Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alcohol in het verkeer

+19
Jeanette
Lady4
Blond
Jezzie
RYW
luisa
M_as
Zwerver
_Lacey_
Inge
Caramba
Mizz_S
Niekske
Kaboutertje
Sweety
Poisongirl
Mint
Suus
Toet
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Alcohol in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Alcohol in het verkeer

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:36

nina schreef:
Noa schreef:
Ook niet als je in Afrika bent op een verlaten zandweg waar geen taxi's rijden en je verder niemand kent? Wil ik toch wel eens weten hoe je denkt daar verstandig aan te doen... ?
Haha wat doe jij in Afrika op een verlaten zandweg met mensen die drinken en dan verder willen rijden?
Tja, dat is dus een situatie waarin het me gebeurd is. Een avondje uit in Afrika op een verlaten plek bij een zandweg en dan afhankelijk zijn van iemand die toch besluit wat te drinken... daar is het veel normaler om met drank achter t stuur te gaan, maar ik vond het wel doodeng en super klote dat ik geen ander keuze had dan in te stappen... Ik wil alleen maar zeggen dat je niet altijd een keuze hebt, (vooral als je zelf geen rijbewijs hebt)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Alcohol in het verkeer

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:40

Noa schreef:
nina schreef:
Noa schreef:
Ook niet als je in Afrika bent op een verlaten zandweg waar geen taxi's rijden en je verder niemand kent? Wil ik toch wel eens weten hoe je denkt daar verstandig aan te doen... ?
Haha wat doe jij in Afrika op een verlaten zandweg met mensen die drinken en dan verder willen rijden?
Tja, dat is dus een situatie waarin het me gebeurd is. Een avondje uit in Afrika op een verlaten plek bij een zandweg en dan afhankelijk zijn van iemand die toch besluit wat te drinken... daar is het veel normaler om met drank achter t stuur te gaan, maar ik vond het wel doodeng en super klote dat ik geen ander keuze had dan in te stappen... Ik wil alleen maar zeggen dat je niet altijd een keuze hebt, (vooral als je zelf geen rijbewijs hebt)
Dan was ik daar volledig uit m`n plaat gegaan..
Maargoed, ik kom praktisch nooit in Afrika, dus daar zal het 'm niet aan liggen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Alcohol in het verkeer

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:42

_Donnaa schreef:
Noa schreef:
nina schreef:
Noa schreef:
Ook niet als je in Afrika bent op een verlaten zandweg waar geen taxi's rijden en je verder niemand kent? Wil ik toch wel eens weten hoe je denkt daar verstandig aan te doen... ?
Haha wat doe jij in Afrika op een verlaten zandweg met mensen die drinken en dan verder willen rijden?
Tja, dat is dus een situatie waarin het me gebeurd is. Een avondje uit in Afrika op een verlaten plek bij een zandweg en dan afhankelijk zijn van iemand die toch besluit wat te drinken... daar is het veel normaler om met drank achter t stuur te gaan, maar ik vond het wel doodeng en super klote dat ik geen ander keuze had dan in te stappen... Ik wil alleen maar zeggen dat je niet altijd een keuze hebt, (vooral als je zelf geen rijbewijs hebt)
Dan was ik daar volledig uit m`n plaat gegaan..
Maargoed, ik kom praktisch nooit in Afrika, dus daar zal het 'm niet aan liggen..
Uit je plaat gegaan? Serieus? Dat zouden ze daar echt niet begrijpen hoor! Het is daar heel normaal namelijk. Het was dus meer een voorbeeld van hoe het kan gaan in bepaalde situaties. Ik begrijp ook wel dat niet iedereen dagelijks over de landweggetjes tussen Afrikaanse dorpjes huppelt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Alcohol in het verkeer

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 1:48

Jammer dan dat ze dat daar niet begrijpen, maar dan is het of geen feest of geen drank of ze brengen mij maar eerst 'thuis' voordat ze aan de alcohol ga. Ik stap niet bij iemand in de auto die drank gehad heeft. Of het nou in Afrika is of in Nederland, dat boeit me echt niet..

Iemand die in Nederland met alcohol op achter het stuur gaat zitten vindt het waarschijnlijk net zo normaal als zo`n Afrikaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Alcohol in het verkeer

Bericht  Burn do 14 apr 2011 - 2:18

Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:
_Donnaa schreef:
Noa schreef:
Burn schreef:Ik drink nooit als ik moet rijden.. Nog geen druppel.
Ook stap ik niet bij iemand in die gedronken heeft. Ik wil niet mijn eigen leven daar voor geven.

Soms heb je geen keuze he...?!
Ohnee?
Nee, ik heb wel in situaties gezeten dat niet meerijden betekende dat de risico's voor mij alleen maar groter werden. Dus ja, dan stap ik toch echt wel in, al vind ik het eigenlijk niet verstandig dat diegene nog gaat rijden...
Ik stap dan dus echt niet in..
Ook niet als je in Afrika bent op een verlaten zandweg waar geen taxi's rijden en je verder niemand kent? Wil ik toch wel eens weten hoe je denkt daar verstandig aan te doen... ?

Ik zal waarschijnlijk nooit in Afrika komen, of in zo'n situatie.
Gebeurt me dit in Nederland, dan bel ik wel een taxi. Of ik pak zelfs de sleutels en ik rij naar huis..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol in het verkeer - Pagina 3 Empty Re: Alcohol in het verkeer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum