Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:19

Ik zou wel graag jullie accommodatie willen zien! En vertel er dan ook bij waar het is.

Als het goed is, gaan wij naar Gumbet in Turkije en wel naar dit hotel

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Sami_plaza_0450
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Sami_plaza_0150


Laatst aangepast door ZachtCookie op zo 16 jan 2011 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  BJA zo 16 jan 2011 - 4:23

Ik heb nog geen idee, want ik ga een georganiseerde rondreis maken in Amerika.
Maar over het algemeen zijn de hotels die via de organisatie geregeld zijn goed.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:24

Wij hebben besloten toch voor een last minute te gaan, dus ik heb nog geeeen idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:26

Wij zouden eerst naar Tunesie. Ook al gaan we pas eind augustus/ begin september, toch wil ik die gok niet wagen. Dus dan naar Turkije! Opzich staat me dat ook veel meer aan hoor .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:28

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Split

Hotel Split inn in Kroatie, Split dus. Het ziet er netjes uit, verder boeit het me niks.. We zitten er nog geen 6 dagen en we gaan toch dingen bekijken/naar het strand/uit eten/borrelen/stapppen.. Kom er alleen om te slapen en het heeft een goede ligging Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:31

Reeza schreef:Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Split

Hotel Split inn in Kroatie, Split dus. Het ziet er netjes uit, verder boeit het me niks.. We zitten er nog geen 6 dagen en we gaan toch dingen bekijken/naar het strand/uit eten/borrelen/stapppen.. Kom er alleen om te slapen en het heeft een goede ligging Very Happy

Zo denken wij ook hoor! We slapen er alleen, dus stellen niet zulke hoge eisen aan onze vakantie. We willen alleen zon, zee en strand. En wat te doen in de omgeving. Ook omdat het budget niet heel hoog is, kun je ook niet veel eisen hebben. Vind het al heel wat dat we zoiets moois voor onze wensen kunnen krijgen en voor die prijs!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:36

ZachtCookie schreef:
Reeza schreef:Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Split

Hotel Split inn in Kroatie, Split dus. Het ziet er netjes uit, verder boeit het me niks.. We zitten er nog geen 6 dagen en we gaan toch dingen bekijken/naar het strand/uit eten/borrelen/stapppen.. Kom er alleen om te slapen en het heeft een goede ligging Very Happy

Zo denken wij ook hoor! We slapen er alleen, dus stellen niet zulke hoge eisen aan onze vakantie. We willen alleen zon, zee en strand. En wat te doen in de omgeving. Ook omdat het budget niet heel hoog is, kun je ook niet veel eisen hebben. Vind het al heel wat dat we zoiets moois voor onze wensen kunnen krijgen en voor die prijs!

Ja ik ga ook voor €300 6 dagen incl. vlucht.. Dus lekker goedkoop Very Happy Als de zon maar schijnt, de sfeer maak ik zelf wel goed haha angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  RioolSpook zo 16 jan 2011 - 4:44

Zo, dit is onze camper waar we de komende tijd mee willen gaan reizen:

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Oqyrh5

Keukentje + wc
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Ei79k8

Het bed
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  263wncj
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:47

Reeza schreef:
ZachtCookie schreef:
Reeza schreef:Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Split

Hotel Split inn in Kroatie, Split dus. Het ziet er netjes uit, verder boeit het me niks.. We zitten er nog geen 6 dagen en we gaan toch dingen bekijken/naar het strand/uit eten/borrelen/stapppen.. Kom er alleen om te slapen en het heeft een goede ligging Very Happy

Zo denken wij ook hoor! We slapen er alleen, dus stellen niet zulke hoge eisen aan onze vakantie. We willen alleen zon, zee en strand. En wat te doen in de omgeving. Ook omdat het budget niet heel hoog is, kun je ook niet veel eisen hebben. Vind het al heel wat dat we zoiets moois voor onze wensen kunnen krijgen en voor die prijs!

Ja ik ga ook voor €300 6 dagen incl. vlucht.. Dus lekker goedkoop Very Happy Als de zon maar schijnt, de sfeer maak ik zelf wel goed haha angel

Wij 10 dagen met het vliegtuig voor 400pp.. smile Ook incl. vlucht en hotel en halfpension. Geen geld!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:53

Als mijn vakantie op het werk goedgekeurd wordt boek ik meteen:

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  2

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  1

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  5

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  6

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  7

Salou

Dit leek me ook wel wat, hier zit een spa bij

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  8697_401b92d500

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  6

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  24

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  4253_031

Is in La Pineda de Salou

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 4:59

Ziet er toch ook prima uit, Reeza? Het ziet er niet vervallen uit.

Zomer zal wel allemaal motelkamers worden dus dat is niet erg boeiend.

Komende maand in NYC slaap ik in een hostel. Ziet er ook best ok uit:

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  20137_499368805656_184389795656_11342823_2795818_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:01

Wil je niet ontmoedigen Marin maar ik vind die plaatjes van hostels altijd een beetje misleidend. Maar hoop voor jou dat het er daadwerkelijk zo uit ziet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:05

Ach het enige wat ik er misleidend aan kan bedenken is dat er hier maar 1 bed op staat. En nergens zie ik andere bedden staan in dezelfde kamer. Staat ook niet in de tekst omschreven hoeveel bedden er in 1 kamer staan. Dus ik ga er gewoon vanuit dat ze dit vanuit een tactische hoek hebben gefotografeerd en er nog 8 bedden achter de fotograaf stonden Wink

Die dekens die je ziet liggen vind ik ook vies, maar met een lakentje er om heen is het geen probleem. Bij een hostel moet je gewoon niet te veel eisen stellen en dan is het prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:06

True!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:07

Hehe ik maak wel een eigen foto en laat het je nog wel weten .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gast zo 16 jan 2011 - 5:11

Marin schreef:Hehe ik maak wel een eigen foto en laat het je nog wel weten .

Hahaha cool, doe maar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Highway zo 16 jan 2011 - 9:55

het hotel ligt op een eilandje voor de kust van Rovinj, Kroatie. De omgeving schijnt erg mooi te zijn, het kamers iets verouderd, dat is ook te zien maar dat moet geen probleem zijn.
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Original
basiskamer
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Image_room_double_1
hotel
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Hotel-katarina-rovinj-rovinj_240320101350015425
vanuit de lucht
Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Rovinj_Katarina_01

Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?  Empty Re: Hoe ziet jouw hotel/appartement/camping eruit?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum