Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

+4
Dennenappel
Makamba
Fearie
Sarah1985
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 6:59

Ik ben alleen, mijn vriend gaat straks eredivisie kijken bij een vriend van ons maar ik heb buikkrampen dus blijf lekker thuis en ga niet mee.

Anyone een idee, we hebben de tv gids opgezegd. Ik kan wel Google op tvgids.nl Cool maar vroeg me af wat jullie kijken en of er tips zijn. Plus een topic is altijd gezellig Very Happy

Liefs Tea

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:02

Zoals meestal: Ushi & Loesie en daarna Ik hou van Holland.
Wat we daarna gaan kijken weet ik nog niet...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:04

Fijne oppervlakkige tv. Ushi & Loesie en Ik hou van Holland dus, met wat gezap tussendoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Sarah1985 za 27 nov 2010 - 7:05

ik ben ook alleen thuis, man komt pas morgen in de loop van de ochtend weer thuis. Ik gooi er zo een dvd van desperate housewifes in.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:07

Ohja, Ushi en Loesie en Ik Hou Van Holland! Lekker onbenullige tv Very Happy

Ik vind dat Wendy van Dijk Loesie echt leuk neerzet, ben dr nog niet zat in ieder geval. "Ja, ja, ja hooooor" :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Fearie za 27 nov 2010 - 7:11

Als we thuis zijn op zaterdagavond, kijken we meestal The Closer, Cold Case en Without a trace, alle 3 op Net5. Echte crimeserie-fans hier Very Happy

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:20

Ik Hou Van Holland vind ik altijd leuk op zaterdagavond. Vanavond kijk ik dat alleen niet, komen leuke voetbalwedstrijden op EredivisieLive. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Makamba za 27 nov 2010 - 7:31

Ik ga vanavond Ushi en Loesie, ik hou van Holland en wat vindt Nederland kijken.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Dennenappel za 27 nov 2010 - 7:38

Een aantal aflevering van Bones kijken samen met mijn vriend.
EEeeeeen warme chocolademelk met slagroom (eerste keer deze winter)! Heerlijk! cheers
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  _DoI za 27 nov 2010 - 7:40

Ik ga straks een film kijken, maar weet nog niet welke..
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Gast za 27 nov 2010 - 7:43

Ik vind dat er zaterdag niet echt iets leuks op tv komt. Ik kijk weleens naar dat programma van Wendy van Dijk & naar Ik hou van Holland, maar ik vind het niet leuk genoeg om elke week te kijken.

Ik heb dinsdag Glee niet kunnen zien, dus dat ga ik zometeen maar even kijken. Daarna nog een filmpje of ik ga verder in het boek waar ik in bezig ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  IndianRose za 27 nov 2010 - 9:33

Ik ben alleen thuis en heb rtl4 erop staan: ushi&loesie, ik hou van Holland en straks wat vindt Nederland?
Leuke programma's, maar met z'n tweeen vind ik het toch leuker kijken! Beetje meedoen enzo!
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Home Sweet Home

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Phileine za 27 nov 2010 - 9:50

Ik ben ook 'Ik hou van Holland' aan het kijken en wat ik daarna ga kijken, weet ik nog niet. Ik denk eerst even zappen en anders maar gewoon weer rtl4, onder het genot van mokkaijs I love you
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Jeanette za 27 nov 2010 - 11:06

Ik heb ook net 'Ik hou van Holland' gekeken en ga dadelijk een engelse detective kijken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?  Empty Re: Wat gaan jullie vanavond op TV kijken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum