Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dochertje hoest al 4 dagen lang!!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Dochertje hoest al 4 dagen lang!! Empty Dochertje hoest al 4 dagen lang!!

Bericht  Mida4you di 12 apr 2011 - 18:55

Sinds zaterdag is mijn dochtertje verkouden. Het neusverkouden is zo goed als over alleen blijft ze behoorlijk hoesten en dan echt zo'n roggel hoest.
Ze had voor haar verkoudheid ook al een buikgriep gehad (jaja ze heeft alles in 1 keer gehad)

Nu is het wel dat er een tandje doorkomt. Zou ze hierdoor niet lekker zijn?? Ik heb de twijfel of ik de huisarts zou bellen of niet aangezien ik toen met haar buikgriep ook al 2x bij de huisarts heb gezeten...... En anders vandaag alweer bel.... Of ik moet ik het nog even 1 dag aanzien?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochertje hoest al 4 dagen lang!! Empty Re: Dochertje hoest al 4 dagen lang!!

Bericht  Susan di 12 apr 2011 - 19:19

Hier hetzelfde, ook verkouden, hoesten en een tandje. Gisteravond had ze ook wat koorts, vanmorgen was het tandje er doorheen, dus dat verklaart wel wat. Ik heb zelf nog niet de huisarts gebeld, ik kijk het nog even aan. Een flinke verkoudheid duurt natuurlijk altijd wel een paar daagjes. Gisteravond ben ik met haar naast de hete douche gaan staan, de stoom helpt wel wat als ze verkouden zijn. Misschien kun je dat ook eens proberen.

Als je je echt zorgen maakt moet je natuurlijk wel even bellen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochertje hoest al 4 dagen lang!! Empty Re: Dochertje hoest al 4 dagen lang!!

Bericht  Mida4you di 12 apr 2011 - 19:25

Susan schreef:Hier hetzelfde, ook verkouden, hoesten en een tandje. Gisteravond had ze ook wat koorts, vanmorgen was het tandje er doorheen, dus dat verklaart wel wat. Ik heb zelf nog niet de huisarts gebeld, ik kijk het nog even aan. Een flinke verkoudheid duurt natuurlijk altijd wel een paar daagjes. Gisteravond ben ik met haar naast de hete douche gaan staan, de stoom helpt wel wat als ze verkouden zijn. Misschien kun je dat ook eens proberen.

Als je je echt zorgen maakt moet je natuurlijk wel even bellen.

Dat in de douche heb ik al gedaan, dat is wel even lekker voor haar. Ik wacht het vandaag nog even af en anders bel ik wel even.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dochertje hoest al 4 dagen lang!! Empty Re: Dochertje hoest al 4 dagen lang!!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum