Vastzittende hoest baby
Pagina 1 van 1
Vastzittende hoest baby
Wat gebruiken jullie hierbij? Zo ineens heeft mijn zoontje hier best wel wat last van namelijk.
Gast- Gast
Re: Vastzittende hoest baby
Haha ja want daar moet je opletten als je wat geeft
http://www.bisolvon.nl/bisolvon_assortiment/vastzittende_hoest/druppels_voor_kinderen.html
Deze zou mogen, wij geven ons zoontje bij echt vastzittende hoest bisolvon kids ( vanaf 1 jaar) en dat helpt heel goed, na 1 keer geven merk je al dat het los komt en met een paar dagen is het helemaal over.
Verder wat helpt is het bedje wat schuin zetten, zorgen voor frisse lucht.
http://www.bisolvon.nl/bisolvon_assortiment/vastzittende_hoest/druppels_voor_kinderen.html
Deze zou mogen, wij geven ons zoontje bij echt vastzittende hoest bisolvon kids ( vanaf 1 jaar) en dat helpt heel goed, na 1 keer geven merk je al dat het los komt en met een paar dagen is het helemaal over.
Verder wat helpt is het bedje wat schuin zetten, zorgen voor frisse lucht.
Gast- Gast
Bedankt, ik ga straks even kijken of ze in de supermarkt wat hebben. Helaas geen winkels hier open vandaag
Gast- Gast
Ik gebruik ook bisolvon druppels voor kinderen, neusspray en luuf. D. was er vanaf maar sinds een paar dagen hoest en snottert hij alles weer bij elkaar.
Ga zometeen ook ff stomen in de badkamer, dat hielp de vorige keer ook.
Ga zometeen ook ff stomen in de badkamer, dat hielp de vorige keer ook.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik ook de Bisolvon druppels voor kinderen. Ze vinden het alleen heel vies als ik het puur geef, maar door de fles proeven ze het niet. Het smaakt ook niet echt ergens naar.
Gast- Gast
Ik wilde het dan ook door de fles doen ja, dan komt t wel op. Doe ik met de vitamine d ook altijdStofzuiger schreef:Ik gebruik ook de Bisolvon druppels voor kinderen. Ze vinden het alleen heel vies als ik het puur geef, maar door de fles proeven ze het niet. Het smaakt ook niet echt ergens naar.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Baby 2 mnd hoest vaak, en klinkt alsof ze veel slijm heeft
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Dochertje hoest al 4 dagen lang!!
» Baby tv...???
» hoe slaapt een baby/is een baby gekleed.
» There goes my baby.......
» Dochertje hoest al 4 dagen lang!!
» Baby tv...???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: