Odin abonnement
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Odin abonnement
Iemand die dit wekelijks ophaalt? Is het de moeite waard? En welk abonnement heb je?
Ik zit zelf te denken aan een familieabonnement..maar twijfel nog omdat het best een eindje fietsen is
Ik zit zelf te denken aan een familieabonnement..maar twijfel nog omdat het best een eindje fietsen is
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Odin abonnement
Dit topic was er sowieso laatst, maar weinig reacties.
https://yescafe.actieforum.com/t24633-odin-abonnement
Ik blijf het zo leuk vinden
https://yescafe.actieforum.com/t24633-odin-abonnement
Ik blijf het zo leuk vinden
Gast- Gast
Het Odin-ophaalpunt is mij te ver weg, twijfel wel nog over een Vitatas. Lijkt me fijn als X. over twee maanden aan de groenten en fruit gaat. Alleen zit er in het relatief voordelige pakket vaak venkel en dat vind ik smerig.
Gast- Gast
Ik weet dat Rejoy daar vaak aan mee heeft gedaan. Of ze dat nu nog doet geen idee maar zij was er toen wel over te spreken
Hier het topic van haar :
https://yescafe.actieforum.com/t7605-odin-pakket-wat-maak-jij-er-deze-week-van?highlight=odin
Hier het topic van haar :
https://yescafe.actieforum.com/t7605-odin-pakket-wat-maak-jij-er-deze-week-van?highlight=odin
Gast- Gast
Ik heb me ingeschreven voor een groenten- en een fruitpakket van Bioboer Giel (op te halen bij elke Supercoop), kan het donderdag voor het eerst ophalen. Deze week zit erin: rode eikenbladsla, bleekselderij, bloemkool, rode paprika en zoete bataat. In de fruittas appels, peren en sinaasappels. Ben benieuwd naar de hoeveelheden.
Gast- Gast
Oh was dit topic al vergeten. Supercoop is wel een heel stuk dichterbij. Voor de biowinkel moet ik 20 min fietsen.
Kun je het altijd van tevoren "inkijken"?
Kun je het altijd van tevoren "inkijken"?
Coco- Ratel
Ik heb een odin abonnement gehad en heb laatst een tijdje de vitatas gehaald, maar ik ben er weer mee gestopt. We lusten best veel groentes, maar sommige dingen lusten we echt niet, zoals bijv. venkel, brrrr.. En er zat best vaak iets in wat we niet lusten en dan moest ik het weggooien, beetje zonde...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Niet op de website, maar als je je eenmaal hebt aangemeld krijg je een mailtje met wat er die week in zit, wel handig voor het boodschappen doen.Nois schreef: Kun je het altijd van tevoren "inkijken"?
Linda, volgens mij is venkel het enige dat ik niet lust. Maar mijn man heeft het nog nooit op, dus als dat er bij zit ga ik het wel voor hem maken. En anders kan ik er altijd nog soep van maken, invriezen en aan m'n ouders geven ofzo.
Edit: misschien vindt m'n zoontje het ook wel lekker als ie over anderhalve maand aan de groenten gaat.
Gast- Gast
Ik heb een odin abonnement: een klein groentepakket.
Er zit altijd best veel in. Deze week hadden we: 2 courgettes, 1 aubergine, spitskool, bakje cherrytomaten en komatsuna. Zo eten we ook eens andere dingen dan normaal! Ik vind het een succes.
Ik zou het alleen niet in de winter doen, we hebben nu lekkere en diverse dingen, in de winter is het meer kool enzo.
Er zit altijd best veel in. Deze week hadden we: 2 courgettes, 1 aubergine, spitskool, bakje cherrytomaten en komatsuna. Zo eten we ook eens andere dingen dan normaal! Ik vind het een succes.
Ik zou het alleen niet in de winter doen, we hebben nu lekkere en diverse dingen, in de winter is het meer kool enzo.
Queen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10
Oh jammer. Wij zijn niet zo van de kool. Bedacht mij ook dat het nu geen zin heeft want we hebben zoveel gezaaid op eigen land waarmee we misschien het hele jaar wel door kunnen als we invriezen.
Alhoewel, volgens mij is er ook alleen een fruitabbonement. Dat vries ik niet in.
Alhoewel, volgens mij is er ook alleen een fruitabbonement. Dat vries ik niet in.
Coco- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Odin abonnement?
» Odin groente- en fruitabonnement
» Odin-pakket: wat maak jij er deze week van?
» Heb jij een abonnement op een krant?
» Tablet en abonnement
» Odin groente- en fruitabonnement
» Odin-pakket: wat maak jij er deze week van?
» Heb jij een abonnement op een krant?
» Tablet en abonnement
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: