Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Wat betreft meganische beknelling gaat het dus niet om een persoon die bekneld zit, maar meganiek dat bekeld zit waardoor een persoon zit opgesloten en bevrijd moet worden. Dan snap ik alleen de hoeveelheid hulpverleners niet.
Misschien heeft diegene dan een hartstilstand gekregen ofzo nadat hij/zij vast zat ofzo.. of is dat onmogelijk?
Edit: met speculeren los ik ook niks op dus lees het vanzelf wel
Laatst aangepast door Anousch op di 12 apr 2011 - 5:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Reev, courgette is je nieuwe liefde?
Ja, ik vind het lekker en makkelijk en gezond
Gast- Gast
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. De brandweer komt dan wel voor de meganische beknelling, maar de persoon zelf kan natuurlijk ook andere verwondingen hebben idd.Anousch schreef:Smikkell schreef:Wat betreft meganische beknelling gaat het dus niet om een persoon die bekneld zit, maar meganiek dat bekeld zit waardoor een persoon zit opgesloten en bevrijd moet worden. Dan snap ik alleen de hoeveelheid hulpverleners niet.
Misschien heeft diegene dan een hartstilstand gekregen ofzo nadat hij/zij vast zat ofzo.. of is dat onmogelijk?
Gast- Gast
fijne avond
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga denk ik binnenkort het gesprek met mn vriend maar aan..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ja, het begin is erAlex schreef:Goed bezig, Try!
Ik denk dat ik morgen opdrachten ga maken, of misschien vanavond begin 1 of 2 van die dingen. Mijn motivatie is zo ver te zoeken, wat dom is want ik weet dat ik het kan (mits ik er wel nog even hard aan trek)..
Anyway, hoe is het met A'tje?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
(Y)Burn schreef:Ik ga denk ik binnenkort het gesprek met mn vriend maar aan..
Try- Kletskop
@ Sannie,
We hebben een hele grote break. En we hebben nog niet weer met elkaar gepraat..
@Try,
Ik weet welke emoticon jij nu mist!
We hebben een hele grote break. En we hebben nog niet weer met elkaar gepraat..
@Try,
Ik weet welke emoticon jij nu mist!
Burn- Lady Post-a-lot
Mijn zusje post net dit op Twitter:
Er stond een nepcollectant voor de deur! Hij had een blaadje uitgeprint met 'astma' erop. M'n moeder had m gelijk door.
Die jongen is gelijk weg, hij was bang voor m'n moeder, omdat ze m gelijk doorhad & de deur voor z'n neus dichtknalde.
Wat moet je daarmee?
Er stond een nepcollectant voor de deur! Hij had een blaadje uitgeprint met 'astma' erop. M'n moeder had m gelijk door.
Die jongen is gelijk weg, hij was bang voor m'n moeder, omdat ze m gelijk doorhad & de deur voor z'n neus dichtknalde.
Wat moet je daarmee?
Laatst aangepast door SunnyScience op di 12 apr 2011 - 5:29; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh ik weet wat er gebeurd is!
Meisje die daar vlakbij woont heeft het meegekregen.
Meisje van de BSO was op een dak geklommen en is daar vanaf gevallen in de bosjes en er stak een tak door haar been heen?!
Meisje die daar vlakbij woont heeft het meegekregen.
Meisje van de BSO was op een dak geklommen en is daar vanaf gevallen in de bosjes en er stak een tak door haar been heen?!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:Mijn zusje post net dit op Twitter:
Wat moet je daarmee?
Woow! :S
Burn- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Oohh weten jullie nog van de collega en de insteekhoesjes?
Ik had een pak insteekhoesjes opgestuurd naar haar, na die achterlijke email. Krijg ik ze net terug met de post met een boze brief dat ze HAAR insteekhoesjes wil.
O MY GOD.
Misschien heeft ze er een emotionele band mee opgebouwd Dit is wel heel erg mierenneukerig van haar zeg
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Politie of gemeente bellen zodat zij een bericht kunnen verspreiden dat er een nep collectant op pad is!SunnyScience schreef:Mijn zusje post net dit op Twitter:
Wat moet je daarmee?
Gast- Gast
+1_Donnaa schreef:Politie of gemeente bellen zodat zij een bericht kunnen verspreiden dat er een nep collectant op pad is!SunnyScience schreef:Mijn zusje post net dit op Twitter:
Wat moet je daarmee?
Try- Kletskop
Zo daar ben ik weer Zit lekker in keuken en ben ondertussen pannenkoeken aan het bakken, mjammie!
Burn, goed van je dat je met je vriend in gesprek wilt, weet je ook al wát je tegen hem wilt zeggen? Welke kant het opgaat?
Burn, goed van je dat je met je vriend in gesprek wilt, weet je ook al wát je tegen hem wilt zeggen? Welke kant het opgaat?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Try schreef:+1_Donnaa schreef:Politie of gemeente bellen zodat zij een bericht kunnen verspreiden dat er een nep collectant op pad is!SunnyScience schreef:Mijn zusje post net dit op Twitter:
Wat moet je daarmee?
Ze retweet het in ieder geval op twitter verder doet de politie uberhaupt nooit wat daar. Je kan beter nog de krant mailen!
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Sjaantje.. ik heb n foto van de vogel!!! ga m even uploaden
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Sjaantje schreef:Sannie89 schreef:Sjaantje.. ik heb n foto van de vogel!!! ga m even uploaden
volgens mn vriend was het een friesin?
Gast- Gast
Marin schreef:Wat een leuk cadeau Sannie!
Lilium en Reva, ja ik vind dat ik het ook ooit echt een keer moet doen. Het is wel een verhaal met potentie, mits ik de juiste draai er aan geef. Heb wel gedacht aan een soort tiener boek van maken, dat spreekt tieners (zeker tegenwoordig na die High School Musical hype) wel aan, een Nederlands meisje op een echte Amerikaanse highschool, dat hele leventje verhalend vertellen. Of juist een soort psychologisch boek van maken, want ik ging wel echt heeeel ver met die verliefdheid, en wat is de grens daar van, tot waar is de onschuld en wanneer wordt het creepy. Dat is interessant. Maar dan vind ik 't eigenlijk wel weer lastig, want dan zou ik 't onder een pseudoniem willen uitgeven, want ik zou me erg schamen tegenover m'n familie. maar dat vind ik ook weer niet leuk. Haha zie je, dilemma dilemma en dan heb ik 't nog niet eens over 't echte schrijven zelf.
Nou, dat is inderdaad nogal een dilemma! Maar waarom schaam je je voor je familie? Misschien is het juist wel een mooi moment om het naar voren te brengen... (Ik ken niet je hele verhaal hoor, dus misschien heb ik net een paar belangrijke punten gemist ofzo). Maar het klinkt inderdaad erg interessant en zeker als een verhaal met potentie! Ik denk dat het juist veel tienermeiden aan zal spreken...
Gast- Gast
Anousch schreef:Lilium schreef:Anousch schreef:Lilium schreef:Nu ik er over nadenk, Anousch, ik heb niet meer meegekregen hoe je meeloopdag op de BSO ging! Vertel!
Haha nou het was erg leuk!
Heb voor mn gevoel veel initiatief getoond (bij eerdere gesprekken zeiden ze dat ze dat nog miste) en ehm ja leuke collega's! allemaal erg jong dus dat was ook super leuk.
Kindjes waren ook erg leuk, was alleen 1 kindje die vond ik niet zo leuk... die keek naar me en zei dat ik blind was?! waar die dat vandaan haalde geen idee...
eind van de week hoor ik meer!
Klinkt goed! Leuk dat je jonge collega's hebt, dat werkt altijd fijn vind ik... Ik zat op mijn vorige stage met allemaal ''ouwe rotten in 't vak'' en dat was soms niet zo leuk.
Achja, en er zullen altijd kindjes tussen zitten die niet zo leuk zijn, toch? Misschien is het voor hem even wennen geweest dat jij er was en gaat het de volgende keer beter Hoop dat je goed nieuws krijgt aan het eind van de week!
Ja precies! Deze hadden t ook echt gewoon over vriendjes en uitgaan enzo dus was wel leuk
Ja is ook zo en voor de rest was het ook leuk, 2 kindjes die al meteen mn hand vast hielden enzo.
Dus ik hoop het echt heeeeeeeel erg
Dat is inderdaad leuk, dan heb je ook iets gemeen om over te praten! Ik hoop en duim met je mee
Gast- Gast
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: