Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

+22
love
Olijfje
Monte
minoessepoes
Caramba
Lindsya
TNMN
Mizz_S
Jeanette
Mari
Bolleke
Snoes
girli
rapa nui
smooch
Jezzie
Beachgirl
Blond
Susan
Sjaantje
Arwyn
Minx
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:42

Ben je netjes of laat je alles achter je vallen op de grond, en hou je rekening met de schoonmaaksters die komen schoonmaken? Of vind je het onzin om daar rekening mee te houden en laat je echt een ontplofte kamer achter?

Ik ben erg benieuwd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Minx wo 13 apr 2011 - 8:43

Ik ben volgens mij wel redelijk netjes. Normaal ben ik niet van het bed op maken maar dat wil ik daar nog wel eens doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:43

Fairytale schreef:Ik ben volgens mij wel redelijk netjes. Normaal ben ik niet van het bed op maken maar dat wil ik daar nog wel eens doen.

Ook als je weet dat je kamer elke dag opgemaakt/schoongemaakt wordt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Arwyn wo 13 apr 2011 - 8:45

Ik ben wel vrij netjes. Sowieso zorg ik ervoor dat ik niet overal troep heb liggen. Daar wil ik thuis ook niet tussen leven, dus waarom op vakantie dan wel?
Bed opmaken doe ik niet, wel sla ik het dekbed terug zodat het er een beetje netjes bij ligt.
Eigenlijk ben ik op vakantie net zoals thuis. Niet super netjes, maar ik maak er ook geen bende van.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Sjaantje wo 13 apr 2011 - 8:46

Arwyn schreef:Ik ben wel vrij netjes. Sowieso zorg ik ervoor dat ik niet overal troep heb liggen. Daar wil ik thuis ook niet tussen leven, dus waarom op vakantie dan wel?
Bed opmaken doe ik niet, wel sla ik het dekbed terug zodat het er een beetje netjes bij ligt.
Eigenlijk ben ik op vakantie net zoals thuis. Niet super netjes, maar ik maak er ook geen bende van.
+1!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Susan wo 13 apr 2011 - 8:47

Ik ga niet heel erg mijn best doen om alles op te ruimen, maar ik zal ook geen ontplofte kamer achterlaten. Vroeger, toen ik nog met mijn nichtje op vakantie ging naar Kreta, was ons appartement wel altijd een gigantische puinhoop, ik heb er volgens mij nog wel ergens foto's van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:48

Ik zal geen smerige, ontplofte kamer achterlaten, maar het schoonmaken voor de schoonmakers het doen, vind ik weer iets teveel van het goede.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Blond wo 13 apr 2011 - 8:48

Op vakantie ben ik net zo als thuis: heel netjes. Ook als ik weet dat de schoonmaakster komt. Heb een vreselijke hekel aan troep om me heen. Zorg in een appartement ook dat de afwas direct wordt gedaan, vind het geen prettig idee dat een schoonmaakster dat moet doen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Beachgirl wo 13 apr 2011 - 8:49

Fairytale schreef:Ik ben volgens mij wel redelijk netjes. Normaal ben ik niet van het bed op maken maar dat wil ik daar nog wel eens doen.

Ik ben ook vrij netjes, maar doe het bed opmaken juist andersom! Thuis doe ik het elke dag, en op vakantie nooit! Very Happy
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Jezzie wo 13 apr 2011 - 8:51

Beachgirl_24 schreef:
Fairytale schreef:Ik ben volgens mij wel redelijk netjes. Normaal ben ik niet van het bed op maken maar dat wil ik daar nog wel eens doen.

Ik ben ook vrij netjes, maar doe het bed opmaken juist andersom! Thuis doe ik het elke dag, en op vakantie nooit! Very Happy

+1 Very Happy
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  smooch wo 13 apr 2011 - 8:54

Ik ben thuis al netjes en op vakantie is dat eigenlijk niet anders.
Ik maak mijn bed op en laat mijn spullen netjes achter. Maar ook omdat ik niet te veel wil laten slingeren, vind het maar niks dat er iemand op je kamer kan komen zonder dat je erbij bent.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 8:55

Ik ben in die zin netjes, dat ik niet bewust alles achter me laat slingeren en verwacht dat een schoonmaakster dit voor me opruimt. Daar zou ik me erg ongemakkelijk bij voelen. Het is me echter wel een keer gebeurd op vakantie. De ochtend dat we uit de hotelkamer moesten had ik al m'n kleding en spullen op bed gegooid en wilde ik eerst even ontbijten, om daarna koffer in te pakken en uit te checken. Toen ik halfuurtje later terugkwam op m'n kamer, bleek dus dat de schoonmaakster m'n koffer had ingepakt. Dat vond ik heel rot, want ik had het helemaal niet bewust zo achtergelaten. Heb haar maar een flinke fooi gegeven als bedankje en excuses aangeboden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Minx wo 13 apr 2011 - 8:56

Ja dan ook. Ik heb 4 jaar bedden opgemaakt in het verpleeghuis. Dus als het losse lakens zijn dan maak ik standaard het bed opnieuw op. Op de een of andere manier kan ik het vaak strakker dan de kamermeisjes. En dat slaapt gewoon een stuk lekkerder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 9:35

Ik hou het altijd supernetjes. Mijn man ergert zich kapot als ik het bed op ga staan maken Embarassed maar ik hou nou eenmaal niet van rommel. Geen ontplofte hotelkamers door mij dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  rapa nui wo 13 apr 2011 - 9:43

Ik maak mijn bed niet op. Kan het ook even luchten totdat de schoonmaakster komt. Ik kijk wel voor ik de deur uit stap wat er evt. nog in de prullenbak kan. Tegen het eind van mijn verblijf oogt het vaak wel rommelig door al de folders, boeken etc. die dan toch op het tafeltje liggen, souvenirs die ik gekocht heb, kleren die over een stoel hangen etc. Ik pak dat pas bij mijn vertrek netjes in.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  girli wo 13 apr 2011 - 9:45

Ik ben gewoon zoals ik thuis ook ben. Normaal schoon en opgeruimd. Als ik knoei ruim ik het ook gewoon zelf op. Bovendien ruim ik ook, omdat ik niet hou van vreemden die aan mijn spullen komen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Snoes wo 13 apr 2011 - 9:47

Jezzie89 schreef:
Beachgirl_24 schreef:
Fairytale schreef:Ik ben volgens mij wel redelijk netjes. Normaal ben ik niet van het bed op maken maar dat wil ik daar nog wel eens doen.

Ik ben ook vrij netjes, maar doe het bed opmaken juist andersom! Thuis doe ik het elke dag, en op vakantie nooit! Very Happy

+1 Very Happy
+ 2!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 10:45

Doet me denken aan m'n studiereis naar York, Engeland Very Happy Ik zat met mijn beste vriendin in een gastgezin; súpermooi huis, big ass badkamer, lieve mensen etc. Ik had een kingsize koffer mee en 'leefde daaruit' (als je 'm open deed, zat aan de bovenkant m'n toiletspullen al een spiegeltje) ik had een te grote koffer mee, die wel heel goed was ingericht zegmaar! Meis (=bijnaam beste vriendin) had een normale koffer mee en wilde alles er nog uit halen... Dag 1 kwamen we heel laat aan, dus gingen we gelijk slapen. De volgende ochtend moesten we vroeg weg, ik was al klaar alleen stond Meis nog te treuzelen omdat ze iets niet kon vinden uit d'r koffer... Dus besloot die om te kieperen op d'r bed Very Happy

't Waren echter van die strak opgemaakte bedden toen we aankwamen dus ik had m'n bed alweer beetje opgemaakt... Meis had de gehele kofferinhoud op d'r bed gegooid en toen móésten we gaan, dus trok ze even snel dekbed er over heen en gingen we weg... Kwamen we onwijs laat terug; had onze gastvrouw onze bedden weer opgemaakt! Weer zo netjes en superstrak. Dus Meis schrok en rende naar d'r bed, trok 't dekbed weg... Had de beste vrouw alles gewoon laten liggen en het dekbed weer netjes opgemaakt en er over heen gelegd hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 17:33

Ik zorg voor dat de schoonmaaksters komen dat alles in mijn koffer zit dat op slot kan. Al een paar keer meegemaakt dat er toevallig wat weg was en niemand wist er van. Dus nee, wij hebben geen ontplofte kamer maar erg opgeruimd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Bolleke wo 13 apr 2011 - 20:47

Guattari schreef:Ik ben in die zin netjes, dat ik niet bewust alles achter me laat slingeren en verwacht dat een schoonmaakster dit voor me opruimt. Daar zou ik me erg ongemakkelijk bij voelen. Het is me echter wel een keer gebeurd op vakantie. De ochtend dat we uit de hotelkamer moesten had ik al m'n kleding en spullen op bed gegooid en wilde ik eerst even ontbijten, om daarna koffer in te pakken en uit te checken. Toen ik halfuurtje later terugkwam op m'n kamer, bleek dus dat de schoonmaakster m'n koffer had ingepakt. Dat vond ik heel rot, want ik had het helemaal niet bewust zo achtergelaten. Heb haar maar een flinke fooi gegeven als bedankje en excuses aangeboden.

Erg lief van je, maar de kans is groot dat een andere schoonmaakster het briefje en de fooi heeft gevonden, en dat de schoonmaakster die jou koffer heeft ingepakt er niets van gezien heeft. Ik heb in een 5 sterren hoter gewerkt als kamermeisje en je kreeg bijna nooit dezelfde kamers.

Ik zou gewoon de rommel opruimen maar gewoon omdat ik zelf niet kan slapen, of relaxen in een rommelige kamer.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 20:47

Ik ben wel wat makkelijker als ik in een hotelkamer slaap. Dan ga ik echt niet alles super netjes opruimen. Natuurlijk laat ik het ook niet als 1 grote bende achter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 21:01

Ik laat bij een korte overnachting in een hotel het meeste in mijn koffer zitten. Toch slingeren er echt wel eens een paar kledingstukken door de ruimte, of liggen er make up spullen door de gehele kamer, of liggen er spulletjes op het nachtkastje. Dat ruimt een schoonmaakster echt niet allemaal op hoor. In mijn ervaring (van elke maand een hotel ongeveer) verschonen ze het bed (dus opmaken heeft geen enkele zin) en maken deze op en leggen schone handdoeken neer, maar ze gaan niet aan je spullen zitten. Gelukkig niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Mari wo 13 apr 2011 - 21:27

Rondslingerende strings zal je niet aantreffen, maar ik ben op vakantie wel slordiger. Ik ga echt mijn bed niet opmaken, daar heb ik voor betaald, en de handoeken leg ik op de grond in de badkamer, dan krijgen we tenminste nieuw. Kleding ligt op een stoel of hangt in de kast. Mijn knuffels, pyjama en sieraden berg ik wel altijd op.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Jeanette wo 13 apr 2011 - 21:28

smooch schreef:Ik ben thuis al netjes en op vakantie is dat eigenlijk niet anders.
Ik maak mijn bed op en laat mijn spullen netjes achter. Maar ook omdat ik niet te veel wil laten slingeren, vind het maar niks dat er iemand op je kamer kan komen zonder dat je erbij bent.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Mizz_S wo 13 apr 2011 - 22:16

Mn eigen spullen probeer ik wel een beetje netjes te houden. Als ik ergens kort ben laat ik het meeste ook wel in mn koffer zitten en eventueel hangt er wat kleding over een stoel oid. Verder liggen er ook altijd wel spulletjes op een tafel/burea/nachtkastje enzo.
Maar het bed opmaken of dingen schoonmaken dat ga ik echt niet doen. Ik heb daar op vakantie echt geen zin in en daar hebben ze schoonmaaksters voor. Je betaalt er toch ook voor, dus dan ga ik het echt niet zelf doen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement? Empty Re: Hoe ben jij op vakantie in een hotel/appartement?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum