Dochertje hoest al 4 dagen lang!!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dochertje hoest al 4 dagen lang!!
Sinds zaterdag is mijn dochtertje verkouden. Het neusverkouden is zo goed als over alleen blijft ze behoorlijk hoesten en dan echt zo'n roggel hoest.
Ze had voor haar verkoudheid ook al een buikgriep gehad (jaja ze heeft alles in 1 keer gehad)
Nu is het wel dat er een tandje doorkomt. Zou ze hierdoor niet lekker zijn?? Ik heb de twijfel of ik de huisarts zou bellen of niet aangezien ik toen met haar buikgriep ook al 2x bij de huisarts heb gezeten...... En anders vandaag alweer bel.... Of ik moet ik het nog even 1 dag aanzien?
Ze had voor haar verkoudheid ook al een buikgriep gehad (jaja ze heeft alles in 1 keer gehad)
Nu is het wel dat er een tandje doorkomt. Zou ze hierdoor niet lekker zijn?? Ik heb de twijfel of ik de huisarts zou bellen of niet aangezien ik toen met haar buikgriep ook al 2x bij de huisarts heb gezeten...... En anders vandaag alweer bel.... Of ik moet ik het nog even 1 dag aanzien?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Re: Dochertje hoest al 4 dagen lang!!
Hier hetzelfde, ook verkouden, hoesten en een tandje. Gisteravond had ze ook wat koorts, vanmorgen was het tandje er doorheen, dus dat verklaart wel wat. Ik heb zelf nog niet de huisarts gebeld, ik kijk het nog even aan. Een flinke verkoudheid duurt natuurlijk altijd wel een paar daagjes. Gisteravond ben ik met haar naast de hete douche gaan staan, de stoom helpt wel wat als ze verkouden zijn. Misschien kun je dat ook eens proberen.
Als je je echt zorgen maakt moet je natuurlijk wel even bellen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dochertje hoest al 4 dagen lang!!
Susan schreef:Hier hetzelfde, ook verkouden, hoesten en een tandje. Gisteravond had ze ook wat koorts, vanmorgen was het tandje er doorheen, dus dat verklaart wel wat. Ik heb zelf nog niet de huisarts gebeld, ik kijk het nog even aan. Een flinke verkoudheid duurt natuurlijk altijd wel een paar daagjes. Gisteravond ben ik met haar naast de hete douche gaan staan, de stoom helpt wel wat als ze verkouden zijn. Misschien kun je dat ook eens proberen.
Dat in de douche heb ik al gedaan, dat is wel even lekker voor haar. Ik wacht het vandaag nog even af en anders bel ik wel even.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vastzittende hoest baby
» Toch maar naar de huisarts (hoest)?
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
» nog 3 dagen!
» 2 dagen NY
» Toch maar naar de huisarts (hoest)?
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft