Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat een grrrr....

+5
Bay
Jeanette
Jente10
Mamsie
Guus
9 plaatsers

Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Wat een grrrr....

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:33

Bah! Even bij het begin beginnen..
Ik heb 2 collega's de een "relatie" zijn aan gegaan, maar beide hebben ze een gezin. Nou ja prima, normaal zou je er niet zoveel last van hebben, maar ze zitten ook gewoon hand in hand enzo zodat iedereen van het personeel het ziet, dus de tamtam is snel rond.
Nu heb ik vorige week een gesprek gehad met mijn bedrijfsleider, dat ik overdag niet goed genoeg functioneer, uhh oke, maar doe gewoon mijn ding, maak schoon, doe dingen uit mezelf enz enz.
Heel lang verhaal uiteindelijk waardoor ik eigenlijk een beetje verbaasd was over dat gesprek en gewoon met mijn bek vol tanden stond.
Dit gesprek heb ik besproken met die 2 collega's waarmee ik gewoon een goede band heb, maar die zijn naar de bedrijfsleider toe gegaan en hebben ook berichten laten lezen. Wat mij opzich niet eens zoveel uitmaakt want ik meen gewoon wat ik heb gezegd.
Maar goed, nu kwam tijdens dat gesprek naar voren van vorige week, of ik 3 avonden wilde gaan werken, en toen heb ik ook aangegeven dat mijn gezin op 1 staat en ik ook aan mijn eigen gezondheid moet denken dus dat dat erg lastig werd ook ivm de kinderen en de opvang.
Nu kreeg ik gister het rooster voor volgende week en ik zag dat ik 3! avonden was ingeroosterd, toen heb ik ook een mail terug gestuurd dat dit niet de afspraak was en ik was sowieso een dag vrij omdat ik weg ga. En toen ik dat mailde heeft mij me zonder pardon een andere dag erbij gegeven en de rest bleef zo staan, waren zijn woorden!
Dus ik was over de zeik en heb gister met de eigenaar gesproken en hij was het er ook niet mee eens dat het zomaar gedaan is. Heel positief gesprek en heb ook aangegeven dat de leidinggevende niet echt normaal kon doen de laatste tijd.
Nou goed, ik was vanavond op mijn werk en toen kwam de bedrijfsleider samen met die gozer die dus vreemdgaat met mijn collega, we moeten praten. Nou prima.
Ik was het dus niet eens over mijn rooster, maar het kon niet anders zo. Dus ik zei al, kom maar met een andere oplossing, ja dat waren alleen die 3 avonden. En dat houdt voor mij gewoon op. Dus ik zeg, ik heb weinig opties geloof ik.
Dat gesprek liep dus een beetje dood, maar ik was best wel over mijn toeren en heb besloten om naar huis te gaan.
Maar nu hoorde ik gister van de souschef, dat die 2 "neukertjes" niet meer samen mogen werken... En zij daardoor mijn overdag uren krijgt, (wat ook inderdaad in het rooster staat van volgende week) en de dag vrij is dat die ander staat.
Nu heb ik gewoon totaal het gevoel dat ik genaaid word omdat er 2 niet van elkaar af kunnen blijven en ik maar op moet stappen, wat me op dit moment trouwens helemaal niet boeit. Want ben er gewoon klaar mee.
En ook zou ik niet 100% voor de zaak gaan, wie staat er als het nodig is? Wie kun je altijd bellen als het nodig is? Uhh geen hart voor de zaak? Rot op! Ik heb er weken tussen zitten van ruim 50 uur per week. Maar de bedrijfsleider (gozer van 25 die vergeet ook even voor het gemak dat ik nog 3 kids thuis heb zitten, afgelopen zondag tot half 2 gewerkt en 's morgen weer openen en moest om kwart voor 7 mijn bed uit voor Lise, en hij zegt, waarom moet je om kwart voor 7 je bed uit als je om 10 uur begint? Ohja, je hebt nog kinderen zegt ie dan)
Morgen spreek ik 1 van de eigenaren en ga ik nog mijn verhaal doen, maar ik voel me echt zo kut!
Ik weet niet wat ik wil bereiken met dit verhaal, maar ik moet het even kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Guus vr 7 okt 2011 - 10:41

Kan me voorstellen datje even flink de pest erin hebt nu,
En goed dat je gesprekken aan blijft gaan!

Even afkoelen, dingen duidelijk voor jezelf op een rijtje zette en die meenemen in het gesprek. Van je bedrijfsleider een foto uitprinten en een dartboard kopen... Of iets met poepluiers ofzo Wink

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:45

Ja en dan krijg ik ook nog te horen, ja dan had je niet in de horeca moeten gaan werken als je niet 's avonds wil werken.. Uhh hallo, ik heb dat gesprek gehad omdat ik hier mijn eigen dagen kon bepalen en ook overdag was, zodat het te doen was binnen mijn gezin. Ik vond dat zo'n bull argument.
De bedrijfsleider heeft al meerdere aanvaringen gehad met collega's maar daar wordt voor de rest niks over gezegd. En ik had het niet met anderen over hem mogen hebben want hij is geen collega, maar mijn leidinggevende.. Uh wat ben je dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Guus vr 7 okt 2011 - 10:48

Sinds wanneer mag je het niet met collega's over je leidinggevende hebben maar alleen over elkaar?

Volgens mij is hij nog niet echt toe aan zijn functie...
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 10:58

Dat vroeg ik me ook al af..........
Maar goed, ik wacht het gesprek met de "baas" gewoon af. En anders ga ik lekker opzoek naar wat anders, dat hou ik nog in mijn achterhoofd, ik mag werken, ik moet niet! Ik doe het omdat ik het zelf wil, maar ik laat het niet meer mijn leven verzieken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Guus vr 7 okt 2011 - 11:06

Weetjewel schreef:Dat vroeg ik me ook al af..........
Maar goed, ik wacht het gesprek met de "baas" gewoon af. En anders ga ik lekker opzoek naar wat anders, dat hou ik nog in mijn achterhoofd, ik mag werken, ik moet niet! Ik doe het omdat ik het zelf wil, maar ik laat het niet meer mijn leven verzieken.

'vind ik leuk' :P

Drie droppies thuis die willen dat mama zich fijn voelt omdat ze werkt en het fijn heeft! Je werkt voor jezelf, niet voor hem.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Mamsie vr 7 okt 2011 - 11:08

Gewoon alles zeggen tegen de baas hoor. Leuk dat die 2 neukers niet meer samen mogen werken maar daar moet jij niet de dupe van worden.
Belachelijk die bedrijfleider.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Jente10 vr 7 okt 2011 - 21:03

Wat een rare bedrijfsleider... het slaat echt helemaal nergens op dat jij nu op eens, voor jou ongunstige, uren moet werken omdat 2 anderen niet van elkaar af kunnen blijven. Er zouden alleen maatregelen tegen die 2 genomen moeten worden en niet op deze manier zodat iemand anders, die er niks mee te maken heeft, er last van krijgt..

Lijkt me wel dat de baas dit ook vind! Succes met gesprek en hoop dat het dan goed komt!
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Jeanette vr 7 okt 2011 - 21:36

Wat een omhoog gevallen gast die bedrijfsleider zeg! Dat jij de dupe moet worden van die 2 'neukertjes' is echt debiel natuurlijk! Zeker aangeven bij je baas! Succes!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 21:46

Wat kut zeg, je was juist zo blij met deze baan :-(
Ik zou wel gewoon alles zeggen tegen de eigenaar, dan ben jij het kwijt en is hij op hoogte van wat er speelt op de vloer. Anders blij je achter af zitten met de gedachte; "Had ik dit of dat maar gezegd."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 9:35

Dan moeten ze maar lekker een andere oplossing bedenken, jij hebt afspraken gemaakt, gaat door het vuur voor die zaak & hebt thuis ook nog gewoon drie kindjes, wat denkt die wel niet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 1:34

Nog niks gehoord van de eigenaar, ik wacht het ook rustig af. Ga mezelf ook niet gek lopen maken.
Maar heb iig deze week gewoon lekker vrij, vind ik opzich ook niet heel vervelend, want moet veel dingen regelen en doen deze week.
Ik heb zoiets, als je het zo wil, kun je het ook zo krijgen. En desnoods ga ik kijken of ze een plekje voor me hebben bij het andere bedrijf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 0:08


Anders ontslaan ze gewoon een van die neukers, probleem opgelost. Moeten ze zich ook maar gedragen op de werkvloer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Bay ma 10 okt 2011 - 0:23

Jeetje wat een idioote situatie zeg!
Ben ook benieuwd hoe het afloopt. Raar dat jij de dupe wordt van iets waar je helemaal niets aan kunt doen.
Zou idd alvast om je heen kijken. Volgens mij is er genoeg vraag naar goed horecapersoneel.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 2:08

Net in overleg met het UWV besloten om te stoppen daar, ik heb geen zin om straks door dit weer terug bij af te zijn. Ik heb vrijdag nog een gesprek met 1 van de eigenaren, laatste dingen regelen, sleutel inleveren enzo, ik laat me hierdoor niet gek maken. Ik zal nog wel even alles op papier zetten voor ze,hoe dingen gegaan zijn.
Ik heb overigens net een sollicitatiebrief de deur uit gedaan voor een andere baan, waarvan er vlakbij mijn werk ook een filiaal van zit, maar dat vond ik netjes tegenover mijn collega's waar ik het wel mee kan vinden en ook niet voor vaste gasten, dus besloten om een ander filiaal uit te zoeken. Ik heb wel een leidinggevende uit Z'dam gesproken en die zei meteen, ja daar solliciteren!! Dus dat hebben we gedaan en mocht daar niks uitkomen ga ik gewoon opzoek naar wat anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Mamsie ma 10 okt 2011 - 2:21

Goedzo gewoon voor jezelf kiezen!
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast ma 10 okt 2011 - 6:53

Wat zonde dat het zo gelopen is. Je was zo enthousiast de eerste weken.
Wel erg goed dat je gewoon voor jezelf en je gezin kiest en niet door gaat tot je over je eigen grens zit.
Succes met het vinden van iets anders leuks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Tania ma 10 okt 2011 - 6:57

Jammer, maar wel goed dat je aan jezelf denkt. Hopelijk vindt je snel weer iets leuks!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Jeanette ma 10 okt 2011 - 11:17

Jammer dat het zo heeft moeten lopen! Maar wel goed van je dat je aan jezelf denkt. Ik hoop dat je snel wat leuks vind waar je het naar je zin gaat krijgen!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  ExpressoB ma 10 okt 2011 - 13:53

Erg jammer dat je op deze manier weg moet.
Veel suc6 met het vinden van een andere leuke baan!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Bay di 11 okt 2011 - 0:25

Jammer idd maar goed dat je voor jezelf hebt gekozen!
Hoop voor je dat je snel iets anders hebt.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Inge di 11 okt 2011 - 0:30

Goed en verstandig dat je voor jezelf gekozen hebt. Wel onwijs jammer dat het zo gelopen is.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 1:18

Ik vind het ook onwijs rot dat het zo gelopen is, maar ik laat me gewoon niet meer gek maken. En met de eigenaren zal ik ook gewoon nog door 1 deur kunnen. Ik heb er ook geen zin in dat het gigantisch uit de klauwen loopt en ik wil met zin naar mijn werk gaan, niet met tegenzin. Veel collega's zal ik ook wel gaan missen, maar als het contact goed is, zal dat ook wel blijven.
Ik heb nu 2 sollicitaties de deur uit gedaan, dus we wachten gewoon af, want het werken opzich bevalt me wel.

Het valt me wel op trouwens dat veel mensen gigantisch egoïstisch zijn op het moment, ieder doet maar voor zichzelf en dat was ik helemaal niet gewend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Merai di 11 okt 2011 - 6:19

Megara schreef:Wat zonde dat het zo gelopen is. Je was zo enthousiast de eerste weken.
Wel erg goed dat je gewoon voor jezelf en je gezin kiest en niet door gaat tot je over je eigen grens zit.
Succes met het vinden van iets anders leuks.

+1, ik vind het erg knap van je!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat een grrrr.... Empty Re: Wat een grrrr....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum