Dagcafé
+18
Phileine
Minx
Qiara
Cheesegirl
Merai
Burn
Sjaantje
Suus
SuperGrover
May
Serena
Jordana
Moezie
Blond
Oasis
Try
VeryCherry
Curious
22 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Eet je zaterdag Chilli con Carne?Reva schreef:Burn schreef:Wat voor weer gaat het zondag worden in Drenthe?
Dacht, misschien weet iemand dat.. Ben te lui om het zelf op te zoeken!
Van wat ik weet 70% kans op regen en fikse wind
Gast- Gast
ProudMama schreef:Eet je zaterdag Chilli con Carne?Reva schreef:Burn schreef:Wat voor weer gaat het zondag worden in Drenthe?
PM: In wat voor bui ben jij! Prachtig!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Eet je zaterdag Chilli con Carne?Reva schreef:Burn schreef:Wat voor weer gaat het zondag worden in Drenthe?
Daar had ik nu wel echt zin in
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Oeh, best lekker
Gast- Gast
PM is op dreef
Moezie- Kletskop
Lily schreef:ja maar dat duurt nog ff he, voor het weekend/tegen het weekend aan is het vast weer bijgesteld.
Ja, dat klopt! HAhah! Ik hoop het maar. Ik had zondag terrassjes pakken in mn hoofd!
Burn- Lady Post-a-lot
Whaha Reev, A. blaast ook bellen en die is pas 20 maanden Als ze dat nog steeds doet als ze 3 is ga ik het haar verbieden en zeg ik: Niet doen! Je lijkt Reva wel! Dat wil mama niet zien!
Gast- Gast
Heeft trouwens al iemand wat van VC vernomen ?
Moezie- Kletskop
LP. Wat was er met VC dan?
Burn- Lady Post-a-lot
loontjes-power schreef:Heeft trouwens al iemand wat van VC vernomen ?
Geen bericht; goed bericht.
Gast- Gast
Alex schreef:Whaha Reev, A. blaast ook bellen en die is pas 20 maanden Als ze dat nog steeds doet als ze 3 is ga ik het haar verbieden en zeg ik: Niet doen! Je lijkt Reva wel! Dat wil mama niet zien!
Maar ik doe het niet expres. Het is niet dat ik mezelf ontzettend geil vind als ik bellen blaas. Het overkomt me gewoon
Gast- Gast
Ze is met haar zoontje naar de dokter.. die had blaasjes op zijn oor..
En ze maakte zich best zorgen.. Nu moest ze vanmiddag naar de dokter, en was wel benieuwd wat dat menneke nou had.
En ze maakte zich best zorgen.. Nu moest ze vanmiddag naar de dokter, en was wel benieuwd wat dat menneke nou had.
Moezie- Kletskop
Sjaantje schreef:Bitterkoek: gewoon doen en graag foto's laten zien hier van hoe iedereen je aanstaart
Mijn leenkindje is weer wakker dus ik ga haar eens even flink knuffelen.
Fijne middag nog en tot forums!
Hahaha! Ik doe het.toch maar niet.
@Isabella: ik heb heb je reactie.gezien! Ik moet nog een uur in de trein zitten denk ik.
Gast- Gast
WhahahahahaReva schreef:Alex schreef:Whaha Reev, A. blaast ook bellen en die is pas 20 maanden Als ze dat nog steeds doet als ze 3 is ga ik het haar verbieden en zeg ik: Niet doen! Je lijkt Reva wel! Dat wil mama niet zien!
Maar ik doe het niet expres. Het is niet dat ik mezelf ontzettend geil vind als ik bellen blaas. Het overkomt me gewoon
Gast- Gast
Is het raar als ik een week nadat ik ben afgewezen op een functie nog een keer op die functie (die nu opnieuw op de site staat) reageer?
Gast- Gast
Alex schreef:Is het raar als ik een week nadat ik ben afgewezen op een functie nog een keer op die functie (die nu opnieuw op de site staat) reageer?
Wat was de reden van de afwijzing?
Gast- Gast
Alex schreef:Is het raar als ik een week nadat ik ben afgewezen op een functie nog een keer op die functie (die nu opnieuw op de site staat) reageer?
Ik vind van niet.. Dan geef je juist de indruk dat je wilt! (vind ik)
Moezie- Kletskop
Dat topic van CBL over die eend en die dildo... Las het net pas, dan kom je toch niet meer bij?! "Als die eend er maar niet mee gepest is..."
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat topic van CBL over die eend en die dildo... Las het net pas, dan kom je toch niet meer bij?! "Als die eend er maar niet mee gepest is..."
Ik heb er ook kreupel om gelegen
Moezie- Kletskop
Wil je er over forummen?Reva schreef:Als mn stem het had toegelaten, had ik er best over willen praten
Gast- Gast
Niet geschoten is altijd mis!!Alex schreef:Is het raar als ik een week nadat ik ben afgewezen op een functie nog een keer op die functie (die nu opnieuw op de site staat) reageer?
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Whaha Reev, A. blaast ook bellen en die is pas 20 maanden Als ze dat nog steeds doet als ze 3 is ga ik het haar verbieden en zeg ik: Niet doen! Je lijkt Reva wel! Dat wil mama niet zien!
Phoe, ik vreea dat we jou moeten weghouden van bubbelbaden.
Gast- Gast
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: