Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Odin abonnement

3 plaatsers

Ga naar beneden

Odin abonnement Empty Odin abonnement

Bericht  Coco zo 22 apr 2012 - 22:50

Iemand die dit wekelijks ophaalt? Is het de moeite waard? En welk abonnement heb je?
Ik zit zelf te denken aan een familieabonnement..maar twijfel nog omdat het best een eindje fietsen is Odin abonnement 394967
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Odin abonnement Empty Re: Odin abonnement

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 22:52

Dit topic was er sowieso laatst, maar weinig reacties.
https://yescafe.actieforum.com/t24633-odin-abonnement

Ik blijf het zo leuk vinden Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 22 apr 2012 - 22:56

Het Odin-ophaalpunt is mij te ver weg, twijfel wel nog over een Vitatas. Lijkt me fijn als X. over twee maanden aan de groenten en fruit gaat. Alleen zit er in het relatief voordelige pakket vaak venkel en dat vind ik smerig.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 0:10

Ik weet dat Rejoy daar vaak aan mee heeft gedaan. Of ze dat nu nog doet geen idee maar zij was er toen wel over te spreken

Hier het topic van haar :
https://yescafe.actieforum.com/t7605-odin-pakket-wat-maak-jij-er-deze-week-van?highlight=odin

Gast
Gast

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 10:15

Ik heb me ingeschreven voor een groenten- en een fruitpakket van Bioboer Giel (op te halen bij elke Supercoop), kan het donderdag voor het eerst ophalen. Deze week zit erin: rode eikenbladsla, bleekselderij, bloemkool, rode paprika en zoete bataat. In de fruittas appels, peren en sinaasappels. Ben benieuwd naar de hoeveelheden.

Gast
Gast

Bericht  Coco di 8 mei 2012 - 20:08

Oh was dit topic al vergeten. Supercoop is wel een heel stuk dichterbij. Voor de biowinkel moet ik 20 min fietsen.
Kun je het altijd van tevoren "inkijken"?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Linda di 8 mei 2012 - 20:45

Ik heb een odin abonnement gehad en heb laatst een tijdje de vitatas gehaald, maar ik ben er weer mee gestopt. We lusten best veel groentes, maar sommige dingen lusten we echt niet, zoals bijv. venkel, brrrr.. En er zat best vaak iets in wat we niet lusten en dan moest ik het weggooien, beetje zonde...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 20:53

Nois schreef: Kun je het altijd van tevoren "inkijken"?
Niet op de website, maar als je je eenmaal hebt aangemeld krijg je een mailtje met wat er die week in zit, wel handig voor het boodschappen doen.

Linda, volgens mij is venkel het enige dat ik niet lust. Maar mijn man heeft het nog nooit op, dus als dat er bij zit ga ik het wel voor hem maken. En anders kan ik er altijd nog soep van maken, invriezen en aan m'n ouders geven ofzo.Odin abonnement 253468018

Edit: misschien vindt m'n zoontje het ook wel lekker als ie over anderhalve maand aan de groenten gaat.smile

Gast
Gast

Bericht  Queen za 12 mei 2012 - 3:59

Ik heb een odin abonnement: een klein groentepakket.

Er zit altijd best veel in. Deze week hadden we: 2 courgettes, 1 aubergine, spitskool, bakje cherrytomaten en komatsuna. Zo eten we ook eens andere dingen dan normaal! Ik vind het een succes.

Ik zou het alleen niet in de winter doen, we hebben nu lekkere en diverse dingen, in de winter is het meer kool enzo.
Queen
Queen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 354
Registratiedatum : 10-12-10

Bericht  Coco za 12 mei 2012 - 8:05

Oh jammer. Wij zijn niet zo van de kool. Bedacht mij ook dat het nu geen zin heeft want we hebben zoveel gezaaid op eigen land waarmee we misschien het hele jaar wel door kunnen als we invriezen. Very Happy

Alhoewel, volgens mij is er ook alleen een fruitabbonement. Dat vries ik niet in.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud