Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Odin abonnement?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Odin abonnement? Empty Odin abonnement?

Bericht  Linda zo 8 apr 2012 - 1:44

Zijn er hier nog mensen met een odin abonnement? Of een ander soort abonnement? Welke heb je?

Ik heb vorig jaar een tijdje een odin abonnement gehad, maar toen we gingen verhuizen heb ik hem opgezegd. Nu het lekkere seizoen weer gaat beginnen, zit ik er weer over na te denken.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin abonnement? Empty Re: Odin abonnement?

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 1:56

Ik vind het echt ontzettend leuk, maar toch een beetje te prijzig Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Odin abonnement? Empty Re: Odin abonnement?

Bericht  Linda zo 8 apr 2012 - 2:10

Ik vind de prijs op zich nog wel mee vallen. Wij hadden eerst het 1persoons combi abonnement, die kost € 7,95. Als ik biologisch groente en fruit los zou kopen, zou ik meer kwijt zijn. Als je het vergelijkt met niet-biologisch groente en fruit, dan is het wel duurder ja.

Ik zit nu te kijken naar het familie extra pakket. Die is € 14,95, maar ik ga er vanuit dat daar ook 2 x zoveel in zit.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin abonnement? Empty Re: Odin abonnement?

Bericht  Gast zo 8 apr 2012 - 2:21

wij hebben 'm gehad, maar de ophaaldag vond ik heel ongelukkig. Bij ons is dat op vrijdag, dan ben ik aan het werk en in het weekend koken we vaak niet zo uitgebreid. Dan zijn de groenten al niet meer zo vers.

Vond het wel een erg leuk pakket. Prijs vond ik ook wel mee vallen. Als je alles los zou kopen in een natuurvoedingswinkel ben je wel duurder uit. Op deze manier kom je nog eens met groenten in aanraking die je anders nooit koopt. Zo had ik nog nooit verse doperwten of venkel gezien/gehad bijvoorbeeld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Odin abonnement? Empty Re: Odin abonnement?

Bericht  Linda di 10 apr 2012 - 19:00

Het is de vitatas geworden, daar hadden ze hier ook een afhaalpunt in de buurt van.
Als het goed is kan ik hem vrijdag halen. Je kan per keer een andere tas bestellen waar je ook al van te voren de inhoud van kunt zien. Dus dat is wel erg handig. Als er dingen in zitten die ik echt niet lust, dan neem ik een andere of sla een keertje over.

Rejoy, die nieuwe dingen uit proberen vind ik ook zo leuk.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin abonnement? Empty Re: Odin abonnement?

Bericht  SarahKey wo 11 apr 2012 - 2:45

Zo'n pakket heb ik ook over na zitten denken, alleen moest ik er 15 km voor rijden dus toen hield het op.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin abonnement? Empty Re: Odin abonnement?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum