Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Grrrr: Cheaptickets

3 plaatsers

Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:22

Ik heb vanmiddag een ticket gekocht bij Cheaptickets en zou binnen een half uur een bevestiging op de mail hebben. Die heb ik niet gehad, maar het geld is wel van mijn rekening. Dus net heb ik Cheaptickets gebeld (de enige manier waarop Customer Service bereikbaar is) a 40 cent per minuut. Eerst heb ik eindeloos aan de telefoon gehangen, toen kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die vervolgens eindeloos wat uit ging zoeken terwijl ik in de wacht stond. Net toen ik wilde ophangen, kwam ze terug aan de lijn: of ik nog even geduld had terwijl zij contact op nam met Ryanair. Ik gaf toen aan dat ik het nogal schandalig vond dat ik zo lang betaald moest wachten op een fout van hun en of ze mij even terug kon bellen. Na wat gesputter wilde ze mij wel terug bellen en ter afsluiting van het gesprek gooit ze zonder groeten de hoorn op de haak Mad . Nu maar hopen dat ik echt terug gebeld word. Even mijn frustratie van me afschrijven, hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  nisavi ma 6 dec 2010 - 8:49

Het zal vast niet, maar die e-mail staat niet in de map van ongewenst e-mail ofzo?

Ik zou waarschijnlijk net zo gereageerd hebben, zij maken een fout en dan mag jij lekker lang aan de lijn hangen a € 0,40 per minuut Evil or Very Mad

Hopelijk bellen ze wel terug. Heb je de naam genoteerd van degene die je aan de lijn hebt gehad?

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:21

De mail zat ook niet in ongewenst, maar na nog een keer contact opnemen met Cheaptickets heb ik nu eindelijk de bevestiging binnen Very Happy . Ik ben heel blij dat ik op vakantie ga, maar de volgende keer boek ik toch maar even ergens anders!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Pompoen ma 6 dec 2010 - 9:27

Wel fijn dat het nu toch opgelost is!
Fijne vakantie alvast, waar ga je heen?


Laatst aangepast door тыквашка op vr 10 dec 2010 - 12:01; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  nisavi ma 6 dec 2010 - 9:27

Hahaha groot gelijk! Laughing

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:32

Ik ga naar Spanje, waar het dan hopelijk nog een beetje zonnig is :P . Ik ben nu naar een leuke accomodatie op zoek, ik heb er zo'n zin in!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:34

Maar zij boeken dus bij Ryanair, waarom boek jij niet gelijk bij Ryanair dan eigenlijk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:37

Dat was inderdaad goedkoper geweest, maar bij Ryanair kun je alleen betalen met een creditcard en die heb ik niet. Wel vandaag besteld, want als ik er maar een vliegticket per jaar mee boek heb ik de kaart er al uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Alias ma 6 dec 2010 - 9:41

Twellie, fijn dat het nu opgelost is. Als je in het vervolg nog eens bij een bedrijf terecht komt dat alleen een 0900 nummer als "bekend nummer" heeft, kun je op verschillende sites (bv. vraagalex) op naam van het bedrijf zoeken, dan wordt het 0900 nummer maar ook het "gewone" nummer dat daarachter zit getoond. Dan heb je in elk geval niet die extra kosten voor bellen naar een 0900 nummer.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:51

Vliegen met Ryanair is anders ook alles behalve rustgevend Wink. Zorg dat je geen overbagage hebt en dat ook je handtas in je evt andere handbaggage past. Ik mocht zelfs geen portomonee los in mijn handen hebben, alles moest in 1 stuk baggage passen en dat had je maar te bewijzen hahaha. Wel lekker goedkoop, ik blijf met ze vliegen Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:44

@ Alias: Wat een goede tip zeg, thanks!

@Lagom: Ik weet er alles van! Toch blijf ik er ook mee vliegen, want tot nu toe waren al mijn vluchten netjes op tijd en geen verdere problemen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Grrrr: Cheaptickets Empty Re: Grrrr: Cheaptickets

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum