Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunnen jullie uitslapen?

+27
_Lacey_
Mari
boekenwurm83
Beachgirl
Annoek
Phileine
Roxi3
Tyrael
Atelier Madame
Jezzie
Susan
Chocolate Cookie
Moezie
loura
mandarijn
smooch
Caro
MissD
minoessepoes
Flinder
Jerry
MiKa
Pien
Oasis
Parisienne
Blond
Caroow
31 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Atelier Madame ma 11 apr 2011 - 23:08

sinds ik stageloop heb ik wel redelijk een bioritme van half 7 opstaan, maar ik kan prima tot 11 uur in bed liggen Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Tyrael ma 11 apr 2011 - 23:31

Nee ik kan niet uitslapen. Meestal sta ik rond 8 uur op, met uitzondering rond half 10, maar dat is ook het laatste tot wanneer ik in bed kan blijven liggen. Ook als ik 's nachts pas heel laat in mijn nest lig. Op een of andere manier kan ik niet na uiterlijk half 10 in bed blijven liggen, daar ben ik veel te onrustig voor.
Heb ik altijd gehad, ook toen ik een paar jaar geleden tot een uur of 4/5 ging stappen stond ik meestal rond half 9 weer langs mijn bed.
Tyrael
Tyrael
Prater
Prater

Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Roxi3 ma 11 apr 2011 - 23:44

De laatste tijd kan ik niet meer zo goed uitslapen, een paar jaar geleden kon ik makkelijk tot een uur of 12 uitslapen. Nu word ik om een uur of 9 wakker en als ik dan blijf liggen krijg ik enorme hoofdpijn.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 23:46

Ik ga in het weekend echt niet voor 11 uur uit bed of er moet iets gebeurd zijn waardoor ik niet meer kan slapen..

Nu met het mooie weer ben ik er meestal 1 uur of half 2 wel uit, maar met slecht weer slaap ik zo tot 5 uur, heerlijk! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 23:47

Nee, dat kan ik echt niet, behalve als ik flink doorgehaald heb. Anders loop ik om 9 uur al te draaien in mijn bed en moet ik er echt uit....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 23:47

Een paar weken geleden hebben wij 22uur in 1 keer gereden.
Toen we thuis waren heb ik 2 uurtjes kunnen slapen want toen werd ik weer op mijn normale tijd wakker Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Phileine ma 11 apr 2011 - 23:51

Ik kan steeds minder goed uitslapen. Vroeger kon ik gerust tot een uur of elf in bed blijven liggen, maar tegenwoordig is negen uur/half tien voor mij al uitslapen. Het komt ook omdat ik tegenwoordig veel vroeger naar bed ga. Vroeger lag ik er pas rond twaalven in, nu meestal al rond een uur of tien, en dat terwijl ik bijna nooit vroeg op hoef te staan (eigenlijk alleen op zaterdag écht vroeg). Maar ik vind het ritme wel prettig.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 23:58

Ik hou ook van slapen, dus ja hoor, no problem. Very Happy Ook als ik niet echt meer slaap maar gewoon een beetje lig te dommelen, kan ik er zo half twaalf van maken. Maar dat beperk ik vaak tot het weekend, doordeweeks wil ik er op zijn laatst om 8u uit, ook als ik niks heb. Anders is de dag zo verloren voor mijn gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Annoek di 12 apr 2011 - 0:02

Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tot 5 uur in bed liggen ...
Dan kan je net zo goed blijven liggen tot de volgende dag want je dag is al voorbij als het ware...

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:05

Annoek schreef:Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tot 5 uur in bed liggen ...
Dan kan je net zo goed blijven liggen tot de volgende dag want je dag is al voorbij als het ware.
..

Vroegaah (ow dat kliinkt echt lang geleden haha) maar in ieder geval begin van onze relatie zagen de weekenden er echt zo uit, en of we nu werken/thuis zijn ook MET kind, ik ben er nu van overtuigd als je op tijd op staat idd nog wat aan je dag hebt smile.
Dus (nu ben ik ziek en slaap ik wel uit, merk gewoon nu met de kleine dak het nodig heb als zij dus ook slaapt) maar over het algemeen sta ik op zn laatst 7.30 op. En int weekend tussen 8.00 & 8.30 smile. (daar ist weekend voor en dan ga je 's avonds vaak ook later na bed:))

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:08

Uitslapen in de zin van: tot 11 of 12 uur in mijn nest liggen: nee dat kan en wil ik niet meer.
Maar in het weekend vind ik het heerlijk als ik niet vroeg hoef op te staan. Maar het wordt nooit later dan half 9/9 uur. En dat beschouw ik tegenwoordig als uitslapen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Caro di 12 apr 2011 - 0:21

Overigens scheelt het wel wanneer ik naar bed ga. In het weekend, vrijdag en zaterdag, kan het rustig een uurtje of half 2/ 2 uur worden. En dan slaap ik lekker uit..
Door de week lig ik er meestal rond half 11 in..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:28

Haha ik kan prima uitslapen. Slaap zo tot half 11 als je me laat. Maar later wordt het eigenlijk nooit.. Behalve als ik echt om half 8 mijn bed in rolde. Mijn vriend werkt op donderdag en vrijdag 's nachts in de kroeg, dus die komt dan rond een uur of 7 het bed in, die kan gewoon tot 4 uur 's middags slapen. Daar heb ik echt respect voor haha!
Moet ook wel, anders trek je het de volgende nacht niet met werken.
Maar ik word om half 11 wakker en denk dan ohjeee zonde van mijn dag als ik nog langer blijf liggen, ik moet er uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Caroow di 12 apr 2011 - 0:35

Annoek schreef:Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tot 5 uur in bed liggen ...
Dan kan je net zo goed blijven liggen tot de volgende dag want je dag is al voorbij als het ware...

Er zitten zo veel dagen in een mensenleven, je mag er best af en toe één verslapen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:38

Ik kan tot max 10 uur slapen ofzo, dat is dan in het geval dat mijn dochter ergens anders slaapt. Mijn dochter kan niet uitslapen, hoewel ... ze slaapt sinds de zomertijd tot 7 uur/half 8, voorheen was dat tot half 6/6 uur, dus ik vind dat toch wel uitslapen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 0:44

Annoek schreef:Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tot 5 uur in bed liggen ...
Dan kan je net zo goed blijven liggen tot de volgende dag want je dag is al voorbij als het ware...
Nou daar heb ik geen last van hoor.. Ga dan lekker douchen, uit eten, naborrelen met vrienden in de kroeg, dan thuis nog even TV kijken en dan maar weer eens op bed..

Ik doe nog genoeg in die 7/8 uur die ik dan op ben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Beachgirl di 12 apr 2011 - 0:47

Caroow schreef:Als ik geen wekker zet word ik niet wakker. Ja, pas om vijf uur ´s middags ofzo.. Ik kan dus heel goed uitslapen.

Ik ook!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  boekenwurm83 di 12 apr 2011 - 3:17

ik kan echt niet uitslapen!
doordeweeks lig er altijd wel om 23:00 uur en dan gaat de wekker om 06:45 uur. Maar in het weekend lig ik er altijd later in en dan word ik ook standaard om 06:45 uur wakker. Dus rond 8 uur half 9 op z'n laatst ben ik er altijd wel uit. Ik vind het ook zonde van de dag (ja lekker burgerlijk klinkt dat he) om er later uit te gaan.
Alleen op zondag als ik een keer uit ben geweest tot een uur of 3 a 4, dan baal ik wel dat ik niet langer kan slapen, want dan ben ik zondag 's middags rond 16:00 uur vaak al helemaal moe en heb ik er echt moeite mee om het nog tot de avond vol te houden.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:22

Ik kan de laatste tijd ook niet meer goed uitslapen. Echt irritant. Ik word om half 10/ 10 uur wakker en voor de rest van de dag ben ik bekaf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:36

Ik heb vanmorgen nog uitgeslapen tot kwart voor 10. Helaas had ik half 9 in de auto moeten zitten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:40

Ik ben heel goed in slapen. Ik kan het altijd en bijna overal. Ik zou nu ook kunnen gaan liggen op mijn bed en dan zou ik ook zo kunnen slapen. Ik kan me volgens mij gewoon heel goed ontspannen haha.

In het weekend sta ik meestal rond half tien op. ik zet dan ook mijn wekker, want als ik dat niet doe dan lig ik zo tot twaalf uur te maffen en dat vind ik ook weer zonde van de tijd.
Afgelopen zondag heb ik bij wijze van uitzondering uitgeslapen tot half twaalf, wat was dat heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Annoek di 12 apr 2011 - 3:46

_Donnaa schreef:
Annoek schreef:Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tot 5 uur in bed liggen ...
Dan kan je net zo goed blijven liggen tot de volgende dag want je dag is al voorbij als het ware...
Nou daar heb ik geen last van hoor.. Ga dan lekker douchen, uit eten, naborrelen met vrienden in de kroeg, dan thuis nog even TV kijken en dan maar weer eens op bed..

Ik doe nog genoeg in die 7/8 uur die ik dan op ben..

Mijn dagen bestaan uit 17-18 uur (wakker zijn) dus ik kan me niet voorstellen dat je om 5 uur savonds opstaat .. Wink Ik vind het ook een gek idee dat je dan gelijk moet'avondeten'...

Annoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 75
Punten : 81
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:50

Half 9 of 9u is uitslapen voor mij, meestal sta ik rond 5 of 6u op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Mari di 12 apr 2011 - 3:52

Als ik mijn wekker in het weekend niet om 11 uur zet dan zijn we pas om 14.00 uur wakker, dat vind ik dan weer zonde voor de dag. Na jaren lang niet kunnen slapen, ben ik zo blij dat het weer lukt, ik slaap echt graag uit, als ik 10 uurtjes heb geslapen voel ik me compleet herboren.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast di 12 apr 2011 - 3:53

Annoek schreef:
_Donnaa schreef:
Annoek schreef:Ik snap echt niet dat er mensen zijn die tot 5 uur in bed liggen ...
Dan kan je net zo goed blijven liggen tot de volgende dag want je dag is al voorbij als het ware...
Nou daar heb ik geen last van hoor.. Ga dan lekker douchen, uit eten, naborrelen met vrienden in de kroeg, dan thuis nog even TV kijken en dan maar weer eens op bed..

Ik doe nog genoeg in die 7/8 uur die ik dan op ben..

Mijn dagen bestaan uit 17-18 uur (wakker zijn) dus ik kan me niet voorstellen dat je om 5 uur savonds opstaat .. Wink Ik vind het ook een gek idee dat je dan gelijk moet'avondeten'...
Mijn ouders eten `s middags warm, dus als ik om 12 uur m`n nest uit kom dan ruik ik ook 'avondeten' maar dan hoef ik het echt niet.. 's Avonds is dat net even anders.. Maar nee, als ik 6/7 uur in de ochtend thuis kom, ga ik niet om 11 uur m`n nest weer uit.. Mijn dagen bestaan gewoonlijk logischerwijs ook uit 17/18 uren wakker zijn..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? - Pagina 2 Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum