Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:@ Carola & Marin.
Ik heb niets gekocht.. ik heb een fotoshoot bij anousch geregeld mn zusje vind het namelijk erg leuk om foto's van zichzelf te hebben/maken
Binnenfoto's toch?
Ja toch? of we moeten dan ff kijken hoe t weer is o.i.d.?
Ja het maakt mij niet uit
Weet niet wat zij leuker zou vinden!
moeilijk in te schatten.. maar ik denk zelf binnen
Gast- Gast
Lilium schreef:Anousch schreef:Lilium schreef:Nu ik er over nadenk, Anousch, ik heb niet meer meegekregen hoe je meeloopdag op de BSO ging! Vertel!
Haha nou het was erg leuk!
Heb voor mn gevoel veel initiatief getoond (bij eerdere gesprekken zeiden ze dat ze dat nog miste) en ehm ja leuke collega's! allemaal erg jong dus dat was ook super leuk.
Kindjes waren ook erg leuk, was alleen 1 kindje die vond ik niet zo leuk... die keek naar me en zei dat ik blind was?! waar die dat vandaan haalde geen idee...
eind van de week hoor ik meer!
Klinkt goed! Leuk dat je jonge collega's hebt, dat werkt altijd fijn vind ik... Ik zat op mijn vorige stage met allemaal ''ouwe rotten in 't vak'' en dat was soms niet zo leuk.
Achja, en er zullen altijd kindjes tussen zitten die niet zo leuk zijn, toch? Misschien is het voor hem even wennen geweest dat jij er was en gaat het de volgende keer beter Hoop dat je goed nieuws krijgt aan het eind van de week!
Ja precies! Deze hadden t ook echt gewoon over vriendjes en uitgaan enzo dus was wel leuk
Ja is ook zo en voor de rest was het ook leuk, 2 kindjes die al meteen mn hand vast hielden enzo.
Dus ik hoop het echt heeeeeeeel erg
Gast- Gast
Carola589 schreef:Eet smakelijk Lilium.
Ik moet eigenlijk ook wat nuttigs doen..
dit is toch nuttig?
ik forum en haak tegelijk nuttig toch?
Gast- Gast
Smik, PM! Ik wilde graag even een en ander toelichten .
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:@ Carola & Marin.
Ik heb niets gekocht.. ik heb een fotoshoot bij anousch geregeld mn zusje vind het namelijk erg leuk om foto's van zichzelf te hebben/maken
Binnenfoto's toch?
Haha oke!
en als ze toch buiten wilt kunnen we altijd hier nog naar het park gaan (kan je kruipend doen als het zou moeten zo dichtbij )
Gast- Gast
Anousch; wanneer hoor je daar meer over?
Zo, huis is netjes en ik ben klaar om zo te vertrekken. Vriend komt met de auto naar mijn zus; en ik met de trein.
Zo, huis is netjes en ik ben klaar om zo te vertrekken. Vriend komt met de auto naar mijn zus; en ik met de trein.
Laatst aangepast door Isabella op di 12 apr 2011 - 4:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:@ Carola & Marin.
Binnenfoto's toch?
Haha oke!
en als ze toch buiten wilt kunnen we altijd hier nog naar het park gaan (kan je kruipend doen als het zou moeten zo dichtbij )
Woon jij in oost of echt dichtbij de stad?
Gast- Gast
Hoi Jade!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
hey jade, en dames ik ben weer bijna klaar met werken. Een hele fijne avond alvast!
Gast- Gast
Oeh Marin, je maakt me nieuwsgierig naar je verhalen daar! IK wil het nu al lezen!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:Anousch schreef:Sannie89 schreef:@ Carola & Marin.
Binnenfoto's toch?
Haha oke!
Woon jij in oost of echt dichtbij de stad?
In oost!
Gast- Gast
Ik ga eten, fijne avond allemaal!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Isabella schreef:Anousch; wanneer hoor je daar meer over?
Eind van de week, maar denk dat ik morgen/overmorgen zelf even bel wil het toch graag weten, en anders heb ik een ander aanbod voor dinsdag en woensdag om van 9 tot 6 op te passen dus dan zou ik dat eventueel kunnen doen.
Laatst aangepast door Anousch op di 12 apr 2011 - 4:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Anousch schreef:
In oost!
Daar weet ik de weg niet echt, dan moet ik mn tomtom gebruiken. Jij stuurt tegen die tijd eventjes je adres?
Gast- Gast
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch; wanneer hoor je daar meer over?
Eind van de week, maar denk dat ik morgen/overmorgen zelf even bel wil het toch graag weten, en anders heb ik een ander aanbod voor dinsdag en woensdag om van 9 tot 6 op te passen dus dan zou ik dat eventueel kunnen doen.
Heel goed, gewoon even vragen. Ah dat is mooi nieuws! Vind je het niet lastig om daar ja tegen te zeggen als je misschien binnen hele korte tijd een andere baan vindt met meer uren? Dan zal dat gezin niet zo blij zijn? Of weten ze dat?
Gast- Gast
Jade schreef:heeft iemand nog een lekker roerbak idee?
Roerbakgroente met runderreepjes en tereyaki saus
Gast- Gast
Reva schreef:Weer een nieuwe Dr Phil, SSSSSSSST.
TRALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *STAMP STAMP STAMP STAMP* LALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAA *KLAP KLAP KLAP KLAP*
Gast- Gast
Goedenavond!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: