Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Moet dit kunnen? Wat vinden jullie?

+22
bolus26
Tania
Aardbei
Rush
Jazzlyn
Mint
Minx
nina
Coco
Rouxxxe
Nora
Bacio
xxjojootjexx
Arwyn
Manderijn
Viva
smooch
girli
Fjell
Punk'd
Lady1984
Chocoholic
26 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Moet dit kunnen? Wat vinden jullie? Empty Moet dit kunnen? Wat vinden jullie?

Bericht  Chocoholic vr 8 feb 2013 - 7:31

Vandaag ben ik op de sportschool 2 bekende mensen tegengekomen; een jongen met wie ik heb gedate (geen relatie, maar verder wel alles erop en eraan) en een goede vriend van hem met wie ik destijds ook vrienden was (waarmee ik soms redelijk klef was met koosnaampjes, maar nooit iets gebeurd want zo zag ik hem niet) Ik heb ze al 3 jaar niet gezien/gesproken, dat is al zo lang ik met mijn huidige vriend heb. Ik kwam ze dus tegen op de sportschool waar ik net klaar was met fitnessen en zij wilden net gaan squashen, wat zich zowat in dezelfde ruimte bevind. We kletsen kort even hoe het met ons ging, en toen vroegen ze of ik even een potje squash mee deed. Ik stemde toe, want vond het wel gezellig om ze even gezien te hebben en had wel zin om even te squashen. Zo gezegd, zo gedaan. Daarna afscheid genomen met "we zien elkaar vast wel weer eens hier". Niks geen telefoonnummers uitgewisseld oid.

Nou heb ik het net mijn vriend verteld, want we vinden eerlijkheid allebei zeer belangrijk. En ook al kan hij wel waarderen dat ik eerlijk ben, is hij nu wel een beetje boos op me. Want hij vind het maar een rare keuze van mij om een potje te gaan squashen met een 'ex' van mij + een vroegere vriend waarvan hij altijd dacht dat hij meer van me wilde dan alleen vriendschap. Want andersom zou hij dat nooit doen. Wel een praatje houden ofzo, maar niet echt iets 'doen' met de ander. Ik heb geen idee hoe het zou zijn als het andersom was geweest, want we zijn al best een tijdje bij elkaar en bij mij is de jaloezie (die in het begin erg sterk was) ontzettend gedaald. (En eerlijk gezegd zou ik wel gewoon weer vrienden met ze willen worden. Maar dat zie ik dus niet gebeuren)

Dus ik vraag het me toch af, snappen jullie mijn vriend? Of moet dat gewoon kunnen?

Laatst aangepast door Chocoholic op vr 8 feb 2013 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Moet dit kunnen? Wat vinden jullie? Empty Re: Moet dit kunnen? Wat vinden jullie?

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 7:34

Ik snap je vriend ergens wel, maar vind wel dat dat gewoon moet kunnen.

Gast
Gast

Moet dit kunnen? Wat vinden jullie? Empty Re: Moet dit kunnen? Wat vinden jullie?

Bericht  Lady1984 vr 8 feb 2013 - 7:40

Ik snap dat het voor jou geen probleem is maar voor je vriend wel. Met ieder willekeurige ander is het geen probleem, maar omdat je eerst seksueel contact hebt gehad, zou ik het persoonlijk ook vervelend vinden.
Lady1984
Lady1984
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Punk'd vr 8 feb 2013 - 7:44

Ik snap het niet. Kom op zeg.. Je bent toch met hem. En een potje squashen.

Nee ik kan het mij niet voorstellen dat mijn vriend daar een probleem van zou maken.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Fjell vr 8 feb 2013 - 7:58

Ik vind de reactie van je vriend een beetje overdreven. Als het recent was kon ik mij er nog iets bij voorstellen maar het is al 3 jaar geleden... en daarnaast is even samen sporten/squashen ook totaal 'onschuldig' verder vind ik. Zou het denk ik alleen maar leuk vinden voor mijn vriend als dit bij hem zou gebeuren.
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  girli vr 8 feb 2013 - 8:01

Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend dat zou doen, maar ik zou er niet boos om worden. Ik vind de reactie van je vriend overdreven.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  smooch vr 8 feb 2013 - 8:03

Eens met Indigo!

Mijn vriend zou er ook geen probleem van maken.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast vr 8 feb 2013 - 8:05

Als ik een vriend heb zou ik er geen probleem van maken als hij met een vroegere 'scharrel' een potje squash zou spelen. Ik vind persoonlijk dus dat je vriend een beetje overdrijft.

Gast
Gast

Bericht  Chocoholic vr 8 feb 2013 - 8:07

De meesten vinden het dus dat het zou moeten kunnen, toch! Denken jullie mannen er ook zo over?

Ik heb net even weer met mijn vriend gesproken, en nu hij het heeft kunnen laten bezinken geeft hij toe dat ik eigenlijk niks verkeerds heb gedaan en dat het op zich wel 'prima' is. Maar hij heeft liever dat ik in ieder geval geen contact met zoek. En dat begrijp ik wel, ik vind het alleen jammer.

Laatst aangepast door Chocoholic op vr 8 feb 2013 - 8:09; in totaal 1 keer bewerkt
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  Viva vr 8 feb 2013 - 8:08

Waarschijnlijk zullen de meeste reacties zijn dat je vriend overdrijft.
Ik kan er wel enigszins inkomen, omdat ik ook jaloers zou zijn als mijn man ineens met een ex iets spontaan zou doen.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Bericht  Manderijn vr 8 feb 2013 - 9:40

Lady1984 schreef:Ik snap dat het voor jou geen probleem is maar voor je vriend wel. Met ieder willekeurige ander is het geen probleem, maar omdat je eerst seksueel contact hebt gehad, zou ik het persoonlijk ook vervelend vinden.

Dan zou het zomaar zo kunnen zijn dat je met best aardig wat mensen niet meer spontaan iets kunt gaan doen, of niet mee om kunt gaan. Hmmm... Kan lastig zijn.

Ik vind het ook wat overdreven om boos om te worden. Aangeven dat je het niet leuk vind dat kan, zodat je zelf een keuze kan maken wat je er dan verder mee doet.

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12

Bericht  Arwyn vr 8 feb 2013 - 9:53

Boos worden is denk ik wat overdreven, maar ik denk dat jij ook niet echt vrolijk zou worden van het idee dat hij iets met een ex gaat doen, dus wat dat betreft heeft hij wel een punt denk ik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chocoholic vr 8 feb 2013 - 10:19

Boos is een groot woord in dit geval hoor. Hij zei alleen letterlijk dat hij een beetje boos was, maar zo gedroeg hij zich er niet naar. Eerder teleurgesteld/even van de wap gebracht. In ieder geval zit het hier weer goed, maar ik ben gewoon erg benieuwd naar hoe jullie dat zagen, want ik neem aan dat ik niet de eerste en enige ben die in dit schuitje is beland. nerd
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx vr 8 feb 2013 - 11:43

Wij vinden het beiden geen probleem als de ene contact heeft met een ex vriend of scharrel of zomaar bekende of wat dan ook. We zijn toch niet voor niks bij elkaar.

Wij hebben allebei een leven naast ons werk en gezin en juist door het gezin gaan wij altijd apart van elkaar de deur uit.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 2:21

Ik zou eerlijk gezegd not amused zijn als mijn vriend iets spontaans met zijn ex zou gaan doen. Een praatje maken, prima. Maar meer niet. Boos worden vind ik dan weer wel een beetje ver gaan. Maarja, dat ligt er misschien ook wel aan hoe de band met de ex is geweest (was het toen al vriendschappelijk of niet).

Gast
Gast

Bericht  Bacio za 9 feb 2013 - 2:25

Als dat al niet meer kan...! Ik heb er echt geen enkel probleem mee als mijn vriend wat met zn ex gaat doen. Het is niet voor niks z'n ex en het is ook niet zo dat jullie op een romantische get together waren.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Bericht  Nora za 9 feb 2013 - 4:51

Dit moet toch echt geen probleem zijn vind ik. Het is niet eens een echte ex ofzo en je kwam ze zomaar tegen, je had niet expres met ze afgesproken.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837

Bericht  Rouxxxe za 9 feb 2013 - 5:14

Spontaan samen sporten zou ik geen problemen mee hebben, en mijn vriend niet. Bij vaker afspreken zou ik het wat minder leuk gaan vinden denk ik, maar als ik het zou doen denk ik dat mijn vriend er geen probleem van zou maken.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Coco za 9 feb 2013 - 5:22

Mijn man verwacht in zo'n situatie toch wel van mij dat ik het bij het praatje zou houden.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Gast za 9 feb 2013 - 21:41

Ik zou het ook niet leuk vinden denk ik, maar ik vind wel dat het moet kunnen.

Gast
Gast

Bericht  nina za 9 feb 2013 - 21:44

Persoonlijk zou ik niet een relatie kunnen hebben met iemand die het erg/vervelend zou vinden...

Ik vind het dus helemaal prima en hoop dat jouw vriend ook wel snapt dat je voor hem 'gekozen' hebt.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Minx zo 10 feb 2013 - 9:21

wow als dat al niet kan :O ik zou me daar totaal niet druk over maken. Mijn ex vond het ook geen probleem dat ik met een ex scharrel af sprak trouwens.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Mint zo 10 feb 2013 - 9:29

Ik zou er echt geen probleem van maken. Mijn vriend ook niet.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Jazzlyn ma 11 feb 2013 - 0:58

Coco schreef:Mijn man verwacht in zo'n situatie toch wel van mij dat ik het bij het praatje zou houden.
+1
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Rush ma 11 feb 2013 - 0:59

Mijn vriend zou het absoluut niet waarderen en andersom ik ook niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: