Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderwagen..

+22
Supertalentje
Monte
MissD
Sylvana
Muis
zwaai zwaai
Muus
Sophiee
PiP
Lejow
Puggle
_Nina
Sanne
Theeleut
Jazzlyn
Novalee
Marin
Mamsie
Travelgurly
Ayla
*Troela*
Paper Crown
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Kinderwagen..

Bericht  Paper Crown zo 1 jul 2012 - 23:04

OK. ik zie door de bomen het bos niet meer. Man en ik waren zaterdag even naar Babypark. Wauw! Gaat een wereld voor me open! Wat leuk!! We hebben de maxicosi al, en een doomooseat meegenomen zaterdag, en rondgesjeest met kinderwagens. Mijn man wil de Bugaboo all blue of Denim, ik wilde ook altijd een Bugaboo, maar.. nu niet meer! Ik vind hem zo 'gammel' of instabiel ofzo.. kan het slecht uitleggen. Het wiebelt en veert zoveel naar mijn idee. De handvaten vond ik ookal niet lekker sturen en hij is wel erg laag.

Ernaast stond de Joolz Day. Mooie wagen, stuk stabieler. Hoger en meer boodschappenruimte onderin de wagen. Maar ik vraag me af of iemand ervaring hiermee heeft, ik ken niemand met een Joolz. Kan op de Joolz ook een Maxicosi?

Ik kan geen plaatje plakken.. maar het gaat om deze:

http://www.babypark.nl/joolz-day-expedition-limited-edition.html

Het rijden en ermee draaien vond ik bij beide heerlijk. De Bugaboo lijkt ook smaller. Qua prijs scheelt het ook allemaal zo goed als niets.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  *Troela* zo 1 jul 2012 - 23:08

Op de meeste kinderwagens past een maxi cosi. Lees dat je er 1 hebt gekocht, maar als je op je link klikt staat er dat je er 1 bij krijgt.

Edit: Bij de extra info staat dat de maxi cosi erop kan.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Ayla zo 1 jul 2012 - 23:10

Ik denk dat je er wel een deel bij kunt kopen waardoor de mc erop kan. Verder geen ervaring met de Joolz, wij hebben een mountain nogwat.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Paper Crown zo 1 jul 2012 - 23:10

Mama1985 schreef:Op de meeste kinderwagens past een maxi cosi. Lees dat je er 1 hebt gekocht, maar als je op je link klikt staat er dat je er 1 bij krijgt.

Edit: Bij de extra info staat dat de maxi cosi erop kan.

O, had ik niet gezien! Maar ik hoef die 'neppe maxicosi'die erbij zit niet!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Travelgurly zo 1 jul 2012 - 23:11

ik twijfl ook nog tussen de Joolz en de maxicosi. Vriendinnen die deze wagens hebben zijn over deze 2 echt uber postief. stabiel, wendbaar, handig, makkelijk inklapbaar etc. Heb je de Maxi Cosi kinderwagen gezien?
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Mamsie zo 1 jul 2012 - 23:11

Ik vind de joolz ook mooi maar ik zou wel rekening houden met de grootte ervan ivm de auto.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Ayla zo 1 jul 2012 - 23:12

Voor bij opa/oma/oppas dan PC? Mijn zus heeft ook een mc (en wipper en box en bedje en flesjes en speelgoed en spenen en.... Alles!)
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Marin zo 1 jul 2012 - 23:12

Leuk PC! Ik vind de Joolz ook heel erg leuk tegenwoordig. De Earth Edition net nog een tikkeltje leuker, want daar zit een leren handvat aan en dat is zo stoer voor bij een jongetje (en ik hou van bruin leer).

Maar qua gebruiksgemak ken ik 'm natuurlijk helemaal niet, maar goede keuze, vind 'm erg mooi!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  *Troela* zo 1 jul 2012 - 23:14

Paper Crown schreef:
Mama1985 schreef:Op de meeste kinderwagens past een maxi cosi. Lees dat je er 1 hebt gekocht, maar als je op je link klikt staat er dat je er 1 bij krijgt.

Edit: Bij de extra info staat dat de maxi cosi erop kan.

O, had ik niet gezien! Maar ik hoef die 'neppe maxicosi'die erbij zit niet!

Ach dan is het altijd handig als reserve toch! Ik had ook een neppe erbij, maar daar lagen ze niet echt lekker in. Echte gekocht en de andere als reserve voor bij oma.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Paper Crown zo 1 jul 2012 - 23:17

O, ja! Als reserve voor bij mijn ouders is het wel ideaal!

@ Marin: de Earth is ook leuk, maar in het echt is het minder groen, het is een beetje vaal. Maar goed, mijn man is niet overtuigd van een Joolz.

@ Mamsie: Ik heb in december mijn Mini Countryman, en mijn man heeft een Golf, volgens mij gaat dat wel passen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Paper Crown zo 1 jul 2012 - 23:18

Travelgurly schreef:ik twijfl ook nog tussen de Joolz en de maxicosi. Vriendinnen die deze wagens hebben zijn over deze 2 echt uber postief. stabiel, wendbaar, handig, makkelijk inklapbaar etc. Heb je de Maxi Cosi kinderwagen gezien?

Ja, maar helaas vind mijn man die helemaal niets. Hij vond een Stokke ook mooi maar volgens mij was daar iets mee ofzo, dat ze met hun beentjes verspreid zitten? Zoiets?

Heeft iemand ook een Bloom kinderstoel? Hoe zijn die?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Novalee zo 1 jul 2012 - 23:30

Wij hebben wel de maxi cosi mura 4 en vinden hem echt ideaal. Het is misschien niet de mooiste, meest elegante wagen maar hij rijdt als een tierelier en heb er totaal geen klachten over. Eigenlijk hoor ik er nooit iets negatiefs over, het enige minpuntje is misschien dat hij wat groot is en dus lastiger met een kleine auto. Maar toen we nog een VW Polo hadden ging het prima!
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 23:35

Hier wel een bugaboo (denim) en ben er nog elke dag blij mee. Ik klap hem zo op, je kan alle kanten op, juist het smalle komt héél goed uit in winkels. De bak is volgens mij niet veel kleiner/smaller dan een gewone wagen hoor. Ik meen dat al die bakken niet zo heel erg van elkaar verschillen. Dochter is nu bijna 5 maand en ligt nog met gemak in die bak, wissel voorlopig nog niet om.

Dat hij veert kan ook met de stelling van de veertjes te maken hebben gehad. Je kan die namelijk aan de hand van het gewicht van je kind afstellen. Met baby erin wiebelt ie in elk geval een stuk minder!

Nou goed, hier echt een pro bugaboo dus. Met Joolz geen ervaring, vind het in ieder geval ook een heel mooie wagen! Beter dan de Stokke brrr wat is die lelijk.

En de bloom kinderstoel heeft mijn schoonzus. Amper gebruikt, maar dat kan ook aan haar liggen. Zij vindt hem toch te lomp en zwaar. Ik vind het wel een mooi ding, helemaal omdat je je baby vanaf het begin erbij aan tafel kan zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Gast zo 1 jul 2012 - 23:38

Wij hebben een Mutsy 4 Rider en ben hier heel erg tevreden over. Fijne hoogte als de reiswieg er op zit (veel hoger dan de Bugaboo), dus erg prettig als je lang bent, hoef je niet zo ver te bukken om je kindje er uit te tillen! Ook kun je er een ruime boodschappenmand onderhangen (die bij de kinderwagen hoort) en daar kan echt veel in, 2-3 grote pakken luiers, boodschappen, noem maar op! Verder ook heel stabiel, wendbaar en fijn in gebruik! Hier al 20 maanden in gebruik en zou geen andere willen! Very Happy

(oke het enige nadeel is dat ie ingeklapt nog vrij breed is en dus waarschijnlijk niet in elke auto zal passen, maar als je de wielen er af haalt kom je een heel eind! Wij hebben een station, dus daar verder geen problemen mee.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Jazzlyn zo 1 jul 2012 - 23:46

'zowel de bugaboo en de Bloom Fresco zijn prachtige dingen en super handig.. Met de tweede maak ik er nog meer gebruik van als bij de eerste Kinderwagen.. 3079029344
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Theeleut zo 1 jul 2012 - 23:50

Ik had ook een Mutsy 4 rider, Single Spoke versie. Zoals Nera zegt is het fijne wagen qua hoogte. Ik heb nu een Bugaboo, maar gebruikte 'm sinds mijn zoon in de wandelwagen kon zitten. Ik vind die bakjes van Bugaboo zó laag bij de grond. Het is natuurlijk maar voor even, maar toch.

Máár, nu ik de Bugaboo kan vergelijken met de Mutsy kies ik meteen voor Bugaboo! De wagen is zo ontzettend wendbaar, licht, niet te groot, makkelijk in en uit elkaar te halen. Ik ben er nog iedere dag blij om dat ik uit eindelijk deze wagen heb gekocht. De Mutsy is richting zolder gegaan. Ik had daar zoveel spullen van staan dat ik de wagen compleet door wilde verkopen, anders zou nog jaren heel die set op zolder staan te verstoffen. Zonde! Vandaar een ander wagen.

Ik vind de Bugaboo zeker niet gammel, dat de duwstang kan bewegen hóórt. Dat is het enige wat ik kan bedenken dat jij wellicht met gammel bedoeld. Er hoort dus speling tussen te zitten.

De Joolz ken ik niet. Ik heb wel negatieve verhalen gelezen, maar dat kan je van elke wagen wel vinden.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Sanne zo 1 jul 2012 - 23:56

Hier ervaring met de Joolz uit de Earth collection. Ik ben er erg blij mee, de wagen is ontzettend wendbaar. Verder zit de wagenbak mooi hoog en kun je de duwstang heel makkelijk verstellen, erg handig voor lange mensen.

Wij kregen trouwens een echte maxicosi bij de wagen, geen neppe o.i.d. Soms heb je ook acties dat je de voetenzak (100 euro) er bij krijgt i.p.v. een maxicosi. Daar zou je eens op kunnen letten. Met maxicosiadapters past de maxicosi ook op de wagen.

Als je nog meer vragen hebt, hoor ik het wel.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  _Nina zo 1 jul 2012 - 23:59

Ik zou je maxi-cosi terugbrengen en voor een kinderwagen bij de baby-dump kijken. Daar krijg je de echte maxi-cosi erbij, gratis Wink
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Puggle ma 2 jul 2012 - 0:16

Kinderwagen.. Foto-F43GJG3Y-D

Helemaal blij mee! Nog geen ervaring verder, ja met een rondje in huis lopen Wink
Je krijgt trouwens bij een bugaboo geen maxi cosi omdat bugaboo aan zulke dingen niet mee doet. Wij kregen wel de voetenzak erbij.

Mijn schoonzus heeft de joolz en wij hebben een keer opgepast en zijn toen naar de stad gegaan ermee, maar ik vond het helemaal niks. Erg zwaar en het inklappen was ook niet zo en vond hem vrij fors nog. Maar als je plek genoeg hebt is dat ook niet zo erg misschien.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Lejow ma 2 jul 2012 - 0:18

Is die bak nou zo laag Puggle, of staat de duwstang nou zo hoog Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Mamsie ma 2 jul 2012 - 0:20

Paper Crown schreef:O, ja! Als reserve voor bij mijn ouders is het wel ideaal!

@ Marin: de Earth is ook leuk, maar in het echt is het minder groen, het is een beetje vaal. Maar goed, mijn man is niet overtuigd van een Joolz.

@ Mamsie: Ik heb in december mijn Mini Countryman, en mijn man heeft een Golf, volgens mij gaat dat wel passen.

Zo als je weet hebben wij ook een Countryman en de achterbak is toch niet heel groot hoor. Je hebt een dubbele bodem maar qua breedte is het niet heel breed en ik zou dus toch eerst het onderstel van de Joolz opmeten.
Ik heb net even gekeken hoe hij inklapt en ik denk dat het wel past. Je kunt ook heel makkelijk de grote wielen eraf halen. De reiswieg kun je dan de 1e maanden gewoon op de achterbank zetten.

Mijn man wou de Joolz maar ik ben toen voor een goedkope gegaan (wat een spijt heb ik daar van zeg, goedkoop is duurkoop).
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Sanne ma 2 jul 2012 - 0:22

Lejow schreef:Is die bak nou zo laag Puggle, of staat de duwstang nou zo hoog Very Happy

Volgens mij allebei. Dat was voor ons de reden om niet voor de Bugaboo te gaan, als je lang bent ligt je kind echt een eind van je weg.

Overigens vond ik de Bugaboo lomp in tegenstelling tot de Joolz, terwijl Puggle dat juist andersom vindt. Ik denk dat je echt moet kijken wat voor jullie lekker loopt, PC. De kwaliteit van de wagen is bij beide goed.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Puggle ma 2 jul 2012 - 0:27

Sanne schreef:
Lejow schreef:Is die bak nou zo laag Puggle, of staat de duwstang nou zo hoog Very Happy

Volgens mij allebei. Dat was voor ons de reden om niet voor de Bugaboo te gaan, als je lang bent ligt je kind echt een eind van je weg.

Overigens vond ik de Bugaboo lomp in tegenstelling tot de Joolz, terwijl Puggle dat juist andersom vindt. Ik denk dat je echt moet kijken wat voor jullie lekker loopt, PC. De kwaliteit van de wagen is bij beide goed.

Nou de bak is natuurlijk wat lager bij een bugaboo, maar vind dat prima ik ben ook niet zo groot. De stang staat helemaal op zijn hoogst ja! En de foto is misschien uit een rare hoek ofzo. Hij ziet er gewoon normaal uit verder Wink

Sanne, het is ook zeker persoonlijk! Heb je gelijk in hoor.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  PiP ma 2 jul 2012 - 0:40

Wij hebben een Joolz, ik ben er echt supertevreden over!
Maxi Cosi kan er inderdaad op met adapters, maar de Maxi Cosi kan eigenlijk wel op elke kinderwagen dmv een juiste adapter.
Wij kregen de Maxi Cosi incl adapters er ook gratis bij, tegenwoordig zie je heel veel dat je deze erbij krijgt.
Was eigenlijk wel een simpele zwarte, maar tegen bijbetaling van 30,- hebben we een mooie kleur uitgekozen.

Voordelen die ik zo even kan benoemen zijn:
-Lekker hoog
-Zitje kan naar je toe en van je af.
-Zitje en wagenbak zijn erg makkelijk te verwisselen dmv een kliksysteem (handig bij 2 kinderen).
-Onze dochter zit erg mooi in het zitje, in de wagen welke we eerst hadden zat ze helemaal onderuit gezakt.
-Hij rijdt heeeerlijk.
-Hij is mooi I love you
-Ik vind hem best compact in te klappen, volgens mij had ik gehoord dat hij even groot is als de Bugaboo?
-Handige accessoires bij te koop, zoals het XL Boodschappennet en het UV-scherm.


Inklappen doe je in een paar simpele handelingen, enige nadeel vind ik dat het frame niet ergens vastklikt zodra hij ingeklapt is.
Geen idee hoe dat bij de bugaboo is, maar ben er nu wel aan gewend. Pak hem nu ook uit de auto en in 1 klik staat hij in elkaar.
Qua gewicht is de Joolz idd 1,6 kilo zwaarder als je kijkt naar frame, wielen en zitje.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  PiP ma 2 jul 2012 - 0:42

Mamsie schreef:

Mijn man wou de Joolz maar ik ben toen voor een goedkope gegaan (wat een spijt heb ik daar van zeg, goedkoop is duurkoop).
Hier was het andersom, maar toen we in het echt zijn gaan kijken was hij al om.
Nu praat hij hem zelfs zijn vrienden aan, haha.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderwagen.. Empty Re: Kinderwagen..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum