Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

+28
mo-lola
SleepingBeauty
aardbeitje
SuperGrover
VeryCherry
Caroow
nijntje4
Sugarfall
SoGood
Flinder
M-G
Sterre
Toet
Zwoesj
Alias
_DoI
Serena
tralala
Starla
Mint
rapa nui
mzcharlotte
loura
Bliss
SnowWhite
Silver
Sylvana
Jeanette
32 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  VeryCherry di 7 dec 2010 - 2:44


  • Autoritaire mensen
  • Liegen
  • Mensen die je lastigvallen omdat je eruit ziet zoals je zelf wil
  • Mensen die enorm achter de ellebogen zijn
  • Als mijn vriend aan mijn neus zit word ik hels

    En zo kan ik nog wel even doorgaan...
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 2:54

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan dit weer. En dan bedoel ik die gladheid. Kou vind ik niet zo erg maar dit blehh.

Verder ook mensen die neerkijken op anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 3:01

mozzarella schreef:Aan intolerantie en domheid.
Dit heb je nu eens heel mooi samengevat, misses. Alles waar ik me in het gedrag van mensen aan erger, valt onder deze categorieën.

Verder hekel aan:
- de afwas
- snot- en smakgeluiden
- het gevoel van stof en klei
- vieze geurtjes
- meiden/vrouwen met zo'n overdreven Gooisch/Amsterdams (kak)accent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  SuperGrover di 7 dec 2010 - 4:48

Ja intolerantie en domheid is een zeer goede samenvatting.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  aardbeitje di 7 dec 2010 - 6:00

Die krentenbolletjes reclame van BB is wel heel irritant. Ik zap ook echt even naar een andere zender als die reclame 's morgens voorbij komt.
aardbeitje
aardbeitje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  SleepingBeauty di 7 dec 2010 - 6:09

* gladheid, sneeuw, dikke mist en dan de weg op moeten
* vroeg opstaan met dit koude ..... weer...
* oneerlijkheid
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 6:57

SnowWhite schreef:
Purple schreef:SnowWhite, elke keer als ik jouw avatar zie denk ik dat je Isa bent. :P

Oh Cool Heeft zij dezelfde dan?

Nee heur. Wink Heeft te maken met het topic "Wie de pop past..." smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:37

ZachtCookie schreef:Ik heb voornamelijk een grote hekel aan mensen die nooit hun fouten zullen toegeven en dit ook altijd aan een ander zullen toeschrijven. Narcistische persoonlijkheden dus. Ook heb ik een hekel aan mensen die te pas en te onpas op internet lopen te klagen en te zeuren. Helaas gebeurd dit ook in mijn eigen familie, dus die kan je niet zo gemakkelijk blokkeren.
Haha ik dacht hier net nog aan inderdaad!
Ik heb wel een paar mensen op Facebook die inderdaad bijna altijd een klagerige (dat is geen woord he haha) statusupdate hebben. "Bah, ik zit op het werk en ik heb geen zin meer." "Bah, ik moet tot laat op school zitten, geen zin in!" "Waarom sneeuwt het nou weer, ik haat sneeuw!" "Het is glad, ik word er niet goed van." En nog talloze andere klaagberichten. Ik word er moe van.
Ik zet dan bijv. neer: "Bah, het sneeuwt buiten, niet leuk, maar gelukkig zit ik binnen met warme choco!"
Maak van iets negatiefs iets positiefs! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:41

Isa schreef:

Nee heur. Wink Heeft te maken met het topic "Wie de pop past..." smile
Ja Isa, die pop lijkt echt sprekend op jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:43

Inderdaad Sushi! Of mensen die hele privé dingen op hyves in de www zetten. Er zit er 1 bij mij tussen, dat is net een soap! Het was uit met haar vriend door roddelende mensen, het was weer aan, nu is het weer uit, liefdesverdriet en weet ik veel wat. En ze is 40!

Nog iets dus: mensen die volwassen zijn, maar zich heel onvolwassen op socialnetworks gedragen. Onvoorstelbaar vind ik dat, ik zou me rot schamen als mijn moeder zich daar zo gedroeg.

Mensen die niks lusten! En vooral voor ze iets uberhaubt maar geproefd hebben, een vies gezicht trekken en zeggen 'nee dat lust ik niet!' Of zeggen dat iets vies is als ze vragen wat ik gisteravond heb gegeten. Nee dat is niet vies, jij vindt het niet lekker dat is iets heel anders. Eten is niet vies, als je dagen geen eten hád zou je het ook opeten.


Laatst aangepast door Jen_ op di 7 dec 2010 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  mo-lola di 7 dec 2010 - 7:48

Voordringen

Mensen die je niet uit laten praten

Liegen

Mensen die achter de ellebogen hebben

Dierenmishandeling

mo-lola
mo-lola
Prater
Prater

Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 7:53

Jen_ schreef:Inderdaad Sushi! Of mensen die hele privé dingen op hyves in de www zetten. Er zit er 1 bij mij tussen, dat is net een soap! Het was uit met haar vriend door roddelende mensen, het was weer aan, nu is het weer uit, liefdesverdriet en weet ik veel wat. En ze is 40!

Nog iets dus: mensen die volwassen zijn, maar zich heel onvolwassen op socialnetworks gedragen. Onvoorstelbaar vind ik dat, ik zou me rot schamen als mijn moeder zich daar zo gedroeg.

Mensen die niks lusten! En vooral voor ze iets uberhaubt maar geproefd hebben, een vies gezicht trekken en zeggen 'nee dat lust ik niet!' Of zeggen dat iets vies is als ze vragen wat ik gisteravond heb gegeten. Nee dat is niet vies, jij vindt het niet lekker dat is iets heel anders. Eten is niet vies, als je dagen geen eten hád zou je het ook opeten.

Zo dan, wat raar inderdaad dat je alles zo op Hyves/Facebook zet, al die persoonlijke dingen, ik snap niet dat mensen dat willen!

Mensen die niks lusten vind ik ook stom. Ik lust ook niet alles hoor, maar ik proef wel veel. Ik vertel wel eens aan een vriendin wat ik ga eten 's avonds en dan roept ze: "Gadverrrrrr!" En dan vraag ik of ze de ingrediënten die erin zitten kent en dan kent ze er drie niet. Hoe kan je het dan niet lusten? Waarom roep je dan meteen gadver... scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:01

Sushi schreef:
Jen_ schreef:Inderdaad Sushi! Of mensen die hele privé dingen op hyves in de www zetten. Er zit er 1 bij mij tussen, dat is net een soap! Het was uit met haar vriend door roddelende mensen, het was weer aan, nu is het weer uit, liefdesverdriet en weet ik veel wat. En ze is 40!

Nog iets dus: mensen die volwassen zijn, maar zich heel onvolwassen op socialnetworks gedragen. Onvoorstelbaar vind ik dat, ik zou me rot schamen als mijn moeder zich daar zo gedroeg.

Mensen die niks lusten! En vooral voor ze iets uberhaubt maar geproefd hebben, een vies gezicht trekken en zeggen 'nee dat lust ik niet!' Of zeggen dat iets vies is als ze vragen wat ik gisteravond heb gegeten. Nee dat is niet vies, jij vindt het niet lekker dat is iets heel anders. Eten is niet vies, als je dagen geen eten hád zou je het ook opeten.

Zo dan, wat raar inderdaad dat je alles zo op Hyves/Facebook zet, al die persoonlijke dingen, ik snap niet dat mensen dat willen!

Mensen die niks lusten vind ik ook stom. Ik lust ook niet alles hoor, maar ik proef wel veel. Ik vertel wel eens aan een vriendin wat ik ga eten 's avonds en dan roept ze: "Gadverrrrrr!" En dan vraag ik of ze de ingrediënten die erin zitten kent en dan kent ze er drie niet. Hoe kan je het dan niet lusten? Waarom roep je dan meteen gadver... scratch

Sowieso over eten 'gatver' zeggen. Het is geen poep, het is eten. Zo overdreven kinderachtig!

En die mensen in de www, ik snap het ook niet, ik denk dat ze graag aandacht willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:17

Aan opscheppers en mensen die alles 10x beter of erger hebben meegemaakt. En arrogantie daar ben ik ook geen fan van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  ButterflyEffect di 7 dec 2010 - 8:22

niet weten waar je aan toe bent
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:48

Jarig zijn en in de belangstelling staan. Ik had gister zo'n dag... Hele dag handjes schudden, iedereen moeten vertellen wat je allemaal hebt gekregen... En het ergste: je leeftijd vertellen Suspect

En... ik heb een gruwelijke hekel aan leugens en opschepperij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:51

Youandi schreef:Jarig zijn en in de belangstelling staan. Ik had gister zo'n dag... Hele dag handjes schudden, iedereen moeten vertellen wat je allemaal hebt gekregen... En het ergste: je leeftijd vertellen Suspect

En... ik heb een gruwelijke hekel aan leugens en opschepperij.

+1!
En ik vind mijn vriend nu ook stom. Wij zijn 3 weken na elkaar jarig, stelde voor om het samen te vieren. Hij viert het eigenlijk nooit voor vrienden. Dus hij zegt 'nee dat hoeft van mij niet' Ik 'waarom niet´ Hij,´omdat ik er er geen zin in heb´ Ik ´waarom niet?' Hij 'omdat het van mij niet hoeft' En zo was het cirkeltje weer rond! Stommert.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Susan di 7 dec 2010 - 8:55

Jen_ schreef:

Weet je wat het is? Je voelt je dan zo onbelangrijk. Zo niks waard (ja het zit heel diep haha) als iemand je niet uit laat praten. Goed dat je erop aan het letten bent!
Bij mij in de familie praten we heel vaak door elkaar heen, mijn vader zegt altijd dat we aan een half woord genoeg hebben. Buiten de familie moet ik er wel vaak op letten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast di 7 dec 2010 - 8:57

Susan schreef:
Jen_ schreef:

Weet je wat het is? Je voelt je dan zo onbelangrijk. Zo niks waard (ja het zit heel diep haha) als iemand je niet uit laat praten. Goed dat je erop aan het letten bent!
Bij mij in de familie praten we heel vaak door elkaar heen, mijn vader zegt altijd dat we aan een half woord genoeg hebben. Buiten de familie moet ik er wel vaak op letten.

Ja zo kan het ook zijn inderdaad, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, heb ik met een vriendin ook. Maar als het steeds dezelfde is die je onderbreekt en over iets totaal anders begint, voel ik me wel zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Susan di 7 dec 2010 - 9:00

Oh ja, waar ik een hekel aan heb is aan moeders die denken dat het puur hun eigen verdienste is dat hun kinderen makkelijk zijn en goed luisteren. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat bij een kind altijd eruit komt wat je erin stopt. Het zijn geen computers.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Susan di 7 dec 2010 - 9:00

Jen_ schreef:

Ja zo kan het ook zijn inderdaad, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, heb ik met een vriendin ook. Maar als het steeds dezelfde is die je onderbreekt en over iets totaal anders begint, voel ik me wel zo.
Als diegene over totaal iets anders begint dan is dat inderdaad wel vervelend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  nisavi di 7 dec 2010 - 9:13

Susan schreef:Oh ja, waar ik een hekel aan heb is aan moeders die denken dat het puur hun eigen verdienste is dat hun kinderen makkelijk zijn en goed luisteren. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat bij een kind altijd eruit komt wat je erin stopt. Het zijn geen computers.

Dat ben ik helemaal met je eens!

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Boss di 7 dec 2010 - 9:30

- Koude douche
- Koude koffie
- Wachten in de kou
- Koude voeten
- Mensen die in een overvolle trein een zitplaats bezet houden met hun tas terwijl er genoeg bagageruimte is.
- Diezelfde mensen die je vervolgens nog boos aankijken als je ze vriendelijk verzoekt of je mag zitten
- Het overdreven enthousiasme van de railcatering
- NS & Profail

Mad

Boss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 16
Punten : 18
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 3 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum