Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen

+23
xxjojootjexx
Floor
Darius
kletskousje
Sunshine
Serena
Susan
Dora
loesje
Mida4you
Annie24
Parisienne
Bruintje Beer
Thunder
Monnie
-Ieniemienie-
duckie
Flip Fluitketel
Spring
PapillonRose
Aagje!
Liadan
Sjonno
27 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Kinderwagen

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 21:17

Ik ben een beetje aan het rondkijken, naar wat voor kinderwagen we willen aanschaffen.
Nou is mijn vraag, wat voor kinderwagen hebben jullie?

Juist met of zonder luchtbanden? En gebruik je de wagen veel?
Ik moet straks ook regelmatig naar buiten met de baby om de hond uit te laten.
Lijkt me ook een heel gedoe om dan steeds de kinderwagen mee te nemen voor een klein stukje met de hond.
Misschien is een draagzak dan juist handig? Ik vind het ook wel zonde om heel veel geld voor een wagen uit te geven, wat je misschien weinig gebruikt.

Jullie ervaringen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 21:20

mama2be schreef:Ik ben een beetje aan het rondkijken, naar wat voor kinderwagen we willen aanschaffen.
Nou is mijn vraag, wat voor kinderwagen hebben jullie?

Juist met of zonder luchtbanden? En gebruik je de wagen veel?
Ik moet straks ook regelmatig naar buiten met de baby om de hond uit te laten.
Lijkt me ook een heel gedoe om dan steeds de kinderwagen mee te nemen voor een klein stukje met de hond.
Misschien is een draagzak dan juist handig? Ik vind het ook wel zonde om heel veel geld voor een wagen uit te geven, wat je misschien weinig gebruikt.

Jullie ervaringen?

Wij hebben indertijd een tweedehands wagen overgenomen van een collega. Maar bij beide kinderen hebben we hem maar weinig gebruikt (bij de tweede eigenlijk alleen maar om beneden in te kunnen slapen toen hij nog héél klein was). Wij gebruiken bijna altijd een draagdoek.

Laatst aangepast door Minneke op zo 10 apr 2011 - 21:23; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 21:22

Ik ben ook al een beetje aan het rond kijken voor een kinderwagen. Mijn vriend zal de kinderwagen regelmatig mee moeten nemen, als hij de hond uit laat, aangezien ik s avonds/snachts wel eens moet werken. (Ik vraag me ook eigenlijk af hoe anderen dat dan doen, als je kindje ligt te slapen, maar de hond moet rond 22.30 nog uit??) Mij lijkt de maxi cosi Mura 3 ( 2011) wel een goede kinderwagen, ook gezien hij best compact in te klappen is. Iemand ervaring met deze kinderwagen?

Mama2be: Ik denk niet dat je de kinderwagen amper zal gebruiken. Je zal toch ook vaak genoeg dagjes weg gaan, boodschappen doen etc etc?

Gast
Gast

Bericht  Sjonno zo 10 apr 2011 - 21:23

Wij hebben de bugaboo, fijne kinderwagen en ook makkelijk om met 1 hand te duwen.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 21:32

Wij willen waarschijnlijk wel een 2ehands kinderwagen aanschaffen. Ligt er wel een beetje aan wat een 2ehandse zou moeten kosten. Heb al wel gezien dat mensen er nog best veel voor vragen. Dat ik het niet helemaal in verhouding vind met een prijs als je een wagen nieuw koopt.

En uiteraard willen we bij een 2ehandse ook wel een nette wagen. Gezien dit ons 1e kindje is.

Maar een draagdoek lijkt me ook erg handig. Maar er zal best een kinderwagen komen, lijkt me ook vooral makkelijk om het kindje beneden in te laten slapen.

Hebben jullie verder nog een voorkeur voor een wagen met 3 of 4 wielen. Met 3 wielen lijkt me wat minder stevig??

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 10 apr 2011 - 21:34

Wij hebben een bugaboo, ik vind het een erg fijne wagen. Maar ik heb bij mijn dochter vaker een draagdoek gebruikt en ik denk dat ik voor de baby de kinderwagen helemaal weinig ga gebruiken, die gaat gewoon lekker in de draagdoek. En voor mijn dochter kan ik dan de buggy meenemen als dat nodig is.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aagje! zo 10 apr 2011 - 21:44

Wij hebben de easywalker sky (met 3 banden) loop heel lekker, soepel ook met 1 hand, en is makkelijk in te klappen!
Echt een topper hier!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  PapillonRose zo 10 apr 2011 - 21:48

Ik heb een Quinny Speedy (2e hands gekocht). Heeft 3 luchtbanden, ideaal vind ik zelf!
Ben echt tevreden over de wagen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast zo 10 apr 2011 - 22:13

Wij hebben een tweedehands adventure over gekocht voor 75,-. Ook met 3 luchtbanden. Was maar goed ook, want we hebben die wagen niet meer dan 5x gebruikt, wij gebruiken altijd de draagdoeken.

Gast
Gast

Bericht  Spring zo 10 apr 2011 - 22:35

Wij hebben de mutsy 4 rider. Vind het een superwagen!
Loop er veel mee. Hebben de maxi cosi er bij en niet de mutsy autostoel omdat dat ding erg zwaar is.
Hij heeft vier luchtbanden.
Ons bevalt ie super goed!
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959

Bericht  Flip Fluitketel zo 10 apr 2011 - 22:42

Razz88 schreef: Mij lijkt de maxi cosi Mura 3 ( 2011) wel een goede kinderwagen, ook gezien hij best compact in te klappen is. Iemand ervaring met deze kinderwagen

Wij hebben de Maxi Cosi mura 4 (2010) vindt hem echt ideaal! Hij is makkelijk in te klappen en ik vind hem niet al te zwaar ook als hij ingeklapt is! Verder rijdt hij echt lekker in weer en wind. Afgelopen december toen er zoveel sneeuw lag had hij geen moeite om erdoor heen te rijden. Hij heeft ook een grote reiswieg, mijn dochter ligt er nu nog in en kan er nog wel een tijdje inliggen ook.

Mama2be- Verder gebruiken wij de kinderwagen(met luchtbanden) echt vaak en zouden we echt niet zonder kunnen en zou ik er als ik jou was wel 1 aanschaffen. Verder voor kleine stukjes zoals de hond uitlaten wat jij benoemd zou ik een draagdoek aanschaffen als dit mogelijk is.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  duckie zo 10 apr 2011 - 23:15

wij hebben een bugaboo met luchtbanden
hebben hem 2e hands helemaal compleet gekocht
hij bevalt erg goed, gebruik hem naast de draagdoek erg veel!
lekker licht te sturen, klein in te klappen
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  -Ieniemienie- ma 11 apr 2011 - 1:29

PapillonRose schreef:Ik heb een Quinny Speedy (2e hands gekocht). Heeft 3 luchtbanden, ideaal vind ik zelf!
Ben echt tevreden over de wagen.
Ik heb deze wagen ook, maar wil hem graag verkopen.
Mag ik vragen hoeveel je ervoor betaald hebt? Dan kan ik kijken hoeveel ik ervoor kan vragen haha.

Wij waren niet zo tevreden over deze wagen.
De bak was erg klein en vind het een groot nadeel dat het wandel gedeelte niet naar je toen kan zitten.
Daarom gaan we voor de nieuwe baby, een andere kopen.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113

Bericht  Monnie ma 11 apr 2011 - 1:37

Razz88 schreef:Ik ben ook al een beetje aan het rond kijken voor een kinderwagen. Mijn vriend zal de kinderwagen regelmatig mee moeten nemen, als hij de hond uit laat, aangezien ik s avonds/snachts wel eens moet werken. (Ik vraag me ook eigenlijk af hoe anderen dat dan doen, als je kindje ligt te slapen, maar de hond moet rond 22.30 nog uit??) Mij lijkt de maxi cosi Mura 3 ( 2011) wel een goede kinderwagen, ook gezien hij best compact in te klappen is. Iemand ervaring met deze kinderwagen?

Mama2be: Ik denk niet dat je de kinderwagen amper zal gebruiken. Je zal toch ook vaak genoeg dagjes weg gaan, boodschappen doen etc etc?

Ik ga wel eens snel een blokje om als N. in bed ligt. Ook overdag wel eens.
Wij hebben de mutsy transporter, 4 wielen, gebruiken hem heel veel. Bevalt ook goed, rijdt lekker. Alleen vind ik het jammer dat de wandelwageninzet niet naar ons toe kan.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Thunder ma 11 apr 2011 - 1:44

Ik had voor beide kinderen een X-Adventure 3-wieler. Erg fijne wagens, maar hier niet super vaak gebruikt. Als buggy heb ik nu een Bugaboo Bee. Dit is echt een super wagen en is ook al gelijk vanaf de geboorte te gebruiken.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Bruintje Beer ma 11 apr 2011 - 2:32

Flip Fluitketel schreef:
Razz88 schreef: Mij lijkt de maxi cosi Mura 3 ( 2011) wel een goede kinderwagen, ook gezien hij best compact in te klappen is. Iemand ervaring met deze kinderwagen

Wij hebben de Maxi Cosi mura 4 (2010) vindt hem echt ideaal! Hij is makkelijk in te klappen en ik vind hem niet al te zwaar ook als hij ingeklapt is! Verder rijdt hij echt lekker in weer en wind. Afgelopen december toen er zoveel sneeuw lag had hij geen moeite om erdoor heen te rijden. Hij heeft ook een grote reiswieg, mijn dochter ligt er nu nog in en kan er nog wel een tijdje inliggen ook.

Mama2be- Verder gebruiken wij de kinderwagen(met luchtbanden) echt vaak en zouden we echt niet zonder kunnen en zou ik er als ik jou was wel 1 aanschaffen. Verder voor kleine stukjes zoals de hond uitlaten wat jij benoemd zou ik een draagdoek aanschaffen als dit mogelijk is.

+1
Ik ben nu van plan om veel de draagdoek te gebruiken met de 2e. En de oudste dan in buggy
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Parisienne ma 11 apr 2011 - 2:47

Wij hebben de Bugaboo Cameleon, nieuw gekocht met (bijna) alles erop en eraan. Het gebruiken van een draagdoek heeft mij vanaf het begin nooit echt getrokken, al geloof ik best dat veel mama's het heel fijn zullen vinden. Wij gebruiken de kinderwagen heel erg veel. We wandelen veel, ik ben veel in de stad, doe (bijna) altijd lopend boodschappen, enz. Voor mij is een goede kinderwagen echt onmisbaar! Ook vind ik het ideaal op deze manier boodschappen te doen. Je kan veel onderin doen en aan de wagen hangen, je hoeft niet te sjouwen. De Bugaboo is een heel fijne wagen vind ik, zou niks anders willen!

Je moet denk ik eerst bepalen wat je zelf wil. Als je van plan bent om je kindje heel veel in de draagdoek te dragen hoef je misschien niet zoveel te investeren in een kinderwagen. Mocht je wel veel met een kinderwagen willen wandelen zou ik wel kijken naar een goede wagen, wat tweedehands natuurlijk ook heel goed kan.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  duckie ma 11 apr 2011 - 2:51

je kunt volgens mij het beste ook naar een (grote) babyzaak gaan en daar verschillende wagens testen en bekijken. hebben wij ook gedaan en toen vielen er toch al een aantal af
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 3:19

Bruintje Beer schreef:
Flip Fluitketel schreef:

+1
Ik ben nu van plan om veel de draagdoek te gebruiken met de 2e. En de oudste dan in buggy

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 3:27

duckie schreef:je kunt volgens mij het beste ook naar een (grote) babyzaak gaan en daar verschillende wagens testen en bekijken. hebben wij ook gedaan en toen vielen er toch al een aantal af

Ja dat gaan we ook wel doen. En ook even kijken of we m in de auto mogen zetten. Want mijn vriend heeft best een kleine kofferbak ( de mijne is ietsje groter), dus moeten onze wagen er wel een beetje op aan passen.

Gast
Gast

Bericht  Annie24 ma 11 apr 2011 - 4:12

Wij hebben een Mutsy 4Rider en zijn hier erg tevreden over, behalve over het puntje klein inklappen en in de auto leggen. Hij is dus totaal niet klein in te klappen, alleen plat te leggen en dat moet je dus de auto intillen. Helaas was dit de enige kinderwagen waarbij ik goed met de rem overweg kon; heb een spierziekte aan mijn voeten en kan daardoor bijna geen kracht zetten met mijn voeten. De Bugaboo was ook nog een optie als we naar de rem keken, maar ik vind de wagen zelf verschrikkelijk, dus vandaar dat die afviel.

We hebben in het begin wel problemen gehad met de Mutsy, want we hebben tot 3x toe een scheef onderstel gehad en de 4e was pas recht. Is trouwens wel netjes opgelost door de Baby Dump.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  duckie ma 11 apr 2011 - 4:24

Annie24 schreef:Wij hebben een Mutsy 4Rider en zijn hier erg tevreden over, behalve over het puntje klein inklappen en in de auto leggen. Hij is dus totaal niet klein in te klappen, alleen plat te leggen en dat moet je dus de auto intillen. Helaas was dit de enige kinderwagen waarbij ik goed met de rem overweg kon; heb een spierziekte aan mijn voeten en kan daardoor bijna geen kracht zetten met mijn voeten. De Bugaboo was ook nog een optie als we naar de rem keken, maar ik vind de wagen zelf verschrikkelijk, dus vandaar dat die afviel.

We hebben in het begin wel problemen gehad met de Mutsy, want we hebben tot 3x toe een scheef onderstel gehad en de 4e was pas recht. Is trouwens wel netjes opgelost door de Baby Dump.

dat vond ik eerst ook maar toen ik er steeds meer naar ging kijken werd het al minder en nu vind ik hem zelfs mooi Very Happy
wij moesten ook 1 hebben die klein in te klappen is en dat is de bugaboo wel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you ma 11 apr 2011 - 4:35

Wij hebben de Mutsaerts TransAction zandkleur. Het is een 3 in 1 kinderwagen en ben er super blij mee. Hij stuurt heel licht en soepel ( kan alles met 1 duim doen bij wijze van ) Hij is niet super zwaar, makkelijk in te klappen en lang niet de duurste. Ik gebruik hem eigenlijk elke dag voor boodschappen doen, einden mee wandelen.

Kinderwagen Kinderwagen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  loesje ma 11 apr 2011 - 20:04

wij hebben een mutsy een fijne wagen en via marktplaats gekocht. Wij gebruiken hem erg veel.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gast ma 11 apr 2011 - 20:15

We zullen inderdaad denk ik gewoon maar eens bij een babyzaak moeten gaan kijken en wat wagens uittesten.
Dan zullen er best wat tussen zitten wat heel wat lijkt, maar toch afvalt. We willen er in ieder geval niet teveel geld aan uitgeven. Hoewel er wel hele mooie tussen zitten.

Ik zie ook wel wat mooie wagens van x-adventure, lijkt me zo van foto's ook best aardige kwaliteit en niet al te duur. Maar het blijft toch lastig. Als je internet af gaat speuren, lees je zoveel verschillende reacties. Zowel goed als slecht. Dus dan wordt de keus niet heel veel makkelijker. En ik lees ook wel veel verschillende dingen over luchtbanden. De 1 vindt het superfijn, omdat het comfortabel rijdt. En de ander heeft alleen maar verhalen van banden die om de haverklap lek gaan, wat ook niet echt handig is als dat gebeurt confused

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: