Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Wie roept er even leuke online kledingwinkels?
HM en Wehkamp al helemaal gehad... En esprit is niet mijn smaak.
Roept u maar!
Roept u maar!
Gast- Gast
Alleen als mijn zoon niet in de buurt is hoor, moet er niet aan denken om in zijn buurt een sigaret op te steken. Hij is nu bij mijn moeder.Alex schreef:Rookse, Storm (ik wist trouwens niet dat jij rookt!). Tot later!
Gast- Gast
Reva schreef:Wie roept er even leuke online kledingwinkels?
Roept u maar!
Bon prix
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Reva schreef:Wie roept er even leuke online kledingwinkels?
Roept u maar!
Zalando
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Hahaha ja ingewikkeld maar je had hem al beantwoord, dus was ook een beetje een spuit 11 antwoordt van mijSuperGrover schreef:Haha, maar dat is niet een vraag die zo simpel ligt. Een seksleven was hartstikke leuk geweest, maar dan graag i.c.m. een toffe vriend(in). En die is dan wel weer welkom. Ingewikkelde materie, zo'n sekslevenSerena schreef:SuperGrover schreef:
Heeft u een onbevredigend seksleven? Nooit/zelden/soms/vaak/bijna altijd.
Nu had ik deze week (en de weken/maanden/jaren ervoor) geen seksleven. Valt dat dan onder nooit of altijd?
Ow dat is wel een hele rare vraag dat ze daarbij geen n.v.t hebben! Ik denk als jij er tevreden mee bent dan 'nooit' en als je er zwaar van baalt dat je 'geen seksleven' hebt dan 'altijd' invullen ....
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Alleen als mijn zoon niet in de buurt is hoor, moet er niet aan denken om in zijn buurt een sigaret op te steken. Hij is nu bij mijn moeder.Alex schreef:Rookse, Storm (ik wist trouwens niet dat jij rookt!). Tot later!
Oh oké! Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, als jij een sigaretje wil roken dan moet je dat lekker doen toch? Maar ik snap wel dat je het niet doet waar je zoon bij is, ik wil mensen die roken waar hun kind bij is altijd schoppen
Gast- Gast
May schreef:Reva schreef:Wie roept er even leuke online kledingwinkels?
Roept u maar!
Zalando
Die is wel erg duur toch ?
Moezie- Kletskop
Ik ookAlex schreef:Storm schreef:Alleen als mijn zoon niet in de buurt is hoor, moet er niet aan denken om in zijn buurt een sigaret op te steken. Hij is nu bij mijn moeder.Alex schreef:Rookse, Storm (ik wist trouwens niet dat jij rookt!). Tot later!
Oh oké! Je hoeft je niet te verantwoorden hoor, als jij een sigaretje wil roken dan moet je dat lekker doen toch? Maar ik snap wel dat je het niet doet waar je zoon bij is, ik wil mensen die roken waar hun kind bij is altijd schoppen
Dat ik rook is helemaal mijn eigen keuze, daar hoef ik mijn zoon niet mee lastig te vallen.
Gast- Gast
Vind ik ook, Storm. Afgelopen zaterdag gingen we met A. bruidsmeisjesjurk kopen en zouden we met de auto van de schoonmoeder van mijn vriendin gaan (snap je 'm nog?). Maar haar schoonmoeder wilde per se roken in de auto en toen is zij alleen gegaan en heeft mijn vriendin me met haar moeder opgehaald, omdat zij A. niet in die rookauto wilde laten zitten. Anders had ik er wel wat van gezegd hoor, maar dat was in dit geval niet meer nodig.
Gast- Gast
Zit nog steeds te wachten En ik erger me al kapot.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ja vond die sandaaltjes direct al leuk en nu heeft m`n vriendin ze in een andere kleur.. Ik ga ze ook maar halen, ze staan nog leuker dan dat ze eruit zien!
Gast- Gast
Pff wat egoïstisch van haar schoonmoeder. Wel heel lief van je vriendin dat zij rekening heeft gehouden met jou en A.!Alex schreef:Vind ik ook, Storm. Afgelopen zaterdag gingen we met A. bruidsmeisjesjurk kopen en zouden we met de auto van de schoonmoeder van mijn vriendin gaan (snap je 'm nog?). Maar haar schoonmoeder wilde per se roken in de auto en toen is zij alleen gegaan en heeft mijn vriendin me met haar moeder opgehaald, omdat zij A. niet in die rookauto wilde laten zitten. Anders had ik er wel wat van gezegd hoor, maar dat was in dit geval niet meer nodig.
Gast- Gast
Echt hele leuke, Donnaa! Waar heb je ze vandaan?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ze zijn bij de Dolcis!Suus schreef:Echt hele leuke, Donnaa! Waar heb je ze vandaan?
Gast- Gast
loontjes-power schreef:May schreef:Reva schreef:Wie roept er even leuke online kledingwinkels?
Roept u maar!
Zalando
Die is wel erg duur toch ?
Ik heb er alleen nog maar schoenen besteld en die vond ik best meevallen qua prijs. Maar geen idee of de kledingprijzen daar hoog liggen.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja, dat vond ik ook erg fijn, Storm!
Ik vind Zalando trouwens ook erg duur. En ik zou daar uit principe al niet kopen omdat ik die reclame zo belachelijk en afgrijselijk vind.
Ik vind Zalando trouwens ook erg duur. En ik zou daar uit principe al niet kopen omdat ik die reclame zo belachelijk en afgrijselijk vind.
Gast- Gast
Topvintage Mijn favo site
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Topvintage is ook duur ... maar wel heeeeel erg leuk
Dressesonly vind ik echt geweldig!
Dressesonly vind ik echt geweldig!
Gast- Gast
ik was even aan het kijken bij dressesonly maar duur
Zalando heeft inderdaad ook nog eens die irri reclame.. Maar heb er eens gekeken vond het duur.
Zalando heeft inderdaad ook nog eens die irri reclame.. Maar heb er eens gekeken vond het duur.
Moezie- Kletskop
Oh, ik heb zo'n zin in een goed festival, strapless jurkje, sandaaltjes, zon, lekker in het gras zitten en wijn drinken met vrienden....
*heimwee*
*heimwee*
Gast- Gast
Hallo allemaal!
@ Alex en Storm: ik wil die mensen ook altijd slaan, maar het kan niet altijd. Waar ik werk (café) hebben we een ruimte om te roken met tafeltjes waar mensen dus gewoon drankjes mee naar toe kunnen nemen. Daar gaat ook altijd een moeder met haar kindje van ongeveer vijf zitten. Dat jongetje is sowieso al slecht opgevoed en ik vind hem altijd al heel zielig, maar zijn moeder sleept hem dus ook nog dat stinkhol in (dat is het). Ik wil daar eigenlijk ook graag een bordje met 'geen toegang onder de zestien', want nu kan ik er niks van zeggen zonder een enorm bemoeizuchtige, niet-moeder van in de twintig te lijken. Terwijl ik het liefst zou zeggen dat het kind wel bij mij in de buurt mag blijven en dat dan wel oplet.. Wat eigenlijk ook al niet kan, maar goed.
@ Alex en Storm: ik wil die mensen ook altijd slaan, maar het kan niet altijd. Waar ik werk (café) hebben we een ruimte om te roken met tafeltjes waar mensen dus gewoon drankjes mee naar toe kunnen nemen. Daar gaat ook altijd een moeder met haar kindje van ongeveer vijf zitten. Dat jongetje is sowieso al slecht opgevoed en ik vind hem altijd al heel zielig, maar zijn moeder sleept hem dus ook nog dat stinkhol in (dat is het). Ik wil daar eigenlijk ook graag een bordje met 'geen toegang onder de zestien', want nu kan ik er niks van zeggen zonder een enorm bemoeizuchtige, niet-moeder van in de twintig te lijken. Terwijl ik het liefst zou zeggen dat het kind wel bij mij in de buurt mag blijven en dat dan wel oplet.. Wat eigenlijk ook al niet kan, maar goed.
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: