Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen

+21
snoezel
Sjonno
Teddyaapje
Darius
M@niek
-Ieniemienie-
JD
Dora
meisjesmama
bella
SparklingEyes
smooch
PiP
Monnie
PapillonRose
Susan
Parisienne
Annie24
Fiwen
Limburg85
Wennes
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Kinderwagen

Bericht  Wennes di 15 feb 2011 - 18:25

Welke kinderwagen hebben jullie?
Wat zijn hier de plus en minpunten van?

Wij hebben nu een mutsy transporter en helaas is hier al het één en ander mee aan de hand geweest. Nu contact gehad met babydump en we mogen hem terug brengen en een andere uitzoeken in dezelfde prijsklasse. Als we een duurdere willen moeten we uiteraard bijbetalen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 20:31

Wij hebben de Mutsy 4 Rider, Single Spoke (1 spaaks wielen).

Deze dus:
Kinderwagen Foto-4ZOMPFZQ


Pluspunten:
- Het frame is vrij hoog, dus als je kindje in de wagenbak ligt hoef je niet zo ver te bukken om hem/haar er uit te halen (wat bijv. bij de Bugaboo wel zo is).
- De duwstang is in verschillende hoogtes verstelbaar (mijn schoonmoeder is iets van 1.60m en mijn man 1.93m en ze kunnen er beiden normaal achter lopen).
- De wandelwagen inzet (het zitje dus) kan naar je toe en van je af worden gezet, zodat je kindje kan rondkijken.
- Luchtbanden, waarvan de voorste 2 zwenkwielen zijn, maar je kunt ze wel vastzetten voor bijv. in het bos of door het zand ofzo.
- Makkelijk in- en uitklapbaar
- Je kunt kiezen uit handgreep van foam of leer. Wij hebben de leren handgreep gekozen omdat ik dat fijner vind dan foam. Heb 's winters vaak last van ruwe en schrale handen en dan is foam heeel erg irritant (plus dat je het sneller ziet dat het viezer wordt, heb je bij leer niet).
- 4 wielen, dus heel erg stabiel!

Minpunten:
- Ingeklapt is hij nog wel erg groot. Je kunt de wielen eraf halen en dat scheelt al een stuk.
- Het is een van de zwaarste kinderwagens die er zijn (zo'n 10 kg geloof ik)

Verder kan ik zo niks bedenken. Ik ben er heel erg tevreden over! Succes met je keuze!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Limburg85 di 15 feb 2011 - 20:39

Wij hebben de Quinny Speedi besteld, ik heb er nog geen ervaringen mee maar mijn man heeft hem ook bij zijn zoontje gehad en hij beviel hem prima.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Fiwen di 15 feb 2011 - 20:56

Wij hebben ook de Mutsy 4 Rider, Single Spoke.
Dezelde ervaring als Nera (plus- en minpunten), ben er erg tevreden over en zou hem zo weer aanschaffen.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 21:01

Wij vonden de Mutsy Transporter echt heel fijn, alleen beetje lomp af en toe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Annie24 di 15 feb 2011 - 22:29

Ook hier dezelfde wagen als Nera (ook de kleur van het plaatje)
Helaas heb ik me erg verkeken op de zwaarte van het onderstel als ik deze in de auto moet tillen.....achteraf gezien hadden we dus beter een andere wagen kunnen nemen met een lichter onderstel.

Nog een minpunt: we zijn inmiddels al aan het 3e onderstel bezig en a.s. donderdag komt het 4e onderstel. Alle onderstellen die we namelijk tot nu toe gehad hebben zijn scheef Rolling Eyes Donderdag doen we dus de deur dicht achter de man die hem om komt ruilen en we laten hem niet eerder gaan dan dat we een goed onderstel hebben. Evil or Very Mad
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Parisienne di 15 feb 2011 - 22:41

Wij hebben de Bugaboo Cameleon. Vind het echt een super wagen, zou niet anders willen!

Kinderwagen Bugaboo%20sfeer

Kinderwagen Bugaboo-cameleon-denim2_s

Voordelen:
- Hij rijdt fijn, draait soepel en draait 360 graden om zijn as. Heel handig dus in smalle paden of kleine ruimten
- De ligbak is erg groot naar mijn mening. Komt denk ik ook doordat hij langwerpig is en niet echt ovaal
- Hij is vrij 'smal'. Zo kan ik in de supermarkt bij gewone kassa's afrekenen omdat hij dan gewoon door het pad past, hoef niet naar de speciale kinderwagen-kassa
- Grote rubberen banden aan de achterkant, geen luchtbanden. Zo kom je nooit met een lekke band te staan, wat onze buren met hun Quinny (wel een ouder model) wel vaak genoeg hadden door de luchtbanden
- Kleinere zwenkwielen aan de voorkant, deze zorgen voor het soepele draaien en hierdoor rijdt de Bugaboo erg fijn!
- Alle wielen zijn er met een paar klikken vanaf te halen, het onderstel kan zo heel erg klein ingeklapt worden en past zo in vrijwel elke auto
- Uit te breiden met zogehete 'sneeuwwielen'. De kleine zwenkwielen aan de voorkant klik je eraf en de 'sneeuwbanden' klik je eronder, deze zijn groter en zijn dikkere luchtbanden. Erg handig voor op 'ruig' terrein en in de sneeuw (ik heb er afgelopen winter erg veel plezier van gehad in ieder geval)
- Duwstang is in meerdere hoogtes verstelbaar, van 'laag' tot vrij 'hoog'
- Het heeft een erg licht frame, is dus makkelijk te tillen
- Het zitje kan naar je toe en van je af gezet worden.
- De duwstang kan je ook veranderen naar de andere kant, zodat de grote wielen aan de voorkant komen. Dit is handig als je bijvoorbeeld door het bos gaat o.i.d. Dan is het makkelijker sturen
- Hij heeft zelfs een 'strandstand', waarmee je heel makkelijk door het zand kan rijden
- Vele kleurencombinaties mogelijk


Nadelen:
- Onhandige ruimte onderin om je boodschappen, tassen, etc. kwijt te kunnen als de ligbak erop zit. Dan kom je erg lastig bij het 'boodschappenmandje' onderin, welke overigens wel groot is. Dit is echter geen probleem als het zitje er eenmaal op zit.

Wij hebben deze kleurencombinatie, antraciet met zand:
Kinderwagen 216518161_mi1_pd_1
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 22:53

Een vriendin van mij is helemaal gek van haar Stokke kinderwagen. En ik ook I love you

Kinderwagen Xplory%20Reiswieg%20Creme-Aanvulling%20Groot

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Susan wo 16 feb 2011 - 0:12

Wij hebben ook de Bugaboo Cameleon. Het voordeel in eerste instantie is dat je er geen reiswieg bij hoeft te kopen, je bouwt de reiswieg om tot wandelwageninzet, wat vrij veel opbergruimte scheelt. Tegelijk is dat ook een nadeel, want het ombouwen is vrij veel werk, dus je kunt niet zo makkelijk de ene keer de reiswieg gebruiken en de andere keer de wandelwageninzet, wat toch wel handig kan zijn soms.

Een ander nadeel wat ik van meer mensen hoor en wat we nu ook zelf ervaren is dat die knoppen om de stand van de zitting te verstellen op een gegeven moment niet meer goed werken, we gaan nu dus ook nieuwe knoppen bestellen.

Verder fijne wagen, loopt soepel, klein op te vouwen en lekkere ruime bak.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  PapillonRose wo 16 feb 2011 - 1:04

Ik heb een Quinny speedi. Vind het echt een topwagen!

Voordelen:
- Het is erg makkelijk dat hij zo goed draait (voorste wiel kan 360 graden draaien tenzij je dit blokkeert) en heel fijn rijdt.
- De banden zijn luchtbanden, zolang ze niet lek gaan (nog niet gehad) rijdt dat echt superfijn ten opzichte van andere wielen.
- Het onderstel is niet zwaar, makkelijk te tillen.
- De duwstang is verstelbaar en dat is erg handig, want ik ben lang en krijg nu geen rugklachten. Plus dat als er iemand van een andere lengte even mee loopt je hem zo versteld hebt.
- Hij is makkelijk in en uit te klappen en de achterwielen kunnen er ook af als het moet. Zo past hij in veel auto's. Zelfs in mijn oude fiat panda.
- De wagenbak vind ik redelijk groot (hoewel ik ook wel heb gehoord dat anderen die ook zo'n wagen hebben 'm niet zo groot vinden, dus weet niet of ik het verkeerd zie ofzo Laughing )
- Hij is niet extreem breed en hierdoor kan ik me nog redelijk voortbewegen in winkels en in de rij van de normale kassa. Uitzonderingen daargelaten, in sommige winkels bouwen ze het zo vol dat er geen enkele kinderwagen of scootmobiel door zou kunnen :shock:
- Er zijn veel accessoires verkrijgbaar.
- De wagenbak of maxi cosi zijn er heel makkelijk op te klikken en weer af te halen.
- De kleur van mijn wagen is echt zooooo mooi Very Happy Ok, niet het belangrijkste natuurlijk :P

Echte nadelen heb ik nog niet ondervonden, maar weet er wel een paar die er mogelijk zijn:
- Boodschappenmandje lastig te bereiken als de bak erop zit (voor mij niet zo'n probleem want ik gebruik het mandje toch niet veel).
- Je moet veel dingen los erbij kopen bij deze wagen, als je hem koopt heb je de wandelwageninzet en het onderstel. Reiswieg enz. komen daar nog bij dus daar moet je wel op letten. Zelf een complete set via MP gekocht dus had hier geen last van.
- De luchtbanden die zo heerlijk rijden kunnen natuurlijk eens lek gaan... Zelf nog niet gehad gelukkig!
- Heb weleens op internet gelezen dat veel kindjes nog voordat ze kunnen zitten uit de bak gegroeid zijn en dan in de ligstand van de wandelwagen moeten. Zelf denk ik dat dit mee gaat vallen, ik vind hem ruim zat en mijn meisje is normaal van grootte.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 2:11

Parisienne schreef:Wij hebben de Bugaboo Cameleon. Vind het echt een super wagen, zou niet anders willen!

Kinderwagen Bugaboo%20sfeer

Kinderwagen Bugaboo-cameleon-denim2_s

Voordelen:
- Hij rijdt fijn, draait soepel en draait 360 graden om zijn as. Heel handig dus in smalle paden of kleine ruimten
- De ligbak is erg groot naar mijn mening. Komt denk ik ook doordat hij langwerpig is en niet echt ovaal
- Hij is vrij 'smal'. Zo kan ik in de supermarkt bij gewone kassa's afrekenen omdat hij dan gewoon door het pad past, hoef niet naar de speciale kinderwagen-kassa
- Grote rubberen banden aan de achterkant, geen luchtbanden. Zo kom je nooit met een lekke band te staan, wat onze buren met hun Quinny (wel een ouder model) wel vaak genoeg hadden door de luchtbanden
- Kleinere zwenkwielen aan de voorkant, deze zorgen voor het soepele draaien en hierdoor rijdt de Bugaboo erg fijn!
- Alle wielen zijn er met een paar klikken vanaf te halen, het onderstel kan zo heel erg klein ingeklapt worden en past zo in vrijwel elke auto
- Uit te breiden met zogehete 'sneeuwwielen'. De kleine zwenkwielen aan de voorkant klik je eraf en de 'sneeuwbanden' klik je eronder, deze zijn groter en zijn dikkere luchtbanden. Erg handig voor op 'ruig' terrein en in de sneeuw (ik heb er afgelopen winter erg veel plezier van gehad in ieder geval)
- Duwstang is in meerdere hoogtes verstelbaar, van 'laag' tot vrij 'hoog'
- Het heeft een erg licht frame, is dus makkelijk te tillen
- Het zitje kan naar je toe en van je af gezet worden.
- De duwstang kan je ook veranderen naar de andere kant, zodat de grote wielen aan de voorkant komen. Dit is handig als je bijvoorbeeld door het bos gaat o.i.d. Dan is het makkelijker sturen
- Hij heeft zelfs een 'strandstand', waarmee je heel makkelijk door het zand kan rijden
- Vele kleurencombinaties mogelijk


Nadelen:
- Onhandige ruimte onderin om je boodschappen, tassen, etc. kwijt te kunnen als de ligbak erop zit. Dan kom je erg lastig bij het 'boodschappenmandje' onderin, welke overigens wel groot is. Dit is echter geen probleem als het zitje er eenmaal op zit.

Wij hebben deze kleurencombinatie, antraciet met zand:
Kinderwagen 216518161_mi1_pd_1

+1 Very Happy
wij hadden bij Indy trouwens oranje bekleding en voor Merle had ik nieuwe bekleding gekocht Roze.. Very Happy dus voor €60,00 leek het alsof we een nieuwe wagen hadden Very Happy Met Koninginnedag had ik de wagen even oranje omgebouwd handig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Monnie wo 16 feb 2011 - 3:01

Wij hebben ook de mutsy transporter, bevalt ons tot nu toe super. Ik vind het alleen jammer dat de wandelwageninzet niet naar ons toe kan, maar dat is ook alles.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  PiP wo 16 feb 2011 - 8:46

Hier een Quiny Speedy.

Ik ben er niet heel erg tevreden over.

Toen we hem nog gebruikten icm de bak wel, maar daarna niet meer echt.
-Hij is groot als hij ingeklapt is.
-De overgang van de bak naar het zitgedeelte is te groot, wij hebben voor tussendoor een buggy aangeschaft.
Nu gebruiken we hem wel weer als ik naar de supermarkt wandel, maar de buggy zit standaard in de auto.
F was nog net niet uit de bak gegroeid, maar ze kwam steeds omhoog.
-De gordels in de wandelwagen kon ik niet strak genoeg zetten waardoor ze heel erg hing in de wagen.
Hier is wel een zitverkleiner voor te koop, maar dat moet je dan toch maar weer extra aanschaffen.
-Toen ze goed kon zitten kon de rugleuning niet goed genoeg rechtop.
Ook dit is op te lossen met een riem, maar dit is erg onhandig als je hem elke keer moet inklappen.

Hij loopt wel erg fijn, maar ik vind dat als je een kinderwagen koopt, je niet allemaal oplossingen moet bedenken voor de problemen. Bij een evt 2e wil ik wel een andere wagen en dan ook 1 waarvan de wandelwageninzet naar je toe kan.

Die Stokke vind ik er echt vreselijk uitzien!


PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 9:06

Darcy schreef:Een vriendin van mij is helemaal gek van haar Stokke kinderwagen. En ik ook I love you

Kinderwagen Xplory%20Reiswieg%20Creme-Aanvulling%20Groot

Ik vind dat echt lelijke kinderwagens smile

Een vriendin van mij is erg tevreden over de mutsy slider.
Deze vind ik wel mooi, maar ken verder niemand die em heeft.
Kinderwagen Mima-kobi-reiswieg
Kinderwagen Mima-kobi-kinderwagen-enkel
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:13

die heb ik van de week zien staan bij de babyplanet. hele aparte kinderwagen vond ik! je kan hem ook ombouwen geloof ik naar een wagen voor 2 kindjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  SparklingEyes wo 16 feb 2011 - 9:32

Ik heb de Mutsy Slider en die is erg prettig.
Zitting kan naar je toe en van je af , dat is heel erg fijn.

De wagen is net als hierboven beschreven bij een ander model ingeklapt nog best groot, maar zonder wielen gaat het beter en paste hij net aan in een Citroen C1 (zo'n kleintje).

De wagen rijdt heerlijk, wielen kun je laten zwenken en stilzetten.

Het nadeel is dat we wat problemen hebben gehad met de duwstang, maar de winkel waar we het gekocht hebben, heeft dit heel netjes afgehandeld en nergens meer last van!


Gebruik nu momenteel meer een buggy omdat bij het dagverblijf de wagens ingeklapt moeten zijn en dan is de mutsy écht de groot.

smile beetje door elkaar, maar ben ik postief over de wagen smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 9:35

Puggle schreef:die heb ik van de week zien staan bij de babyplanet. hele aparte kinderwagen vond ik! je kan hem ook ombouwen geloof ik naar een wagen voor 2 kindjes.

Ja klopt, maar dat vind ik er vreemd uit zien. Lijkt me ook niet zo prettig voor het kindje dat onder zit/ligt.

Kinderwagen Mima-kobi-kinderwagen

Kinderwagen Img_1850
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:39

ja echt een apart ding vind ik het! mijn vriendin heeft de i candy dat is ook een vergelijkbaar iets met deze. en haar kindje ligt dan eronder, maar dat valt wel heel erg mee. dat het vervelend is zeg maar. maar deze trok van de week gelijk mijn aandacht smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 9:47

Ik ben benieuwd, heb em nog niet in het echt gezien. Hij trok ook meteen mijn aandacht toen ik het in een folder zag staan. Maja het is nu nog niet nodig smile
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gast wo 16 feb 2011 - 9:59

smooch schreef:Ik ben benieuwd, heb em nog niet in het echt gezien. Hij trok ook meteen mijn aandacht toen ik het in een folder zag staan. Maja het is nu nog niet nodig smile

nee bij mij ook niet, haha maar kijken mag he Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  PapillonRose wo 16 feb 2011 - 10:06

PiP schreef:Hier een Quiny Speedy.

Ik ben er niet heel erg tevreden over.

Toen we hem nog gebruikten icm de bak wel, maar daarna niet meer echt.
-Hij is groot als hij ingeklapt is.
-De overgang van de bak naar het zitgedeelte is te groot, wij hebben voor tussendoor een buggy aangeschaft.
Nu gebruiken we hem wel weer als ik naar de supermarkt wandel, maar de buggy zit standaard in de auto.
F was nog net niet uit de bak gegroeid, maar ze kwam steeds omhoog.
-De gordels in de wandelwagen kon ik niet strak genoeg zetten waardoor ze heel erg hing in de wagen.
Hier is wel een zitverkleiner voor te koop, maar dat moet je dan toch maar weer extra aanschaffen.
-Toen ze goed kon zitten kon de rugleuning niet goed genoeg rechtop.
Ook dit is op te lossen met een riem, maar dit is erg onhandig als je hem elke keer moet inklappen.

Hij loopt wel erg fijn, maar ik vind dat als je een kinderwagen koopt, je niet allemaal oplossingen moet bedenken voor de problemen. Bij een evt 2e wil ik wel een andere wagen en dan ook 1 waarvan de wandelwageninzet naar je toe kan.

Die Stokke vind ik er echt vreselijk uitzien!


Dan staan me wellicht toch nog nadelen te wachten. Tot nu toe ben ik erg enthousiast, maar ik ben ook nog niet aan de wandelwagen toe. Ben benieuwd, fijn dat ik nu vast weet waar ik op moet letten (alleen niet zo fijn voor jou dat hij niet bevalt).

Die Stokke wagens vind ik er ook echt niet uitzien.. Iedereen zijn smaak natuurlijk.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Parisienne wo 16 feb 2011 - 10:07

Vind die 'Mima' (??) maar een aparte kinderwagen. Zeker die voor twee kinderen. Vind hem ook niet echt mooi.

Ik ben heeeeel erg benieuwd naar de Bugaboo Donkey (duowagen) die in het voorjaar uit gaat komen. Hij is voor 1 kind, 1 kind met 'boodschappenmandje' en 2 kinderen. Het frame is met een paar klikken in en uit elkaar te schuiven en zo om te bouwen van enkelwagen tot duowagen, met eventueel een 'tussenmaat'. Ben zo benieuwd! Ik denk dat als ik tegen die tijd voor een kinderwagen zou gaan (ook al zou ik maar 1 kindje krijgen) ik serieus zou overwegen om voor de Bugaboo Donkey (duowagen) te gaan. Mocht je snel een volgend kindje verwachten heb je een prachtige kinderwagen die in een paar simpele stappen om te bouwen is tot een duowagen.

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  smooch wo 16 feb 2011 - 10:09

Ik heb het ff gegoogled en hij is zeker mooi.

Kinderwagen Bugaboo-Donkey-kinderwagen-kinderen-2-duo
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  bella wo 16 feb 2011 - 10:19

PiP schreef:Hier een Quiny Speedy.

Ik ben er niet heel erg tevreden over.

Toen we hem nog gebruikten icm de bak wel, maar daarna niet meer echt.
-Hij is groot als hij ingeklapt is.
-De overgang van de bak naar het zitgedeelte is te groot, wij hebben voor tussendoor een buggy aangeschaft.
Nu gebruiken we hem wel weer als ik naar de supermarkt wandel, maar de buggy zit standaard in de auto.
F was nog net niet uit de bak gegroeid, maar ze kwam steeds omhoog.
-De gordels in de wandelwagen kon ik niet strak genoeg zetten waardoor ze heel erg hing in de wagen.
Hier is wel een zitverkleiner voor te koop, maar dat moet je dan toch maar weer extra aanschaffen.
-Toen ze goed kon zitten kon de rugleuning niet goed genoeg rechtop.
Ook dit is op te lossen met een riem, maar dit is erg onhandig als je hem elke keer moet inklappen.

Hij loopt wel erg fijn, maar ik vind dat als je een kinderwagen koopt, je niet allemaal oplossingen moet bedenken voor de problemen. Bij een evt 2e wil ik wel een andere wagen en dan ook 1 waarvan de wandelwageninzet naar je toe kan.



Ik ben het zo met je eens!
Met de bak erop ging het nog, maar wat een vreselijk lomp ding als je hem ombouwt naar wandelwagen. En liet ik dan net zo inimieni mensje hebben, die er gewoon in verdween, en ook nog eens niet vast kon. Die wurmde zich er gewoon uit.
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  meisjesmama wo 16 feb 2011 - 10:20

PapillonRose schreef:
PiP schreef:Hier een Quiny Speedy.

Ik ben er niet heel erg tevreden over.

Toen we hem nog gebruikten icm de bak wel, maar daarna niet meer echt.
-Hij is groot als hij ingeklapt is.
-De overgang van de bak naar het zitgedeelte is te groot, wij hebben voor tussendoor een buggy aangeschaft.
Nu gebruiken we hem wel weer als ik naar de supermarkt wandel, maar de buggy zit standaard in de auto.
F was nog net niet uit de bak gegroeid, maar ze kwam steeds omhoog.
-De gordels in de wandelwagen kon ik niet strak genoeg zetten waardoor ze heel erg hing in de wagen.
Hier is wel een zitverkleiner voor te koop, maar dat moet je dan toch maar weer extra aanschaffen.
-Toen ze goed kon zitten kon de rugleuning niet goed genoeg rechtop.
Ook dit is op te lossen met een riem, maar dit is erg onhandig als je hem elke keer moet inklappen.

Hij loopt wel erg fijn, maar ik vind dat als je een kinderwagen koopt, je niet allemaal oplossingen moet bedenken voor de problemen. Bij een evt 2e wil ik wel een andere wagen en dan ook 1 waarvan de wandelwageninzet naar je toe kan.

Die Stokke vind ik er echt vreselijk uitzien!


Dan staan me wellicht toch nog nadelen te wachten. Tot nu toe ben ik erg enthousiast, maar ik ben ook nog niet aan de wandelwagen toe. Ben benieuwd, fijn dat ik nu vast weet waar ik op moet letten (alleen niet zo fijn voor jou dat hij niet bevalt).

Die Stokke wagens vind ik er ook echt niet uitzien.. Iedereen zijn smaak natuurlijk.

Ik heb inderdaad de inzet gekocht en dat scheelt een hele hoop met zitte en het maakt de ruimte kleiner.
Ik heb bij de oudste een soort spin (elastiek) achter de rugleuning gezet en dat werkte prima.
Over het uitklappen en de grote daarvan dat heb je toch wel getest in de winkel en met de auto neem ik dan aan?
Zo hebben wij het wel gedaan. En wij vonden de wagenbak ook heel groot.

Een goede vriendin van mij heeft een Stokke en nu ik die vaker zie vind ik hem best mooi ze had er van de winter zo'n winterset met bont bij echt super!!
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen Empty Re: Kinderwagen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum