Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 dagen NY

4 plaatsers

Ga naar beneden

2 dagen NY Empty 2 dagen NY

Bericht  Vlegel vr 24 feb 2012 - 11:39

Hey meiden,

Vanwege een reis voor mijn werk krijg ik de kans om 2 dagen in New York te blijven en dus pas aan het einde van het weekend terug te vliegen.

Nu is 2 dagen voor New York echt heeeeel kort. Wie kan me vertellen wat ik echt niet moet missen daar?
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Caribbeanlover vr 24 feb 2012 - 13:24

Vlegel schreef:Hey meiden,

Vanwege een reis voor mijn werk krijg ik de kans om 2 dagen in New York te blijven en dus pas aan het einde van het weekend terug te vliegen.

Nu is 2 dagen voor New York echt heeeeel kort. Wie kan me vertellen wat ik echt niet moet missen daar?



Cool werk moet je hebben.

Er zijn topics zat mbt NYC dus info zat, succes!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Marin vr 24 feb 2012 - 22:22

Ik denk dat je het beste even sfeer kunt proeven. Dus geen musea of attracties met lange wachtrijen, maar lekker de straat op, de buurtjes in. Je moet Fifth Avenue en Times Sauare wel even gezien hebben en je kunt heel goed langs/naar het 9/11 memorial lopen bij het WTC. En lekker even een middags door Greenwich Village lopen. Zo pak je al heel wel echt New York mee.

Je kunt s avonds natuurlijknaar de Empire State building maar je kunt bijv ook dineren bij een rooftop bar en dan heb je direct je uitzicht over de stad tijdens het eten. Lekker efficiënt en gaaf.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Blond za 25 feb 2012 - 1:50

Empire State Building bij zonsondergang. Mijn mooiste NYC moment smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 2:31

Top of the Rock, Staten Island Ferry (als het mooi weer is in ieder geval, lekker even uitwaaien en van een afstandje het vrijheidsbeeld bekijken. Beetje rondlopen in The Village is ook leuk, ik vond Washington Square Park erg fijn. Ohja en het 9/11 monument lijkt me ook super mooi en indrukwekkend. Verder heb ik vooral etenstips 2 dagen NY 394967 : als ik er weer eens twee dagen zou zijn zou ik sowieso naar een Popeyes gaan (sowieso de mashed potatoes with Gravy, de kip mag je zelf kiezen :P), naar Katz voor een pastrami sandwich en als je daar toch al bent zit daar tegenover Il laboratorio del gelato waar je heerlijk (chocolade)ijs kunt krijgen. Ik vind zelf de steaks bij Applebees erg lekker en goedkoop, vooral met de knoflook-aardappelpuree. En ik zou ook zeker even naar Penn Station gaan voor een glazed donut van Krispy Kreme.

En nu wil ik dus weer terug. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Vlegel za 25 feb 2012 - 3:04

freakielief schreef:Top of the Rock, Staten Island Ferry (als het mooi weer is in ieder geval, lekker even uitwaaien en van een afstandje het vrijheidsbeeld bekijken. Beetje rondlopen in The Village is ook leuk, ik vond Washington Square Park erg fijn. Ohja en het 9/11 monument lijkt me ook super mooi en indrukwekkend. Verder heb ik vooral etenstips 2 dagen NY 394967 : als ik er weer eens twee dagen zou zijn zou ik sowieso naar een Popeyes gaan (sowieso de mashed potatoes with Gravy, de kip mag je zelf kiezen :P), naar Katz voor een pastrami sandwich en als je daar toch al bent zit daar tegenover Il laboratorio del gelato waar je heerlijk (chocolade)ijs kunt krijgen. Ik vind zelf de steaks bij Applebees erg lekker en goedkoop, vooral met de knoflook-aardappelpuree. En ik zou ook zeker even naar Penn Station gaan voor een glazed donut van Krispy Kreme.

En nu wil ik dus weer terug. Sad



Haha, volgens mij gaan 2 dagen echt zoooo niet genoeg zijn daar Sad

De rest van de week zit ik in een andere stad, maar ik wil echt perse naar NY.... Bedankt voor alle tips!
Vlegel
Vlegel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 159
Registratiedatum : 04-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Marin za 25 feb 2012 - 3:49

Welke andere stad zit je de rest van de tijd?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 8:18

Ohja, even (of wat langer Wink) een Whole Foods in lopen vind ik ook altijd erg leuk. Kan wellicht ook in die andere stad.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2 dagen NY Empty Re: 2 dagen NY

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum