Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kijken jullie hier tegenaan?

+25
TNMN
Serena
Suus
Ploen
TukTuk
Phileine
fy
BJA
sonly
rapa nui
Minx
Filoria
Silver
Feline
iloverocknroll1984
Zora
Curious
Susan
Miss G
Caro
Zwoesj
Jente10
Melis_je
VeryCherry
Sjaantje
29 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Suus do 14 apr 2011 - 1:13

Ik vind het ook niet heel erg opvallen, maar sowieso vind ik dat het niet om je uiterlijk moet gaan bij een koor, het gaat er toch om hoe jullie klinken? Het zou mij echt niet uitmaken dat er iemand met een beperking in een koor zit, als diegene maar goed kan zingen smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Serena do 14 apr 2011 - 1:33

Op je staande foto zie je helemaal niet goed dat je krom staat ofzo, het is ook dat je het erbij zet.

Verder als iemand in een rolstoel zit of er anders uit ziet, wel dat ik daar naar kijk, maar dan ook meer van 'wat heeft hij/zij? hoe is dat gekomen' En na een tijdje valt dat ook niet eens meer op. Ik vind het wel heel kortzichtig en oppervlakkig van die mevrouw van dat koor! Het gaat toch om het zingen en niet of iedereen hetzelfde eruit ziet. Dan heb ik bijna juist meer bewondering voor een koor waar ook 'niet perfecte' mensen in zitten.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  TNMN do 14 apr 2011 - 2:22

Wat een naar mens, jou weigeren omdat je een handicap hebt :S Zoals Melisje ook al zei, ik hoop dat ze er niet van heeft kunnen slapen..
Ik vind je er helemaal niet zo krom uit zien, het ziet er juist uit of je het erg naar je zin hebt en ik weet zeker dat als je zo enthousiast bent als dat je op de foto over komt, mensen vergeten dat je er een beetje anders bij staat dan anderen.


Laatst aangepast door TNMN op vr 15 apr 2011 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  luisa do 14 apr 2011 - 3:52

Ik vind die foto waar je staat eigenlijk helemaal niet opvallen dat je 'krom' staat. Ziet er voor mij normaal uit.
Maar goed, ik vind het absoluut niet storend of raar als ik iemand met een handicap tussen bijv een koor zie staan. Tuurlijk het trekt even de aandacht, maar niet negatief ofzo.

Belachelijk overigens dat die vrouw je geweigerd heeft. Hoezo lastig als je gewoon op een kruk mee kan doen? Eigenlijk is het is het gewoon discriminatie he.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:06

Het eerste wat mij opviel was die mevrouw met die roze laarzen, daarna dat iedereen andere kleding aan heeft en daarna pas dat je een beetje krommer staat dan de rest. Ik moet eerlijk zeggen; ik vind die verschillende kleding veel storender dan dat jij daar krom tussen staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 4:26

Laat anderen alsjeblieft niet voor je bepalen of jij iets kan/mag! Laat dat mens lekker en sluit je aan bij een ander koor waar ze je wel accepteren. Ik vind het echt naar dat je afgewezen bent op je reuma, dat mag volgens de wet niet eens. Ik snap niet wat er mis is met mensen die zo kortzichtig zijn... zo jammer! Ga lekker door waar je mee bezig ben en trek je niks aan van al die bekrompen mensen! Zij komen zichzelf vast ook nog wel eens een keer tegen in het leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Rovine do 14 apr 2011 - 4:30

Had die mevrouw die jou afwees je eigenlijk wel gezien? Misschien was het in haar hoofd veel erger. Ik dacht bij je omschrijving ook iemand die helemaal krom stond. Even gegoogled op "krom lopen" en ik stelde me zoiets voor;

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 M1fywbtw4xj4

Dan nog zou ik het geen bezwaar gevonden hebben. Mensen verschillen sowieso al van postuur, haarkleur, lengte en weet ik veel wat nog meer. Dat sluit je sowieso niet uit, dus waarom iemand die krom staat wel? Als ik iemand als enige op een stoel zou zien zitten bij een koor zou ik vermoeden dat diegene iets mankeert, maar sta er verder niet bij stil.
Op de foto's vind ik het trouwens amper opvallen, het is dat je het erbij zei. Als je had gevraagd wat er "mis" is met die afbeelding had ik andere dingen aangewezen, zeker je houding niet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Miss-Rose do 14 apr 2011 - 4:33

ik vind dit niet echt niet kunnen, dit is pure disciminatie vind ik. Ik heb ook een beperking, mij is dit nooit over komen maar ik zou het niet pikken.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  bolus26 do 14 apr 2011 - 4:54

ik vind het niet opvallend en al helemaal niet storend! wat ik wel storend vind is dat zo n stom mens zulke conclussies trekt! al was je zo krom als een hoepel! nou en!! kortzichtigheid vidn ik dat!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 22:13

En, gezien Wink?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 11:27

Ik denk dat je behoorlijk kortzichtig bent als je iemand daarop afkeurt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Sjaantje za 16 apr 2011 - 12:28

Nobucta, zo erg is het gelukkig nog lang niet maar ik moest wel lachen om je foto!!

Ben wederom nog steeds erg blij met jullie reacties, merk dat het mijn zelfvertrouwen goed doet.
En Arden, ik heb het gezien, check je pm!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kijken jullie hier tegenaan? - Pagina 4 Empty Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum