Grrrr, frustatie
+5
Poubelle
Jasmine
SuperGrover
TukTuk
_Mashimaro_
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Grrrr, frustatie
Ik heb net wat via wehkamp besteld en nu moet ik aangeven hoe ik het bezorgd wil krijgen. En geen geen enkele optie werkt. Ik kan het niet thuis laten bezorgen en ook niet bij een afhaalpunt.
Wie nog meer frustaties?
Wie nog meer frustaties?
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Grrrr, frustatie
Waarom kan je het niet thuis laten bezorgen? Als je niet thuis bent geven ze het gewoon bij de buren af?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Geen enkele optie doet het. Dat is het probleem.
_Mashimaro_- Fluisteraar
Oh ik dacht dat geen enkele optie voor jou uit kwam. Wel gek.. Misschien ff alles opnieuw in je mandje leggen?
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Ja, ik heb frustraties!
Mijn wasmachine is stuk, dus heb mijn vakantiegeld moeten gebruiken voor een nieuwe ipv iets leuks.
En hij heeft gisteren een hele tijd water staan pompen, met als gevolg dat het uit de machine kwam en de zolder blank stond. Door het plavond heen liep alles in de kleine slaapkamer, die is gelukkig nog niet opgeknapt, maar geen idee of er schade is aan de spullen die daar in de dozen zitten. Oa dozen (studie)boeken, dozen papieren van verzekeringen/ hypotheek etc staan daar
Gelukkig zit er tussen die slaapkamer en de keuken een betonnen vloer ipv hout zoals de zolder, anders was de ramp compleet geweest...
Mijn wasmachine is stuk, dus heb mijn vakantiegeld moeten gebruiken voor een nieuwe ipv iets leuks.
En hij heeft gisteren een hele tijd water staan pompen, met als gevolg dat het uit de machine kwam en de zolder blank stond. Door het plavond heen liep alles in de kleine slaapkamer, die is gelukkig nog niet opgeknapt, maar geen idee of er schade is aan de spullen die daar in de dozen zitten. Oa dozen (studie)boeken, dozen papieren van verzekeringen/ hypotheek etc staan daar
Gelukkig zit er tussen die slaapkamer en de keuken een betonnen vloer ipv hout zoals de zolder, anders was de ramp compleet geweest...
Gast- Gast
Ik heb inmiddels contact gehad met wehkamp. Ik moest de bestelling opnieuw doorgeven via de telefoon, want het geld was al van de rekening afgehaald.
SZ, Oh nee, dat is echt niet leuk! Ik kan me voorstellen dat je heel gefrustreerd bent dan.
SZ, Oh nee, dat is echt niet leuk! Ik kan me voorstellen dat je heel gefrustreerd bent dan.
_Mashimaro_- Fluisteraar
Ja ik heb ook frustraties. Ik haat mensen. Soms komt dat besef zo hard naar voren, en typisch genoeg is dat meestal als ik moet samenwerken. Ik háát samenwerken. Ik steek er verdorie 3 keer zoveel tijd in als mijn groepsgenoten, maar dat vind ik niet erg, want ik wil iets goeds inleveren. We krijgen een cijfer hiervoor, en ik wil gewoon dat dat een goed cijfer is, want dit is waarschijnlijk het gebied waar ik later in verder wil.
We hadden afgesproken om elkaars stukken te lezen en te bekritiseren, zodat er gezamenlijk een goed stuk uit zou komen. Nou prima, doe ik. Ik verbeter spelfouten, ik zoek dingen op om de juiste referenties erbij te krijgen, wat zij uit luiheid hebben verzaakt. Ik heb al dagen geleden een ding gestuurd met verbeteringen... Niemand heeft er ook maar naar gekeken. Nu is er dus een verslag ingeleverd waarvan ik weet dat er 100 spelfouten in staan, dat er referenties missen, kromme zinnen, gewoon faaldingen uit eerdere versies die zijn komen te vervallen, dingen letterlijk overgenomen van internet die niet passen bij ons verhaal... Ik word daar zoooooo pissed van. En dan moet ik verdorie morgen ook weer gewoon aardig doen tegen die mensen.
We hadden afgesproken om elkaars stukken te lezen en te bekritiseren, zodat er gezamenlijk een goed stuk uit zou komen. Nou prima, doe ik. Ik verbeter spelfouten, ik zoek dingen op om de juiste referenties erbij te krijgen, wat zij uit luiheid hebben verzaakt. Ik heb al dagen geleden een ding gestuurd met verbeteringen... Niemand heeft er ook maar naar gekeken. Nu is er dus een verslag ingeleverd waarvan ik weet dat er 100 spelfouten in staan, dat er referenties missen, kromme zinnen, gewoon faaldingen uit eerdere versies die zijn komen te vervallen, dingen letterlijk overgenomen van internet die niet passen bij ons verhaal... Ik word daar zoooooo pissed van. En dan moet ik verdorie morgen ook weer gewoon aardig doen tegen die mensen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ow SG, dat is zó frustrerend idd. Dat heb ik ook al te vaak meegemaakt. Ik heb regelmatig op de avond voor de deadline tot diep in de nacht zitten werken om de 'zooi' eruit te filteren en verbeteren. Blij dat die tijd achter mij ligt.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik heb een zwaar frustrerend vriendinnendilemma en ik heb geen idee hoe ik hiermee om moet gaan.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik ben gefrustreerd omdat mijn stagegesprek geannuleerd is, omdat ze toch liever een 3e of 4e jaars wilden (joh, zeg dat dan eerder) en ik voel me ontzettend dik. Het is mijn eigen schuld, en daarom is het zo frustrerend. Ik kan er verdorie zelf iets aan doen maar ik ben gewoon te zwak óm er iets aan te doen.
Gast- Gast
Voor alle gefrustreerden onder ons. Moge ons hart het nog aankunnen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Aaah meiden wat vervelend al jullie frustraties
Zelda Wat vervelend zeg Dat ze daar ook lekker meteen mee komen bah Hopelijk vind je gauw en plek.
Oow en je bent niet dik hoor, echt niet!
Zelda Wat vervelend zeg Dat ze daar ook lekker meteen mee komen bah Hopelijk vind je gauw en plek.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha dankjewel Supergrover!
Ik heb m'n moeder maar gebeld, die geeft altijd fijn advies
Ik heb m'n moeder maar gebeld, die geeft altijd fijn advies
Poubelle- Ratel
Heel lief van je Ibbeltje.Ibbeltje schreef:Aaah meiden wat vervelend al jullie frustraties
Ik vind mezelf wel dik, en ik ben die vreselijke eetbuien van mij zo zat....ik wéét hoe het komt, het is allemaal frustratie waarom ik dit doe. Ik zoek mijn troost in eten en dat vind ik zo erg. Ik word steeds dikker en dikker naar mijn idee maar ik voel me gewoon machteloos en zwak.
Gast- Gast
Ik ben gefrustreerd dat mijn scriptie onderzoeksgrbied 2,5 uur reizen verderop ligt waardoor ik voor elk interview zoveel tijd kwijt ben. Vandaag gewoon ure
Zitten wachten. Zo blij als dat ding af is.
Zitten wachten. Zo blij als dat ding af is.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zelda schreef:Heel lief van je Ibbeltje.Ibbeltje schreef:Aaah meiden wat vervelend al jullie frustraties
Ik vind mezelf wel dik, en ik ben die vreselijke eetbuien van mij zo zat....ik wéét hoe het komt, het is allemaal frustratie waarom ik dit doe. Ik zoek mijn troost in eten en dat vind ik zo erg. Ik word steeds dikker en dikker naar mijn idee maar ik voel me gewoon machteloos en zwak.
Vervelend dat je troost in eten vind. Ik weet niet wat je dan eet in zo'n gevallen, maar anders zorgen dat je niet echt ongezonde dingen in huis hebt? Of je uiten in schilderijen zoals je ze kan maken.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zelda, ik vind je helemaal niet dik hoor maar ik herken die vreetbuien wel. Als ik me rot voel zoek ik ook troost in eten.
Nu zorg ik dat ik bijna tot geen ongezond eten in huis heb.
Ik ben gefrustreerd omdat ik al de hele dag hoofdpijn heb en erg moe ben.
Nu zorg ik dat ik bijna tot geen ongezond eten in huis heb.
Ik ben gefrustreerd omdat ik al de hele dag hoofdpijn heb en erg moe ben.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Aaaaargh mijn frustratie over dezelfde kwestie is zojuist nóg erger geworden!
Poubelle- Ratel
Raindrop, wat 'fijn' dat je het herkent. Ik moet ook geen ongezonde dingen in huis halen eigenlijk. Maar het ligt best gecompliceerd.
Ibbeltje, inderdaad een goede tip, dankjewel
Pixie, wat is er aan de hand?
Ibbeltje, inderdaad een goede tip, dankjewel
Gast- Gast
Zelda schreef:Heel lief van je Ibbeltje.Ibbeltje schreef:Aaah meiden wat vervelend al jullie frustraties
Sorry Zelda, maar hier ben ik het niet mee eens. Je hebt juist een mooi figuur meid, je bent een mooie meid met een mooie bos haar en daar mag je heel trots op zijn! Wat verdrietig dat jezelf zo naar voelt, ik hoop echt dat je over een tijdje tevreden naar je zelf kan kijken want je bent het zeker waard. Klinkt misschien slijmerig maar vind het zo naar en rot voor je meid. De toekomst geeft in ieder geval iets moois, je kan het meid!
Gast- Gast
Zelda schreef:
Zelda, ik herken de vreetbuien ook, ik heb vaak alleen nog ontbijtkoek en mueslirepen in huis, die zijn toch niet zo lekker .
Het is een laaaaang verhaal bij mij! In het kort:
Van een vriendin van me is een paar weken geleden de opa overleden wat ik heel sneu voor haar vind. Met de vriendinnengroep (in totaal zijn we vaak met 4), zijn we er, naar mijn idee, voor haar. Blijkbaar voelt die vriendin dat anders, heeft ze aan weer een andere vriendin uit de groep laten weten. Vrijdag belde ze me en vroeg ze me wat ik zaterdag ging doen. Ik had niet echt plannen, heb dat ook gezegd.
Zaterdagochtend belde een vriendin van die vriendinnengroep, of we zouden gaan zonnebanken (dat doen we altijd met 'z'n 2en) en dan even een terrasje, of andersom. Uiteindelijk zijn we op het terras blijven hangen.
De vriendin waarvan de opa is overleden voelt zich nu blijkbaar buitengesloten en probeert mij dit duidelijk te maken via whatsapp. Ik stuurde terug dat als haar iets dwarszit ze me maar moet bellen want iets uitspreken via whatsapp vind ik niks. En vervolgens blijft ze whatsappen. Ik heb m'n excuses gemaakt, gezegd dat het nooit de bedoeling is om haar buiten gesloten te laten voelen etc. Maar ik ga niet iets via whatsapp bespreken terwijl ik me van geen kwaad bewust ben, omdat iedereen bij ons in het groepje weleens in 2tallen iets afspreekt en onderneemt.
Poubelle- Ratel
Ik heb ook frustraties!!!
Ik heb weken geleden afgesproken dat ik a.s. zondag mijn verjaardag vier... kleins!
We (vriend en ik) gaan dan varen met mijn ouders, broertje en zijn vriendin.
Daarna bbqen met mijn opa en oma erbij!
Stuurt mijn broertje net een mailtje dat hij een wedstrijd heeft en dan s'avonds (tijdens etenstijd) de verjaardag van zijn schoonvader. Of ik het dan niet zaterdag of maandag kan vieren....
Daar kan ik dan zo kwaad om worden!!!!
Weet je dat niet eerder ofzo?
Ik heb weken geleden afgesproken dat ik a.s. zondag mijn verjaardag vier... kleins!
We (vriend en ik) gaan dan varen met mijn ouders, broertje en zijn vriendin.
Daarna bbqen met mijn opa en oma erbij!
Stuurt mijn broertje net een mailtje dat hij een wedstrijd heeft en dan s'avonds (tijdens etenstijd) de verjaardag van zijn schoonvader. Of ik het dan niet zaterdag of maandag kan vieren....
Daar kan ik dan zo kwaad om worden!!!!
Weet je dat niet eerder ofzo?
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een grrrr....
» Grrrr......(woningbouw)
» Grrrr.... Rabobank
» Grrrr collega's
» Grrrr: Cheaptickets