Hoe kijken jullie hier tegenaan?
+25
TNMN
Serena
Suus
Ploen
TukTuk
Phileine
fy
BJA
sonly
rapa nui
Minx
Filoria
Silver
Feline
iloverocknroll1984
Zora
Curious
Susan
Miss G
Caro
Zwoesj
Jente10
Melis_je
VeryCherry
Sjaantje
29 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Nou het valt echt reuze mee hoor! Vind je zelfs best swingen daar
Idd met Caro eens dat het ongelofelijk kortzichtig is van dat andere koor. Mag ik met mijn lengte er dan ook niet tussen omdat ik gemiddeld groter ben dan de rest? Erg flauw!!
Idd met Caro eens dat het ongelofelijk kortzichtig is van dat andere koor. Mag ik met mijn lengte er dan ook niet tussen omdat ik gemiddeld groter ben dan de rest? Erg flauw!!
Gast- Gast
**
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 1 sep 2013 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vrees dat ik niet zo mooi kan zingen, maar ik kan wel grunten
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Ik vrees dat ik niet zo mooi kan zingen, maar ik kan wel grunten
Kijk, dát kan ik dan weer niet.. Zie je wel: iedere gek heeft z'n gebrek
Tja, dan zou jij ook wel pech hebben gehad!appeltje schreef:Nou het valt echt reuze mee hoor! Vind je zelfs best swingen daar
Sjaantje schreef:VeryCherry schreef:Ik vrees dat ik niet zo mooi kan zingen, maar ik kan wel grunten
Kijk, dát kan ik dan weer niet.. Zie je wel: iedere gek heeft z'n gebrek
Whahahaha
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuk koor!
Op de foto's valt het me helemaal niet op, en op het you tube filmpje alleen als je er echt op let.
Ik vind het overigens wel opvallend dat je toch gewoon overal vooraan staat hoor, dat zegt toch ook iets!
Mijn gedachten bij iemand die beperkt is bij bijv een koor of band etc. zijn eigenlijk alleen maar positief. Ik denk dat altijd: Wat goed dat diegene gewoon doet wat ie leuk vind!
Op de foto's valt het me helemaal niet op, en op het you tube filmpje alleen als je er echt op let.
Ik vind het overigens wel opvallend dat je toch gewoon overal vooraan staat hoor, dat zegt toch ook iets!
Mijn gedachten bij iemand die beperkt is bij bijv een koor of band etc. zijn eigenlijk alleen maar positief. Ik denk dat altijd: Wat goed dat diegene gewoon doet wat ie leuk vind!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:Wat een leuk koor!
Ja hehe, dat is ook alleen maar omdat ik de kleinste ben en anders helemaal onzichtbaar ben
Kwam dit net nog tegen op mijn pc, vind hem wel toepasselijk in dit topic:
Ik heb net het filmpje gemist!! Ben wel benieuwd want volgens mij heb ik jou IRL wel eens gezien..
Laatst aangepast door Arden op wo 13 apr 2011 - 8:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Arden: ja klopt! Wie ben je dan?? Word ik hier nou herkend??? hahaha
Nou vooruit voor jou nog even de link dan:
*knip weg*
Nou vooruit voor jou nog even de link dan:
*knip weg*
Laatst aangepast door Sjaantje op wo 13 apr 2011 - 12:45; in totaal 1 keer bewerkt
Ik heb het filmpje gemist, maar van wat ik de foto's zie is er echt niks overdreven raar hoor! Ik vind inderdaad ook dat je op die sta-foto gewoon lekker lijkt te swingen! Maf wijs, their loss, not yours
Edit: oh weer een filmpje! Nou dude, ik zie niks hoor! Zie hoogstens dat je wat kleiner bent dan de twee naast je
Edit: oh weer een filmpje! Nou dude, ik zie niks hoor! Zie hoogstens dat je wat kleiner bent dan de twee naast je
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Zora, heb je gezien dat ik de link even opnieuw geplaatst heb?
Edit: ja dus, je hebt het gezien. En bedankt he... die opmerking over mijn lengte... DURF JE WEL!
Edit: ja dus, je hebt het gezien. En bedankt he... die opmerking over mijn lengte... DURF JE WEL!
We hebben er op het oude forum wel eens over gehad, we wonen in dezelfde plaats (en ik denk nu ook in dezelfde wijk, als je nog woont waar je toen woonde).
En ik vind het op zowel de foto's als het filmpje heel erg meevallen!!
En ik vind het op zowel de foto's als het filmpje heel erg meevallen!!
Laatst aangepast door Arden op wo 13 apr 2011 - 9:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben jij dat??? Haha dat had ik helemaal niet meegekregen joh! Ja ik woon nog in de wijk P. Woon jij ook weer hier dan? Je woonde toentertijd toch aan de andere kant?
Volgende x dat je me in de winkel ziet, even zwaaien he want ik heb geen idee hoe jij eruit ziet!
Volgende x dat je me in de winkel ziet, even zwaaien he want ik heb geen idee hoe jij eruit ziet!
Sjaantje schreef:Zora, heb je gezien dat ik de link even opnieuw geplaatst heb?
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Ja dat ben ik haha. Ik woon in die flat die ze nu volledig aan het renoveren zijn.
Laatst aangepast door Arden op wo 13 apr 2011 - 9:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb net ook even je filmpje bekeken en als ik niet eerst dit topic had gelezen was het me zeker niet opgevallen en ook nu alleen nog omdat ik het er zeg maar in zoek. Dus ook ik zeg: hun verlies als ze je niet willen en wat kortzichtig! Hopelijk nemen dat soort opmerkingen niet je zangplezier weg!
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Hahaha daar kom ik zowat iedere dag langs want dat is de meest logische route voor mij om de wijk uit te komen tenzij ik richting supermarkt J.L. ga. Wat zijn ze aan het renoveren daar? Vroeg het me al iedere keer af!
Mij valt 't eigenlijk ook niet echt op.. los van dat en volledig offtopic.. Wat heb jij een mooi figuurtje zeg! Neem aan dat je niet veel kunt sporten dus of je bent gezegend met goede genen.. of je bent heel goed in bewust eten!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Alle appartementen (als mensen het willen tenminste, is vrijwillig) en voor iedereen wordt het collectieve verwarmingssysteem vervangen voor een individueel systeem. Gaat nog maaaaaanden duren.
Laatst aangepast door Arden op wo 13 apr 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wow, ik zit echt serieus echt helemaal blij te wezen met jullie posts! Eerlijk gezegd had ik veel meer reacties verwacht als : jaaaaaaaaaaaaa het valt zéker op, maaaaaaaar......'
Feline, ik heb gelukkig wel goeie genen maar ik moet wel uitkijken met de calorietjes hoor! Merk dat ik de laatste tijd weer teveel zit te snaaien dus ik zie bij mezelf toch wel weer wat vetjes die ik voor de zomer weer weg wil hebben, hoewel het dan maar om 2 kg gaat ofzo. Niet heel veel dus maar ik ben (vanwege mijn geringe lengte?) wel heel gauw een klein dik propje. Michelinmannetje
Ik kan inderdaad niet sporten / nauwelijks bewegen maar van de andere kant... wat ik wél aan beweging heb kost mij méér energie dan bij iemand anders. Heel zwart/wit gezegd: van honderd meter lopen zal jij niet afvallen (sorry ) maar ik wel. Nou ja bij wijze van spreken dan!
Feline, ik heb gelukkig wel goeie genen maar ik moet wel uitkijken met de calorietjes hoor! Merk dat ik de laatste tijd weer teveel zit te snaaien dus ik zie bij mezelf toch wel weer wat vetjes die ik voor de zomer weer weg wil hebben, hoewel het dan maar om 2 kg gaat ofzo. Niet heel veel dus maar ik ben (vanwege mijn geringe lengte?) wel heel gauw een klein dik propje. Michelinmannetje
Ik kan inderdaad niet sporten / nauwelijks bewegen maar van de andere kant... wat ik wél aan beweging heb kost mij méér energie dan bij iemand anders. Heel zwart/wit gezegd: van honderd meter lopen zal jij niet afvallen (sorry ) maar ik wel. Nou ja bij wijze van spreken dan!
Nou ik kan alleen maar de mening delen die de rest ook deelt, het ziet ernaar uit dat je mee zit te swingen op de foto. En op het filmpje is alleen het lengte verschil zichtbaar....
Maar ik vind het wel vervelend hoe je afgescheept bent door je reuma. Hopelijk heeft ze nu 10000x spijt.
Maar ik vind het wel vervelend hoe je afgescheept bent door je reuma. Hopelijk heeft ze nu 10000x spijt.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op wo 13 apr 2011 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wat naar dat je zo onzeker wordt van dat filmpje en dat je een keer bent afgewezen bij een koor vanwege je reuma.
Je vraagt hoe anderen aankijken tegen een mensen met een beperking. Voor mij hangt dat erg af van hoe iemand omgaat met haar beperking. Natuurlijk: het is klote als je dagelijks last hebt van lichamelijke klachten, maar dat hoef je niet continu te benadrukken wat mij betreft.
Voorbeeld: ik had een klasgenoot die slaapproblemen heeft. Ze slaapt elke nacht maar een paar uurtjes. Als we elkaar 's ochtends begroetten op school, vroeg ze regelmatig:
'he Filoria, alles goed? Lekker geslapen vannacht?'
'ja hoor'
*klasgenoot kijkt moeilijk* 'Nou ik weer niet hoor. Vannacht misschien twee uurtjes geslapen. Ik ben jaloers op jou!'
Dan denk ik: wat bereik je met zo'n gesprekje? Wat heb je eraan om dagelijks te benadrukken hoe zielig je wel niet bent vanwege je probleem, blegh dat vind ik zo aanstellerig.
Maar als iemand gewoon probeert 'mee te draaien', positief blijft, en het aangeeft als iets echt niet lukt, dan heb ik daar respect voor. Een baaldag mag altijd natuurlijk, maar het lijkt me zo zonde om van je hele leven een baaldag te maken als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik heb natuurlijk wel makkelijk praten omdat ik zelf helemaal gezond ben. Dat realiseer ik me
Je vraagt hoe anderen aankijken tegen een mensen met een beperking. Voor mij hangt dat erg af van hoe iemand omgaat met haar beperking. Natuurlijk: het is klote als je dagelijks last hebt van lichamelijke klachten, maar dat hoef je niet continu te benadrukken wat mij betreft.
Voorbeeld: ik had een klasgenoot die slaapproblemen heeft. Ze slaapt elke nacht maar een paar uurtjes. Als we elkaar 's ochtends begroetten op school, vroeg ze regelmatig:
'he Filoria, alles goed? Lekker geslapen vannacht?'
'ja hoor'
*klasgenoot kijkt moeilijk* 'Nou ik weer niet hoor. Vannacht misschien twee uurtjes geslapen. Ik ben jaloers op jou!'
Dan denk ik: wat bereik je met zo'n gesprekje? Wat heb je eraan om dagelijks te benadrukken hoe zielig je wel niet bent vanwege je probleem, blegh dat vind ik zo aanstellerig.
Maar als iemand gewoon probeert 'mee te draaien', positief blijft, en het aangeeft als iets echt niet lukt, dan heb ik daar respect voor. Een baaldag mag altijd natuurlijk, maar het lijkt me zo zonde om van je hele leven een baaldag te maken als je lichaam niet doet wat je wilt.
Ik heb natuurlijk wel makkelijk praten omdat ik zelf helemaal gezond ben. Dat realiseer ik me
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Arden, dat duurt dan inderdaad nog een hele tijd! Kom vrijdagochtend weer langsgereden, dus hou die plaat nog maar even voor je raam
Moet wel zeggen dat ik dat 'tuinhuisje' dat ze voor de flat hebben geplaatst, wel knus vond staan
Moet wel zeggen dat ik dat 'tuinhuisje' dat ze voor de flat hebben geplaatst, wel knus vond staan
Ik zie het niet maar dat kan ook omdat het erop lijkt dat je in beweging bent en als ik het wel zou zien gaat het mij toch echt om het koor!
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Kijken jullie...
» Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?
» Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?
» Hoe kijken jullie tegen deze situatie aan?
» gaan jullie vaak bij je kindje kijken als hij/zij slaapt?
» Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?
» Inhuldiging WA en M; gaan jullie kijken?
» Hoe kijken jullie tegen deze situatie aan?
» gaan jullie vaak bij je kindje kijken als hij/zij slaapt?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: