Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Odin groente- en fruitabonnement

+2
Tania
Japje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Japje ma 6 dec 2010 - 8:25

Is er iemand die een groente- en fruitabonnement heeft? Ik denk er al een tijd over om zo'n abonnement te nemen, maar het kwam er steeds niet echt van. Tot ik vandaag iets moest vertalen over biologische groenten en een groente- en fruitabonnement. Toen heb ik me meteen maar aangemeld voor een proefabonnement. Volgende week donderdag mag ik mijn eerste tas afhalen.

Ik ben wel benieuwd hoeveel er precies in zit en of het ook af en toe vreemdere groenten en fruit zijn.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:27

Het leek mij ook heel leuk en heb er wel eens naar gekeken. Maar ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan, omdat je de tas op moet halen ipv dat het thuis afgeleverd wordt. Dat vind ik te veel moeite. Stom, weet ik, maar daar heb ik dan geen zin in en ga ik 't toch niet doen.
Maar ik ben wel benieuwd wat er allemaal in komt te zitten, het is vast leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:41

Nog nooit van gehoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Tania ma 6 dec 2010 - 8:51

Ik heb er ook wel is aan gedacht, maar je moet het hier halen bij de natuurwinkel en dan kan ik natuurlijk net zo goed gewoon groente en fruit daar kopen. Dan kan ik nog zelf kiezen wat ik wil ook. Dus dat doe ik nu i.p.v. dat abonnement.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Rosa ma 6 dec 2010 - 10:46

Klinkt goed, vooral als stok achter de deur om genoeg groenten en fruit te eten. Vooral leuk als je af en toe 'bijzondere' groenten krijgt. Vond het wel een beetje prijzig.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  rapa nui ma 6 dec 2010 - 11:03

Ik ben benieuwd of het bevalt. Ik vind het idee wel goed maar ik vind het zo'n verplichting om dan iets met die bijzondere groentes te moeten koken. Ik ben eerlijk gezegd meer van het gemak en af en toe de voorgesneden groentes.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Japje ma 6 dec 2010 - 19:52

Marin schreef:Het leek mij ook heel leuk en heb er wel eens naar gekeken. Maar ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan, omdat je de tas op moet halen ipv dat het thuis afgeleverd wordt. Dat vind ik te veel moeite. Stom, weet ik, maar daar heb ik dan geen zin in en ga ik 't toch niet doen.
Maar ik ben wel benieuwd wat er allemaal in komt te zitten, het is vast leuk!
Ja daar zag ik ook een beetje tegenop, maar gelukkig zit er een afhaalpunt vlak bij mijn werk in de buurt waar ik nauwelijks voor hoef om te rijden.

@Nicola: tja, dat prijzig weet ik niet zo goed. Ze zeggen niet echt duidelijk hoeveel er nou precies in gaat zitten. Maar daar ben ik dus inderdaad wel heel benieuwd naar, want als het echt duur blijkt te zijn in verhouding, dan meld ik me na mijn proefabonnement van 4 weken weer af.

@Rapa nui: die 'verplichting' vind ik eigenlijk juist wel leuk. Ik vind het heel moeilijk om steeds maar weer te bedenken wat we nu weer zullen gaan eten, dus als je dan al wat basisingrediënten hebt, hoef je alleen nog maar een recept daaromheen te bedenken. Bovendien schijn je er recepten bij te krijgen, dus wellicht dat daar ook lekkere dingen tussen staan.

@Tania: ik denk dat ik zo'n abonnement juist nodig heb als stok achter de deur. Anders ga ik voor het gemak en koop ik mijn groenten gewoon weer bij de supermarkt. Plus dat ik het leuke van het abonnement juist vind dat je af en toe ook dingen zult krijgen die je nooit uit jezelf zou kopen, maar die misschien wel heel lekker zijn.



Mijn ouders hadden vroeger zo'n abonnement, maar mijn moeder kreeg heel vaak 'vreemde' groenten waar ze nog nooit mee had gekookt én ze was niet zo'n kookwonder. Gebeurde dus nogal vaak dat iets echt niet te eten was en dat die groente de volgende keer bij voorbaat werd weggegooid. Vandaar dat ze het abonnement uiteindelijk hebben opgezegd. Ik hoop wel dat ik hier niet standaard alleen maar vreemde groenten krijg, maar ik denk dat ik iets beter kan koken dan mijn moeder, dus hopelijk lukt het me om er iets fatsoenlijks van te maken.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  SarahKey ma 6 dec 2010 - 21:38

Ik heb er half jaar terug over nagedacht en bekeken. Maar hier moet ik het pakket in Schagen ophalen en dat is 15-20 min rijden met de auto. Het pakket vond ik ook prijzig en dan dus nog benzine kosten erbij. Nee ik heb het er niet voor over. Sinds kort staat hier aan het einde van de straat een groentenkar en daar haal ik nu mijn fruit en groenten. Is ook een stuk goedkoper en kan er lopend heen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  SarahKey ma 6 dec 2010 - 21:40

Google zegt mij deze prijzen:

KLEIN groente-abonnement: € 7,95 per week

GROOT groente-abonnement: € 10,95 per week

FRUIT-abonnement: € 7,95 per week

COMBI-abonnement: € 7,95 per week

EXTRA-abonnement: € 14,95 per week
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Tania ma 6 dec 2010 - 21:49

Voor de mensen die het prijzig vinden: het is natuurlijk wel biologisch. Dat is (voor zover ze het hebben) in de gewone supermarkt ook duurder dan de "normale" dingen. Maar goed, ik weet ook niet precies hoeveel erin zit dus het is ook moeilijk om dan te beoordelen of het duur is of niet.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 21:59

Tania schreef:Voor de mensen die het prijzig vinden: het is natuurlijk wel biologisch. Dat is (voor zover ze het hebben) in de gewone supermarkt ook duurder dan de "normale" dingen. Maar goed, ik weet ook niet precies hoeveel erin zit dus het is ook moeilijk om dan te beoordelen of het duur is of niet.

op zich vind ik het nog niet eens zo heel duur, maar ik ben heel benieuwd hoeveel stukken er dan in zo'n pakket zit en voor hoeveel personen. Als je maar 2 stuks krijgt, voor 1 persoon is bijna 8 euro natuurlijk wel strontduur. Zit er voor elke dag wat in, dan vind ik het wel weer meevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Japje ma 6 dec 2010 - 22:57

SarahKey schreef:Google zegt mij deze prijzen:

KLEIN groente-abonnement: € 7,95 per week

GROOT groente-abonnement: € 10,95 per week

FRUIT-abonnement: € 7,95 per week

COMBI-abonnement: € 7,95 per week

EXTRA-abonnement: € 14,95 per week
Ja dat had ik uiteraard ook al gezien, maar geen idee wat je daar dan voor krijgt Wink
Ik heb me geabonneerd op het COMBI-abonnement en zag dat komende donderdag (dan krijg ik hem nog niet) er prei, rode kool, stoofappel, peer en kiwi in zit. Als het van alles 1 is, vind ik dat vrij weinig voor dat bedrag, maar ik ga er vanuit dat je wel meer dan 1 kiwi krijgt bijvoorbeeld. Maar goed, we wachten af smile

@Tania: het is inderdaad wel biologisch en daarom ben ik ook bereid er iets meer voor te betalen. Maar ik wacht nu gewoon nog even af hoeveel er precies in gaat zitten.
Japje
Japje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Roxy89 di 7 dec 2010 - 3:57

Ben erg benieuwd, zit er ook over te denken om dat te nemen namelijk!
Roxy89
Roxy89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 274
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 4:22

Ik heb er ook al eens naar gekeken, kan het ook hier in de buurt ophalen, maar heb besloten om het niet te doen omdat mijn man niet bepaald een makkelijke eter is, dus aparte dingen hoef ik niet mee aan te komen. Al zal hij daar nooit moeilijk over doen, het is niet leuk voor hem als we weer wat eten wat hij niet lust.

Je krijgt er trouwens recepten bij dacht ik, toch? Dat is dan wel makkelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Odin groente- en fruitabonnement Empty Re: Odin groente- en fruitabonnement

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum