Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vakantie in all inclusive hotel

4 plaatsers

Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty vakantie in all inclusive hotel

Bericht  maiadebij di 21 feb 2012 - 19:09

Wij gaan begin juni naar Turkije naar een all inclusive hotel.

Hoe doen jullie dat op vakantie mbt slapen? Ze zijn namelijk altijd rond 19/20 uur echt wel moe, misschien daar te rekken tot 20;30 maar dan moeten ze echt naar bed. Ik vind het een heel vervelend idee om ze alleen op de hotel kamer te laten slapen (en wij bijv beneden nog in het hotel wat drinken). Hebben jullie ze alleen gelaten?

Nu gaat mijn moeder ook mee, dus zijn we met 3 volwassenen en is het gewoon op te lossen hoor. Elke 3 dagen iemand optijd naar bed! Maar als je met z'n 2en bent is dat een stuk lastiger natuurlijk.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty Re: vakantie in all inclusive hotel

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 19:32

Ik zou nooit zulke jonge kinderen alleen in een hotelkamer achterlaten. Vandaar hier ook sowieso de keuze voor een appartement op vakantie. Maar wel fijn dat je moeder mee is, dan kan iedereen af en toe wat later wegblijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty Re: vakantie in all inclusive hotel

Bericht  Coco di 21 feb 2012 - 19:37

Ik zou echt niet kunnen genieten als de kinderen allren op een hotelkamer liggen. Ik zou dus zelf ook op de kamer blijven. Badderen, spelletje, tv, lezen. Ik zou ook iets uitzoeken met een balkon, zodat je dan wel buiten kunt zitten.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty Re: vakantie in all inclusive hotel

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 19:37

Vaak onder de middag sliepen we met zijn drieën en s'avonds rond 9 uur naar de hotelkamer. Was zelf vaak erg moe en had er dan ook geen moeite mee om ook op de hotelkamer te blijven en optijd te gaan slapen. Ik kan helemaal tot rust.vakantie in all inclusive hotel 166342 Onze dochter was trouwens 2.5 toen. Maar alleen laten was ook geen optie! Het was een mega groot hotel en dan zou ik ook niet even snel heen en weer lopen.

Man lief bleef dan nog wel eens beneden zitten, maar maakte het vaak ook niet laat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty Re: vakantie in all inclusive hotel

Bericht  Lindsya di 21 feb 2012 - 20:18

Wij zijn nu een aantal keren naar Turkije geweest met ons zoontje. Hij deed s'middags een paar uurtjes slapen en dan hield die het s'avonds wat langer vol of hij sliep in de buggy als die het echt niet meer vol kon houden. We hebben hem nog nooit alleen in een hotelkamer laten slapen en dat zou ik ook nooit doen. Wij regelen altijd wel dat we een balkon hebben met goed uitzicht en daar gaan wij dan lekker zitten als ons zoontje slaapt.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty Re: vakantie in all inclusive hotel

Bericht  Flip Fluitketel di 21 feb 2012 - 20:26

Wij zaten ook in een all inclusive hotel toen J. 10maanden oud was. J. deed toen nog 2 slaapjes op een dag. En s'middags legde we haar meestal iets later in bed dan normaal gesproken en zo kon ze het ook s'avonds wat langer volhouden. Meestal gingen we tussen 20.30/21.00 naar boven. Ik zou het niet kunnen om gezellig beneden te zitten terwijl zij helemaal alleen op de hotelkamer zou zijn. Ik zou niet met een gerust hart beneden kunnen zitten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty Re: vakantie in all inclusive hotel

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 20:37

Smiddags sliep meneer gewoon op een matje bij ons ( strand of grasveld) en savonds dan ging hij meestal op tijd naar bed en ging ik nog wat lezen op de kamer of in bad. Ik vond het geen probleem om op de kamer te blijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vakantie in all inclusive hotel Empty Re: vakantie in all inclusive hotel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum