Odin-pakket: wat maak jij er deze week van?
+4
Beachgirl
Linda
TukTuk
patjuhhh
8 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Odin-pakket: wat maak jij er deze week van?
Zijn er nog meer mensen die het Odin pakket hebben, in welke vorm dan ook? Ik ben benieuwd wat jullie deze week van de groenten (en fruit) maken..
Deze week in het 1-persoons combi-pakket:
Prei: gewoon koken gecombineerd met aardappel
venkel: waarschijnlijk in een ovenschotel met kip
eikenbladsla: in een salade met radijsjes en appel
appel: om zo op te eten
radijsjes: in de salade en om zo op te eten
grapefruit: ligt nog in de koelkastla
Deze week in het 1-persoons combi-pakket:
Prei: gewoon koken gecombineerd met aardappel
venkel: waarschijnlijk in een ovenschotel met kip
eikenbladsla: in een salade met radijsjes en appel
appel: om zo op te eten
radijsjes: in de salade en om zo op te eten
grapefruit: ligt nog in de koelkastla
Gast- Gast
Re: Odin-pakket: wat maak jij er deze week van?
Een biologisch groente en/of fruitpakket. Iedere week haal je voor een vaste prijs het pakket op en in mijn geval (1á 2 persoons combipakket) zitten 3 á 4 soorten groente in en 1 á 2 soorten fruit. Allemaal biologisch of biologisch-dynamisch geteeld. Het is een verrassing wat erin zit.
Gast- Gast
waar kun je dat halen dan??
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
je kunt op de site van odin (www.odin.nl) kijken waar je die bij jou in de buurt af kunt halen. Het pakket dat wij hebben kost €7.95 per week, maar je hebt ook andere pakketten met andere prijzen, staat ook op die website!
Gast- Gast
Ik zou de prei en venkel met mosselen klaarmaken. De eikeblad sla met appel (en misschien een stukje geitenkaas) als salade voor erbij.
Grapefruit uitlepelen als ontbijt. Radijsjes hou ik niet zo van, dus daar zou ik niks mee doen.
Kun je niet beter gewoon losse producten bij de bio winkel halen? Is ongeveer even duur en een stuk makkelijker bij je gerecht te plaatsen. Ik zou de radijsjes bv weggooien. Is ook weer zonde.
Grapefruit uitlepelen als ontbijt. Radijsjes hou ik niet zo van, dus daar zou ik niks mee doen.
Kun je niet beter gewoon losse producten bij de bio winkel halen? Is ongeveer even duur en een stuk makkelijker bij je gerecht te plaatsen. Ik zou de radijsjes bv weggooien. Is ook weer zonde.
Gast- Gast
Odilia schreef:Ik zou de prei en venkel met mosselen klaarmaken. De eikeblad sla met appel (en misschien een stukje geitenkaas) als salade voor erbij..
Maar dat vind ik niet zo handig, want dan ben je al je producten in 1x kwijt. Je kunt het beter elke dag bij een gerecht gebruiken denk ik,.
Gast- Gast
Dan krijg je toch veel te weinig groenten binnen? Of koop je dan niet-bio groenten erbij?
Gast- Gast
Ik vind het een leuk idee, en heb wel vaker gedacht het te nemen, maar vind het zo onhandig dat je het moet ophalen, ipv dat het thuisbezorgd wordt. Daarom doe ik het niet.
Gast- Gast
Hahaha ja maar dat is toch irritant!
t is niet bij de supermarkt ofzo, maar ergens anders. Ik vond dat maar vaag, en had ik er al geen zin meer in.
t is niet bij de supermarkt ofzo, maar ergens anders. Ik vond dat maar vaag, en had ik er al geen zin meer in.
Gast- Gast
In de tas zit voor 3 á 4 dagen groente, de overige dagen eten we bijv. chinees, spagetti, soep, pannekoeken o.i.d.
EN je zou in principe je groenten daar willen halen, maar ik weet toch wel dat ik dat niet doe en niet voor de wat apartere soorten zou kiezen. Zo zou ik dus nooit venkel kopen, nooit klaar gemaakt, nooit geproefd, ik vind het wel leuk dat we op deze manier ook met andere groenten in aanraking komen.
EN je zou in principe je groenten daar willen halen, maar ik weet toch wel dat ik dat niet doe en niet voor de wat apartere soorten zou kiezen. Zo zou ik dus nooit venkel kopen, nooit klaar gemaakt, nooit geproefd, ik vind het wel leuk dat we op deze manier ook met andere groenten in aanraking komen.
Gast- Gast
Wij willen dit straks ook gaan doen. Uit mijzelf vergeet ik regelmatig om echt goede groente en fruit mee te nemen. Op deze manier hoef je er niet over na te denken en is het elke week een verrassing.
Gast- Gast
Dit lijkt me helemaal leuk. Ik ga even op de site kijken.
Wij eten hier altijd hetzelfde (heb ik het idee), en ik ben sowieso wel van het biologische.
Wij eten hier altijd hetzelfde (heb ik het idee), en ik ben sowieso wel van het biologische.
Gast- Gast
Is ook een ontzettend leuk pakket, ik krijg de donderdagavond helemaal zin om 'm op te halen en te kijken wat erin zit. Je eet op die manier sowieso gevarieerde groenten, bij ons was het ook altijd vooral van hetzelfde en nu eet je ook eens groenten die je nog niet kende.
Vorige week zat er wortel, witlof, broccoli, tuinkers, mandarijn en dadels in, de week ervoor raapstelen, bloemkool, alfalfa, appels, sinaasappels en de week daarvoor andijvie, courgette, aubergine, ander soort appel en bloedsinaasappels
Je krijgt er trouwens ook altijd een nieuwsbrief bij met recepten.
Vorige week zat er wortel, witlof, broccoli, tuinkers, mandarijn en dadels in, de week ervoor raapstelen, bloemkool, alfalfa, appels, sinaasappels en de week daarvoor andijvie, courgette, aubergine, ander soort appel en bloedsinaasappels
Je krijgt er trouwens ook altijd een nieuwsbrief bij met recepten.
Gast- Gast
Klinkt echt heel erg leuk. Ik denk dat het ik het sowieso ga proberen. Er zijn hier in de stad 4 ophaalpunten (ik was al bang dat ik helemaal naar een dorp moest fietsen )
Gast- Gast
Ik zou serieus niet weten wat ik er van moest maken allemaal maar ben sowieso echt een muts met koken, dat kan ik gewoon niet.
Het klinkt wel leuk, dat pakket.
Gast- Gast
Ik heb ook al een aantal keer zitten kijken voor zo'n pakket, ook van andere leveranciers, maar er zit bij ons geen ophaal punt:S En ik ben door de weeks nooit thuis, dus is het ook niet handig als mijn vriend het ergens moet ophalen (Geen auto, ik wel)
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ik zou serieus niet weten wat ik er van moest maken allemaal maar ben sowieso echt een muts met koken, dat kan ik gewoon niet.
je krijgt er hele leuke recepten bij! En google Als een recept me teveel ingredienten bevat of te lang duurt typ ik in op google: recept venkel en voila, tig recepten.
Gast- Gast
Ik heb dat pakket ook een tijd gehad en vond het echt superleuk. Inderdaad omdat je ook eens wat anders eet dan normaal en sowieso veel gevarieerder. Nadeel is alleen als je bepaalde dingen niet lust, die komen gegarandeerd zo af en toe toch voorbij...
Ben nu aan het twijfelen of ik 'm weer neem of niet, omdat ik nu qua woonsituatie iets anders zit.
Ben nu aan het twijfelen of ik 'm weer neem of niet, omdat ik nu qua woonsituatie iets anders zit.
Gast- Gast
Ik heb ook het combi pakket. Morgen moet ik hem weer ophalen, dit keer zit er paksoi, doperwten, wortel, rode ui, appels en kiwi's.
Ik vind zo'n pakket best wel leuk, zo eet je nog eens dingen die je normaal nooit zou eten. Ik heb bijv. nog nooit verse doperwten klaar gemaakt, haha.
Venkel heeft er al best vaak in gezeten, maar dat vind ik echt niet lekker. Evenals de radijsjes, maar dat geef ik dan gewoon weg.
En het fruit vind ik niet zo gevarieerd, best vaak appels, kiwi's, mandarijnen of sinaasappels. En voor kiwi's ben ik allergisch (en manlief eet sowieso bijna geen fruit).
De dadels waren echt heerlijk! En ik had ook nog nooit raapstelen en postelein op en dat vond ik ook wel lekker.
Ik denk dat we de paksoi met zalm eten. De doperwten gewoon met gekookte aardappels. Wortel en rode ui verwerk ik gewoon in andere gerechten.
Ik vind zo'n pakket best wel leuk, zo eet je nog eens dingen die je normaal nooit zou eten. Ik heb bijv. nog nooit verse doperwten klaar gemaakt, haha.
Venkel heeft er al best vaak in gezeten, maar dat vind ik echt niet lekker. Evenals de radijsjes, maar dat geef ik dan gewoon weg.
En het fruit vind ik niet zo gevarieerd, best vaak appels, kiwi's, mandarijnen of sinaasappels. En voor kiwi's ben ik allergisch (en manlief eet sowieso bijna geen fruit).
De dadels waren echt heerlijk! En ik had ook nog nooit raapstelen en postelein op en dat vond ik ook wel lekker.
Ik denk dat we de paksoi met zalm eten. De doperwten gewoon met gekookte aardappels. Wortel en rode ui verwerk ik gewoon in andere gerechten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Dromertje schreef:Is ook een ontzettend leuk pakket, ik krijg de donderdagavond helemaal zin om 'm op te halen en te kijken wat erin zit. Je eet op die manier sowieso gevarieerde groenten, bij ons was het ook altijd vooral van hetzelfde en nu eet je ook eens groenten die je nog niet kende.
Vorige week zat er wortel, witlof, broccoli, tuinkers, mandarijn en dadels in, de week ervoor raapstelen, bloemkool, alfalfa, appels, sinaasappels en de week daarvoor andijvie, courgette, aubergine, ander soort appel en bloedsinaasappelsJe krijgt er trouwens ook altijd een nieuwsbrief bij met recepten.
Is opzich wel een leuk idee maar ik zie nu al dat er iedere keer iets bij zit wat ik niet lust. En dat vind ik nou ook weer zonde
Gast- Gast
Linda schreef:Ik heb ook het combi pakket. Morgen moet ik hem weer ophalen, dit keer zit er paksoi, doperwten, wortel, rode ui, appels en kiwi's.
ik had er gele uien in zitten, maar voor de rest hetzelfde. Hoe weet jij wat er deze week in zat, kun je dat ergens zien?
Gast- Gast
Bij mij zaten er inderdaad ook gele uien in.
Op de site van Odin kan je vanaf zaterdag zien wat er de komende week in het pakket zit. http://www.odin.nl/nl/index.htm En dan onderin bij "Inhoud".
Ik heb net de doperwten schoongemaakt, wat een werk zeg, voor zo'n klein beetje, haha.
Op de site van Odin kan je vanaf zaterdag zien wat er de komende week in het pakket zit. http://www.odin.nl/nl/index.htm En dan onderin bij "Inhoud".
Ik heb net de doperwten schoongemaakt, wat een werk zeg, voor zo'n klein beetje, haha.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ook deze week bij kruidvat..
» Plannen deze week
» Plannen voor deze week
» Wat maakt jou blij deze week?
» En voor de verandering deze week...
» Plannen deze week