Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Ik verveel me. Ik wil een baan en een kind. En helaas kan het een niet zonder het ander.
Het kan wel, maar echt heel handig lijkt het me niet Ik zou je graag helpen met een baan, maar weet niet zo goed hoe
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik word er gek van dat mensen niet reageren als ik ze nodig heb..
Wat dan?
Gast- Gast
Ik zou in principe als ik de auto alleen naar m`n werk gebruik precies een maand op 1 tank kunnen.. Dan moet ik wel heel zuinig rijden en de zomerbanden eronder hebben.. Maar die heb ik er al onder.. Dus ik ben benieuwd hoeveel kilometer ik nu weer kan rijden op een tank..
Gast- Gast
Ik heb bijna hetzelfde probleem: ik wil een man en een kind. Maar ook hierbij gaat het één niet zonder het anderAlex schreef:Ik verveel me. Ik wil een baan en een kind. En helaas kan het een niet zonder het ander.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Isabella schreef:Anousch schreef:Ik word er gek van dat mensen niet reageren als ik ze nodig heb..
Wat dan?
Over dat oppassen..
Ik heb geen flauw idee hoe laat ik moet komen, ze reageert niet op haar mail (deze heb ik vorige week woensdag verstuurd) ook niet op smsjes en ik heb haar net 2x gebeld op mobiel en 2x huistel. en krijg maar geen gehoor.
Gast- Gast
heb niet eens winterbanden eronder gehad dit jaar
Maar ben gelukkig overal gekomen haha.. Met wat hulp als ik vast hong
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ja dat was ook heel lief van ze! Terwijl ze beide maar amper benzine hadden verbruikt, maar kreeg hem met een volle tank terug, terwijl hij beide keren al voor 3 kwart leeg was._Donnaa schreef:Zo dat is lekker.. Zover krijg ik niemand, haha!May schreef:Benzine is echt pokke duur tegenwoordig. Heb gelukkig nu al een maand niet hoeven tanken, want mijn broer en mijn moeder waren zo lief om mijn tank vol te gooien. Maar dat scheelt echt een heel stuk qua geld!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Alex: heb mn haar vast (maar niet strak), omdat ik het zo vond wiebelen toen het los was en dat voeldejuist naar, haha. Zeikstraal
Mijn vader tankt heel vaak voor mij. Vind ik opzich heel lief, maar ik voel wel vaak een soort druk als de tank richting leeg gaat om eerst nog langs tankstation te gaan voordat ik naar mijn ouders ga
Mijn vader tankt heel vaak voor mij. Vind ik opzich heel lief, maar ik voel wel vaak een soort druk als de tank richting leeg gaat om eerst nog langs tankstation te gaan voordat ik naar mijn ouders ga
Gast- Gast
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Ik word er gek van dat mensen niet reageren als ik ze nodig heb..
Wat dan?
Over dat oppassen..
Ik heb geen flauw idee hoe laat ik moet komen, ze reageert niet op haar mail (deze heb ik vorige week woensdag verstuurd) ook niet op smsjes en ik heb haar net 2x gebeld op mobiel en 2x huistel. en krijg maar geen gehoor.
Meer kan jij dan ook niet doen op dit moment toch.
Gast- Gast
Patriesje schreef:May schreef:Benzine is echt pokke duur tegenwoordig. Heb gelukkig nu al een maand niet hoeven tanken, want mijn broer en mijn moeder waren zo lief om mijn tank vol te gooien. Maar dat scheelt echt een heel stuk qua geld!
Owh ja dat is ook een goede,
Mijn vriend had een tijdje terug getankt met mijn auto dus hij verteld dat hij lief voor mij is geweest en het zelf betaald heeft...
Ja van onze gezamenlijke rekening
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Isabella schreef:Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Ik word er gek van dat mensen niet reageren als ik ze nodig heb..
Wat dan?
Over dat oppassen..
+1 even afwachten en hopen dat ze terug bellen.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Isabella schreef:Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Ik word er gek van dat mensen niet reageren als ik ze nodig heb..
Wat dan?
Over dat oppassen..
Nee maar straks kan ik helemaal naar mn geld fluiten als ik vandaag niet op kom dagen.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ik heb bijna hetzelfde probleem: ik wil een man en een kind. Maar ook hierbij gaat het één niet zonder het anderAlex schreef:Ik verveel me. Ik wil een baan en een kind. En helaas kan het een niet zonder het ander.
En ik wil een (andere) baan en een kind
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik heb bijna hetzelfde probleem: ik wil een man en een kind. Maar ook hierbij gaat het één niet zonder het anderAlex schreef:Ik verveel me. Ik wil een baan en een kind. En helaas kan het een niet zonder het ander.
Mag ik alleen een kind?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Goedemiddag ladies!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Ik word er gek van dat mensen niet reageren als ik ze nodig heb..
Wat dan?
Over dat oppassen..
Nee maar straks kan ik helemaal naar mn geld fluiten als ik vandaag niet op kom dagen.
Niet gelijk zo negatief denken. Het is niet bepaald dat jij géén moeite hebt gedaan toch? Zij wil oppas, dan moet ze er zelf ook maar achteraan gaan. En de andere dagen heb je al gedaan, dus die moet ze uiteraard betalen.
Gast- Gast
Jordana, hoe is het met jou? Zijn er al stappen gezet?
Ik wil ook een kind. Maar eerst trouwen.
Ik wil ook een kind. Maar eerst trouwen.
Gast- Gast
Met mij goed Lexie, met jou iets minder las ik
Vanmorgen uitgeslapen tot mijn grote schrik, was ruim 1,5 uur te laat bij therapie
Vanmorgen uitgeslapen tot mijn grote schrik, was ruim 1,5 uur te laat bij therapie
Gast- Gast
Ik had het ook nooit, maar ik gleed met m`n zomerbanden al van de weg met regen, laat staan met winters weer.. Dus toen heb ik maar een setje winterbanden gehaald en in maart weer zomerbanden.. Kan ik weer een jaar of 3 vooruit.. Het rijdt wel fijn, maar op zomerbanden in de winter rijden heb ik ook geen problemen mee..loontjes-power schreef:heb niet eens winterbanden eronder gehad dit jaar
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Ik heb bijna hetzelfde probleem: ik wil een man en een kind. Maar ook hierbij gaat het één niet zonder het anderAlex schreef:Ik verveel me. Ik wil een baan en een kind. En helaas kan het een niet zonder het ander.
Geen man?
Gast- Gast
We hebben wel veel kinderwensen he
Vandaag en morgen heb ik een 'leenkindje' maar die moet ik helaas weer inleveren bij de rechtmatige ouders
Edit: Donnaa moet weer lekker tegendraads doen he...
Vandaag en morgen heb ik een 'leenkindje' maar die moet ik helaas weer inleveren bij de rechtmatige ouders
Edit: Donnaa moet weer lekker tegendraads doen he...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: