Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

+28
mo-lola
SleepingBeauty
aardbeitje
SuperGrover
VeryCherry
Caroow
nijntje4
Sugarfall
SoGood
Flinder
M-G
Sterre
Toet
Zwoesj
Alias
_DoI
Serena
tralala
Starla
Mint
rapa nui
mzcharlotte
loura
Bliss
SnowWhite
Silver
Sylvana
Jeanette
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Jeanette ma 6 dec 2010 - 7:04

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Ik heb een hekel aan mensen die liegen, aan mensen die denken dat ze beter zijn dan een ander en reclames.




Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Sylvana ma 6 dec 2010 - 7:09

Ik heb een gruwelijke hekel aan kou, regen, wind, sneeuw etc. De winter dus.

En verder heb ik ook een hekel aan leren eigenlijk. Nog 2 jaartjes, dan ben ik klaar haha.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Silver ma 6 dec 2010 - 7:10

- Mensen die liegen
- Betweters
- Mensen die zich beter voor doen dan ze zijn
- Mensen die het enorm achter de ellebogen hebben
- en dan kan ik nog wel even doorgaan angel
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  SnowWhite ma 6 dec 2010 - 7:10

Ik heb een hekel aan mensen die anderen gebruiken, gladheid (moet op de fiets naar mijn werk), lege bankrekening Wink
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Bliss ma 6 dec 2010 - 7:16

Ik heb een hekel aan:

- vroeg opstaan
- gladheid op de weg (heb er twee winters geleden mn been mee gebroken en fiets nu geen meter meer als t glad is!)
- spinnen
- muziek als techno/house/weet ik hoe het heet (van die herrie dus Wink)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  loura ma 6 dec 2010 - 7:17

Opdringerige, voordringende en onbeschoften mensen. Ik kom ze dagelijks tegen in het hotel waar ik werk. Mensen die totaal geen respect hebben voor andermans privacy. Net stond ik een kaartje te kopen bij de ns uit zn automaat, gaat er gewoon een man naast staan kijken :s dat is toch aso? Ik heb er best wel bot op gereageerd maarja ik snap dat ook echt niet.


loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:24

Mensen die sarcastisch gaan doen in een ruzie! Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:25

SnowWhite, elke keer als ik jouw avatar zie denk ik dat je Isa bent. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:25

Op dit moment heb ik een hekel aan wachten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  mzcharlotte ma 6 dec 2010 - 7:34

Oneerlijkheid in alle aspecten.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  rapa nui ma 6 dec 2010 - 7:35

- aan kortzichtige mensen
- aan al die regels/wetten die er tegenwoordig zijn en er maar bij gemaakt worden om maar te voorkomen dat er ook maar iets ernstig kan gebeuren. Terwijl je toch niet alles kunt voorkomen/kunt voorzien in het leven en ik liever heb dat ik in veel gevallen mijn eigen verantwoordelijkheid kan nemen.
- aan mensen die altijd klagen maar tegelijkertijd niets concreets willen doen om aan een oplossing mee te werken.
- betutteling
- gladheid
- dweilen
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:35

Momenteel erger ik me (bijna) elke ochtend aan de reclame van Campina fruitontbijt o.i.d. op de radio.

Dan hoor je zo'n man zeggen: "Even wat aarbeitjes, tjop tjop tjop." Nou, ik krijg helemaal verkeerd kippenvel van dat 'tjop tjop tjop'. Waarom weet ik niet maar het irriteert me mateloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:36

Ik heb een hekel aan mensen die zeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Mint ma 6 dec 2010 - 7:39

Ik heb een hekel aan kou en aan mijn gevoelens op dit moment.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Starla ma 6 dec 2010 - 7:43

Onbeschofte mensen, mensen die klagen, respectloos gedrag, mensen die smakken/klokgeluiden maken tijdens het eten.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 7:53

de afwas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  tralala ma 6 dec 2010 - 8:06

Ik kan heel slecht tegen mensen die niet wachten totdat iedereen uit de trein/bus is, maar direct willen instappen..
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:10

Sushi schreef:Momenteel erger ik me (bijna) elke ochtend aan de reclame van Campina fruitontbijt o.i.d. op de radio.

Dan hoor je zo'n man zeggen: "Even wat aarbeitjes, tjop tjop tjop." Nou, ik krijg helemaal verkeerd kippenvel van dat 'tjop tjop tjop'. Waarom weet ik niet maar het irriteert me mateloos.

Ohhh ja daar heb ik ook zo'n hekel aan! Dat 'tjop tjop tjop' hoe verzinnen ze het? Hele reclame slaat nergens op trouwens. Dat je als yoghurtontbijter sneller kunt, want het zit nu in een kant-en-klaar pakje ofzo. Nou een paar aardbeitjes snijden kost heus niet zoveel tijd hoor. En vers is toch altijd beter. Krijg er kippenvel van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:11

tralala schreef:Ik kan heel slecht tegen mensen die niet wachten totdat iedereen uit de trein/bus is, maar direct willen instappen..

Ja ook die! Ongelooflijk. Ik ga altijd netjes aan de kant te wachten. En kijk de mensen die dat doen soms hoofdschuddend aan. Ik snap niet waar ze het lef vandaan halen, en dat men zo onbeschoft kan zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:12

Ik erger me onwijs aan die reclame van Boursin, dat die vent zegt "Het is niet moeilijk, jij bent de chef" brrrr...

Verder kan ik niet tegen dierenmishandeling, berichten over dode baby's, verwende mensen, arrogante mensen, hondenschijt, mensen die energie uit je zuigen en zo kan ik nog wel veel meer opnoemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:13

wolletjes schreef:de afwas!
En dit dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Serena ma 6 dec 2010 - 8:16

tralala schreef:Ik kan heel slecht tegen mensen die niet wachten totdat iedereen uit de trein/bus is, maar direct willen instappen..

Ja echt, snap niet dat ze niet 1 minuutje kunnen wachten, en andere mensen uitlaten stappen.
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:20

Jen_ schreef:
Sushi schreef:Momenteel erger ik me (bijna) elke ochtend aan de reclame van Campina fruitontbijt o.i.d. op de radio.

Dan hoor je zo'n man zeggen: "Even wat aarbeitjes, tjop tjop tjop." Nou, ik krijg helemaal verkeerd kippenvel van dat 'tjop tjop tjop'. Waarom weet ik niet maar het irriteert me mateloos.

Ohhh ja daar heb ik ook zo'n hekel aan! Dat 'tjop tjop tjop' hoe verzinnen ze het? Hele reclame slaat nergens op trouwens. Dat je als yoghurtontbijter sneller kunt, want het zit nu in een kant-en-klaar pakje ofzo. Nou een paar aardbeitjes snijden kost heus niet zoveel tijd hoor. En vers is toch altijd beter. Krijg er kippenvel van!
Hahaha gelukkig ben ik niet de enige die zich er aan ergert.
Ik denk inderdaad ook hetzelfde als jij: hoeveel tijd kost het nou, een paar aardbeien snijden, en inderdaad: je weet ook niet wat er allemaal nog toegevoegd is in dat fruitontbijtgedoe. Gewoon vers is veel beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  _DoI ma 6 dec 2010 - 8:21

Ik heb een hekel aan achterbakse mensen.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 8:22

Als het regent en de collega waarmee ik carpool 's ochtends belt dat hij ziek is. Want dat betekent dat ik met de bus moet en ik in de plaats waar ik werk nog een half uur moet lopen omdat er in de verste verte geen bushalte is in de buurt van het kantoor..

Ik heb er ook een hekel aan dat als ik dan de moed heb gevonden naar de bushalte te gaan, dat er dan 20 mensen staan te wachten en er zo'n k*t klein busje aan komt rijden, waarin we dan als sardientjes in geperst moeten worden..

Ook heb ik er een gruwelijke hekel aan dat als ik die busrit heb overleefd en ik aan mijn laatste wandeling richting werk begin, mijn paraplu het halverwege (of nog erger: in het begin) begeeft.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waar heb jij een gruwelijke hekel aan? Empty Re: Waar heb jij een gruwelijke hekel aan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum