Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+15
NowImNothing
Bruintje Beer
Rumble
Dora
Chelle
Happydobby
Pien
Novalee
chipa
schuddebuikje
Theeleut
Smaragdje
Limburg85
_Mashimaro_
Mel
19 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happydobby do 17 maa 2011 - 11:00

Kruumel, lekker dat je weer een beetje kan werken, we gaan op de bonnefooi, we hebben tickets, 5 hotelovernachtingen en een netbook zodat we daar op het wifi netwerk kunnen. auto huren en de overige hotelovernachtingen regelen we daar, zo hebben we dat in 2008 ook gedaan, je vind altijd wel een slaapplaats.

Paspoort, creditcards enzo die moeten we niet vergeten natuurlijk, koffer inpakken doen we altijd de avond voor vertrek.

Baby spulletjes koop ik ook pas later, ik ga als het kamertje een beetje af is gewoon met de uitzetlijst winkelen en dan koop ik alles in 1 keer.

Ik ga nu naar bed, morgen nog een vroege dienst.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 35 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 9:44

Happydobby, zo hebben wij dat in 2007 ook gedaan... de tickets geboekt, de huurauto en de eerste 3 overnachtingen. De motels/hotels hebben we gewoon aangedaan onder het rijden. Er is altijd wel een slaapplaats te vinden. Ik ben jaloers hoor!

Limburg, dit is een foto van de jurk, ik heb m vanavond naar een receptie van een bruiloft aangehad. Zoals beloofd een foto ervan... ik sta er alleen niet zo leuk op.
***foto weg***

Laatst aangepast door Kruumel op ma 21 maa 2011 - 5:41; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje vr 18 maa 2011 - 9:54

Mooi buikje al Kruumel!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Liadan za 19 maa 2011 - 1:37

Wauw wat een lekker weer is het vandaag! Vanmorgen heeft Yara een hele tijd in de tuin buiten gespeeld en ik heb de was buiten te drogen gehangen.
Deze week heb ik 5 uur gewerkt in 2 dagen en zelfs dat vond ik nog vrij zwaar. Maar nog maar 2 weken en dan heb ik verlof:-)
We hebben nu alles in huis voor als ons kindje komt, dus dat is mooi. In mijn verlof ga ik alle kleertjes wassen. Ik ben al bezig met het inpakken van mijn ziekenhuis tas (ook al heb ik die hopelijk weer niet nodig), stop er elke keer wat bij.

Voor degenen die (gedeeltelijk) in de ziektewet zitten: zijn jullie gebeld door het UWV? Ik zit namelijk al een paar weken gedeeltelijk in de ziektewet, maar ben nog niet gebeld. En dat terwijl ik bij mijn dochter na een week al werd gebeld. Ik vind het maar raar...

Limburg, waar ben je meid? Gaat alles goed, je hebt al even niet meer gereageerd hier.
Mooi kamertje hebben jullie! Ons kamertje is ook wit met grijs, ik zal snel eens een foto maken. Als we straks weten of het een jongen of meisje is, dan komt er nog wat kleur bij.

Chelle, jee dat is schrikken! Ik hoop dat je inmiddels weer lekker thuis bent en geen last meer van bloedverlies hug .

kruumel, mooie buik heb je! Is ook al goed aan het groeien, leuk! En wat fijn dat je weer wat hebt kunnen werken.

Pien, heb je nog leuke dingen gekocht bij de Wibra? En hoe was de intake van de kraamzorg? Ik heb nog geen intake gehad, de vorige keer ook pas bij 35 weken geloof ik. Maar volgens mij bellen ze dit keer alleen omdat het ons 2e kindje is.
Vervelend dat je nu ook af en toe harde buiken hebt. Vervelend gevoel is dat hè? Ik heb er vandaag ook alweer zeker 10 gehad. Heb je de test op zwangerschapssuiker al gehad?

Happydobby, alvast een hele fijne vakantie en succes nog met de laatste voorbereidingen ervoor. Geniet er maar lekker van!

Woezel, ligt de baby de hele dag door in stuit of voel je haar ook nog wel eens draaien? Ik heb een kleine draaikont in mijn buik, ligt dan weer dwars, dan weer in stuit en dan weer met het hoofd naar beneden. Ik voel de schopjes en hik overal in mijn buik.

Bruintjebeer, leuk dat je mee komt kletsen. En let maar goed op jezelf! Ik zit ook al een aantal weken thuis omdat ik tijdens het werken veel last heb van harde buiken en mijn verloskundige heeft toen gezegd dat ik echt minder moest gaan werken.

smaragdje, hoe is het met jou? Hou je het allemaal nog vol?

Novalee, ik ben de zwangerschap nog niet zat, maar wel de pijn die ik van mijn ribben heb en de harde buiken. Maar het allervervelendst vind ik dat ik veel minder energie heb om met mijn dochter te spelen en leuke dingen te doen, daar voel ik me regelmatig wel schuldig over.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Bruintje Beer za 19 maa 2011 - 1:42

Liadan schreef:

Voor degenen die (gedeeltelijk) in de ziektewet zitten: zijn jullie gebeld door het UWV? Ik zit namelijk al een paar weken gedeeltelijk in de ziektewet, maar ben nog niet gebeld. En dat terwijl ik bij mijn dochter na een week al werd gebeld. Ik vind het maar raar...

.

Bij mij heeft het UWV al gebeld. Volgens mij was het woensdag. Toen werkte ik 1 dag 50%.
Ben je dan wel goed ziek gemeld door je werk?
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Liadan za 19 maa 2011 - 1:52

Bruintje Beer schreef:
Liadan schreef:

.

Bij mij heeft het UWV al gebeld. Volgens mij was het woensdag. Toen werkte ik 1 dag 50%.
Ben je dan wel goed ziek gemeld door je werk?

Daar begin ik nu ook over te twijfelen....ik ga het maandag gelijk navragen. Want als ze me niet goed ziek hebben gemeld dan krijgt mijn werk door hen niet uitbetaald (nu is dat natuurlijk niet mijn probleem, want het is hun eigen fout, maar toch...).

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Theezakje13 za 19 maa 2011 - 2:07

Liadan, ik ben ook al gebeld door het UWV. Vrij snel al. Trouwens ook al een tweede keer.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien za 19 maa 2011 - 2:12

ik melde mij op een woensdag gedeeltelijk ziek, de donderdagochtend had ik een sms van het uwv dat ik die dag door een afgeschermd nummer gebeld zou worden. dat was op 13 januari. inmiddels ben ik al 1 keer langs geweest daar op het spreekuur en daarna ben ik nog 3 keer gebeld. komende maandag als het goed is weer.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Liadan za 19 maa 2011 - 2:14

Ok, dan denk ik dat er dus echt iets niet goed is gegaan. Ik vond het al wel lekker rustig zonder die telefoontjes, haha.
Maar maandag ga ik even aan de bel trekken op mijn werk.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle za 19 maa 2011 - 2:20

Hi meiden, hier meld ik me ook weer!
Ik ben inmiddels weer thuis gelukkig! Mocht donderdag naar huis onder voorwaarden dat ik thuis net zo weinig doe als in het ziekenhuis... helemaal niets dus! :shock:
Heb vaak harde buiken, als ik alleen al opsta om iets te gaan doen.
Gister aan tafel gegeten en had in een half uu 5 harde buiken! Het wordt dan alleen hard op de plek waar ukkie ligt en trekt langzaam weer weg.

Uk is wel inmiddels omgedraaid met hoofdje naar beneden, dus dat is netjes.

Donderdag weer terug naar ziekenhuis voor controle. Ben voortaan niet meer onder controle bij VK maar alleen in ziekenhuis.

Ik moet zeggen dat het me zwaar valt. Alles ging zo goed, ik voelde me goed en eindelijk was mijn buik heel goed zichtbaar voor de buitenwereld, en nu zit ik hier thuis binnen... Cry

Limburg, hoe gaat ie met je? Ik zie dat je niet veel hebt gereageerd...

Kruumel, mooi buikje, is al goed te zien zeg!!! Maandag de 20 weken echo... spannend!

Happydobby, ga jij maandag nou op vakantie? Alvast heeeeel veel plezier!!! Geniet ervan!

Liadan, ik heb nog geen telefoontje van arbo of uwv gekregen. Ben ook maar net ziek gemeld. Wel is zeker dat ik tot mijn verlof niet meer mag werken. Heb van arts hier ook een brief over meegekregen dat ik strikt rust moet houden. Deze brief kan mijn werkgever aan de arbo geven.

Bruintjebeer, welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen.
Ik ben Chelle en ben 31 weken zwanger van ons 1e kindje (meisje). Heb afgelopen maandag bloedingen gehad en heb hiervoor 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. De oorzaak is niet bekend dus mag niet meer werken en ben verplicht rust te houden...

Pien, ik lees een paar blz terug dat jij ook verplicht thuis zit. Hoe gaat ie nu?
Sterkte thuis! Ik moet zeggen dat het thuiszitten me behoorlijk tegen valt. Ook omdat ik gewoon niets `kan` doen omdat ik dan snel harde buiken krijg. Tja, dat wordt dan snel een saaie dag. haha!!

Nou meiden, ik ga maar even buiten zitten, manlief had al stoel klaargezet voor me dat ik even de frisse lucht kan opsnuiven...
Oh, had trouwens mijn werk gebeld en gezegd dat ik niet meer mocht werken. Hij reageerde verdomd begripvol... wordt er nogal achterdochtig van! haha!! Maar ja, wat kan hij doen.. ik mag nou eenmaal echt niets.
Tot nu toe heeft ie elke (werk)dag gebeld en gevraagd hoe het gaat... Tja, wat kan ik zeggen behalve: zelfde als gister....

Fijn weekend allemaal!!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Smaragdje za 19 maa 2011 - 2:25

@ Liadan, het is zeker lekker weer! Dat buitenspelen kan goed zo, als je dan kijkt naar gisteren..Maar fijn dat nu alles in huis is voor als de kleine komt. Altijd lekker als dat allemaal geregeld is. Hoop trouwens dat die kleine van je nog wel met het hoofdje naar beneden gaat liggen als het zo'n draaikont is!
Hier houd ik het allemaal nog vol hoor. Heb net mijn badkamer maar weer gepoetst. Zit alleen echt af te wachten wanneer die komt smile

@ Chelle, fijn dat je weer thuis bent! Vervelend dat je niets mag doen, maar als dat het beste is voor jou en die uk. Wel fijn dat die kleine nu goed ligt met het hoofdje naar beneden, hopen dat dat zo blijft Wink

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Bruintje Beer za 19 maa 2011 - 2:39

Wat verschillend van het UWV. Ik wordt helemaal niet meer gebeld want ze zei dat ik nog maar 6 weken hoefde tot mijn verlof en dat het er toch niet inzit dat ik weer meer ga werken dan die 50% zij zag juist gebeuren dat ik helemaal de ziektewet inga straks. Zit nu op een brief van de bedrijfarts te wachten.

Chell: Fijn dat je weer thuis bent. Minder dat je niks mag doen. Hopen voor jou dus dat het mooie weer aanblijft houden!!

Liadan: Zeker lekker weer. Dus het werken is nog te zwaar die 5 uurtjes. Balen!! Ik merk het gevoel wel hoor dat je nu midner energie hebt voor Y. en dat je daar schuldig over voelt. Heb ik ook met S. Nu het mooier weer wordt laat ik haar lekker in de tuin ravotten.

Zo hier zit het half dagje werken er weer op. Morgen lekker vrij had w.s. teveel uren ofzo.
S. heeft lekker bij opa en oma geslapen die ging mee naar de camping. Dus ik kan het lekker rustig aan doen vanmiddag.

Nu lekker van een kopje thee genieten en de zon!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 2:47

Hier ook even een kort berichtje.
Gistermiddag ook ineens weer harde buiken en vanmorgen ook gelijk weer. En af en toe ook scherpe steken in mijn buik. Dus net maar weer even op bed gelegen.
Verder zijn ze druk in de achtertuin bezig, die ligt helemaal overhoop. En ik merk toch dat ik daar niet zo goed meer tegen kan. En nu wil hij ook nog voor de 37 weken de zolder isoleren. Denk dat ik dat maar uit zijn hoofd ga proberen te praten.

Chella, fijn dat je weer thuis bent. en wat een geruststelling dat het werk begripvol was.

liaden, bij jou ligt de kleine dus ook nog niet goed. Hier ligt ze volgens mij constant met haar koppie boven. Wel wisselt ze qua rug, de ene keer links dan weer rechts. Ik bedacht me vd week ook van de tas moet ook binnenkort klaargezet. Zal ik vd week ook eens mee beginnen. Kijken of ik nog dingen tegenkom de we nodig hebben enzo. Verder wil ik hier binnenkort ook de rest van zolder. Even kijken of het alleaal nog heel is enzo en gebruiksklaar zetten.

Limburg, ben ook erg benieuwd hoe het met jou is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 3:14

woezel schreef:liaden, bij jou ligt de kleine dus ook nog niet goed. Hier ligt ze volgens mij constant met haar koppie boven. Wel wisselt ze qua rug, de ene keer links dan weer rechts. Ik bedacht me vd week ook van de tas moet ook binnenkort klaargezet. Zal ik vd week ook eens mee beginnen. Kijken of ik nog dingen tegenkom de we nodig hebben enzo. Verder wil ik hier binnenkort ook de rest van zolder. Even kijken of het alleaal nog heel is enzo en gebruiksklaar zetten.

Bij mij liggen ze ook beide nogsteeds in stuit, en dat blijft nu ook zo ws. Ze hebben geen ruimte meer om te draaien.

Ik ben het helemaal zat! Moest donderdag voor controle, was de bloeddruk 170/110, met medicijnen. Bloedprikken en de medicijnen verhoogd. Moest ik gisteren weerkomen, bloeduitslag was gelukkig goed, en de bloeddruk was gezakt naar 150/100.

Ze willen nu gewoon afwachten tot de baby's zelf komen, terwijl ze eerst niet te lang wilden wachten, omdat de kindjes al behoorlijk groot zijn, en ik 2x in stuit moet bevallen. Nu wachten ze dus gewoon af....Ze laten me niet overtijd lopen, maar elke dag is me er nu eerlijk gezegd 1 teveel.
Ik wil de 37 weken wel halen natuurlijk, maar daarna vind ik het mooi geweest...
Mijn man moest vandaag werken, en ik belde net, moet hij nog een paar uur, dus ik zit weer alleen, terwijl de kinderen al om 5.00 wakker waren. (hij was toen al weg) Kreeg dus een erge huilbui aan de telefoon, niks voor mij, maar zit er echt doorheen vandaag. Zie overal tegenop, rusten kan ik niet omdat de oudste niet meer slaapt overdag, en de nachten zijn dus ook al niks. Kan er nu al tegenop zien dat ik de jongste zo moet wakker maken.

Zo, hele klaagzang van mijn kant.... Embarassed Mijn broertje is hier nu, heb hem gevraagd of hij me even wil helpen met de kinderen in de auto zetten enz. Ik moet er gewoon even uit nu, voor zover me dat nog lukt. Boodschappen moesten ook nog vandaag, maar dat wordt dan vanavond pas, doet gelukkig mn man wel, maar ik kan er niet tegen dat ik alles nog niet klaar heb voor vandaag.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 19 maa 2011 - 3:45

@ MamaRosa, wat vervelend dat je je vandaag zo voelt! Het is helemaal niet erg om er eens een dagje erdoorheen te zitten. Hoop inderdaad voor je dat ze met 37 weken gewoon komen! En dat je bloeddruk niet weer gaat steigen hug

@ Woezel, gaat het na het liggen vandaag weer wel beter met je harde buiken?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 7:13

Mamarosa, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Nog even en dan ben je alweer 37 weken. Ik hoop voor je dat ze dan ook gauw besluiten te komen. Tot hoelang laten ze je maximaal lopen?
Die huilbui is heel herkenbaar hoor, hier ook geregeld. Heb er af en toe echt de balen van dat ik zo weinig kan.

smaragdje, gelukkig is me buik nu weer een stuk rustiger.
Hoe is het bij jou, alles nog helemaal rustig?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 8:25

woezel schreef:Mamarosa, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Nog even en dan ben je alweer 37 weken. Ik hoop voor je dat ze dan ook gauw besluiten te komen. Tot hoelang laten ze je maximaal lopen?
Die huilbui is heel herkenbaar hoor, hier ook geregeld. Heb er af en toe echt de balen van dat ik zo weinig kan.

Tot 40 weken dus....Echt, ik moet er niet aan denken gewoon! Als de bloeddruk beetje netjes blijft, laten ze me gewoon lopen, de max is 40 wkn, dat dan wel. Ik ga dan volgende week wel aangeven dat ik dan niet meer normaal wil bevallen. Ik wil best in dubbele stuit proberen, maar aangezien de kindjes echt al groot zijn, wil ik niet veel langer meer doorlopen. Dat durf ik niet aan.
Ze zijn nu in nog geen 2 weken tijd ieder al 500 gram gegroeid, als dat zo doorgaat, zijn ze over een week al 3000 gram! En dat moet er ook nog in stuit uit, 2x. Nee, dat durf ik eerlijk gezegd niet aan.

Dus woendag als ik weer voor controle moet, gooi ik het daar wel op!

Mijn man is nog steeds niet thuis...Heb net zelf maar de hoognodige boodschappen gedaan samen met mn broertje, dan komt de rest maandag wel weer. Gelukkig is mijn man bijna klaar met werken. Liep erg uit. Is al vanaf 5.00 vanmorgen weg! Heb gelukkig de kinderen op bed liggen, dus lig lekker met de benen hoog te niksen hier.

Fijn weekend iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje za 19 maa 2011 - 9:58

@ Woezel, fijn dat alles weer een stuk rustiger is bij jou. Bij mij niet echt, maar gaat echt op en af. En vandaag heb ik ook gewoon meer gedaan dan goed was, want kan nu niet eens meer lekker zitten van de rugpijn...beetje jammer... Maar is morgen vast weer over smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 3:05

Mamarosa, jeetje zeg dat ze je zo lang laten lopen. Ben benieuwd wat de gyn vd week zegt.
Hoe zit het eigenlijk als ze na 37 weken komen en alles gaat goed. Mogen ze dan net als bij 1 kind gelijk mee naar huis, of moeten ze zo en zo even blijven?
Ik wil hier ook best een stuitbevalling proberen maar dan ook inderdaad niet wachten tot ze zelf komt. De jongens waren 8 en 8,5 pond. Dat ging wel goed, maar stuit is dan toch weer anders.
Vandaag je man lekker vrij, zodat je even je rust kunt nemen?

Smaragdje, hopelijk zet bij jou het rommelen gauw door. Hier is het vandaag gelukkig weer rustig in mijn buik.

Hier net een shirtje besteld voor na de geboorte. Was nog steeds een beetje op zoek, en heb nu een donker rose shirtje besteld met haar naam. Dus nu moeten we wel bij de naam blijven Very Happy. Had al een wit broekje liggen en roze sokjes, dus komt helemaal goed.

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 20 maa 2011 - 4:21

Limburg, waar ben je? Ik hoop dat alles goed met je gaat!

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Chelle zo 20 maa 2011 - 4:38

Limburg?? Mmmhhmm nu begin ik me toch een beetje zorgen te maken.... of is ze ons vergeten en zit ze in het zonnetje? Wink
Laat even wat horen meis!

Woezel, fijn dat je buik weer rustig is. Hoeveel harde buiken had je dan eigenlijk, en wanneer kwamen ze?
Ik heb ze nu ook constant. Soms als ik alleen al opsta. De arts zei dat ik dan wat rustiger aan moest doen maar had er vanmorgen zelfs één toen ik lekker in bed lag (en had niet eens een volle blaas)...
Gister had ik geteld dat ik er in 25 minuten 5 had... :shock:

Mamarosa, vervelend dat ze je gewoon willen laten lopen. Wel zo verstandig om te zeggen dat je het zo niet aandurft. Is toch logisch!? Ook niet zo gek dat je er even helemaal doorheen zat. Zal inderdaad best zwaar zijn 2 kindjes in je buik die ook niet eens meer kunnen draaien.

Hebben jullie dat trouwens ook? Ik heb nu de afgelopen dagen het gevoel dat mijn buik zwaar wordt en trekt aan de onderkant. Kan dit komen omdat uk nu met het hoofdje naar beneden ligt? Heb soms echt het gevoel dat ik mijn buik moet ondersteunen terwijl hij echt nog niet zó groot is!

Nou, verder eigenlijk geen nieuws. Ben nu pas 3 dagen thuis na het ziekenhuis en ben het nu al zat! Pfff dat wordt nog wat!!
Kan gek genoeg ook nergens van genieten, heb geen zin om te lezen, heb ook geen zin om lekker naar buiten te gaan in de tuin. Ben gewoon echt beetje saggie. Had het allemaal zo anders gehoopt.
Ben nu ook verplicht met 34 weken met verlof te gaan terwijl ik graag zo lang mogelijk door wilde lopen. Nu moet ik dus ook kijken of opvang 2 weken eerder mogelijk is.
Heb afgelopen week mijn buikband binnen gekregen die ik besteld had. Het is een witte met zwarte letters: "under construction".
En nu zit ik hier in mijn kloffie. Ook daar kan ik echt van balen. Ik wil gewoon dat iedereen mij zwanger ziet. Heb er zoooo lang op moeten wachten en nu zit ik hier thuis... Cry
Zo, dat was even mijn klaagminuutjes. Sorry hoor! hahaha!!

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 4:43

woezel schreef:Mamarosa, jeetje zeg dat ze je zo lang laten lopen. Ben benieuwd wat de gyn vd week zegt.
Hoe zit het eigenlijk als ze na 37 weken komen en alles gaat goed. Mogen ze dan net als bij 1 kind gelijk mee naar huis, of moeten ze zo en zo even blijven?
Ik wil hier ook best een stuitbevalling proberen maar dan ook inderdaad niet wachten tot ze zelf komt. De jongens waren 8 en 8,5 pond. Dat ging wel goed, maar stuit is dan toch weer anders.
Vandaag je man lekker vrij, zodat je even je rust kunt nemen?

Ik weet niet of ze dan meteen meemogen. Ligt er ook aan op hoeveel medicijnen ik dan zit, anders moeten ze sowieso 24 uur op de neo-liggen, en daarna nog even bij mij op de kamer. Ik hoop dat ik net op de grens van de hoeveelheid medicatie zit, anders liggen ze dus niet bij me die 1e 24 uur. En dat lijkt me ook weer lastig met de bv. Kun je iedere keer bellen of ze je er heen willen brengen.

In pincipe zijn het wel echte 'take-home' kindjes volgens de gyn, om hun mooie gewicht, maar om mijn medicatie is het dus nog even aankijken.

Mijn zus is zoals je ws. wel weet 5 weken terug bevallen van de 2e, de 1e was 7 pond, en de 2e wilde ze toch in stuit proberen. Werd ook op 7 pond geschat, maar was dus 8 pond, maar hij was er met 3x persen al uit, dus het kan wel heel snel gaan. En daar gaan ze ook voor bij stuit, dat moet binnen een bepaalde tijd gebeuren, anders grijpen ze alsnog in.

Ja, mijn man is lekker thuis. Kwam na 21.00 thuis gisteren. Nouja, weer lekker wat extra verdiend. Vanaf nu werkt hij geen zaterdagen meer hebben we afgesproken, want dat wordt echt teveel voor mij. Vind het wel lekker als hij 2 dagen vrij is in het weekend. Door de week vind ik het al pittig genoeg met de andere kinderen aankleden enz.
Heb vanmiddag wel lekker even 2 uur plat gelegen, knap je ook weer van op!

Gast
Gast

Bericht  Pien zo 20 maa 2011 - 4:47

Ik heb Limburg op hyves en daar staat in haar www dat ze op de camping bij haar ouders is! Ik denk dus dat jullie je geen zorgen hoeven te maken!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861

Bericht  Liadan zo 20 maa 2011 - 5:01

Pien schreef:Ik heb Limburg op hyves en daar staat in haar www dat ze op de camping bij haar ouders is! Ik denk dus dat jullie je geen zorgen hoeven te maken!
Gelukkig! Ik vond het al niks voor haar om zolang niet te reageren. Ze heeft in ieder geval lekker weer.

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje zo 20 maa 2011 - 5:15

@ Chelle, harde buiken als je ligt kunnen wel vaker voorkomen. Maar je moet rustig aan doen, dus zou het wel even in de gaten houden dat ze niet steeds met gelijke tussenpauzes komen.

@ MamaRosa, fijn dat je man nu zaterdags thuis is. Hoop dat je zo wat meer kunt uitrusten, want is natuurlijk toch zwaarder met twee kleintjes in je buik. Ben benieuwd wat ze nog gaan zeggen over het laten doorlopen.

@ Woezel, vandaag gaat hij in iedergeval niet komen, want vandaag gebeurt er niet veel volgens mij...ook wel eens lekker smile (al heb ik liever dat hij gewoon komt natuurlijk Wink)

Smaragdje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: