. We willen alleen zon, zee en strand. En wat te doen in de omgeving. Ook omdat het budget niet heel hoog is, kun je ook niet veel eisen hebben. Vind het al heel wat dat we zoiets moois voor onze wensen kunnen krijgen en voor die prijs!
Ja ik ga ook voor €300 6 dagen incl. vlucht.. Dus lekker goedkoop Als de zon maar schijnt, de sfeer maak ik zelf wel goed haha
Gast- Gast
Zo, dit is onze camper waar we de komende tijd mee willen gaan reizen:
Keukentje + wc
Het bed
Keukentje + wc
Het bed
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Reeza schreef:ZachtCookie schreef:Reeza schreef:
Ja ik ga ook voor €300 6 dagen incl. vlucht.. Dus lekker goedkoop Als de zon maar schijnt, de sfeer maak ik zelf wel goed haha
Wij 10 dagen met het vliegtuig voor 400pp.. Ook incl. vlucht en hotel en halfpension. Geen geld!
Gast- Gast
Als mijn vakantie op het werk goedgekeurd wordt boek ik meteen:
Salou
Dit leek me ook wel wat, hier zit een spa bij
Is in La Pineda de Salou
Salou
Dit leek me ook wel wat, hier zit een spa bij
Is in La Pineda de Salou
Gast- Gast
Ziet er toch ook prima uit, Reeza? Het ziet er niet vervallen uit.
Zomer zal wel allemaal motelkamers worden dus dat is niet erg boeiend.
Komende maand in NYC slaap ik in een hostel. Ziet er ook best ok uit:
Zomer zal wel allemaal motelkamers worden dus dat is niet erg boeiend.
Komende maand in NYC slaap ik in een hostel. Ziet er ook best ok uit:
Gast- Gast
Wil je niet ontmoedigen Marin maar ik vind die plaatjes van hostels altijd een beetje misleidend. Maar hoop voor jou dat het er daadwerkelijk zo uit ziet
Gast- Gast
Ach het enige wat ik er misleidend aan kan bedenken is dat er hier maar 1 bed op staat. En nergens zie ik andere bedden staan in dezelfde kamer. Staat ook niet in de tekst omschreven hoeveel bedden er in 1 kamer staan. Dus ik ga er gewoon vanuit dat ze dit vanuit een tactische hoek hebben gefotografeerd en er nog 8 bedden achter de fotograaf stonden
Die dekens die je ziet liggen vind ik ook vies, maar met een lakentje er om heen is het geen probleem. Bij een hostel moet je gewoon niet te veel eisen stellen en dan is het prima.
Die dekens die je ziet liggen vind ik ook vies, maar met een lakentje er om heen is het geen probleem. Bij een hostel moet je gewoon niet te veel eisen stellen en dan is het prima.
Gast- Gast
Hehe ik maak wel een eigen foto en laat het je nog wel weten .
Gast- Gast
Marin schreef:Hehe ik maak wel een eigen foto en laat het je nog wel weten .
Hahaha cool, doe maar!
Gast- Gast
het hotel ligt op een eilandje voor de kust van Rovinj, Kroatie. De omgeving schijnt erg mooi te zijn, het kamers iets verouderd, dat is ook te zien maar dat moet geen probleem zijn.
basiskamer
hotel
vanuit de lucht
basiskamer
hotel
vanuit de lucht
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe ziet jouw droomhuis eruit?