Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kunnen jullie uitslapen?

+27
_Lacey_
Mari
boekenwurm83
Beachgirl
Annoek
Phileine
Roxi3
Tyrael
Atelier Madame
Jezzie
Susan
Chocolate Cookie
Moezie
loura
mandarijn
smooch
Caro
MissD
minoessepoes
Flinder
Jerry
MiKa
Pien
Oasis
Parisienne
Blond
Caroow
31 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 21:28

Ik heb vannacht niet zo goed geslapen dus dacht dan slaap ik eventjes lekker uit.

Nou niet dus ik word standaard half 9/ 9 uur wakker, ik kan het dan rekken tot half 10 maar dan moet ik er echt uit!

Terwijl ik een aantal jaar geleden zo tot 12 uur kon slapen Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Caroow ma 11 apr 2011 - 21:29

Als ik geen wekker zet word ik niet wakker. Ja, pas om vijf uur ´s middags ofzo.. Ik kan dus heel goed uitslapen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 21:30

Tegenwoordig ook met moeite.
Zit natuurlijk nu al even thuis maar zet dan gewoon standaard mijn wekker om 9.15 dus in het weekend als mijn vriend er is word ik ook rond die tijd wakker.

Behalve als ik iets heel actiefs gedaan heb dan kan ik tot een uur of 11 gerust slapen.


Laatst aangepast door Anousch op ma 11 apr 2011 - 21:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 21:30

Haha ja hoor dat kan ik als de beste :P

Maar, moet zeggen dat nu ik thuis zit, ik meestal rond half 11 wakker word. Dat is echt wel lekker uitslapen, maar ook geen gat in de dag slapen. Dus dat vind ik prima. Dan heb ik blijkbaar genoeg rust gehad, maar heb ik ook nog wat aan m'n dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 21:32

Ja hoor, ik lig zo een hele dag in m`n nest als het weer slecht is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Blond ma 11 apr 2011 - 21:32

Nee, sta op werkdagen om 7.30, en dan word ik meestal al om 7.00 wakker. In het weekend word ik ook rond die tijd wakker, maar blijf dan wel lekker liggen. Op zondag na het stappen word ik tegen 9.00 wakker, ook als ik pas om 5 uur thuis kwam.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Parisienne ma 11 apr 2011 - 21:41

Ik kon altijd wel uitslapen (tot een uur of 11), maar die tijd is voor ons helaas voorbij! Wink Af en toe gaat N. wel eens een nachtje logeren en dan gaan mijn vriend en ik stappen en slapen daarna de volgende ochtend uit. We worden nu eigenlijk altijd wel rond 8 uur wakker. Blijven dan wel nog een tijdje liggen, maar echt uitslapen is er niet meer bij.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Oasis ma 11 apr 2011 - 21:43

Ik word altijd standaard wakker om 9 uur als ik er niet op tijd uit hoef, en echt slapen kan ik dan ook niet meer.
Vroeger kon ik zo een gat in de dag slapen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Pien ma 11 apr 2011 - 21:52

ik ben standaard tussen 6 en 7 wakker, gewoon omdat ik dan uitgeslapen ben... ga dan vaak even plassen en kruip er weer in, lekker relaxt liggen en vaak met mn telefoon even nieuws checken, hyves kijken, mail lezen en het forum bekijken.. meestal ga ik er dan tussen half 9 en half 10 uit, stap onder de douche en ben dan om max 10 uur helemaal gedoucht etc..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  MiKa ma 11 apr 2011 - 22:04

Ik kan echt te goed uitslapen! Echt slecht, ik kan er gewoon niet op tijd uitkomen!
Nu heb ik daar ook wel het werk naar, werk in de horeca dus mijn ritme ligt tussen 12 en 24 uur ipv vanaf 8 omdat ik er vaak ook na 00 uur snachts in lig.
Maar op me vrije dag zoals vandaag, wil ik er graag op tijd uit maar dat lukt dus ook niet :S
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Jerry ma 11 apr 2011 - 22:09

Nee... Op dagen dat ik moet werken, word ik kwart voor 7 wakker en denk ik 'oh nee, ik kan nog maar een half uurtje slapen' en slaap dan tot kwart over 7. Op vrije dagen word ik ook om kwart voor 7 wakker en automatisch ga ik dan bedenken wat ik die dag allemaal kan/moet/wil doen en kan dan niet meer slapen. Als ik heel erg m'n best doe en blijf liggen, dan wordt 't per ongeluk nog weleens kwart voor 8, maar als ik nog langer blijf liggen, gaat m'n lijf gewoon zeer doen (bed is prima) van het 'verplicht in bed liggen'...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Flinder ma 11 apr 2011 - 22:19

Niet echt, de wekker gaat om 6.30 uur en ik hoef er meestal dan niet uit. Dan slaap ik nog tot ongeveer acht uur en dan ben ik echt wel klaar wakker. In het weekend slapen we tot maximaal half negen, vaak ben ik al eerder wakker.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  minoessepoes ma 11 apr 2011 - 22:24

Nee, ik moet nu voor mijn werk elke dag om kwart over 5 op en dat is ook gewoon mijn ritme. In het weekend word ik de laatste tijd rond 6 uur voor de eerste keer wakker en dan probeer ik nog even door te slapen, maar rond een uur of 7 half 8 is het wel gebeurd.

Ik heb nooit uit kunnen slapen, vroeger was een uurtje of half 9 a 9 uur wel de max. Mijn vriend slaapt ook vaak genoeg tot een uur of 12, dan heb ik er al een halve dag opzitten voordat hij zijn bed uitkomt.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  MissD ma 11 apr 2011 - 22:25

Nee ik kan niet echt uitslapen nee. Als ik moet werken en een vroege dienst heb moet ik op zijn laatst om 6.00uur uit bed, en ik zit inmiddels zo in dat ritme, dat ik op vrije dagen ook rond een uur of 7.00/7.30uur wakker ben, meestal lees ik dan nog ff een boek of doe wat mailtjes weg. Maar dan nog stap ik rond een uur of 8.30uur uit bed. Vind het heerlijk, heb ik nog de hele dag voor me.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:25

In het weekend word ik meestal rond een uur of 8 wakker. Dan sta ik op, even naar de wc, drink een glas water en dan ga ik keihard terug mijn bed in Very Happy Meestal word ik dan rond een uur of 11 weer wakker. Ik zou echt niet weten wat ik op een zaterdagochtend moet doen om 8 uur! En ik hou van slapen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Caro ma 11 apr 2011 - 22:27

Ik kan prima uitslapen, als de beste zelfs. Heerlijk! Ik zou het vandaag ook wel kunnen gebruiken.. In het weekend sta ik op zaterdag rond een uur of 11/ half 12 op. Op zondag sta ik op voor de hond, maar als het even kan en ik ben écht moe: duik ik gewoon weer mijn bed in!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:32

Voordat onze zoon er was kon ik makkelijk tot 13.00 slapen ! Heerlijk vind ik dat. Nu heb ik dat al 8,5 maand niet meer kunnen doen en ik mis het toch wel moet ik zeggen ! Maargoed het is niet anders smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 22:32

Slapen is fijn! Als ik geen wekker zet word ik niet voor 11.00u wakker; maar als ik weet dat ik moet werken word ik vanzelf om half 7 wakker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  smooch ma 11 apr 2011 - 22:37

Ik zet alleen een wekker als ik een dagdienst moet draaien, dan sta ik vaak om 7.30 of 8.00 uur op.
Zonder wekker word ik vaak om 8.30 - 9.30 uur wakker. Meestal bllijf ik lekker liggen, beetje tv kijken. Slapen gaat dan niet meer.
In het weekend ga ik later naar bed en word ik ook later wakker meestal tegen 11 uur.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  mandarijn ma 11 apr 2011 - 22:51

Ja hoor. Altijd.
Meestal word ik tussen half11 en half12 wakker.
Ik hoef ook niet vroeg op te staan, ik werk in de horeca.

Vaak word ik wel wakker van mn vriend, die gewoon om kwart over acht de deur uit moet, maar daarna slaap ik gewoon verder.

Afspraken (tandarts/huisarts/fysio/anders) probeer ik ook altijd NA 10 uur te zetten, anders gaat het gewoon niet..
mandarijn
mandarijn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 41
Registratiedatum : 17-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  loura ma 11 apr 2011 - 22:54

Ja ik slaap ook zo klokje rond. Ik vind dat echt lekker smile Ik kan niet zo goed tegen weinig slaap dus ik ben altijd blij als ik een avonddienst heb en ik gewoon tot een uur of 10 kan slapen, dan heb ik nog tot 14:00 uur voor ik moet gaan.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Moezie ma 11 apr 2011 - 22:55

Ik zit nu altijd in het ritme van kwart voor 7 deruit.. Dus in het weekend schrik ik wakker rond 7 uur.
Gelukkig val ik erna meestal weer in slaap en kan als het slecht weer is dan ook tot 11uur blijven liggen.
Als ik door de week een dag vrij heb wil ik voor 9 uur uit mijn bed zijn! Dan wil ik zoveel doen op een dag
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Chocolate Cookie ma 11 apr 2011 - 22:56

Ik word, op een vrije dag, ook altijd standaard rond 9 uur wakker. Of ik nou slecht slaap of laat naar bed ben gegaan.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Susan ma 11 apr 2011 - 23:03

Ik ben altijd een nachtmens geweest, dus laat opblijven en als het kon laat uitslapen. Nu kan dat dus wat minder, maar als ik in het weekend mag uitslapen vind ik dat heerlijk, helemaal als we er weer eens een gebroken nacht op hebben zitten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Jezzie ma 11 apr 2011 - 23:07

Ik wordt als ik kan uitslapen meestal tussen 9 en 10 uur wakker. Behalve als het de avond ervoor echt heel laat is geworden, dan kan ik wel langer doorslapen.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kunnen jullie uitslapen? Empty Re: Kunnen jullie uitslapen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum