Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+15
NowImNothing
Bruintje Beer
Rumble
Dora
Chelle
Happydobby
Pien
Novalee
chipa
schuddebuikje
Theeleut
Smaragdje
Limburg85
_Mashimaro_
Mel
19 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 8:07

Mel, wel handig dat je zelf fysio bent, heb je alle oefeningen bij de hand. Kan een collega je niet af en toe masseren, of gaat dat niet? Niet echt handig van je vk om dat te vergeten, maar je geeft haar toch gelijk Wink Niet zo tactisch van de vk.

Chelle, wij zijn ook heel nieuwsgierig. Als 1 van ons 2 zegt 'zullen we toch maar...' dan zegt de ander meteen 'nee, we hebben afgesproken dat we het niet van te voren willen weten'. Zo blijft ons besluit toch staan. Maar we zijn er nog niet. Wink

Nee, geen dubbeldrank voor mij, haha. Vanmiddag bij vrienden vroeg ik ranja, zegt ze ik heb ook dubbeldrank, wil je die? Nou uhhh doe maar niet! Ik drink veel aanleng/ranja en spa blauw nu. Water kan ik in de zomer altijd beter drinken dan in de winter.

Leuk dat jullie de meubeltjes in elkaar gezet hebben, zijn ze mooi? Net zo mooi dan ze in gedachten waren?

Leuk hoor, een 4d echo... die hadden jullie kado gekregen of niet? Was het de moeite waard?

Mooie foto!

Limburg, vandaag ging het weer goed... we zijn vanmiddag bij vrienden de carnavalsoptocht gaan kijken. Gewoon vanuit huis, daarna gingen ze de kroeg in, toen ben ik naar huis gegaan.

Vindt S het leuk dat er een broertje komt? Dacht je dat er commentaar kwam bij de kleertjes dan?

Woezel, wat lief van je oudste... I love you

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Limburg85 zo 20 feb 2011 - 22:49

Goedemorgen,

Al een drukke ochtend achter de boeg, al veel van de was gedaan, afgewassen, container gehaald + vuilnis weggegooid, boodschappen voor het avondeten gehaald en nu rustig op de bank zitten. Over 2 uur kan ik weer aan de slag met de was opvouwen, gezellig not ;-). Vandaag komt ook de kraamzorg langs tussen 12.00 uur en 14.00 uur, hoop maar dat ze snel komt want heb het nu al gehad voor vandaag.

Oppas voor S. is ook geregeld als hij hier is en de bevalling begint, nu maar hopen dat het niet op een zondag begint als S. bij zijn ex opgehaald moet worden, wat dat is wel een probleem, nog maar eventjes over hebben/denken.

Mijn man moet deze week zijn adressenlijst voor de geboortekaartjes afmaken (helaas niet hetzelfde als voor de bruiloft, dat zou makkelijk geweest zijn haha) en dan wil ik deze week het aantal kaartjes doorgeven zodat we de enveloppen binnenkort krijgen zodat ik de adressen kan plakken en de postzegels, kan het maar gedaan hebben.

Ik wil van deze week of volgende week denk toch ook aan de was voor de baby beginnen. Hebben jullie alles gewassen of alleen de kleertjes?

Wanneer moeten jullie weer naar de verloskundige?

@ Woezel, wat schattig dat de oudste nu helemaal weg is van je bollen buik, zo lief he! S. is al vanaf het begin helemaal weg van mijn buik, ook steeds kusjes en knuffels geven want anders gaat hij huilen haha. Hij zegt ook steeds mijn broertje en wil allemaal dingen doen met hem als hij er straks is :-).

@ Mel, kan me voorstellen dat je het lekker vind dat je de was lekker klaar heb, herken je gevoel van dat alles teveel lijkt.

@ Kruumel, mijn vriend vind al snel dat iemand te veel kleding heeft maar hij denkt niet na dat hij soms wel meer dan 1 pakje aan moet op 1 dag en i love kleding shoppen haha. Had wel verwacht dat als hij de hoeveelheid zou zijn, dat hij er iets van zou zeggen maar volgens mij weet hij ook dat hij dat beter niet kan doen haha.

Ik drink ook veel water en thee en af en toe frisdrank of jus d’orange.

S. is echt heel erg bezig met de baby, constant kusjes en knuffels geven want anders gaat hij huilen haha. En noemt hem ook echt mijn broertje en wil alles met hem delen en spelen, samen naar oma gaan en helpen met in bad doen, drinken geven etc. Ook wil hij steeds op de kamer kijken en vind zich zelf dan heel groot haha.

Wat fijn dat het gisteren goed met je ging!
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 23:28

Limburg, zo je hebt al een drukke ochtend zo te lezen.
Fijn dat je al opvang hebt geregeld voor de bevalling. Ik had het er gister ook nog over thuis. Mijn moeder haalt ze op mocht het beginnen. Maar bedacht me ineens als ik thuis beval is het ook wel fijn als ze al in huis is voor het geval de jongens wakker worden of ik wel ineens naar het zkh moet. Dus nu nog vragen of ze dan hier op wacht wil zitten.
Ik was hier alles even uit. behalve nieuwe knuffels enzo, hoes maxi cosi enzo. Maar goed hier natuurlijk een hoop wat 2 jaar op zolder heeft gestaan, dus vind het wel fijn als het fris is.
Wat leuk dat S ook zo met de baby bezig is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 1:15

Limburg85 schreef:
Wanneer moeten jullie weer naar de verloskundige?

@ Kruumel, mijn vriend vind al snel dat iemand te veel kleding heeft maar hij denkt niet na dat hij soms wel meer dan 1 pakje aan moet op 1 dag en i love kleding shoppen haha. Had wel verwacht dat als hij de hoeveelheid zou zijn, dat hij er iets van zou zeggen maar volgens mij weet hij ook dat hij dat beter niet kan doen haha.

Ik drink ook veel water en thee en af en toe frisdrank of jus d’orange.

S. is echt heel erg bezig met de baby, constant kusjes en knuffels geven want anders gaat hij huilen haha. En noemt hem ook echt mijn broertje en wil alles met hem delen en spelen, samen naar oma gaan en helpen met in bad doen, drinken geven etc. Ook wil hij steeds op de kamer kijken en vind zich zelf dan heel groot haha.

Wat fijn dat het gisteren goed met je ging!

Wat ben jij druk zo 's ochtends...heb je dan nog wel energie over voor de rest van de dag? Ik doe 's ochtends echt bijna niks hoor... ik lig best wel lang in bed, en daarna rustig een crackertje eten voor de tv. Daarna gaat de tv uit en ga ik pas iets doen, maar wel rustig aan.

Ik moet 4 maart weer naar de vk. M'n schoonmoeder gaat dan mee. Mijn moeder en mijn vader hebben allebei al een echo gezien (omdat ze meegingen omdat mijn man cursus had die dagen) en ik denk dat mijn schoonmoeder ook heel graag een echo wil zien.

Oh ja... heel herkenbaar, mijn man denkt nu (nadat die vriend heeft gezegd dat we heel veel kleertjes gaan krijgen) ook dat we bijna niks moeten kopen, omdat we anders te veel hebben. Maar inderdaad, soms heb je wel meer dan 1 pakje per dag nodig. En daarbij... ik wil ook zelf kleertjes kopen, veel te leuk!

Ja, thee drink ik ook, is ook wel lekker drinken. Vooral nu het weer wat kouder is. Jus d'orange durf ik niet zo goed. Heb nog sinaasappels liggen om te persen, maar durf t niet goed.

Wat lief dat S zich zo'n grote broer voelt! Lijkt me heel erg leuk... Is voor hem toch ook bijzonder, omdat jij zijn mama niet bent, Lief dat hij zo betrokken is! Heeft de moeder van S ook een nieuwe relatie, of misschien nog een kindje?

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 1:40

Heb de intake van de kraamzorg gehad, erg leuke en aardige vrouw en zij komt op dag 4 ook weer langs om te vragen hoe alles gaat en om de gehoortest en hielprik te doen.

Ik krijg, tot nu toe, 53 uur wat natuurlijk altijd nog bijgesteld kan worden. Ik krijg 49 standaard vanwege borstvoeding en 4 uur extra omdat mijn man die week werkt en de uren worden verdeeld over 8 dagen. Mogelijk komen er nog extra uren bij vanwege S. maar omdat we niet weten of hij er dan is wordt daar tijdens 1 van de 3 evaluatie momenten bekeken.

Ze heeft uitgelegd hoe ze werken, wat ze mogen doen en op dag 1 spreekt de kraamverzorgster precies de wensen door van hoe je alles precies wil hebben, hoeveel uur per dag, hoe laat etc.

En ze heeft verteld dat vanaf week 37 het bed omhoog moet, ruggensteun in huis moet zijn (raadde ze aan vanwege borstvoeding) en een po.

Eigenlijk was alles me vooraf duidelijk en had ik ook geen vragen oh ja, had 1 vraag of ik nog extra dingen voor mezelf moest halen naast het kraampakket en dat hoef niet, alleen kraamverband maar die had ik al gekocht.

Net besloten dat we geen beschuit met mijn muisjes gaan doen maar chocolaatjes, mijn vriend vond dat eigenlijk ook leuker, lekkerder en makkelijker. Zag dat ze online te bestellen zijn maar volgens mij heb je ze ook bij Jamin en misschien ook wel bij de Makro?

@ Woezel, zou je je moeder al vooraf in huis willen hebben vanaf moment 1 en ze eigenlijk nog niet weg hoeven? Hier krijgen ze een belletje en dan komen ze hem direct ophalen. Mijn man grapte nog dat hij S. wel ging ophalen als het op zondag begon en hij moet opgehaald worden bij zijn ex, dacht het niet zei ik nog maar eigenlijk is er niet zoveel keus :-(.

@ Kruumel, nee ik heb dan de rest van de dag echt geen energie maar dan heb ik wel rust in mijn hoofd. Als ik het niet gelijk ’s ochtends doe, word ik heel onrustig en kan ik ook niet rustig zitten. Ik weet dat het fout is maar ben echt te eigenwijs. Uiteindelijk hoe ik het ook verdeel over de dag, ’s middags kan ik sowieso niks meer.

Nadeel is dat ik niet lang in bed kan liggen als S. hier is, zijn verzorging gaat gewoon door en ik wil voor hem dat er zo min mogelijk veranderd. Als het echt niet anders kan, neemt mijn man wel heel veel taken van S. over.

Toen ik nog ontzettend misselijk/beroerd/duizelig was kreeg ik eerst een cracker van mijn man en haalde hij S. uit bed, als het een beetje ging probeerde ik hem aan te kleden etc., zwaaide ik ze uit en ging weer terug naar bed, daarna douchen en dan moest ik weer gaan liggen etc.

Ik heb niemand anders meegenomen naar de echo’s. Ik denk wel dat mijn moeder en schoonmoeder het heel leuk zouden vinden maar mijn moeder woont 130 km verder op en ik heb eigenlijk 2 schoonmoeders. Maar als ik een echo krijg die vooraf bekend is, gaat mijn man eigenlijk altijd mee. Als het een gewone controle is zonder echo, ga ik de laatste tijd alleen.

Helaas heeft de moeder van S. geen nieuwe relatie, ze kan het niet accepteren en daardoor maakt ze het door haar jaloezie heel moeilijk voor iedereen, hele vervelende situatie is het :-(.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Smaragdje ma 21 feb 2011 - 2:16

@ limburg, misschien een hele domme vraag, maar moet je nog heel veel kraamverband kopen, naast wat in het kraampakket zit? Moet trouwens nog wel gewoon maandverband kopen bedenk ik net, of helpt dat helemaal nieT?

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Dora ma 21 feb 2011 - 2:29

Ik zou op het eind wat extra kraamverband halen, je zult er maar om verlegen zitten... En dan zul je net zien dat het zondag is ofzo.
Als je het bonnetje bewaart kun je dit altijd nog terug brengen wat je niet hebt gebruikt en het pak is nog dicht.
Hier waren we door de gebroken vliezen redelijk snel door de kraamverband heen en is mijn moeder nog bij gaan halen, gewoon de opdracht gegeven toen we voor controle in het ziekenhuis zaten. Na de bevalling had mijn vrouw er niet veel meer nodig en kon ze snel met gewoon maandverband af. Maar dit kan nogal verwisselen per persoon.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 2:35

Smaragdje schreef:@ limburg, misschien een hele domme vraag, maar moet je nog heel veel kraamverband kopen, naast wat in het kraampakket zit? Moet trouwens nog wel gewoon maandverband kopen bedenk ik net, of helpt dat helemaal nieT?

Ik heb er 1 pak bijgekocht, weet niet of dit voldoende/teveel/te weinig is maar wou iig extra hebben liggen zodat ik mijn vriend niet gelijk na de winkel hoef te sturen.

Gewoon maandverband heb ik niet eens, gebruik ik nooit maar moet die denk wel in huis halen, moet sowieso nog een lijstje maken met wat ik voor me zelf moet kopen want heb bijvoorbeeld ook alleen maar strings, ook niet heel handig voor erna haha.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 3:27

Hier staat ook nog gewoon maandverband op het lijstje om te halen. Zo en zo voor na de kraamverbanden.
Volgens mij had je dan van kotex. Weet jij dat nog teigertje?

Limburg, het gaat mij om snachts en als het echt begonnen is. Vind het dan zonde om ze uit bed te moeten plukken.
Lekker dat je nog extra uur krijgt.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 4:20

Limburg, ik krijg elke controle een echo, en heb er 2x in het zkh een gehad (waar toen toevallig mijn moeder 1x en mijn vader 1x bij waren omdat mijn man echt niet kon) en heb er al 7 gehad in de tussentijd. Omdat mijn moeder 1x en mijn vader 1x mee zijn geweest omdat ik anders alleen moest, hebben we nu mijn schoonmoeder gevraagd omdat ze dat ook wel erg leuk vind. Het is een gewone controle, dus stelt ook niet zo heel veel voor... maar voor haar toch leuk eens een echo gezien te hebben.

Ow wat vervelend inderdaad. Het zou een stuk makkelijker zijn als de ex van je man ook een nieuwe relatie zou hebben.

Zo moet ik ook nog een paar dingen echt opschrijven... maandverband heb ik ook nooit in huis, en idd ik heb ook alleen strings. Dat zijn wel dingen waar ik nog effe aan moet denken straks.

All, hebben jullie/gaan jullie een pretecho laten maken? Wanneer doe je dat, en hoe gaat dat?

Gast
Gast

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 6:50

En welk maandverband moet je dan kopen, neem aan dat niet alle soorten geschikt zijn? Volgens mij de een van de eerste keren in mijn leven dat ik maandverband ga kopen haha.

@ Kruumel, ik moet ook echt een lijstje maken van dat soort dingen, gelukkig heb ik laatst een tijdschrift gekregen waar checklist in staat voor jezelf dus dat is wel handig voor mij want anders was ik het vast vergeten haha.

Krijg jij iedere keer een echo vanwege je gezondheid? Ik heb ook extra echo’s gehad vanwege de gezondheid maar niet standaard.

Ik heb geen pretecho laten maken en ga dat ook niet doen. Heb de baby al heel vaak kunnen zien en krijg rond week 34 nog een echo.

@ Woezel, S. gaat dan mooi het bed uit of ze blijven hier, geen idee ze kijken maar haha maar ik ga sowieso in het ziekenhuis bevallen dus dan is het wel wat makkelijker dan thuis bevallen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 7:09

Ik geloof dat ze dat altijd doet, dat dat niet speciaal voor mijn gezondheid is. Ik heb nog elke controle (heb wel extra controles gehad ivm de misselijkheid) een echo gehad. En dan nog 2x in het ziekenhuis een echo gehad (1x zonder afdruk, en 1x met).

Maar een pretecho is op een dvd of niet?

Ik heb ook geen idee wat voor maandverband je moet hebben.

Ik denk dat ik beter ook nog zo'n checklist kan hebben, staat toch altijd iets op wat je vergeten bent. Heb ook zo'n checklist gehad met de bruiloft plannen, je bent altijd wel wat vergeten. Ik heb wel die checklist uit het kraamboekje van het groene kruis.

Limburg, jij hebt je ook aangemeld bij het groene kruis he, ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets niet goed gedaan heb of vergeten ben. Ik heb dat nummer gebeld van groene kruis kraambureau, heb me daar aangemeld, en zij hebben me doorverbonden met het vgz en daar staat dus ook geregistreerd dat ik zwanger ben. Is dat goed zo, of ben ik werkelijk iets vergeten?

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer ma 21 feb 2011 - 7:10

Ik gebruikte bij mijn dochter Kotex Maxi super. Dat is bijna hetzelfde als kraamverband.
http://www.kotexpast.com/ourProducts/pads/maxiSuper/
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 7:37

Volgens mij had ik ook kotex. Weet dat het geen plastic onderlaag ofzo mag hebben.

Gast
Gast

Bericht  Smaragdje ma 21 feb 2011 - 10:22

Nou, dat wordt dus nog wat boodschappen doen smile

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 10:32

*val even in*

Ik heb zelfs aardig wat van dat dikke maandverband verbruikt. het verband uit het pakket was al snel op, en heb volgens mij wel 2 of 3 pakken van dat dikke Kotexverband gebruikt. Volgende keer haal ik op voorraad, want ik moest mijn vriend 2 dgn na de bevalling naar de winkel sturen om verband te kopen.....nou.....hij had het hele assortiment mee, behalve het juiste Cool

Trouwens mochten jullie nog zo'n waterdichte hoes om het bed willen, kijk ff bij Action, daar heb ik m ook gekocht. Iets van 5 euro. Ik raad het wel aan. Stel je vliezen breken, dan ben je echt de pineut mocht je matras nat raken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 10:36

Ik had ook kotex, dat is volgens mij het enige dat geen plastic laagje heeft buiten het kraamverband om.

En zo;n waterdichte hoes van de Action had ik inderdaad ook!
Ideaal en veel beter dan zo'n krakende plastic zak/stuk landbouwzeil onder je kont weken voor je uberhaupt gaat bevallen maar voor het geval dat....

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 21 feb 2011 - 11:12

ivax schreef:*val even in*

Ik heb zelfs aardig wat van dat dikke maandverband verbruikt. het verband uit het pakket was al snel op, en heb volgens mij wel 2 of 3 pakken van dat dikke Kotexverband gebruikt. Volgende keer haal ik op voorraad, want ik moest mijn vriend 2 dgn na de bevalling naar de winkel sturen om verband te kopen.....nou.....hij had het hele assortiment mee, behalve het juiste Cool

Trouwens mochten jullie nog zo'n waterdichte hoes om het bed willen, kijk ff bij Action, daar heb ik m ook gekocht. Iets van 5 euro. Ik raad het wel aan. Stel je vliezen breken, dan ben je echt de pineut mocht je matras nat raken.

Hier ook Kotex én ook een vriend die na een paar dagen in de Etos stond en maar alles meenam waarop maxi stond :shock: Behalve dus de goede Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Limburg85 ma 21 feb 2011 - 20:48

Dat word dus Kotex op het boodschappenlijstje schrijven. Wil mijn man zo min mogelijk op pad sturen en verwacht ook echt niet dat hij met de juiste thuis komt of hij moet de verpakking goed bestudeerd hebben en ze hij moet het gelijk vinden want anders komt hij gewoon met niks thuis haha en als ik het in huis heb geeft me dat een rust/compleet gevoel.

Die tip over de onderlegger kreeg ik ook van de kraamverzorgster maar alleen als je zo’n krakend onderligger had want dat werd door vele als irritant ervaren en die van de Action passen over je hele matras. En deze er op tijd onderleggen. Als ik 37 weken ben zorg ik gewoon dat alles klaar is.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:00

hier hebben we die ook. Maar vd week gekeken voor extra omdat ze ook bij de oudste op bed liggen. En hadden ze ze niet meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:20

woezel schreef:

hier hebben we die ook. Maar vd week gekeken voor extra omdat ze ook bij de oudste op bed liggen. En hadden ze ze niet meer.

Je hebt ze ook bij de hema. Hier gaat die van de action er binnenkort ook weer op, maar ik vind het alsnog een irritant zweetding. Zal blij zijn als dat er weer af kan. Is idd beter dan een matje, maar toch is het niet prettig.

Ik gebruikte ook kotex trouwens toen het kraamverband op was, maar dan die voor de nacht.http://www.kotexpast.com/ourProducts/pads/maxiNightTime/

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:27

En als je hoes met plastic onderkant alsnog erg zweet, kun je er even een groot badlaken tussen leggen. Ik heb ook kotex gebruikt, mijn man heeft toen in de winkel gevraagd of hij de verpakking even open mocht maken om te kijken of er een plastic achterkant aan zat. Ik denk dat het winkelpersoneel wel even vreemd heeft staan kijken Laughing Hij kwam uiteindelijk wel met de goede thuis.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 21 feb 2011 - 21:36

Het staat inderdaad op het lijstje om voor te kijken bij de hema vd week. Heb nu nog stickers.

Hoe is het nu met jou mamarosa en de kleintjes?

Gast
Gast

Bericht  schuddebuikje ma 21 feb 2011 - 23:06

[quote="Mel"]
Smaragdje schreef:
Naam leeftijd uitgerekend wat wordt het?
Smaragdje 22/2929 maart Jongen
Limburg 25/30 22 april Jongen
Woezel 30 6 mei Meisje
Chelle 28/4120 mei Meisje
Chipa 26/37 15 juni ....
NowImNoting 26/29 20 juni Meisje
Pien 25/28 4 juli .....
Novalee 25/30 6 juli Meisje
Teigertje 27/36 12 juli Meisje
Happydobbey 27/28 20 juli ....
Kruumel 28/30 6 augustus ....

ik wou er graag ook nog bij...... 24/31 20 juni uitgerekend en wat we krijgen is een verassing..

Laatst aangepast door schuddebuikje op di 22 feb 2011 - 7:32; in totaal 1 keer bewerkt
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  schuddebuikje ma 21 feb 2011 - 23:15

ik ben een tijdje niet geweest.
ik ben na veel gezeur toch mijn baan kwijt geraakt.
1 februari kreeg ik een brief dat ik per 1 maart geen baan meer had.
3 februari kreeg ik telefoon dat mijn regiomanager het voor elkaar had gekregen om mij toch weer een jaar contract te geven.
de week erna belde ik 2 x voor een bevestiging per brief. maar die kwam maar niet binnen.
die week daarna op maandag stuurde ik op maandag een mail dat ik graag een bevestiging per mail en brief wou krijgen.
de volgende dag dat net de vrouw hier was om kinderopvang te regelen werd ik gebeld door mijn regio manager die vertelde dat hij heel slecht nieuws had. mijn contract werd dus niet verlengd. kantoor mensen hebben het tegen gehouden. heel vervelend allemaal want het was onderhand al 15 februari. meteen WW aangevraagd. ingeschreven bij werkbedrijf van het uwv.en gelijk mijn rechtsbijstand geinformeerd die ik hier al een tijdje van op de hoogte hield omdat er een aantal dingen niet kloppen. er is direct een brief verstuurd naar mijn werkgever. die moet voor morgen reageren. dus ik ben echt heeeeeeeeeeel benieuwd wat daar uit komt. en anders word het een rechtszaak. helemaal geen zin in. maar ik laat niet over me heen lopen. als hun zo iemand behandelen. kan ik het ook.

vandaag bij het werkbedrijf van uwv geweest. ik moet toch nog 1 x per week solliciteren tot mijn zwangerschapverlof.
zij zegt dat je beter niet in je sollicitatiebrief kan zetten dat je zwanger bent. maar dat je dat wel aan kan geven als je op gesprek mag komen. maar dan weten de personen van dat bedrijf waar je sollciteerd toch ook niet waar ze aan toe zijn ???

verder ga ik vanaf hier weer meepraten hahahahha. kan het ff niet meer volgen anders.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: