Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Zou ik gewoon doen, Alex. Misschien dat het toch niks is geworden met de eerste keuze(s). Ik kreeg een paar weken terug een mail van het bedrijf waarvoor ik werk (van P&O), dat ik vorig jaar bij ze had gesolliciteerd voor functie-X, maar dat toen niks was geworden...of ik interesse had in functie-Y bij ze. Maar dat is mijn huidige functie nu Whahahaha, moet ik me zorgen gaan maken om mn baan denken jullie?
Gast- Gast
Nou ze belde eindelijk, ik hoef niet op te passen.
En dat geld staat morgen op mn rekening, ZEGT ze..
Gast- Gast
Anousch schreef:Nou ze belde eindelijk, ik hoef niet op te passen.
Nogmaals, waarom zo negatief? Ze zegt dat ze het overmaakt, dan zou ik er vanuit gaan dat dat zo is. Wel raar dat ze zo last minute afbelt?
Gast- Gast
Als je solliciteerde voor directrice en je sopt nu de toiletten zou ik me zorgen maken ja...Reva schreef:Zou ik gewoon doen, Alex. Misschien dat het toch niks is geworden met de eerste keuze(s). Ik kreeg een paar weken terug een mail van het bedrijf waarvoor ik werk (van P&O), dat ik vorig jaar bij ze had gesolliciteerd voor functie-X, maar dat toen niks was geworden...of ik interesse had in functie-Y bij ze. Maar dat is mijn huidige functie nu Whahahaha, moet ik me zorgen gaan maken om mn baan denken jullie?
Gast- Gast
Niet zo pessimistisch. Krijg je rimpels van.
Gast- Gast
Wacht het gewoon even af!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Zou ik gewoon doen, Alex. Misschien dat het toch niks is geworden met de eerste keuze(s). Ik kreeg een paar weken terug een mail van het bedrijf waarvoor ik werk (van P&O), dat ik vorig jaar bij ze had gesolliciteerd voor functie-X, maar dat toen niks was geworden...of ik interesse had in functie-Y bij ze. Maar dat is mijn huidige functie nu Whahahaha, moet ik me zorgen gaan maken om mn baan denken jullie?
WHAHAHAHAHAHA wat een grap. Wat heb je
Gast- Gast
*Zucht* Waarom ben ik ook zo eigenwijs
Heb allemaal zware dingen lopen sjouwen, terwijl ik best last van mijn rug heb!
En vanavond ook nog sporten, maar daar heb ik wel zin in!
Heb allemaal zware dingen lopen sjouwen, terwijl ik best last van mijn rug heb!
En vanavond ook nog sporten, maar daar heb ik wel zin in!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Zou ik gewoon doen, Alex. Misschien dat het toch niks is geworden met de eerste keuze(s). Ik kreeg een paar weken terug een mail van het bedrijf waarvoor ik werk (van P&O), dat ik vorig jaar bij ze had gesolliciteerd voor functie-X, maar dat toen niks was geworden...of ik interesse had in functie-Y bij ze. Maar dat is mijn huidige functie nu Whahahaha, moet ik me zorgen gaan maken om mn baan denken jullie?
WHAHAHAHAHAHA wat een grap. Wat heb je gezegd?
Ik heb ze via mijn werkmail (dit was op prive) bedankt voor de aanbieding maar gezegd dat ik de functie niet bij mij vond passen . Poepnerds.
Gast- Gast
Reva schreef:Zou ik gewoon doen, Alex. Misschien dat het toch niks is geworden met de eerste keuze(s). Ik kreeg een paar weken terug een mail van het bedrijf waarvoor ik werk (van P&O), dat ik vorig jaar bij ze had gesolliciteerd voor functie-X, maar dat toen niks was geworden...of ik interesse had in functie-Y bij ze. Maar dat is mijn huidige functie nu Whahahaha, moet ik me zorgen gaan maken om mn baan denken jullie?
Haha had terug gemaild dat ik wel interesse zou hebben
Gast- Gast
Whahaha, we mogen de kraan niet aan omdat ze bezig zijn met de waterleiding, en blijkbaar doet iemand van de buren dat wel.
Roept die bouwvakker keihard: Welke homo heeft hier de kraan aan?
Nu staat mijn homo- buurman een ernstig gesprek met m te voeren!!
Gast- Gast
HAhahahahaha!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Whahaha, we mogen de kraan niet aan omdat ze bezig zijn met de waterleiding, en blijkbaar doet iemand van de buren dat wel.
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Nou ze belde eindelijk, ik hoef niet op te passen.
Nogmaals, waarom zo negatief? Ze zegt dat ze het overmaakt, dan zou ik er vanuit gaan dat dat zo is. Wel raar dat ze zo last minute afbelt?
Maar zij moet het niet overmaken, de gemeente.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Whahaha, we mogen de kraan niet aan omdat ze bezig zijn met de waterleiding, en blijkbaar doet iemand van de buren dat wel.
Dat is echt te flauw.
Gast- Gast
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Nou ze belde eindelijk, ik hoef niet op te passen.
Nogmaals wacht het gewoon af
Moezie- Kletskop
Ja nu moeten we allemaal stil zijn en niet typen want we moeten allemaal dr phil volgen.
Gast- Gast
Anousch schreef:Isabella schreef:Anousch schreef:Nou ze belde eindelijk, ik hoef niet op te passen.
Ja, maar dan nog. Ze zegt dat toch tegen jou?
Gast- Gast
Ik kijk dat niet, dus mag ik dan doortypen?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oasis schreef:ProudMama schreef:Whahaha, we mogen de kraan niet aan omdat ze bezig zijn met de waterleiding, en blijkbaar doet iemand van de buren dat wel.
Hij is leuk! Ik ben zo gaar dat ik hier enorm om in een deuk lig...
Gast- Gast
Hahahahaha.. Dat heb ik ook eens gehad.. Zat een homoseksuele vriend van m`n vader bij mij in de auto en diegene voor me schoot echt totaal niet op.. Steeds remmen en gek doen.. Dus op een gegeven moment zei ik iets in de trend van 'rij eens door man, homo!' ..Oasis schreef:ProudMama schreef:Whahaha, we mogen de kraan niet aan omdat ze bezig zijn met de waterleiding, en blijkbaar doet iemand van de buren dat wel.
Ai..
Gast- Gast
Burn schreef:Ik kijk dat niet, dus mag ik dan doortypen?
Ik zit nog op mijn werk dus kan ook verder hier
Trouwens jeugd herrinering 5ive op de radio
Moezie- Kletskop
SunnyScience schreef:Oasis schreef:ProudMama schreef:Whahaha, we mogen de kraan niet aan omdat ze bezig zijn met de waterleiding, en blijkbaar doet iemand van de buren dat wel.
Hij is leuk! Ik ben zo gaar dat ik hier enorm om in een deuk lig...
ik snapte `m eerst niet :p maar nu naar een paar keer gelezen te hebben valt ook bij mij het euromuntje
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: