Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
hihihi....
mn zusje www : "A.....
Leuk zo'n zus die zegt dat je 14 mei vry moet nemen voor mn verjaardagskado, en ze wil niet zeggen wat het is.. Arghhh, Gepost met BlackBerry "
mn zusje www : "A.....
Leuk zo'n zus die zegt dat je 14 mei vry moet nemen voor mn verjaardagskado, en ze wil niet zeggen wat het is.. Arghhh, Gepost met BlackBerry "
Gast- Gast
Jade schreef:heeft iemand nog een lekker roerbak idee?
Ik ben nu aan het roerbakken, paprika en prei in sesamolie en beetje sojasaus. Doe er straks nog nasi kruiden door heen maar eigenlijk hoeft dat al niet meer, want dit ruikt al heerlijk.
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Isabella schreef:Dames ik wens jullie een fijne avond!!!!
tzelfde!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Bijna naar gooische vrouwen . Vanmiddag mijn verjaardagscadeau gekocht met mijn moeder. Een felblauwe koffer een een bagageband met een zebraprint die kregen we er gratis bij .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Sannie89 schreef:Anousch schreef:
In oost!
Daar weet ik de weg niet echt, dan moet ik mn tomtom gebruiken. Jij stuurt tegen die tijd eventjes je adres?
Ja tuurlijk! komt goed!
Gast- Gast
Fairytale schreef:Bijna naar gooische vrouwen . Vanmiddag mijn verjaardagscadeau gekocht met mijn moeder. Een felblauwe koffer een een bagageband met een zebraprint die kregen we er gratis bij .
Leuk! Toen mijn koffer aankwam in NY, was de kofferband eraf Vond 'm zo mooi
Gast- Gast
Ja, wilde je net al bedanken voor je PM. Vond hem lief.. LEUK!!Lilium schreef:Smikkell schreef:.
Hee Smikkell! Ik had je een PM gestuurd... Hoe is het met je?
*weg*
Laatst aangepast door Smikkell op di 12 apr 2011 - 5:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch; wanneer hoor je daar meer over?
Zo, huis is netjes en ik ben klaar om zo te vertrekken. Vriend komt met de auto naar mijn zus; en ik met de trein.
Eind van de week, maar denk dat ik morgen/overmorgen zelf even bel wil het toch graag weten, en anders heb ik een ander aanbod voor dinsdag en woensdag om van 9 tot 6 op te passen dus dan zou ik dat eventueel kunnen doen.
Heel goed, gewoon even vragen. Ah dat is mooi nieuws! Vind je het niet lastig om daar ja tegen te zeggen als je misschien binnen hele korte tijd een andere baan vindt met meer uren? Dan zal dat gezin niet zo blij zijn? Of weten ze dat?
Ja ze weten dat!
En ze vinden dat alleen maar eerlijk van me dat ik dat aangegeven heb, en toch willen ze me haha.
Gast- Gast
Ja, was wel erg lekker!
Wauw! Ik ben eigenlijk wel redelijk trots, ik sms mn vriend hoe het was bij de psych..
Wauw! Ik ben eigenlijk wel redelijk trots, ik sms mn vriend hoe het was bij de psych..
Burn- Lady Post-a-lot
sesamolie.. dat gooi ik er door! thnx Marin,,,
ps. stormt het bij jullie ook? en hagel
ps. stormt het bij jullie ook? en hagel
Laatst aangepast door Jade op di 12 apr 2011 - 5:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat betreft meganische beknelling gaat het dus niet om een persoon die bekneld zit, maar meganiek dat bekeld zit waardoor een persoon zit opgesloten en bevrijd moet worden. Dan snap ik alleen de hoeveelheid hulpverleners niet.
Gast- Gast
Ik heb net even 3 ppt doorgekeken, nog 1 te gaan, en dan van 6 weken opdrachten maken.. Gelukkig ga ik morgen even samen met iemand er aan zitten, dan ben ik gemotiveerder en kan ik dingen uitgelegd krijgen wanneer nodig
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ook. Ik zit heerlijk achter het glas in het zonnetje..
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: