cheaptickets
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
cheaptickets
heeft er hier iemand ervaring met cheaptickets?
Ik ben er wel benieuwd na.
Ik ben er wel benieuwd na.
smurfin22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11
Re: cheaptickets
Ik ook, wat ik nog herinner is dat de tickets toen wel ongeveer het goedkoopst waren daar, maar dat er daarna nog best wat reserveringskosten etc. bijkwamen.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Nou ik hoorde van een collega dat het niet betrouwbaar is.
was eigenlijk benieuwd hoe jullie daar over denken? en ben je er verder tevreden over?
was eigenlijk benieuwd hoe jullie daar over denken? en ben je er verder tevreden over?
smurfin22- Fluisteraar
nou, volgens mij is het wel betrouwbaar. Ons reisbureau heeft ons die tickets geadviseerd dus...
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious schreef:nou, volgens mij is het wel betrouwbaar. Ons reisbureau heeft ons die tickets geadviseerd dus...
Oke dat zeg dan denk ik wel genoeg.
Dan ga ik de tickets daar denk ik boeken want dat scheelt meer dan 70euro.
smurfin22- Fluisteraar
Is wel betrouwbaar hoor!
Ik denk dat je doelt op een nieuwsbericht laatst, dat er hackers hadden ingebroken op hun site. Maar verder zijn er geen persoonsgegevens ofzo daarmee vrijgekomen
Ik denk dat je doelt op een nieuwsbericht laatst, dat er hackers hadden ingebroken op hun site. Maar verder zijn er geen persoonsgegevens ofzo daarmee vrijgekomen
Gast- Gast
Ze zijn hartstikke betrouwbaar.. Idd is hun site laatste gehackt maar er is evrder niks gebeurd met de persoonsgegevens. En geen enkele site is 100% veilig, of kan die garantie afgeven..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
oke, en hebben jullie ook ervaring bij vliegwinkel?
Want daar heb ik nu een vlucht en hotel gevonden, voor een super prijs, maar in de tekst staat dat ontbijt er bij inzitten, maar later in het overzicht staat onder het kopje verzorging niks.
Weet iemand hoe dat zit?
Want daar heb ik nu een vlucht en hotel gevonden, voor een super prijs, maar in de tekst staat dat ontbijt er bij inzitten, maar later in het overzicht staat onder het kopje verzorging niks.
Weet iemand hoe dat zit?
smurfin22- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: