Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+15
NowImNothing
Bruintje Beer
Rumble
Dora
Chelle
Happydobby
Pien
Novalee
chipa
schuddebuikje
Theeleut
Smaragdje
Limburg85
_Mashimaro_
Mel
19 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Jeej Chella dat is onwijs schrikken!! Gelukkig is alles goed met de baby en blijft het ook goed gaan met de baby. Ben heel benieuwd waar de bloedingen vandaan komt, hoop dat het onschuldig is en dat je binnenkort weer lekker naar huis mag. Beterschap!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Chella, jeetje zeg dat is schrikken. hopelijk valt het allemaal mee en kunnen ze je gauw geruststellen.
limburg, dat is wel balen vd gordijnen, maar goed als ze op maat gemaakt worden zijn ze straks zo opgehangen.
Jeetje dat is niet netjes vd schoonmaakster. Die dus nu heel goed in de gaten houden. Hopelijk vinden jullie gauw een ander.
Kruumel, ik ben wel een slechte slaper, maar ging op zich nog goed tijdens de zwangerschap.
Hier vanacht beter geslapen, maar ben de hele dag nog moe. Net ook even een uurtje gelegen, maar moet straks alweer de oudste ophalen.
Vanavond weer cursus, als ik er de fut voor kan vinden.
Hier vanmorgen samen met mijn moeder stofjes gehaald om zelf een slinger met naam te maken. Dus kan binnenkort even lekker aan de freubel.
En mijn moeder en broertje maar vissen, hoeveel letters, welke heb je nodig, welke naam komt er op. Hoezo nieuwsgierig.
limburg, dat is wel balen vd gordijnen, maar goed als ze op maat gemaakt worden zijn ze straks zo opgehangen.
Jeetje dat is niet netjes vd schoonmaakster. Die dus nu heel goed in de gaten houden. Hopelijk vinden jullie gauw een ander.
Kruumel, ik ben wel een slechte slaper, maar ging op zich nog goed tijdens de zwangerschap.
Hier vanacht beter geslapen, maar ben de hele dag nog moe. Net ook even een uurtje gelegen, maar moet straks alweer de oudste ophalen.
Vanavond weer cursus, als ik er de fut voor kan vinden.
Hier vanmorgen samen met mijn moeder stofjes gehaald om zelf een slinger met naam te maken. Dus kan binnenkort even lekker aan de freubel.
En mijn moeder en broertje maar vissen, hoeveel letters, welke heb je nodig, welke naam komt er op. Hoezo nieuwsgierig.
Gast- Gast
chelle jeetje wat ontzettend schrikken zeg. maar goed dat het goed gaat met de baby. nu maar hopen dat ze snel ontdekken waar het vandaan komt en dat het niets ernstig is.
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
@ Chelle, dat is schrikken! Gelukkig gaat alles nog goed met die kleine. Hoop dat ze er snel achter komen waar het door komt en dat je snel weer naar huis mag.
@ Woezel, maak je een foto van je slinger als die af is?
@ Woezel, maak je een foto van je slinger als die af is?
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Chelle, jeetje meid... dat is inderdaad schrikken. Bij bloedingen maak je je meteen ernstige zorgen. Maar in het ziekenhuis houden ze je goed in de gaten, en zijn ze snel bij je mocht dat nodig zijn, dat is een fijne gedachte. Ik hoop dat de bloedingen snel stoppen en het belangrijkste dat je kindje het goed blijft doen!!! Is het inmiddels bekend waar de bloedingen vandaan komen?
Gast- Gast
Chelle, dat is schrikken! Sterkte.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Chelle, ook ik schrik er erg van! Ik hoop dat het onschuldige bloedingen zijn en dat je snel weer naar huis mag.
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Chelle, ik kwam even spieken of er al nieuws was, maar helaas nog niet. Ik hoop dat ze er inmiddels achter zijn waar de bloedingen vandaan komen!
Woezel, wat leuk dat je zelf een naamslinger gaat maken. Ik ben ook benieuwd naar de foto's! En ook naar de naam natuurlijk Ik wil er zelf ook één gaan maken maar heb nog geen idee hoe. Sowieso moet ik dan de naaimachine van m'n moeder lenen, en meteen een stoomcursusje krijgen
Limburg, wat een mooi kamertje! Voor jou begint het inmiddels ook al op te schieten! Jammer dat de schoonmaakster zo oneerlijk is over haar werktijden. Zeker als dat meer dan eens gebeurt.
Smaragdje, gister weer goedgekeurd bij de verloskundige? Mijn conditie is ook echt 0,0. En ik ben nog lang geen 38 weken zwanger. Dus ik denk niet dat je er voor hoeft te schamen Ik juist eerder Heb je nog steeds last van voorweeën?
Kruumel, goed dat je vaak gaat wandelen. En met dit weer is dat ook geen straf. Hoe is het gesprek met je werkgever gegaan?
Liadan, jammer dat je je bij die mannelijke verloskundige niet zo begrepen voelt en dat hij niks uitlegde bij de echo. Voor hem is het natuurlijk allemaal routine maar hij zou er wel bij stil moeten staan dat dat voor jou niet zo is.
Pien, nog gecondoleerd. Het zit ook allemaal niet mee de laatste tijd
All, hier gaat alles eigenlijk goed. Gisteren bij de Wibra wat dingen ingeslagen omdat ze allerlei aanbiedingen hadden. Alleen de aankleedkussenhoes gaat in ieder geval terug, want die past voor geen meter. Volgens de afmetingen zou het moeten kunnen maar het ding past er net omheen en dan staat het hele kussen krom Daar kun je geen baby op leggen, dan wordt het arme kind gelanceerd. Wel jammer want ik vond hem wel erg leuk.
Ik vroeg me trouwens af hoe erg de dames die al op het eind lopen uitkijken naar de bevalling. Ik vind het nog heerlijk om zwanger te zijn en heb ook nergens last van ofzo. Maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet, hoe ze is, hoe het is om mama te zijn etc. Het liefst zou ik volgende week al bevallen. Ik ben eigenlijk gewoon veel te ongeduldig, haha. En dan moet ik nog ongeveer 16 weken.... (zal je net zien dat ik 2 weken overtijd ga)
Woezel, wat leuk dat je zelf een naamslinger gaat maken. Ik ben ook benieuwd naar de foto's! En ook naar de naam natuurlijk Ik wil er zelf ook één gaan maken maar heb nog geen idee hoe. Sowieso moet ik dan de naaimachine van m'n moeder lenen, en meteen een stoomcursusje krijgen
Limburg, wat een mooi kamertje! Voor jou begint het inmiddels ook al op te schieten! Jammer dat de schoonmaakster zo oneerlijk is over haar werktijden. Zeker als dat meer dan eens gebeurt.
Smaragdje, gister weer goedgekeurd bij de verloskundige? Mijn conditie is ook echt 0,0. En ik ben nog lang geen 38 weken zwanger. Dus ik denk niet dat je er voor hoeft te schamen Ik juist eerder Heb je nog steeds last van voorweeën?
Kruumel, goed dat je vaak gaat wandelen. En met dit weer is dat ook geen straf. Hoe is het gesprek met je werkgever gegaan?
Liadan, jammer dat je je bij die mannelijke verloskundige niet zo begrepen voelt en dat hij niks uitlegde bij de echo. Voor hem is het natuurlijk allemaal routine maar hij zou er wel bij stil moeten staan dat dat voor jou niet zo is.
Pien, nog gecondoleerd. Het zit ook allemaal niet mee de laatste tijd
All, hier gaat alles eigenlijk goed. Gisteren bij de Wibra wat dingen ingeslagen omdat ze allerlei aanbiedingen hadden. Alleen de aankleedkussenhoes gaat in ieder geval terug, want die past voor geen meter. Volgens de afmetingen zou het moeten kunnen maar het ding past er net omheen en dan staat het hele kussen krom Daar kun je geen baby op leggen, dan wordt het arme kind gelanceerd. Wel jammer want ik vond hem wel erg leuk.
Ik vroeg me trouwens af hoe erg de dames die al op het eind lopen uitkijken naar de bevalling. Ik vind het nog heerlijk om zwanger te zijn en heb ook nergens last van ofzo. Maar ik ben gewoon zo ontzettend nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet, hoe ze is, hoe het is om mama te zijn etc. Het liefst zou ik volgende week al bevallen. Ik ben eigenlijk gewoon veel te ongeduldig, haha. En dan moet ik nog ongeveer 16 weken.... (zal je net zien dat ik 2 weken overtijd ga)
Novalee- Kletskop
Hi meiden!
Hier ik weer even vanuit het ziekenhuis...
Heb allemaal onderzoeken gehad en ze kunnen niets vinden wat de oorzaak is.
Arts vertelde net dat er morgen gekeken wordt wanneer ik naar huis zou mogen. Wel zeggen ze dat ik na mijn ontslag uit het ziekenhuis niet meer mag werken. Dat gaat dus wat worden op mijn werk. Het is er namelijk een gekkenhuis en ik "kan" eigenlijk niet gemist worden...
Ze hebben me gelukkig een officiele brief gegeven voor de arbo waarin staat dat ik strik rust moet houden. Nu maar kijken hoe mijn werkgever reageert.
Ik zal dus net als een paar andere van jullie binnenkort zat tijd hebben om hier mee te kletsen!
Ik heb nog even niet terug gelezen. Moet zeggen dat ik het nog best druk heb hier met bezoek en zo!
Ik zag alleen een paar foto's van Kruumel of Limburg voorbij flitsen. (weet even niet meer van wie) maar kamertje ziet er mooi uit zeg!!
Meiden, ik ga gauw weer bijlezen en reageren, nu eerst maar even een rondje lopen. Mag het weer een beetje proberen.
FIjne avond allemaal!!
Hier ik weer even vanuit het ziekenhuis...
Heb allemaal onderzoeken gehad en ze kunnen niets vinden wat de oorzaak is.
Arts vertelde net dat er morgen gekeken wordt wanneer ik naar huis zou mogen. Wel zeggen ze dat ik na mijn ontslag uit het ziekenhuis niet meer mag werken. Dat gaat dus wat worden op mijn werk. Het is er namelijk een gekkenhuis en ik "kan" eigenlijk niet gemist worden...
Ze hebben me gelukkig een officiele brief gegeven voor de arbo waarin staat dat ik strik rust moet houden. Nu maar kijken hoe mijn werkgever reageert.
Ik zal dus net als een paar andere van jullie binnenkort zat tijd hebben om hier mee te kletsen!
Ik heb nog even niet terug gelezen. Moet zeggen dat ik het nog best druk heb hier met bezoek en zo!
Ik zag alleen een paar foto's van Kruumel of Limburg voorbij flitsen. (weet even niet meer van wie) maar kamertje ziet er mooi uit zeg!!
Meiden, ik ga gauw weer bijlezen en reageren, nu eerst maar even een rondje lopen. Mag het weer een beetje proberen.
FIjne avond allemaal!!
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Novalee schreef:
All, hier gaat alles eigenlijk goed. Gisteren bij de Wibra wat dingen ingeslagen omdat ze allerlei aanbiedingen hadden. Alleen de aankleedkussenhoes gaat in ieder geval terug, want die past voor geen meter. Volgens de afmetingen zou het moeten kunnen maar het ding past er net omheen en dan staat het hele kussen krom Daar kun je geen baby op leggen, dan wordt het arme kind gelanceerd.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
@ Novalee, gister was alles weer goed hoor bij de verloskundige , maar mijn conditie is pas zo achteruit gegaan sinds ik met zwangerschapsverlof ben (en dat terwijl ik zo vaak mijn huis schoonmaak ) hahaha, maar hoort er inderdaad wel bij hoor. En even op je vraag hoe zeer diegene die op het eind lopen uitkijken naar de bevalling: Heel erg!! Voor mij part was die al begonnen, maar aangezien dat niet zo is, mag die van mij op dit moment beginnen...hahaha...maar jij mag nog een tijdje wachten hoor
@ Chelle, vervelend dat ze niets kunnen vinden. Lijkt mij prettig om te weten waar het vandaan komt. En voor je werk is het dan maar ontzettend jammer. Jij en je kindje gaan nu voor en daar hebben ze het maar mee te doen. Hoop voor je dat je snel naar huis toe mag!
@ Chelle, vervelend dat ze niets kunnen vinden. Lijkt mij prettig om te weten waar het vandaan komt. En voor je werk is het dan maar ontzettend jammer. Jij en je kindje gaan nu voor en daar hebben ze het maar mee te doen. Hoop voor je dat je snel naar huis toe mag!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Chelle, jammer dat ze niks hebben kunnen vinden. Is het bloeden ondertussen ook opgehouden? Het is natuurlijk vervelend voor je werk en ik snap dat je er een beetje mee zit, maar jij en de kleine gaan nu voor hoor! Hoe gemeen het misschien ook klinkt, hoe ze het op je werk oplossen is hun zorg. Fijn dat je waarschijnlijk snel naar huis mag!
Smaragdje, mooi dat alles weer goed was En met 38 weken zou ik het helemaal niet meer uithouden, vrees ik Maar voor nu moet de kleine bij mij gewoon blijven zitten inderdaad. Ik vind het zwanger zijn ook nog steeds leuk hoor, dat ben ik nog niet zat. Dus het liefst was ik gewoon én zwanger, én was de kleine al geboren
Smaragdje, mooi dat alles weer goed was En met 38 weken zou ik het helemaal niet meer uithouden, vrees ik Maar voor nu moet de kleine bij mij gewoon blijven zitten inderdaad. Ik vind het zwanger zijn ook nog steeds leuk hoor, dat ben ik nog niet zat. Dus het liefst was ik gewoon én zwanger, én was de kleine al geboren
Novalee- Kletskop
Ik was vroeger altijd dol op trampoline springen, kon dat echt uren achter elkaar doen. Maar ik vrees dat dit een beetje vroeg is om er mee te beginnenAnnie24 schreef:Novalee schreef:
All, hier gaat alles eigenlijk goed. Gisteren bij de Wibra wat dingen ingeslagen omdat ze allerlei aanbiedingen hadden. Alleen de aankleedkussenhoes gaat in ieder geval terug, want die past voor geen meter. Volgens de afmetingen zou het moeten kunnen maar het ding past er net omheen en dan staat het hele kussen krom Daar kun je geen baby op leggen, dan wordt het arme kind gelanceerd.
Novalee- Kletskop
dag lieve dames!! inmiddels gaat het weet wat beter met me.. voel me nog wel een beetje depri, kan huilen om niks. en ik voel me behoorlijk eenzaam. Maar goed. Vorige week moest ik voor het eerst in het andere filiaal gaan werken, dat beviel prima! Werkte met hele leuke mensen samen en vond mn draai daar wel, Helaas heb ik afgelopen vrijdag een telefonisch consult met de arbo arts gehad en die heeft besloten dat ik volledig thuis MOET zitten. Ik heb namelijk in 3 weken tijd meerdere keren harde buiken gehad, eerst dacht ik dat het gewoon bandenpijn was maar mn hele buik trok samen en was helemaal strak en hard. Bij een arbo arts is daar geen twijfel over mogelijk en betekend dat per direct volledig ziektewet. Nu, dus helemaal aan huis gekluisterd. Heb mezelf er goed en snel bij neer kunnen leggen, moet zeggen dat ik mn draai thuis ook al aardig heb gevonden, iedere dag doe ik wat in huis en vandaag heb ik de woonkamer een beetje anders gemaakt door accessoires te veranderen.
Ben ook nog even snel bij de hema geweest, die hebben weer veel leuke nieuwe babykleding! kon mezelf niet in houden dus weer 2 dingetjes gekocht, 1 shirtje en 1 tuniekje.
28maart hebben we kennismakingsgesprek met onze gastouders, wij krijgen er 2. we hebben voor 4 dagen opvang nodig en beide gaan 2 dagen opzich nemen. heb inmiddels ook afspraken gemaakt voor de extra groei echos die ik krijg ivm mijn verhoogde bmi. oh ja, en morgen komt de kraamzorg voor de intake, ook best spannend!! hoe is dit bij jullie gegaan?
Ik reageer eventjes snel op jullie (uit mn hoofd dus kan zijn dat ik veel vergeet, sorry dan daarvoor), ga het vanaf nu weer beter bij houden en zal jullie weer heerlijk lastig vallen met mijn gezeur/ gezemel/ en vragen!
@Chelle, heel veel beterschap meid, wat zul jij geschrokken zijn!
@Limburg, leuk geworden jullie kamer! Vind jullie meubels ook erg mooi. Wel heel rustig qua kleuren maar dat komt omdat ik zelf van veel kleur hou. Hoe is het nu met jou? Is jou verlof nu al begonnen, volgens mij wel...
@Kruumel, leuk dat je carnaval zo fijn gevierd hebt, weten jullie inmiddels al of jullie het geslacht willen weten met de 20weken echo?
@Woezel, ik ben erg benieuwd naar jullie naam voor de kleine meid, leuk ook dat je een slinger maakt, ik wil dat ook gaan doen. ben nu begonnen met lakentjes en aankleedkussenhoezen borduren. we hebben behang met hartjes erin, en diezelfde hartjes ga ik borduren op een rand van beide. heb alle spullen er voor in huis dus nu nog even zin krijgen...
@Smaragd, jeetje meid, voor jou schiet het al erg op!! Ik hoop voor je dat je je laatste weken goed doorkomt. Gek gevoel dat je nu sowieso binnen 4 weken jullie kindje in je armen zult hebben, of niet?
@Novalee, jij dus ook al lekker gesjopt bij de Wibra. ik ook, gister geweest met mijn man en ga morgen nog even snel met mijn zus en neefje. heb ook dat aankleedkussenhoes gekocht, alle plastic en karton al weg gegooid dus hoop dat hij bij mij wel past! Anders is het ook zo zonde. Heb je verder nog veel gekocht daar? ik zag wel hele leuke kleding, morgen nog maar eens goed kijken! Wil nog een zomers setje in maat 56 en een wat warmer setje in 56.
ow... het eten is klaar. ga eten en daarna ben ik er weer!!
Ben ook nog even snel bij de hema geweest, die hebben weer veel leuke nieuwe babykleding! kon mezelf niet in houden dus weer 2 dingetjes gekocht, 1 shirtje en 1 tuniekje.
28maart hebben we kennismakingsgesprek met onze gastouders, wij krijgen er 2. we hebben voor 4 dagen opvang nodig en beide gaan 2 dagen opzich nemen. heb inmiddels ook afspraken gemaakt voor de extra groei echos die ik krijg ivm mijn verhoogde bmi. oh ja, en morgen komt de kraamzorg voor de intake, ook best spannend!! hoe is dit bij jullie gegaan?
Ik reageer eventjes snel op jullie (uit mn hoofd dus kan zijn dat ik veel vergeet, sorry dan daarvoor), ga het vanaf nu weer beter bij houden en zal jullie weer heerlijk lastig vallen met mijn gezeur/ gezemel/ en vragen!
@Chelle, heel veel beterschap meid, wat zul jij geschrokken zijn!
@Limburg, leuk geworden jullie kamer! Vind jullie meubels ook erg mooi. Wel heel rustig qua kleuren maar dat komt omdat ik zelf van veel kleur hou. Hoe is het nu met jou? Is jou verlof nu al begonnen, volgens mij wel...
@Kruumel, leuk dat je carnaval zo fijn gevierd hebt, weten jullie inmiddels al of jullie het geslacht willen weten met de 20weken echo?
@Woezel, ik ben erg benieuwd naar jullie naam voor de kleine meid, leuk ook dat je een slinger maakt, ik wil dat ook gaan doen. ben nu begonnen met lakentjes en aankleedkussenhoezen borduren. we hebben behang met hartjes erin, en diezelfde hartjes ga ik borduren op een rand van beide. heb alle spullen er voor in huis dus nu nog even zin krijgen...
@Smaragd, jeetje meid, voor jou schiet het al erg op!! Ik hoop voor je dat je je laatste weken goed doorkomt. Gek gevoel dat je nu sowieso binnen 4 weken jullie kindje in je armen zult hebben, of niet?
@Novalee, jij dus ook al lekker gesjopt bij de Wibra. ik ook, gister geweest met mijn man en ga morgen nog even snel met mijn zus en neefje. heb ook dat aankleedkussenhoes gekocht, alle plastic en karton al weg gegooid dus hoop dat hij bij mij wel past! Anders is het ook zo zonde. Heb je verder nog veel gekocht daar? ik zag wel hele leuke kleding, morgen nog maar eens goed kijken! Wil nog een zomers setje in maat 56 en een wat warmer setje in 56.
ow... het eten is klaar. ga eten en daarna ben ik er weer!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik wil me hier ook graag melden. Zit nu voor sinds deze week voor 50% in de ziektewet vanwege harde/gevoelige buiken. Dus nu w.s. meer tijd om achter de pc te zitten.. Vandaag UWV aan de telefoon gehad en die bellen niet meer terug omdat ik over 6 weken soweiso met verlof gaat. Hoop deze week een afspraak te maken met de bedrijfsarts. Want het werken gaat echt niet meer zelf nu ik nog maar 50% werkt. Werk in de zorg en sta nu ingepland van half 8 t/m half 12. Dus precies met de zware zorg. Heb nu 2 dagen half gewerkt maar mn buik is nu zo gevoelig en strak. Volgende week moet ik mijn teamleidster mailen over hoe en wat.
Verder ben ik al mama van een mooie dochter die bijna 20 maanden is. Gelukkig kan zij zich heel goed zelfvermaken dus dat scheelt weer voor mij. Wij weten niet wat het wordt maar hebben wel een sterk gevoel!!
Chell: Balen dat ze niet weten waar het bloed vandaan komt. Maar denk maar eerst aan je zelf en de je meisje. Werk is niethet allerbelangrijkste.
Limburg:Mooi kamertje!!
Pien: Balen dat je al volledig thuis zit. Maar je kan nu wel alles op je gemak doen vanwege die buikpijn. Trouwens ik herken jou klachten heel goed over dat je dacht dat het bandenpijn was dat dacht ik eerst ook maar de VK zei dat het toch harde buiken waren en ik rustig aan moest doen.
Novalee: Dus ook al flink ingeslagen bij de Wibra. Ik wil morgen even kijken voor mijn dochter en deze baby. Heb nog niks gekocht voor deze spruit namelijk
Verder ben ik al mama van een mooie dochter die bijna 20 maanden is. Gelukkig kan zij zich heel goed zelfvermaken dus dat scheelt weer voor mij. Wij weten niet wat het wordt maar hebben wel een sterk gevoel!!
Chell: Balen dat ze niet weten waar het bloed vandaan komt. Maar denk maar eerst aan je zelf en de je meisje. Werk is niethet allerbelangrijkste.
Limburg:Mooi kamertje!!
Pien: Balen dat je al volledig thuis zit. Maar je kan nu wel alles op je gemak doen vanwege die buikpijn. Trouwens ik herken jou klachten heel goed over dat je dacht dat het bandenpijn was dat dacht ik eerst ook maar de VK zei dat het toch harde buiken waren en ik rustig aan moest doen.
Novalee: Dus ook al flink ingeslagen bij de Wibra. Ik wil morgen even kijken voor mijn dochter en deze baby. Heb nog niks gekocht voor deze spruit namelijk
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Hier net bij de verloskundige geweest. Alles was weer goed.
Wel gezegd dat ik af en toe dizzy was, kon door dalen bloeddruk komen of suikergehaalte. Dus de tip gehad of het minder word als ik zodra ik het voel een dextro neem. Dus dacht gaan we terug maar even langs de winkel, zijn ze daar uit het assortiment. Schiet niet op dus.
Ook ligt ze nog steeds in stuit, maar dat idee had ik zelf ook al. Wel is ze elke keer gedraaid met haar ruggetje. Nu de andere kant nog op dus.
Chella, het is jammer voor je werk, maar jij en de kleine zijn het belangrijkste hoor.
Smaragdje, fijn dat alles weer goed was bij je.
Bruintje beer, gezellig dat je ook mee komt kletsen.
Pien, ik vind het eigenlijk wel goed vd arbo dat hij gezegd heeft dat je thuis moet blijven. Kan me voorstellen dat het even omschakelen is.
Jij gaat dus ook lekker aan de freubel. Heb je al foto's van jullie behang, ben erg benieuwd.
Novalee, ik kan ook niet wachten hoor. Maar meer omdat ik heel graag weer wat meer wil kunnen. Denk wel dat ik straks het getrappel enzo ga missen. Komt hierna gewoon nooit meer terug.
Wibra, iedereen heeft er druk geshopt zo te lezen. Wij hebben geen winkel in de beurt dus ik hier word er niet geshopt.
Vlaggenlijn, als hij klaar is zal ik een foto maken vd achterkant. Op de voorkant moeten jullie nog even wachten hoor.
Wel gezegd dat ik af en toe dizzy was, kon door dalen bloeddruk komen of suikergehaalte. Dus de tip gehad of het minder word als ik zodra ik het voel een dextro neem. Dus dacht gaan we terug maar even langs de winkel, zijn ze daar uit het assortiment. Schiet niet op dus.
Ook ligt ze nog steeds in stuit, maar dat idee had ik zelf ook al. Wel is ze elke keer gedraaid met haar ruggetje. Nu de andere kant nog op dus.
Chella, het is jammer voor je werk, maar jij en de kleine zijn het belangrijkste hoor.
Smaragdje, fijn dat alles weer goed was bij je.
Bruintje beer, gezellig dat je ook mee komt kletsen.
Pien, ik vind het eigenlijk wel goed vd arbo dat hij gezegd heeft dat je thuis moet blijven. Kan me voorstellen dat het even omschakelen is.
Jij gaat dus ook lekker aan de freubel. Heb je al foto's van jullie behang, ben erg benieuwd.
Novalee, ik kan ook niet wachten hoor. Maar meer omdat ik heel graag weer wat meer wil kunnen. Denk wel dat ik straks het getrappel enzo ga missen. Komt hierna gewoon nooit meer terug.
Wibra, iedereen heeft er druk geshopt zo te lezen. Wij hebben geen winkel in de beurt dus ik hier word er niet geshopt.
Vlaggenlijn, als hij klaar is zal ik een foto maken vd achterkant. Op de voorkant moeten jullie nog even wachten hoor.
Gast- Gast
Chell hoorde van Novalee dat het even niet zo goed met je gaat en ik dacht kom even tegen je zeggen dat ik hoop dat het snel beter gaat en dat de bloedingen snel voorbij zijn. Doe rustig aan en trek je niks van je werk aan. Jij en de baby zijn nu het allerbelangrijkste , je werk is maar bijzaak. Sterkte en hopelijk mag je snel weer naar huis en gaat alles goed met de baby!
Gast- Gast
Pien schreef:
@Kruumel, weten jullie inmiddels al of jullie het geslacht willen weten met de 20weken echo?
Wij weten al vanaf het begin dat we het niet willen weten. We zijn wel heel nieuwsgierig, maar we gaan toch voor de verrassing! Ik ben één van de weinige in dit topic.
Novalee schreef:
Mijn man maakte zich zorgen, en hij heeft ook wel gelijk... ik kom op sommige dagen gewoon te weinig buiten, en mijn conditie is zo achteruitgegaan toen ik ziek op bed/bank lag, tijd om er wat aan te gaan doen. En zoals je al zegt het weer werkt weer mee, dus het is ook nog eens echt lekker om buiten te zijn.
Het gesprek liep eigenlijk erg fijn... we hebben besloten dat ik vanaf morgen weer (een paar uurtjes) ga werken. Ik ga zo'n beetje vast op dinsdag van 11 tot 15 uur werken, en op donderdag/vrijdag (wat ik zelf wil) begin ik om 14 uur en werk ik zo lang ik wil.
Ik ga me bij het uwv betermelden voor 4 uur, dus officieel werk ik dan alleen die dinsdag, maar als ik dan niet kan of zo vullen we dit gewoon anders in. Ik heb er een goed gevoel over, en ik heb weer zin om te gaan beginnen, al is het maar voor zo weinig uur. Het was ook erg leuk om alle collega's weer te zien, ze hadden me allemaal gemist. (Ben al ongeveer 10 weken ziek). M'n werkgever vond het ook heel fijn dat ik uit mezelf weer wilde komen werken, en dat ik weer wat dingen voor hem uit handen ga nemen. Het nieuwe meisje doet haar werk wel, maar alle extra dingen die ik erbij deed kan/doet zij (nog) niet. Dit ga ik weer doen, dus blijft zij haar werk houden, en heeft de werkgever weer wat meer tijd voor andere dingen die zijn blijven liggen. En heb ik weer een beetje mijn werk terug.
@ Chelle, wat vervelend dat ze niet kunnen vinden waar het door komt. Wel fijn dat je bijna naar huis mag, zijn de bloedingen nu helemaal gestopt?
Tja, en het niet werken... ik weet hoe je je voelt. Ik kon ook 'eigenlijk niet gemist worden' op t moment dat ik ziek werd, maar ze moeten het helaas gewoon gaan regelen zonder jou. Hoe vervelend dat ook is... jij en je kindje zijn het belangrijkst, en als je daar 100% rust voor nodig hebt dan moet dat maar!
@ Pien, zo te lezen krijg jij je tijd wel om thuis. Jammer dat je niet meer kan werken, maar wel goed van je bedrijfsarts.
Gast- Gast
sharky schreef:Chell hoorde van Novalee dat het even niet zo goed met je gaat en ik dacht kom even tegen je zeggen dat ik hoop dat het snel beter gaat en dat de bloedingen snel voorbij zijn. Doe rustig aan en trek je niks van je werk aan. Jij en de baby zijn nu het allerbelangrijkste , je werk is maar bijzaak. Sterkte en hopelijk mag je snel weer naar huis en gaat alles goed met de baby!
Ook ik hoorde het van Novalee (wat een kwebbeltante ) Ook ik hoop dat je snel naar huis mag en alles goed blijft gaan
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wat een lieve berichtjes meiden!
Annie en Sharky, lief dat jullie mij sterkte komen wensen in dit topic.
Bloeden is nog niet helemaal gestopt. Is nog "oud"bloed, maar dat is een goed teken zeggen ze hier.
Morgen hoor ik meer van de arts.
Eerst maar even vanavond lekker de film Sweetest Thing kijken. Even iets anders aan mijn hoofd.
XXX
Annie en Sharky, lief dat jullie mij sterkte komen wensen in dit topic.
Bloeden is nog niet helemaal gestopt. Is nog "oud"bloed, maar dat is een goed teken zeggen ze hier.
Morgen hoor ik meer van de arts.
Eerst maar even vanavond lekker de film Sweetest Thing kijken. Even iets anders aan mijn hoofd.
XXX
Chelle- Prater
- Aantal berichten : 783
Punten : 868
Novalee, ik heb een tijdje terug ook aankleed kussenhoezen gekocht maar ik heb nog geen aankleedkussen, hopelijk passen ze wel anders ga ik wel naar de hema haha.
Chelle, denk aan jezelf, als ik niet meer zou kunnen werken zou ik ook balen maar tja dat is dan jammer hoor.
Smaragdje, ik heb ok nauwelijks conditie, probeer nu weer vaker te fietsen en wandelen voordat het niet meer gaat.
Limburg, leuk kamertje, ik zie een aankleedkussen van de hema, die zagen wij ook in het groen maarja ik heb die al van de wibra.
Bruintje beer, gezellig dat je mee komt kletsen.
Pien, jij ook lekker aan jezelf denken.
Hier ben ik druk bezig met de vakantie, a.s maandag vertrekken we, verder zijn we bezig met opruimen van het kamertje, ben alleen bang dat het voor de vakantie nog niet leeg is.
Van de week bij de vk geweest, alles is goed dus ik ga genieten op de vakantie.
Morgen nog 1 dagje werken en dan heerlijk 3 weken vrij!
Chelle, denk aan jezelf, als ik niet meer zou kunnen werken zou ik ook balen maar tja dat is dan jammer hoor.
Smaragdje, ik heb ok nauwelijks conditie, probeer nu weer vaker te fietsen en wandelen voordat het niet meer gaat.
Limburg, leuk kamertje, ik zie een aankleedkussen van de hema, die zagen wij ook in het groen maarja ik heb die al van de wibra.
Bruintje beer, gezellig dat je mee komt kletsen.
Pien, jij ook lekker aan jezelf denken.
Hier ben ik druk bezig met de vakantie, a.s maandag vertrekken we, verder zijn we bezig met opruimen van het kamertje, ben alleen bang dat het voor de vakantie nog niet leeg is.
Van de week bij de vk geweest, alles is goed dus ik ga genieten op de vakantie.
Morgen nog 1 dagje werken en dan heerlijk 3 weken vrij!
Happydobby- Ratel
@Happydobby, volgens mij heb jij toen zo'n groene gekocht hè? bij de wibra, toen ze ook al die babyspulletjes erin hadden staan! die heb ik namelijk ook en die past bij mij wel gewoon goed om het aankleedkussen heen. die roze nog niet gepast, zal ik zo eens doen. alleen heb ik alle baby spullen op ons logeerbed liggen en die is behoorlijk vol. heb namelijk alles heel mooi uitgestald op dat bed, alle hydrofielluiers, hydrofielwashandjes, kleding per maat en set,rompers per mouwlengte en maat, sokjes, fleecekleedjes, badcapes... oh meiden.. ik heb zoveel!!! voor mijn gevoel heb ik veel te veel, maar dat valt allemaal reuze meeals ik in aantallen ga kijken.
wow je gaat al bijna op vakantie!! gaaf hoor... jullie gingen naar Amerika toch? Of ben ik nou helemaal in de bonen.. succes met alles inpakken en morgen met je laatste dagje werken, geniet ook vast van alle voorpret, voorbereidingen enz.
mijn zus komt me zo ophalen, gaan even naar de wibra!! ben er vanmiddag nog wel. hier komt de kraamzorg vanmiddag, voor de intake. wat kan ik hier van verwachten? ik denk dat de meeste van jullie die namelijk al (lang) gehad hebben...
wow je gaat al bijna op vakantie!! gaaf hoor... jullie gingen naar Amerika toch? Of ben ik nou helemaal in de bonen.. succes met alles inpakken en morgen met je laatste dagje werken, geniet ook vast van alle voorpret, voorbereidingen enz.
mijn zus komt me zo ophalen, gaan even naar de wibra!! ben er vanmiddag nog wel. hier komt de kraamzorg vanmiddag, voor de intake. wat kan ik hier van verwachten? ik denk dat de meeste van jullie die namelijk al (lang) gehad hebben...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Happydobby, wat een heerlijk vooruitzicht zeg... een vakantie!!! Heb je alles klaar voor het vertrek maandag?
Pien, tegenover mij heb jij écht al heel veel... maar ja, ik heb nog bijna niks. Tijd genoeg, komt nog wel.
All, vanmiddag m'n eerste uurtjes werken, ik heb er echt zin in!
En aftellen tot maandag... de 20 weken-echo!
Pien, tegenover mij heb jij écht al heel veel... maar ja, ik heb nog bijna niks. Tijd genoeg, komt nog wel.
All, vanmiddag m'n eerste uurtjes werken, ik heb er echt zin in!
En aftellen tot maandag... de 20 weken-echo!
Gast- Gast
@pien, ja We vliegen naar Seattle in 10 uur en 15 min. Heb er helemaal zin in, ik voel me fit, ons kindje beweegd lekker dus we kunnen ervoor gaan.
Ben de hele week druk geweest met het uitzoeken van wat we gaan doen daar.
Ik had 2 aankleedkussenhoezen gekocht bij wibra idd , die groene en ik ga na de vakantie shoppen voor de rest van de spullen. Eerst het kamertje en dan shoppen.
Ook maar eens kijken wat er in Amerika te koop is kwa kleertjes enzo.
@kruumel, heb je de 20 weken echo bij de vk of ergens anders? geniet er maar van, voor je het weet sta je weer buiten.
Ben de hele week druk geweest met het uitzoeken van wat we gaan doen daar.
Ik had 2 aankleedkussenhoezen gekocht bij wibra idd , die groene en ik ga na de vakantie shoppen voor de rest van de spullen. Eerst het kamertje en dan shoppen.
Ook maar eens kijken wat er in Amerika te koop is kwa kleertjes enzo.
@kruumel, heb je de 20 weken echo bij de vk of ergens anders? geniet er maar van, voor je het weet sta je weer buiten.
Happydobby- Ratel
Bij de huisartsenpost is dat. Mijn vk zit daar op dinsdag en woensdag, maar wij hebben op maandag een afspraak. Misschien is het dezelfde vrouw dan de combinatietest, die was ook daar.
Ik heb vanmiddag weer gewerkt, ik was helemaal blij! Ik zat weer helemaal op m'n plek daar, had er echt enorm zin in. Ik kwam ook superenthousiast thuis.
Er lag veel werk voor me, en het was best druk, dus dat was leuk. Ik zat er meteen weer in, alleen was er een gat van 2 maanden... je weet niet meer wat er allemaal gebeurd is in die tijd. Dinsdag mag ik weer!
Ik heb vanmiddag weer gewerkt, ik was helemaal blij! Ik zat weer helemaal op m'n plek daar, had er echt enorm zin in. Ik kwam ook superenthousiast thuis.
Er lag veel werk voor me, en het was best druk, dus dat was leuk. Ik zat er meteen weer in, alleen was er een gat van 2 maanden... je weet niet meer wat er allemaal gebeurd is in die tijd. Dinsdag mag ik weer!
Gast- Gast
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken