Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

+28
mo-lola
SleepingBeauty
aardbeitje
SuperGrover
VeryCherry
Caroow
nijntje4
Sugarfall
SoGood
Flinder
M-G
Sterre
Toet
Zwoesj
Alias
_DoI
Serena
tralala
Starla
Mint
rapa nui
mzcharlotte
loura
Bliss
SnowWhite
Silver
Sylvana
Jeanette
32 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:26

Ik heb een gruwelijke hekel aan Cheaptickets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Bliss ma 6 dec 2010 - 8:33

Sushi schreef:
Jen_ schreef:
Sushi schreef:Momenteel erger ik me (bijna) elke ochtend aan de reclame van Campina fruitontbijt o.i.d. op de radio.

Dan hoor je zo'n man zeggen: "Even wat aarbeitjes, tjop tjop tjop." Nou, ik krijg helemaal verkeerd kippenvel van dat 'tjop tjop tjop'. Waarom weet ik niet maar het irriteert me mateloos.

Ohhh ja daar heb ik ook zo'n hekel aan! Dat 'tjop tjop tjop' hoe verzinnen ze het? Hele reclame slaat nergens op trouwens. Dat je als yoghurtontbijter sneller kunt, want het zit nu in een kant-en-klaar pakje ofzo. Nou een paar aardbeitjes snijden kost heus niet zoveel tijd hoor. En vers is toch altijd beter. Krijg er kippenvel van!
Hahaha gelukkig ben ik niet de enige die zich er aan ergert.
Ik denk inderdaad ook hetzelfde als jij: hoeveel tijd kost het nou, een paar aardbeien snijden, en inderdaad: je weet ook niet wat er allemaal nog toegevoegd is in dat fruitontbijtgedoe. Gewoon vers is veel beter!

Oh ja die hoor ik ook elke ochtend, vreselijk!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:37

Twellie schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan Cheaptickets.

Cheahihiiiihiiiip tickets, PUNT NL! Haha

-Ik heb een hekel aan mensen die over alles en iedereen roddelen. Ik roddel natuurlijk ook, maar je hebt echt mensen die ervoor te lijken léven.

-Ik heb er een gruwelijke hekel aan wanneer mensen me niet uit laten praten. Dwars door mijn verhaal heen beginnen te tetteren, en ook wanneer het altijd dezelfde mensen zijn die het doen. Kan dan echt heel boos worden.

-Wanneer mensen het woord 'me' verkeerd gebruiken. Me moeder, me vriend. Zo dom. En dan heb je ook nog mensen die weten dat het fout is, maar het blijven doen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:39

Jen_ schreef:
-Ik heb er een gruwelijke hekel aan wanneer mensen me niet uit laten praten. Dwars door mijn verhaal heen beginnen te tetteren, en ook wanneer het altijd dezelfde mensen zijn die het doen. Kan dan echt heel boos worden.

-Wanneer mensen het woord 'me' verkeerd gebruiken. Me moeder, me vriend. Zo dom. En dan heb je ook nog mensen die weten dat het fout is, maar het blijven doen.


Haha ik krijg altijd van mijn vriend op m'n donder als ik hem niet uit laat praten, hij kan daar heel slecht tegen. Blijkbaar onderbreek ik hem nogal vaak. Ik ben er nu al echt op aan het letten.

Van die 'me vriend' enzo krijg ik ook de kriebels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:44

Storm schreef:
Jen_ schreef:
-Ik heb er een gruwelijke hekel aan wanneer mensen me niet uit laten praten. Dwars door mijn verhaal heen beginnen te tetteren, en ook wanneer het altijd dezelfde mensen zijn die het doen. Kan dan echt heel boos worden.

-Wanneer mensen het woord 'me' verkeerd gebruiken. Me moeder, me vriend. Zo dom. En dan heb je ook nog mensen die weten dat het fout is, maar het blijven doen.


Haha ik krijg altijd van mijn vriend op m'n donder als ik hem niet uit laat praten, hij kan daar heel slecht tegen. Blijkbaar onderbreek ik hem nogal vaak. Ik ben er nu al echt op aan het letten.

Van die 'me vriend' enzo krijg ik ook de kriebels.

Weet je wat het is? Je voelt je dan zo onbelangrijk. Zo niks waard (ja het zit heel diep haha) als iemand je niet uit laat praten. Goed dat je erop aan het letten bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:46

Mensen die heel egoistisch zijn en alleen aan zichzelf denken, en andere mensen daarbij maar even vergeten voor het gemak.


Laatst aangepast door Minella op wo 8 dec 2010 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:50

Ik heb voornamelijk een grote hekel aan mensen die nooit hun fouten zullen toegeven en dit ook altijd aan een ander zullen toeschrijven. Narcistische persoonlijkheden dus. Ook heb ik een hekel aan mensen die te pas en te onpas op internet lopen te klagen en te zeuren. Helaas gebeurd dit ook in mijn eigen familie, dus die kan je niet zo gemakkelijk blokkeren.
Verder hou ik echt niet van kou en regen! En vertragingen.. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:11

Aan intolerantie en domheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Alias ma 6 dec 2010 - 9:29

- dierenmishandeling
- als mensen liegen
- als mensen voor willen kruipen bv aan de kassa in een winkel
- als mensen wel drie scheldwoorden in één zin gebruiken
- files, gladheid op de weg en stoplichten die na een paar seconden al weer op rood staan
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 9:29

En ik heb er trouwens ook een gruwelijke hekel aan wanneer mensen zo'n tien kilometer onder de toegestane snelheid gaan rijden op wegen waar inhalen moeilijk is / niet mag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:36

Mensen die liegen, smakken en overal doorheen lullen..

Oh en mensen die het rijbewijs bij supermarkt spaarzegels opgespaard hebben..

Betweters..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Zwoesj ma 6 dec 2010 - 10:38

whaha ja Donnaa dat is zeker een ergenis, die mensen die voor geen meter kunnen rijden!

Ik erger me aan in de file staan als ik net wakker ben en zeurende collega's. Mensen moeten eens wat relaxter worden, maakt het leven zoveel leuker
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 10:41

*Mensen die denken dat ze beter zijn dan de rest.
*Mensen die proberen hun ellebogen bruin te krijgen bij de leidinggevende.
*Mensen die liegen.
*Mensen die zichzelf beter voordoen dan ze zijn.
*En aan iemand die mij continu op de kast krijgt om de simpelste dingen. En dus nu een spreekverbod heb opgelegd voor zeven dag. :P En juist dan sluit hij af met een kus. Grrrrr!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Alias ma 6 dec 2010 - 10:54

[quote="Isa]
*Mensen die proberen hun ellebogen bruin te krijgen bij de leidinggevende."[/quote]

+1
Die uitspraak kende ik nog niet, maar dat is wel geweldig mooi gezegd.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 11:18

Betweters
Misplaatste arrogantie
Egoisten
Luie mensen
Moeders met kinderwagens die met elkaar gaan staan praten midden op de markt bijv.
Rekeningen betalen...
Cassieres die onderling gaan zitten babbelen terwijl hun rij langer en langer wordt
Misgrijpen; in de supermarkt bij een leeg vak en thuis als iemand iets heeft opgemaakt zonder aan te vullen.
De afwas
In een warm huis het huishouden doen (Daar word ik agressief van)

En nog een stom iets;
als de televisie aanstaat, m'n moeder tegen me begint te praten en tegelijk de telefoon gaat; dan flip ik echt de pan uit en krijg ik een spuughekel aan alles.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Toet ma 6 dec 2010 - 11:37

Zo'n beetje alles wat al genoemd is.
- Mensen die genoeg te besteden hebben en maar niet begrijpen dat het bij een ander niet allemaal zo makkelijk gaat.
- Zeuren, klaagen, altijd de negatieve kant van het verhaal/de persoon bekijken.
- Mijn baas die er een verschrikkelijke onhygiënische bende van maakt wat ik en mijn collega's allemaal kunnen opruimen.
- Mensen die over zich heen laten lopen en achteraf klagen.
- Meisjes die knap/slank zijn en zichzelf lelijk en dik vinden.
- Dat een aantal van mijn 'vrienden' veel te veel drugs gebruiken..

En buiten mensen om:
- Dit weer.
- Strijken, was opvouwen etc.
- Naar de stad gaan met een hele waslijst en terug komen met niks.
- Sil uit GTST, brrr ik kan geen minuut naar hem kijken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Sterre ma 6 dec 2010 - 11:49

- Arrogantie
- Mensen met een duidelijk masker, nepheid
- Mensen zonder enige vorm van zelfspot
- Wanneer mensen zichzelf niet meer in de hand hebben op straat

- Carrrrrglas repareert, carglas vervangt. Brrr!
- De krentebolletjes reclame van bakker Bart.

- Katie Melua, haar stem kan ik ECHT niet verdragen

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  M-G ma 6 dec 2010 - 12:04

kou, sneeuw, ijzel, leugens, de stem van Marc-Marie Huijbregts, auto's of fietsers die in het verkeer voorrang nemen waar ze het niet hebben en bumperklevers.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  SnowWhite ma 6 dec 2010 - 22:23

Purple schreef:SnowWhite, elke keer als ik jouw avatar zie denk ik dat je Isa bent. :P

Oh Cool Heeft zij dezelfde dan?
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 23:13

-Mensen die alleen over zichzelf praten.
-Aan het eind van de maand op mijn geld moeten letten No
-Mensen die niet luisteren naar de mening van een ander.
-Zelf in het middelpunt van de belangstelling staan. :shock:
-Asociale bumperklevers .. Suspect
-Mensen die 60 gaan rijden buiten de bebouwde kom... Twisted Evil
etc etc. hahaha angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Flinder ma 6 dec 2010 - 23:24

- mensen die al in de trein/bus stappen voor de anderen er uit zijn. Echt verschrikkelijk!!
- wachten op een reactie nadat je je sollicitatie hebt verstuurd (wachten duurt lang als je iets heel graag wilt)
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  SoGood di 7 dec 2010 - 0:07

Sterre schreef:- Arrogantie
- De krentebolletjes reclame van bakker Bart.


HOU OP! GEK WORD IK ERVAN! Ik ben fan van Jan de Hoop maar ik overweeg om 's morgens ergens anders het nieuws te gaan kijken want ik kan ern iet meer tegen.
Verder heb ik een hekel aan zeurende, negatieve mensen die overal een probleem van maken en die zich snel ergeren. (Zoals mijn bovenstaande reactie, zou ik niet tegen kunnen)
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Sugarfall di 7 dec 2010 - 0:35

- Onzekerheid (in de zin van, niet weten waar je aan toe bent)

- Mensen die denken dat ze OVERAL een mening over moeten hebben, of zich met elk gesprek moeten bemoeien. Het is toch helemaal niet erg als je niet overal over mee kunt praten?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  nijntje4 di 7 dec 2010 - 1:24

-Mensen die zichzelf interessanter vinden als je wat vertelt: oooooow dat heb ik ook en blablabla, en dan gaat het nooit meer over jou. Vraaaag dan niks.

-Mensen die alles zo serieus nemen dat je alles moet gaan uitleggen

-Betweters, egoisten, mensen die nooit wat fout doen zogenaamd

-Voordringen

-Mensen die je niet uit laten praten

-Wachten

-Gladheid

-Momenteel het afhankelijk zijn van andere mensen omdat ik geen baan kan vinden
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Caroow di 7 dec 2010 - 2:40

Ik heb echt een hekel aan racisme. Dat er mensen zijn die er van uitgaan dat mijn vriend niet werkt, een uitkering heeft en foute dingen doet omdat hij een kleurtje heeft. Gelukkig trekt mijn vriend zich er echt niks van aan, maar als ik dan denk aan (hopelijk) onze kinderen "later", die dat waarschijnlijk ook over zich heen krijgen word ik echt boos. Ik ben zo Nederlands als wat, en mijn kinderen krijgen vooroordelen over zich heen, daar kan ik me echt zorgen over maken.

En verder heb ik een hekel aan dweilen, koude voeten en roltrappen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? - Pagina 2 Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum