Kinderwagen
+23
xxjojootjexx
Floor
Darius
kletskousje
Sunshine
Serena
Susan
Dora
loesje
Mida4you
Annie24
Parisienne
Bruintje Beer
Thunder
Monnie
-Ieniemienie-
duckie
Flip Fluitketel
Spring
PapillonRose
Aagje!
Liadan
Sjonno
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Kinderwagen
i*Lookie* schreef:Die groene vind ik leuk!
Maar mij lijkt zo'n maxicosiwagen erg praktisch (moet wel zeggen: ik ben er nog helemaal niet in thuis, hebben ook nog niet echt gekeken). Vrienden van ons hebben er zoeen, hij is lekker licht, bestaat uit allerlei handige delen, kan klein ingeklapt (ik heb een kleine auto dus dat is wel een must). Degene die een maxicosiwagen hebben, bevalt hij goed?
Je bedoelt de Maxi Cosi Mura neem ik aan? Eerder in het topic staan ervaringen van meiden die er 1 hebben. O.a. van mijzelf.....Hij bevalt ons erg goed.Lekker licht en stabiel om mee te rijden. De reiswieg is aardig groot, onze dochter is n6maanden en houdt het nog wel een paar weken vol in de reiswieg. Hij kan redelijk klein ingeklapt worden en kan in de kofferbak van onze 3deurs VW Polo en in meerdere andere 3deurs auto's. Maar ik zou even het topic doorlezen zoals ik al zei.....
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10
Het is uiteindelijk de lichte variant geworden... ben er helemaal blij mee!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Het is uiteindelijk de lichte variant geworden... ben er helemaal blij mee!!
Leuk!
Wat betreft de kleine opbergruimte bedoel je denk ik je boodschappenmandje he?
Wij hebben de grotere versie erbij gekocht, maar die kan alleen op de Urban en 4rider...Misschien dat je zo'n haak kan kopen?
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=8073&groep_id=243&merk=3521
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13447&groep_id=243&merk=4272
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een bugaboo cameleon en daar ben ik superblij mee.
Ik denk dat als je even de hond uit gaat laten je, je kindje makkelijker in de wagen legt als dat je, je draagdoek om moet knopen.
Ik gebruik mijn draagzak in ieder geval minder vaak als de kinderwagen.
Het lijkt misschien duur om een wagen tweedehands te kopen maar hou er ook rekening mee dat je er vaak heel veel assecoires bij hebt die je bij een nieuwe wagen los moet kopen (regenhoes, parasol etc.)
Ik denk dat als je even de hond uit gaat laten je, je kindje makkelijker in de wagen legt als dat je, je draagdoek om moet knopen.
Ik gebruik mijn draagzak in ieder geval minder vaak als de kinderwagen.
Het lijkt misschien duur om een wagen tweedehands te kopen maar hou er ook rekening mee dat je er vaak heel veel assecoires bij hebt die je bij een nieuwe wagen los moet kopen (regenhoes, parasol etc.)
Gast- Gast
Pien schreef:ik zie nu pas je vraag Annie, ik heb gelezen op een babyforum dat de bak klein is, dat hij snel kapot gaat (weet zo 1,2,3 even niet meer wat) en wat we al wisten vinden we toch een erg groot nadeel, dat hij alleen met de wandelwageninzet van je af kan.
inmiddels wachten wij ook al heel lang op de kinderwagen, staat hij nog steeds in bestelling en heb ik gister de babyzaak gebeld en mijn twijfel voorgelegd. Vanmiddag kunnen we langs komen om voor een andere te kijken...
Gaan nu in eerste instantie voor een slider kijken, deze:
we vinden de lichte kleur erg mooi maar ook de groene vinden we geweldig!
mocht de slider niet meer lukken, ook ivm levertijd gaan we voor de 4rider of urban rider kijken. mocht ook dat niks worden, dan staan we open voor onder andere een maxi cosi mura, maxi cosi elea of een quinny.
Ik heb de slider en ben er nog steeds erg blij mee! Wat wel jammer is, dat heb je bij de andere wagens minder, is dat de duwstang uitschuift (in drie standen) en dat hij bij stand drie wat wiebelig wordt .. weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen.
Verder vind ik 'm echt top. Gemakkelijk van de bak of zitting om te bouwen tot wagen met maxi cosi! je kunt de zitten van je af en naar je toe, je kunt tussendoor ook 'wisselen' zonder de zitting om te moeten draaien, want de duwstang kun je ook van richting veranderen... en je kunt de zwenkwielen vast zetten...
De bak was voldoende voor onze oudste zoon, bij de jongste, die nogal uit te kluiten gewassen is hoor, was 't wat krap.
SE
PS wij hebben 'm in het geel, maar die is niet meer te verkrijgen helaas! Wij vallen altijd enorm op haha is ook niet geel geel, maar beetje oranje geel... nou ja plaatje van de kleur niet te vinden
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben de quinny buzz, en ik ben er super tevreden over. Veel mensen vinden de reiswieg erg klein maar ik vind dat erg meevallen. De wagen heeft luchtbanden en we gebruiken hem nog steeds voor lange stukken lopen of als we echt ergens naar toe gaan. In de auto ligt een quinny zapp die klein en compact en kan ook mee op fiets.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: