Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Wij maken A. ook veel blijer met een bakje cherrytomaatjes dan met een Happy Meal
Gast- Gast
Ik vraag me af hoe het met VC der zoontje gaat ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb zelf bij de mac gewerkt, en heb dus serieus een meisje van denk ik een jaar of 8, een supersize bigmac menu, 9 kipnuggets en de helft van haar broertjes happy meal zien wegwerken. Ik was echt gewoon stomverbaasd. Dat lukt mij zelf nog niet.
Maar het verbaasd me ook hoeveel ouders/grootouders kinderen omkopen met mc donalds.
Maar het verbaasd me ook hoeveel ouders/grootouders kinderen omkopen met mc donalds.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Nou ik zou best een hamburger -die gewone- lusten hoor
Mn haar doet pijn trouwens
Mn haar doet pijn trouwens
Gast- Gast
Die is juist echt super lekker! ..loontjes-power schreef:Ow ik wou dat ik dat kon echt!!_Donnaa schreef:Ik haal regelmatig een milkshake of een ijsje, jaloontjes-power schreef:_Donnaa schreef:
Er zitten altijd kinderen in de Mac.. En ik kan het weten
Kom jij er ook zo veel ?
Maar goed als ik soms zie hoe dik sommige kinderen al zijn en daar dan zitten te bunkeren..
Alleen lijkt me die milkshake van appel en peer niks
Ik woon praktisch naast de Mac, dat is echt slecht hoor.. Je gaat zo snel ff door de drive voor een burgertje..
Wij mochten er vroeger nooit heen
Gast- Gast
May schreef:Ik heb zelf bij de mac gewerkt, en heb dus serieus een meisje van denk ik een jaar of 8, een supersize bigmac menu, 9 kipnuggets en de helft van haar broertjes happy meal zien wegwerken. Ik was echt gewoon stomverbaasd. Dat lukt mij zelf nog niet.
Gast- Gast
Alex schreef:Wij maken A. ook veel blijer met een bakje cherrytomaatjes dan met een Happy Meal
En zo hoort het ook met die leeftijd! Happy meal is prima, maar dan wel soms, en niet op een raad tijdstip.
Gast- Gast
Nou zo stond ik daar dus ook.Lily schreef:May schreef:Ik heb zelf bij de mac gewerkt, en heb dus serieus een meisje van denk ik een jaar of 8, een supersize bigmac menu, 9 kipnuggets en de helft van haar broertjes happy meal zien wegwerken. Ik was echt gewoon stomverbaasd. Dat lukt mij zelf nog niet.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
loontjes-power schreef:Ik vraag me af hoe het met VC der zoontje gaat ?
Ik heb iets gemist denk ik?? Wat is er met hem dan?
Gast- Gast
Die had blaasjes op de oren en die jeukte en waren rood... en nu is ze naar de dokter
Moezie- Kletskop
Isabella schreef:Hallo! Zo ik ben helemaal uitgewaaid, en gelukkig is het droog gebleven mét zon
Lekker!
Gast- Gast
Hoe bedoel je dat? MC Donalds blijft voor veel mensen toch een speciaal uitje en voor kinderen een groot feest..May schreef:
Mijn ouders moesten mij ook 'omkopen' met speelgoed zodat ik m`n tanden ging poetsen
Gast- Gast
June schreef:Isabella schreef:Hallo! Zo ik ben helemaal uitgewaaid, en gelukkig is het droog gebleven mét zon
Lekker!
Ja, ik had eigenlijk geen idee waar ik was, maar ben gewoon maar links/rechts/links gegaan en toen herkende ik iets
Gast- Gast
Isabella schreef:June schreef:Isabella schreef:Hallo! Zo ik ben helemaal uitgewaaid, en gelukkig is het droog gebleven mét zon
Lekker!
Ja, ik had eigenlijk geen idee waar ik was, maar ben gewoon maar links/rechts/links gegaan en toen herkende ik iets
Haha dat deed ik wel eens met de auto.. Toen de benzine prijs nog niet zo absurd hoog was
Moezie- Kletskop
Heb je je haar vast of los, Reev? Als je het vast hebt kun je het misschien los doen, misschien doet je haar dan minder pijn?
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Gaat die benzine prijs ook weer eens zakken de komende tijd?
Nope nog niet..
Mijn zusje werkt bij een tankstation.. en het zou nog omhoog gaan
Moezie- Kletskop
Hmm.. Had ik nou maar een zuinigere auto/rijstijl..loontjes-power schreef:_Donnaa schreef:Gaat die benzine prijs ook weer eens zakken de komende tijd?
Nope nog niet..
Mijn zusje werkt bij een tankstation.. en het zou nog omhoog gaan
Gast- Gast
nog hoger? Pfff, heb anderhalve week geleden in belgie getankt scheelde toch wel weer wat maar een rij dat er stond, daar werd je ook niet vrolijk van haha.
Laatst aangepast door Lily op di 12 apr 2011 - 2:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Het is echt belachelijk wat het kost; maar het was in Duitsland trouwens onwijs goedkoop!!
Gast- Gast
Lily schreef:nog horen? Pfff, heb anderhalve week geleden in belgie getankt scheelde toch wel weer wat maar een rij dat er stond, daar werd je ook niet vrolijk van haha.
Ja ik ben gelukkig ook binnen 10 min in Belgie
Moezie- Kletskop
Alex schreef:Benzineprijzen zijn echt schofterig hoog! Gelukkig betalen wij die niet zelf.
Als het goed is krijgen wij in augustus een lease-auto (of nja mijn vriend) dus dan scheelt het ons 100 euro per week aan benzine!!!
Gast- Gast
Isabella schreef:Alex schreef:Benzineprijzen zijn echt schofterig hoog! Gelukkig betalen wij die niet zelf.
Als het goed is krijgen wij in augustus een lease-auto (of nja mijn vriend) dus dan scheelt het ons 100 euro per week aan benzine!!!
Jeej! Dat is echt zó fijn! Ik ben ook echt blij dat mijn man die lease-auto heeft.
Gast- Gast
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: