Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nog 3 dagen!

3 plaatsers

Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty nog 3 dagen!

Bericht  maiadebij zo 12 jun 2011 - 8:45

En dan vliegen we naar Marokkkkooooo!!

Mijn man rijdt nu in Spanje, dus die is al een eind opweg. De koffers boven zijn zo goed als ingepakt (mijn man heeft de bedjes, luiers, drinken etc mee). Maar de zenuwen slaan wel toe hoor! Bang dat ik iets vergeet, nieuwsgierig hoe N het gaat vinden.

Ik heb het nu regelmatig met N over wat er gaat gebeuren. Dat papa met de auto naar Marokko is, wij met het vliegtuig gaan (youtube filmpjes gekeken van opstijgende vliegtuigen) en dat papa ons komt halen van het vliegtuig. Hij lijkt het goed te snappen, als ik vraag hoe wij gaan wijst hij naar de lucht en als ik vraag wie ons komt halen zegt hij papa!

Maar wie er nog tips heeft voor de reis, let me know! Voor de vliegreis (mijn vriendin had knijpfruit mee voor haar zoontje, erg handig bijvoorbeeld!) en het verblijf daar. Tot die tijd schrijf ik alles op wat in mijn hoofd schiet want ik ben nog zo chaotisch als de pest :P (ontzwangeren nog, of chronisch??)

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 8:53

oeh spannend, hopelijk gaat het allemaal goed! Ik kan je alleen als tip mee geven om een kladblok met pen op je nachtkastje te leggen! Bij mij schieten de meeste dingen toch 's avonds/'s nachts binnen en dan kun je ze direct opschrijven, zodat je ze kunt vergeten en kunt gaan slapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  maiadebij zo 12 jun 2011 - 9:21

Dromertje schreef:oeh spannend, hopelijk gaat het allemaal goed! Ik kan je alleen als tip mee geven om een kladblok met pen op je nachtkastje te leggen! Bij mij schieten de meeste dingen toch 's avonds/'s nachts binnen en dan kun je ze direct opschrijven, zodat je ze kunt vergeten en kunt gaan slapen.

Ohja herkenbaar, dan schieten me ook de meeste dingen te binnen! Ik zet het dan in mijn iPhone Very Happy in de notities

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  ekjir@M zo 12 jun 2011 - 15:33

Ik kreeg het advies van de kinderarts om van te voren neusdruppels te geven met xylo erin. Dit zorgt ervoor dat de holtes open zijn en ze niet zo´n last hebben van de druk op hun oren.

De neusdruppels met xylo zijn bij de drogist te koop vanaf 2 jaar. Onder de 2 jaar moet je of naar de apotheek voor een flesje speciaal voor baby´s dat zo´n 20 euro kost of het flesje vanaf 2 jaar kopen en dan half om half mengen met zoutoplossing dan had je hetzelfde zei de kinderarts. Het laatste hebben wij ook gedaan met J. en hij heeft nergens last van gehad onderweg.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 20:20

.


Laatst aangepast door Coco op ma 20 jun 2011 - 7:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  Gast zo 12 jun 2011 - 20:38

Wauw wat spannend! Ik hoop dat je kindjes het daar naar hun zin gaan hebben smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:04

Oh spannend. Wij zijn nu een week terug van onze vakantie naar Turkije. Dat ging super goed. We hadden ons zoontje rozijntjes en drinken gegeven tijdens het stijgen en landen maar hij heeft geen last gehad van zijn oortjes. Op de terugreis heeft hij de 3 uur lange vlucht heerlijk liggen slapen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:34

Maia, ik heb je even een pm gestuurd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  Paper Crown ma 13 jun 2011 - 6:07

Maia, waarom gaat je man alleen met de auto? Nieuwsgierig he? smile

Wel leuk, vliegen is een leuke ervaring voor kindjes. Ik heb vanaf baby af aan gevlogen, en ben nooit bang in het vliegtuig.. terwijl een vriendin van mij dit jaar voor het eerst gevlogen heeft, en tranen met tuiten heeft gehuild, zo bang was ze.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

nog 3 dagen! Empty Re: nog 3 dagen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum