Waar heb je echt een hekel aan..
+27
Rush
Snoes
rapa nui
Zora
Rouge
loura
SoGood
NoName88
Caroow
Roxi3
Tinus
Pompoen
Sylvana
Lady Starstruck
Arwyn
luisa
Raindrop
Bliss
Curious
TGR
Susan
Mermaid
Dennenappel
Ibbeltje
Xanna
Lejow
Stuiterbal
31 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Waar heb je echt een hekel aan..
Waar heb je nu echt een hekel aan ?
Ik heb een enorme hekel aan frikadellen uit eigen vriezer die helemaal aan elkaar zijn vast gevroren. Die ik zowat uit elkaar moet slaan
Ik pleit voor mora frikadellen die doen dat niet
Ik heb een enorme hekel aan frikadellen uit eigen vriezer die helemaal aan elkaar zijn vast gevroren. Die ik zowat uit elkaar moet slaan
Ik pleit voor mora frikadellen die doen dat niet
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Re: Waar heb je echt een hekel aan..
Smikkell schreef:Mensen die anderen naar de mond praten.
Ik ook, vooral als ik ook weet dat iemand tegen andere personen een compleet andere mening heeft.
Gast- Gast
Mensen met een dubbele agenda....achterbaksheid zeg maar.
Gast- Gast
Dankje voor dit platform.
Een bepaalde collega heb ik ook last van.
Een bepaalde collega heb ik ook last van.
Gast- Gast
Oh en mensen die het altijd voor anderen op gaan nemen waar die persoon zelf bij is en voordat die persoon zelf ook maar de kans heeft gehad om zijn mond open te trekken. Sorry, maar iedere volwassene kan het in een normaal gesprek toch wel voor zichzelf opnemen? Dat vind ik pas respectloos, net of iemand niet voor zichzelf kan praten.
En natte sokken inderdaad
En natte sokken inderdaad
Gast- Gast
Mensen die maar door blijven praten terwijl je obviously ergens mee bezig bent.
Gast- Gast
Ow, helemaal mee eens. Helemaal als ze dan ook de boel zo aanpassen, zoals het hen uitkomt. Ik denk dat ik twee mensen hier op het forum aan elkaar ga voorstellen.June schreef:Oh en mensen die het altijd voor anderen op gaan nemen waar die persoon zelf bij is en voordat die persoon zelf ook maar de kans heeft gehad om zijn mond open te trekken. Sorry, maar iedere volwassene kan het in een normaal gesprek toch wel voor zichzelf opnemen? Dat vind ik pas respectloos, net of iemand niet voor zichzelf kan praten.
Gast- Gast
Oh mensen met wie je geen discussie kunt aangaan: "Niet lullen, dat is gewoon zo."
Net zoals mensen die niet begrijpen hoe een discussie werkt en niet begrijpen wat een goed argument is en wat niet.
Net zoals mensen die niet begrijpen hoe een discussie werkt en niet begrijpen wat een goed argument is en wat niet.
Gast- Gast
June schreef:Oh mensen met wie je geen discussie kunt aangaan: "Niet lullen, dat is gewoon zo."
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, helemaal mee eens. Helemaal als ze dan ook de boel zo aanpassen, zoals het hen uitkomt. Ik denk dat ik twee mensen hier op het forum aan elkaar ga voorstellen.June schreef:Oh en mensen die het altijd voor anderen op gaan nemen waar die persoon zelf bij is en voordat die persoon zelf ook maar de kans heeft gehad om zijn mond open te trekken. Sorry, maar iedere volwassene kan het in een normaal gesprek toch wel voor zichzelf opnemen? Dat vind ik pas respectloos, net of iemand niet voor zichzelf kan praten.
Laten we het even leuk houden en vertel ons wie .
Gast- Gast
Princess schreef:Sokken die te strak om je tenen zitten.
+ sokken waar ineens de gaten in zitten.
Gast- Gast
Charlie schreef:Mensen die maar door blijven praten terwijl je obviously ergens mee bezig bent.
Ook dat ja.. Brr. Zeker op mijn werk. Als een gast iets af komt rekenen, blijven sommige collega's tegen mij praten. Ehh.. gasten gaan voor?
Gast- Gast
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Waar heb jij een hekel aan?
» Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?
» Waar ben je echt DOL op?
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
» Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?
» Waar ben je echt DOL op?
» Aan wie heb jij een ongefundeerde hekel?
» nav Aan wie heb jij een gefundeerde hekel
Pagina 1 van 6
Permissies van dit forum: