Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Koetjeboe wo 27 jul 2011 - 3:59

Als je op vakantie gaat met je kindje, kies je dan voor een hotel of appartement? En waarom? Voors en tegens? Wij twijfelen nog. Aan de ene kant lijkt me een appartement heel handig, je kunt zelf de eet/slaaptijden aanhouden maar aan de andere lijkt me de luxe van een hotel me ook heerlijk! Wie heeft ervaringen?

Koetjeboe
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 76
Registratiedatum : 11-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  girli wo 27 jul 2011 - 4:01

Ik zou eerder voor een appartement kiezen, omdat hotelkamers vaak (vrij) klein zijn. In een appartement heb je dan meer bewegingsvrijheid.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:03

Appartement. Want: ruimer en meer eigen voorzieningen, zoals een koelkast. In een hotelkamer zit geen koelkast...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:05

_Leaf_ schreef:Appartement. Want: ruimer en meer eigen voorzieningen, zoals een koelkast. In een hotelkamer zit geen koelkast...

Er zit altijd wel een mini koelkastje in toch. Ik haalde dan meestal wat dingen eruit van de minibar en stopte daar mijn eigen flessen water in enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:06

De meeste minibars zijn echt mini...Daar passen dus geen literflessen in ofzo...En afhankelijk van de leeftijd van je kindje wil je er toch wel wat flesjes in kwijt kunnen lijkt me...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 20:42

Wij gaan dit jaar 2x op vakantie en 2x een appartement geboekt. Je hebt gewoon alles bij de hand (keuken, magnetron, extra slaapkamer, etc..) dus veel praktischer met een kindje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Pandora wo 27 jul 2011 - 21:19

Je kunt ook op zoek gaan naar een hotel die ook appartementen heeft. Je kunt dan wel gebruik maken van de luxe faciliteiten van het hotel maar hebt je eigen appartement.
Dat lijkt mij persoonlijk met een kindje handiger, je hebt wat meer ruimte, misschien wel een eigen slaapkamertje voor hem/haar zodat jullie ook wat privacy hebben, en inderdaad een koelkast en keuken e.d.

Wij willen in de winter naar de Canarissche eilanden met onze dochter die dan 1 1/2 is maar ik ga ook op zoek naar zoiets, lijkt mij ook handig dat ik dan voor haar snel een aardappeltje met wat groente ofzo klaar kan maken zodat wij 's avonds lekker uiteten kunnen zodat we geen rekening met haar etenstijd en eten hoeven te houden.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  marjoleinnn wo 27 jul 2011 - 21:25

_Leaf_ schreef:De meeste minibars zijn echt mini...Daar passen dus geen literflessen in ofzo...En afhankelijk van de leeftijd van je kindje wil je er toch wel wat flesjes in kwijt kunnen lijkt me...
Ligt eraan in welk hotel, ik heb dit jaar, vorig jaar en een paar jaar geleden in hotels gezeten waar de minibar vrij groot was en waar dus ook gewoon literflessen in pasten.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 21:25

Wij zaten in een hotel, dat was prima, je bent toch bijna niet op de kamer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op vakantie met een kindje: hotel of appartement? Empty Re: Op vakantie met een kindje: hotel of appartement?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum